Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Hotel De Biltsche Hoek

1. Frans

Hotel De Biltsche Hoek

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 030 220 58 11

leef-en-beleef

Net na of voor een mooie wandeling lunch ik hier weleens. Het restaurant zit op een goed bereikbare locatie. Een ruime gratis parkeerplaats voor de deur en ook het terras is ruim opgezet. De bediening is vriendelijk en snel. Ik nam een tosti belegd met ham en kaas, geserveerd met frites en tomatenketchup. Ook dit keer smaakte de frites alsof ze net niet lang genoeg in de frituur hadden rond gezwommen. We moesten helaas bij de bestelling onderhandelen over de extra saus en of daar nu wel of niet voor betaald moest worden. Dat was jammer. Gewoon gratis erbij serveren zou ik zo zeggen.
Vanwege de hoge begroeiing bij het terras is de naastgelegen snelweg niet zichtbaar. Dat is zeer prettig. Voor een lunch is dit zeker een aanrader.

Gegeten op 7 september 2014

ans11

Donderdagavond en een vol restaurant. Een goed teken? Jazeker, je kunt hier prima eten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De service is vlot en vriendelijk, het eten is goed en lekker.
Heerlijke kop Aspergesoep en zalm met asperges. Van de nostalgie kaart: Kalfslever met uien en spekjes en de sliptong , smaak goed,. Kleine opmerking: sliptong kan ietsje korter gebakken wat gekruider.
Erbij verse frites, gebakken aardappelen en verse boontjes. Je kon ook nog voor de komkommer en de appelmoes met kers gaan, maar dit wordt niet meer standaard gereserveerd.
Gedronken 2 glazen goede rode huiswijn, iets te warm geserveerd.
Zeker een aanrader door de goede service, de grote kaart met veel verschillende gerechten, ook speciaal nog voor de kleine trek.

Gegeten op 8 mei 2014

iLeenV

Je gaat voor de appelmoes met kers en die krijg je ook (kids).
Mooie inrichting, vriendelijk personeel.
Het eten was ok, niet bijzonder. Loin steak en asperges met garnalen. En 1 kindermenu, voor 2 kindjes (en dat krijgen ze zelfs niet op). Wel met 2 speeltjes en het ijsje met 2 lepels. (Zonder te vragen).
Kindvriendelijk.
Veel ouderen, ja.

Gegeten op 2 mei 2014

Marcointerim

Kwam hier al 41 jaar geleden en nu weer eens neergestreken na het verdrietige overlijden van een dierbaar paard. Het was terrasweer en ondanks alles voelde dat goed. Vrouwlief een half haantje en voor ondergetekende een huzarensalade. Je verwacht het eigenlijk niet (en zeker niet gezien de omstandigheden!) maar het was meer dan tevredenstellend. Zeer correcte en snelle bediening en een goede kwaliteit van het eten. In wat meer blije tijden komen we hier zeker terug!

Gegeten op 10 maart 2014

Christine77

Gisterochtend even op ziekenbezoek geweest in het UMC en daarna er maar een etentje aanvast geplakt. Ja... en waar ga je dan heen? Het eerste wat ik op m'n routeplanner zag was de Bitschehoek, nou kende ik die zaak nog wel van jaren terug en had ik er niet echte nare herinneringen aan overgehouden en mijn gezelschap had er ook geen bezwaar tegen. Het restaurant was om 13.00 nog redelijk druk maar we werden gelijk opgevangen door de bediening en naar een tafel begeleid. Ik verbaas me nog steeds erover hoe ze het qua kosten voorelkaar krijgen de tafels met duur linnengoed te dekken ook als je eenvoudig luncht of alleen wat te drinken bestelt. Maar goed onze trek was niet zodanig dat we uitbundig aan het bestellen zijn gegaan maar de bestelde soep met ballen was uitstekend en het 12 uurtje gewoon lekker.
Ik denk dat ik voor dit geld nergens anders zo goed zou kunnen lunchen. Het was echt druk maar de service prima en vlot en wat me opvalt is dat de bediening goed aangestuurd wordt door een gerant. Of is het de eigenaar of familie? In ieder geval is het mij vaker opgevallen bij Valk zaken dat het management zelf ook zeer werkzaam is. Ik denk dat ze op deze manier echt de vinger aan de pols houden en weten wat er onder hun clientele leeft.

Gegeten op 28 januari 2014

Corne01

Gegeten op 26 december 2013

qroki

In de Biltsche hoek geluncht. Het pand is wat gedateerd in vergelijking met de "nieuwe Valken". De kaart is ook aan vernieuwing toe. We stelden ons tevreden met een Biltsche Hoek-burger en een Jumbo-uitsmijter. Best goed verzorgd maar het mag allemaal wat vernieuwender. Personeel is attent maar alles mag best een tandje beter.

Gegeten op 5 augustus 2013

peterfk

Zeer leuk restaurant op een prachtige locatie. We kozen een gerecht van de nostalgische kaart, omdat dat het aurhentieke Van der Valk eten is voor de bijbehorende prijs. Prima eten voor een lage prijs en toch gezellig.

Gegeten op 4 juli 2013

jl51

Samen met mijn dochter op het terras gegeten. Veel, lekker en voor een leuke prijs. Allebei voorgerecht, hoofdgerecht, toe en twee frisdrank voor in totaal € 68,60. Keurige bediening; vriendelijk en attent. Zelfs buiten werd de tafel gedekt met een stoffen tafelkleed en servetten.

Gegeten op 19 juni 2013

mrkaas

Regelmatig eet ik hier met een vriend. De porties zijn ruim en de bediening is druk en wat afstandelijk maar verder wel correct. Eens per 2 maanden ontbijt ik hier voor 15 euro, voor het gebodene aan de prijs maar wel veel verse producten.

Gegeten op 22 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Hotel De Biltsche Hoek in De Bilt

Schrijf hieronder je recensie over Hotel De Biltsche Hoek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.