a TripAdvisor company

Hotel De Biltsche Hoek

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 030 220 58 11

arjan24

Eten was heerlijk, had daar een Schnitzel en als dessert een bananensplit. Echter zaten wij in het gedeelte bij binnenkomst links, een zeer gedateerd gedeelte met een scheur in het tafelkleed. De zaal aan de rechterkant bij binnenkomst ziet er volgens mij veel beter uit. Bediening vond ik (op één ober na) onvriendelijk & ongeïnteresseerd, het leek eerder op personeel wat stage liep dan dat ze betaald werden en het naar hun zin hadden. Sommige gerechten en nabestellingen werden neergezet zonder maar ook "alstublieft" of "eet smakelijk" te zeggen......zo hoort het niet. Ik hou er een nare smaak aan over. Vroeger als kind kwam ik hier heel vaak met mijn ouders, nu waren we een tijd niet geweest maar toch terug met mijn moeder. Het nostalgische gevoel van vroeger geeft wel een goede vibe, we geven het binnenkort nog een keer een kans in de andere zaal, wellicht beter daar.

Gegeten op 17 januari 2016

monique450

Lekkere clubsandwich gegeten met zuurdesembrood. Jammer genoeg geen lactosevrije gebak of desert voorhanden. Ook niet na vragen.

Gegeten op 20 oktober 2015

Djenut

Lunch van der Valk de Biltsche Hoek

Ruim restaurant, ziet er schoon uit en een mooie inrichting. Personeel is professioneel en vriendelijk. Precies wat je verwachten mag.

Runderborst met bieten salade
Opzich prima kwa smaak, helaas wat te koud. Lekkerder op kamertemperatuur. Een grote hoop salade, geen mooie prensentatie. Er zitten te grote stukken biet in.
Goede portie, zit genoeg in om vol te raken.
Wel erg leuk een bakje met geroosterd brood ernaast.

12uurtje
Presentatie is leuk maar niet bijzonder.
Brood lijkt niet vers, (platgedrukt en een taaie harde korst) maar de smaken zijn verder gewoon ok.
Huzarensalade is heerlijk!

Conclusie: het is leuk om even snel tussendoor te lunchen voor die prijs maar het is niet erg bijzonder.

Gegeten op 21 oktober 2015

Delatour

Bij binnenkomst goed geholpen.voorgerecht klein gerechtje met vis en vlees was erg lekker! Hoofdgerecht Chateaubriand dit was ook erg lekker. Kortom een goede avond gehad!

Gegeten op 18 oktober 2015

Monami

Samen met mij. Moeder gegeten het restaurant. M'n moeder mocht helaas alleen bouillon eten. (Operatie) ik had een biefstuk. Die was super mals. Lekkere bijgerechten. Erg veel voor mij alleen. Vriendelijke bediening. Een jonge man die zijn vak goed verstond. Oprecht vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug zodat m'n moeder ook mee kan eten.

Gegeten op 27 augustus 2015

Railroad

Dankzij de vrijgevigheid van een familielid kon ik, met een v/d Valk kadocard op zak, uiteten bij De Biltsche Hoek. Anders was ik er waarschijnlijk niet naar toe gegaan.
Op zondag ben ik met mijn vrouw en 2 kinderen (4 en 6) gaan eten.
Bij binnenkomst werd ik bij de balie vriendelijk geïnformeerd over de werking van de kadocard. De gastvrouw bracht ons eerst naar een tafel naast de ingang. Op ons verzoek werden wij naar een tafel gebracht in de andere vleugel. Het was gezellig druk.
Personeel liet ons 6 minuten wachten voor ze een drankje op kwamen nemen. Hierna gebracht, maar vervolgens werd vergeten de menukaart te overhandigen.
Dit duurde vervolgens weer even. Uiteindelijk een mosselpan besteld, mijn vrouw een salade als hoofdgerecht en de kinderen een kidsschotel schnitzel en kaassoufflé.
Het eten miste een passievolle bereiding. Soort veredele snackbar. Het bedienend personeel was vriendelijk, maar was niet attent. Wel leuk dat de kinderen in de keuken hun eigen ijsje mochten uitkiezen.
Wij zullen De Biltsche Hoek niet meer aan doen.

