Ten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de tweede keer in korte tijd gegeten bij Vida in Hilversum. In een ongedwongen sfeer kun je er in je eigen tempo heerlijke hapjes en drankjes bestellen. We hebben vooral genoten van het lamsvlees, de zeebaars ( buiten de kaart) en de kroketjes met verschillende vullingen. Voor het eerst in lange tijd ook weer eens sherry gedronken en dat smaakte in combinatie met de hapjes heel goed. Mijn disgenoot dronk voor het eerst een Spaans biertje en dat viel in de smaak. Er was de laatste avond live muziek en dat gaf de sfeer nog iets extra's.

Gegeten op 10 april 2014

lekkerrrr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zich smakelijk gegeten en gezellig gezeten, maar echt verrassend vonden wij de gerechtjes helaas niet. Prijzen inderdaad vrij fors en een wijnkaart met louter Torres wijnen? Dus vandaar deze waardering, het mag best wat spannender allemaal.

Gegeten op 4 april 2014

Daniela91
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier afgelopen week heerlijk gegeten. De tapas was tot in de puntjes bereid, met name de coquilles waren top. De bediening was attent, beleefd en lieten ons erg welkom voelen. De rode wijn was ook erg lekker. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar dat was het eten zeker waard. Geen ander tapas restaurant in Hilversum dat aan Vida kan tippen!

Gegeten op 19 maart 2014

marjolein59
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd in een heerlijk ontspannen atmosfeer super lekkere huisgemaakte tapas eten. De bediening is attent, vrolijk en vriendelijk. Onze kids van 4 en 6 voelen zich hier ook erg thuis. Vooral de pinchos, de hapjes van de dag uit de vitrine, zijn een aanrader. Zo proefden wij van heerlijke verse tomatentapenade met amandelen, mmmm.
Hier blijven we terugkomen.

Gegeten op 18 maart 2014

postvanlekkerbekje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nu al twee keer op korte termijn gegeten bij Vida. Heerlijke gerechten, erg smaakvol en vers. En de gerechten op de kaart wisselen merkte ik gisteren, leuk! Personeel is kundig en vriendelijk, je voelt je welkom. Prima wijnkaart ernaast. Zeker een aanrader!

Gegeten op 13 maart 2014

Niek1973
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst sinds lange tijd heb ik me in een restaurant weer gast en welkom gevoeld, met echt lekkere tapas, en een bijzonder prettige persoonlijke sfeer. VIDA heeft horeca-gastvrijheid als 1 van de weinigen begrepen. Dat voel je als je 1 voet over de drempel zet en als je vrolijk het restaurant verlaat.

meisjemeijs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een ober die je Chris mag noemen. Top. Eten was goed, goede wijn... Minpunten: de zalmtartaar was gerookt en met mayonaise aangemaakt. Echt niet lekker. En.... Het was voor een tapasbar prijzig.. Maar... We komen terug en dan ruil ik de zalmtartaar in voor een lamskoteletje zoals ik in voorgaande recensie las, moeten die echt goed zijn!

Wetselaar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is nou écht smakelijk tapas eten in een vriendelijke en gezellige setting... geen overgefrituurde hapjes, maar verse en smaakvolle producten. Goede bediening en leuke inrichting met flessen Licor 43 als hanglampen. Kortom niets negatiefs op te merken, behalve dat dit restaurantje niet in Amsterdam zit :-)!

Proever uit Hilversum
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 2e keer in 6 weken eens langs bij Vida. Na de vorige goede ervaring kostte het weinig moeite onze kinderen van 6 en 8 over de streep te krijgen: ze verlangden al hevig terug naar de kippendij -die ze aan tafel zelf mogen afgrillen boven een schaaltje brandende alcohol, een feest- en de churro's (die vinden de ouders ook heerlijk…). Wederom een voorbeeldige ontvangst, direct aandacht, vriendelijkheid. Drankjes snel en ook de eerste ronde bestellingen kwamen mooi op volgorde, steeds 2 of 3 gerechtjes op tafel. Onder het genot van een heerlijke sangria aten we naast de kippendijen deze keer de carpaccio, coquilles, artisjokbodem met paling, ossenhaas, varkenshaas, paddestoelenmix, gehaktballetjes en als dessert de chocolade mousse, crema catalana en churro's. Alles schoon op, blije gezichten, vrolijke kinderen. Geen wereldwonderen, maar wel gewoon heel goed gemaakt! In een uur binnen-buiten, maar je kunt er ook heerlijk 2 uur blijven zitten. Een aanrader voor met de kids en uitstekend met alleen volwassenen.

Gegeten op 25 februari 2014

gpelser
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke en plezierige verrassing, dit (voor ons) nieuwe restaurant!
We wilden snel voor de film nog wat eten en Vida ligt ideaal pal tegenover de bioscoop. Maar eigenlijk hadden we daar veel langer moeten blijven hangen; de film was matig maar het eten bij Vida echt heel erg leuk en goed. Heerlijke tapas, gevarieerd en met verrassende keuzes. Zeer prettig enthousiaste bediening enlekkere wijn. Ze hielden heel attent de tijd voor ons in de gaten zodat we toch relaxed konden eten en op tijd in de film zaten. Een groet aanrader en aanwinst voor Hilversum!

Gegeten op 6 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over VIDA in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over VIDA. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!