Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van VIDA in Hilversum - 1

1. Toon telefoonnummer 035 760 18 00
  2. www.vidahilversum.nl

Vonjo

Bij Vida wezen eten.
Dit is een Tapas restaurant in het centrum van Hilversum.
Het interieur ziet er gezellig uit met veel glas rondom.
Het was mooi weer en we wilden buiten zitten. Aangezien het op het terras druk was moesten we nog even aan de bar zitten totdat er een tafel vrij zou komen.
We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om alvast wat vooraf te nemen.
Uiteraard eerst een heerlijke glas Spaanse rode wijn. Vol van smaak.
In de vitrine voor ons lagen lekker uitziende hapjes, Pintxos genaamd. Hiervan hebben we 2 soorten genomen. Kaas met gedroogde tomaten en tapenade; en in kleine stukken gesneden zalm in een slablad. Een goed begin.
We hebben niet lang hoeven te wachten en konden op het terras gaan zitten.
Een ruim terras en uit de wind.
Hier hebben we nog 5 gerechten besteld. Brood met knoflook mayonaise; Gegrilde Aubergine met een Salsa Rossa; gebakken Coquilles met muntpuree en Serrano crisp ( zó lekker); gegrilde Rumpsteak van Lamsvlees (heerlijk mals van smaak) en Spaanse schapenkaas met Kweeperengelei (goede combinatie).
De bediening was goed en ook over de prijs/kwaliteit valt niet te klagen.
Zonder meer een van de betere Tapas restaurants van het Gooi.
Ps. Zet jullie Crema Catalana weer op het menu. Deze was overheerlijk.

Gegeten op 31 juli 2014

Hillywood

Prima restaurant met een uiterst vriendelijke bediening! Wij kwamen redelijk laat binnen maar toch konden we nog prima terecht. De zeewolf en de gehaktballetjes waren erg lekker, evenals de desserts (chocolate cheese cake en churros dan:de licormisu zou licor43 moeten bevatten maar die was qua smaak niet terug te vinden). Hoewel het wel goed smaakte, had de serrano ham iets rijper en dikker gesneden mogen zijn, wij misten een beetje het droge, zoutige van deze ham. De manchego kaas was een beetje teleurstellend, het leek wel jonge kaas :-( Daarbij was er ook wel erg zuinig gesneden, lees; te kleine dunne stukjes voor de prijs. De cava, rose en sherry smaakten prima bij de gerechtjes waarbij wij vooraf beide roses mochten proeven alvorens onze keuze te maken, prima service! Al met al een prima restaurantje met een gezellige sfeer zoals wij die ook Spanje zelf hebben geproefd.

Gegeten op 9 juni 2014

PGroeneveld

In Vida worden prima tapas geserveerd, zoals heerlijke lamskoteletjes en kippenvleugels. Ook de salade met geitenkaas en walnoten is heerlijk. De wijn is ook prima, zowel wit als rood. Deze werden nu geserveerd in mooie wijnglazen. Vorige keer dat ik hier was, waren dit limonadeglazen. Dit is een verbetering. Wijn is wel aan de prijs. Bediening is attent, kundig en to-the-point. Prettig. Decor is type 'vergane glorie', een beetje rommelig met bakstenen muren en Spaanse kranten op het plafond geplakt. Dat heeft wel wat.

Gegeten op 21 mei 2014

Ten

Voor de tweede keer in korte tijd gegeten bij Vida in Hilversum. In een ongedwongen sfeer kun je er in je eigen tempo heerlijke hapjes en drankjes bestellen. We hebben vooral genoten van het lamsvlees, de zeebaars ( buiten de kaart) en de kroketjes met verschillende vullingen. Voor het eerst in lange tijd ook weer eens sherry gedronken en dat smaakte in combinatie met de hapjes heel goed. Mijn disgenoot dronk voor het eerst een Spaans biertje en dat viel in de smaak. Er was de laatste avond live muziek en dat gaf de sfeer nog iets extra's.

Gegeten op 10 april 2014

lekkerrrr

Op zich smakelijk gegeten en gezellig gezeten, maar echt verrassend vonden wij de gerechtjes helaas niet. Prijzen inderdaad vrij fors en een wijnkaart met louter Torres wijnen? Dus vandaar deze waardering, het mag best wat spannender allemaal.

Gegeten op 4 april 2014

Daniela91

Ik heb hier afgelopen week heerlijk gegeten. De tapas was tot in de puntjes bereid, met name de coquilles waren top. De bediening was attent, beleefd en lieten ons erg welkom voelen. De rode wijn was ook erg lekker. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar dat was het eten zeker waard. Geen ander tapas restaurant in Hilversum dat aan Vida kan tippen!

Gegeten op 19 maart 2014

marjolein59

Altijd in een heerlijk ontspannen atmosfeer super lekkere huisgemaakte tapas eten. De bediening is attent, vrolijk en vriendelijk. Onze kids van 4 en 6 voelen zich hier ook erg thuis. Vooral de pinchos, de hapjes van de dag uit de vitrine, zijn een aanrader. Zo proefden wij van heerlijke verse tomatentapenade met amandelen, mmmm.
Hier blijven we terugkomen.

Gegeten op 18 maart 2014

postvanlekkerbekje

Nu al twee keer op korte termijn gegeten bij Vida. Heerlijke gerechten, erg smaakvol en vers. En de gerechten op de kaart wisselen merkte ik gisteren, leuk! Personeel is kundig en vriendelijk, je voelt je welkom. Prima wijnkaart ernaast. Zeker een aanrader!

Gegeten op 13 maart 2014

Niek1973

Voor het eerst sinds lange tijd heb ik me in een restaurant weer gast en welkom gevoeld, met echt lekkere tapas, en een bijzonder prettige persoonlijke sfeer. VIDA heeft horeca-gastvrijheid als 1 van de weinigen begrepen. Dat voel je als je 1 voet over de drempel zet en als je vrolijk het restaurant verlaat.

meisjemeijs

Een ober die je Chris mag noemen. Top. Eten was goed, goede wijn... Minpunten: de zalmtartaar was gerookt en met mayonaise aangemaakt. Echt niet lekker. En.... Het was voor een tapasbar prijzig.. Maar... We komen terug en dan ruil ik de zalmtartaar in voor een lamskoteletje zoals ik in voorgaande recensie las, moeten die echt goed zijn!

Schrijf zelf een recensie over VIDA in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over VIDA. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.