Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van VIDA in Hilversum - 1

3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 035 760 18 00
  2. www.vidahilversum.nl

Pvddungen

Al meerdere malen bij VIDA gegeten. De sfeer is gezellig knus. De inrichting is goed gekozen. Het eten is goed, de bediening wisselend. Soms zeer attent, soms wat onhandig. Maar VIDA is een aanrader om met vrienden een gezellige avond te gaan eten. Hou jezelf niet in als het om de wijnen gaat, die zijn zeer aan te raden. Een restaurant waar je lekker vaak heen kunt.

Gegeten op 25 september 2014

lebowski

Afgelopen zondag onze dochter van logeren bij oma opgehaald en van te voren een hapje doen in Hilversum. Dit restaurant uitgezocht daar we niet hoefde te reserveren. We waren vroeg dus plek zat. De zaak is ruim en gezellig warm ingericht met de bar als een vierkant blok midden in de zaak. Veel leuke details zoals tegels aan de bar en Spaanse kranten aan het plafond. Het was nog wel een beetje fris maar verder dus erg knus. We begonnen met de toast met gegrilde paprika en ansjovis, kroketjes met geitenkaas / spinazie en garnalen en gegrilde groene asperges, heerlijk allemaal, bovengemiddeld goed eten. Hierna rondje vis, gamba´s in alioli die nog pruttelend worden geserveerd, boquerones die je niet vaak ziet op de kaart en een leuke wel wat zoute visvariant op tacochips blijken te zijn die je lekker kunt dippen in de alioli en zalmtartaar met citroen. Het één is nog smaakvoller dan het ander. Nog maar een rondje dus, gegrilde zeewolf in witte wijn en limoensaus, cappaccio Espanol ( lekker!) en tot slot chorizo. Die laatste was ook erg smaakvol maar wat ons betreft wel de minste, beetje rokerig en hele worsten ipv kleintjes of plakjes/stukjes. Volgende keer de varkenshaaspuntjes dus proberen en de zeewolf was best aan de prijs voor de geboden hoeveelheid hoe lekker deze ook bereid was, die ruilen we in voor de verse sardines van de grill en verder doen we er niets meer aan. Toe de churros met verse chocoladesaus en een overheerlijk stuk sinaasappeltaart. Dat samen met cola en rosé voor onder de 100 Euro. Koffie natuurlijk bij oma op de bank met een heerlijke nasmaak in de mond van al dat lekkers.....de bediening en hun service was prima. Naarmate het drukker werd was de aandacht ook wat minder en de hulptroepen voor de piekuren kwamen iets minder professioneel over maar dat is echt muggenziften. 2 verbeterpuntjes, de tegelvloer op de toiletten ziet er niet uit vergeleken met de rest van de zaak en de lampenkappen bij de kroonluchters hebben een jaren 70 bistro look, doe daar leuke kleurige stoffen kappen voor in de plaats en je bent helemaal klaar.

Gegeten op 12 oktober 2014

Susan55

Heerlijk gegeten met ons gezin in dit gemoedelijke restaurant. Het eten was erg lekker (met als topper de cheesecake) en de bediening is geweldig! Heel erg aardig en ze staan de hele tijd voor je klaar.