Gegeten op 6 september 2015

geert52

Zaterdagavond hebben we ter gelegenheid van een afscheidsetentje in verband met Pensioenering bij de Van der Valk in de Bilt gegeten was gezellig met vijf Collega's.
Wij zijn zeer tevreden gaan er geregeld eten.
Voorgerechten, Hoofdgerechten en Nagerechten waren Perfect.
Gaan er nog zeker een keertje eten.

Gegeten op 16 mei 2015

Herman46

Vanavond gegeten bij gerenommeerd Van der Valkrestaurant 'De Biltsche Hoek' in de Bilt. Na een aantal zeer teleurstellende vegetarische ervaringen bij dit établissement toch - op uitnodiging van een dierbaar familielid - het maar weer eens geprobeerd. Nieuwe kaart, nieuwe gerechten, dus............. wie weet? We kozen als voorgerecht uiensoep en crèmesoep met bospaddenstoelen. Prima! Wat betreft het hoofdgerecht was de keuze al kwantitatief tamelijk beperkt. Omdat de 'aardappel mint taart' gepaard ging met aubergine (caponata) kozen we voor de canneloni. Een vormeloze, smakeloze, fantasieloze smurrie waarin we noch de smaak/structuur van paddenstoelen, geitenkaas of groenten konden herkennen. Een en ander gelardeerd met stukken walnoot en eikenbladsla en overgoten met een roodachtige substantie die het geheel nog enige kleur gaf. Wederom een afgang. Om ons familielid, die ons dit aanbood, niet in verlegenheid te brengen hebben we de kritiek maar achterwege gelaten. Maar één ding is nu wel zeker, vegetariërs en veganisten hebben niks te zoeken bij 'De Biltsche Hoek'.
Voorgerechten:
Venkel- en wortelsalade met geitenkaasmousse en een sjalotten rode portsaus € 9,75
Salade met artisjok, olijven, linzen, roseval aardappel en tomaat met een dressing van paprika, peterselie en cashewnoten € 9,25
Hoofdgerechten:
Aardappel mint taart met spinazie en caponata € 14,75
Cannelloni gevuld met paddenstoelen, geitenkaas, groenten en noten € 15,50

Gegeten op 14 mei 2015

Proever1786

Op zondag was het altijd rond de klok van 20.00 wachten op een tafeltje, maar nu was het akelig stil. We hadden het kunnen weten dus... Aardige mevrouw in de bediening die ons vertelde over de wielerploegen die kwamen logeren bij de start van de tour de France. Mijn vrouw koos een vegetarisch gerecht: Aardappel mint taart met spinazie en caponata en ik de 3 slibtongetjes. Wilt u appelmoes? Nee dank u! Wilt u komkommer salade? Ja graag! Appelmoes kwam toch en de komkommer was hard bevroren. Kregen nieuwe.
Caponata met spinazie was denk ik begin van de dag al klaargemaakt. Komplete bruine snotpap, waarbij individuele ingrediënten niet meer te herkennen waren. De spinazie door de Caponata was zwartgekookt en ook tot snot gekookt. Sliptongetjes dreven in een zware boterachtige saus vol groene kruiden waarbij de vissmaak compleet werd overheerst. Sperzieboontjes waren lekker licht groen knapperig en vers, patat was koud en slap. Mayonaise zag er verkleurd uit. Kortom een ramp.
Aardige mevrouw zag dat we niet onze bordjes hadden leeggegeten en hoorde ons verhaal aan. Ze zou het met de kok bespreken. Kok's commentaar: Caponata was gewokt en voorzien van een dressing waardoor de structuur en kleur niet meer te herkennen was. Slibtongetjes probleem kon nu niets meer aan gedaan worden..Voortaan eerder zeggen. Kregen gratis kopje koffie. Nooit meer naar de Biltsche hoek voor ons. Kan een keertje aan het einde van de dag tegen zitten maar een dergelijke reactie is niet professioneel

Gegeten op 19 april 2015

bas18

Ook bij dit Van der Valk restaurant is het prima lunchen. De clubsandwich en de wijn is echt prima, en de rest van de lunch- en dinerkaart ziet er echt prima uit. Maar de service is traag en het restaurant is hier en daar smerig (lampenkappen onder de spetters), stoelen bladderen af etc. Kan echt beter!

Gegeten op 28 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Hotel De Biltsche Hoek in De Bilt

Schrijf hieronder je recensie over Hotel De Biltsche Hoek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.