Gegeten op 27 september 2014

Chris_D

Gegeten op 20 september 2014

Vonjo

Bij Vida wezen eten.
Dit is een Tapas restaurant in het centrum van Hilversum.
Het interieur ziet er gezellig uit met veel glas rondom.
Het was mooi weer en we wilden buiten zitten. Aangezien het op het terras druk was moesten we nog even aan de bar zitten totdat er een tafel vrij zou komen.
We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om alvast wat vooraf te nemen.
Uiteraard eerst een heerlijke glas Spaanse rode wijn. Vol van smaak.
In de vitrine voor ons lagen lekker uitziende hapjes, Pintxos genaamd. Hiervan hebben we 2 soorten genomen. Kaas met gedroogde tomaten en tapenade; en in kleine stukken gesneden zalm in een slablad. Een goed begin.
We hebben niet lang hoeven te wachten en konden op het terras gaan zitten.
Een ruim terras en uit de wind.
Hier hebben we nog 5 gerechten besteld. Brood met knoflook mayonaise; Gegrilde Aubergine met een Salsa Rossa; gebakken Coquilles met muntpuree en Serrano crisp ( zó lekker); gegrilde Rumpsteak van Lamsvlees (heerlijk mals van smaak) en Spaanse schapenkaas met Kweeperengelei (goede combinatie).
De bediening was goed en ook over de prijs/kwaliteit valt niet te klagen.
Zonder meer een van de betere Tapas restaurants van het Gooi.
Ps. Zet jullie Crema Catalana weer op het menu. Deze was overheerlijk.

Gegeten op 31 juli 2014

Hillywood

Prima restaurant met een uiterst vriendelijke bediening! Wij kwamen redelijk laat binnen maar toch konden we nog prima terecht. De zeewolf en de gehaktballetjes waren erg lekker, evenals de desserts (chocolate cheese cake en churros dan:de licormisu zou licor43 moeten bevatten maar die was qua smaak niet terug te vinden). Hoewel het wel goed smaakte, had de serrano ham iets rijper en dikker gesneden mogen zijn, wij misten een beetje het droge, zoutige van deze ham. De manchego kaas was een beetje teleurstellend, het leek wel jonge kaas :-( Daarbij was er ook wel erg zuinig gesneden, lees; te kleine dunne stukjes voor de prijs. De cava, rose en sherry smaakten prima bij de gerechtjes waarbij wij vooraf beide roses mochten proeven alvorens onze keuze te maken, prima service! Al met al een prima restaurantje met een gezellige sfeer zoals wij die ook Spanje zelf hebben geproefd.

Gegeten op 9 juni 2014

PGroeneveld

In Vida worden prima tapas geserveerd, zoals heerlijke lamskoteletjes en kippenvleugels. Ook de salade met geitenkaas en walnoten is heerlijk. De wijn is ook prima, zowel wit als rood. Deze werden nu geserveerd in mooie wijnglazen. Vorige keer dat ik hier was, waren dit limonadeglazen. Dit is een verbetering. Wijn is wel aan de prijs. Bediening is attent, kundig en to-the-point. Prettig. Decor is type 'vergane glorie', een beetje rommelig met bakstenen muren en Spaanse kranten op het plafond geplakt. Dat heeft wel wat.

Gegeten op 21 mei 2014

Ten

Voor de tweede keer in korte tijd gegeten bij Vida in Hilversum. In een ongedwongen sfeer kun je er in je eigen tempo heerlijke hapjes en drankjes bestellen. We hebben vooral genoten van het lamsvlees, de zeebaars ( buiten de kaart) en de kroketjes met verschillende vullingen. Voor het eerst in lange tijd ook weer eens sherry gedronken en dat smaakte in combinatie met de hapjes heel goed. Mijn disgenoot dronk voor het eerst een Spaans biertje en dat viel in de smaak. Er was de laatste avond live muziek en dat gaf de sfeer nog iets extra's.

Gegeten op 10 april 2014

lekkerrrr

Op zich smakelijk gegeten en gezellig gezeten, maar echt verrassend vonden wij de gerechtjes helaas niet. Prijzen inderdaad vrij fors en een wijnkaart met louter Torres wijnen? Dus vandaar deze waardering, het mag best wat spannender allemaal.

Gegeten op 4 april 2014

Daniela91

Ik heb hier afgelopen week heerlijk gegeten. De tapas was tot in de puntjes bereid, met name de coquilles waren top. De bediening was attent, beleefd en lieten ons erg welkom voelen. De rode wijn was ook erg lekker. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar dat was het eten zeker waard. Geen ander tapas restaurant in Hilversum dat aan Vida kan tippen!

Gegeten op 19 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over VIDA in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over VIDA. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.