a TripAdvisor company

foto's van VIDA in Hilversum - 1 foto's van VIDA in Hilversum - 2 foto's van VIDA in Hilversum - 3 foto's van VIDA in Hilversum - 4 foto's van VIDA in Hilversum - 5 foto's van VIDA in Hilversum - 6 foto's van VIDA in Hilversum - 7 foto's van VIDA in Hilversum - 8 foto's van VIDA in Hilversum - 9

VIDA

3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 035 760 18 00
  2. www.vida.nl

Spaanse passie

Restaurant Vida in Hilversum is ontstaan uit een intense passie voor Spanje. Hier ervaar je de warmte, gastvrijheid zoals je die wellicht van vakanties op het Iberisch schiereiland gewend bent. En natuurlijk de overheerlijke tapas waar je je vingers bij op vreet. Hier wordt gewerkt met heel veel aandacht voor pure en eerlijke smaken en dat proef je in elk gerecht terug! Maak kennis met de fantastische Spaanse cultuur en waan je even onder de mediterrane zon, voordat je je auto weer uit een Nederlandse parkeergarage rijdt.

janineke4953

Vrijdagavond 15 juli met vier personen bezocht. Een grote teleurstelling. Kleine porties voor te dure prijzen. Dure wijn, een kwart gevuld glas voor 7.50 en geen brood of saus bij de gerechtjes. Hele kleine porties en na twee ronden gingen we met honger en ruim honderd euro armer de deur uit.
Wij komen hier nooit meer terug!

Hillywood

Na lange tijd weer eens bij Vida gaan eten en we werden niet teleurgesteld! Enorm ruime keuze qua tapas, zowel klassiekers als mooie verrassingen van de kok zelf. De calamares bijvoorbeeld waren top, lekker dun crunchy beslag en de verse citroensap erbij maakten het helemaal af. Verschillende nagerechtjes besteld, maar de cheesecake was in mum van tijd op, die was echt té lekker! Bediening is oplettend (een verademing!) ,oprecht vriendelijk en niet overdreven aanwezig, met hart voor de zaak.
Enig minpuntje: op de kaart staat ook paling, een zwaar bedreigde diersoort. Hoe graag ik ook paling eet, dit vind ik toch echt niet kunnen. Als restaurants deze vis toch blijven serveren is er over een paar jaar namelijk helemaal geen paling meer :-(

Gegeten op 30 april 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste gast van VIDA,

Bedankt voor uw positieve recensie! Wat goed om te horen dat u zo heeft genoten ins onze zaak. Uiteraard zullen wij de complimenten doorgeven aan ons keukenteam en aan onze bedienend medewerkers.
Over paling is inderdaad het een en ander over te doen. Schrijnend dat deze vis met uitsterven wordt bedreigd. Gelukkig wordt er in Nederland al jaren met een palingquota gevist. Om er zeker van te zijn dat wij 'met de juiste lepel koken' serveren wij alleen gekweekte paling. Deze paling produceert geen nakomelingen en is louter geschikt voor consumptie.
Van het geld wat verdiend wordt aan deze paling wordt glasaal (een niet beschermde, maar gekweekte aalsoort) gekocht welke weer tot paling wordt gekweekt. Hiermee hopen wij toch een steentje bij te dragen aan de palingstand en hebben wij een waterdicht 'aal-libi' ;-)

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten in VIDA,

Saludos!

Scholboat

Vida is een heerlijke tent als je met een aantal mensen een paar uur gezellig wil zitten en eten. Je blijft gerechtjes bestellen tot je genoeg gegeten hebt en sluit dan af met de cheesecake die killing is.
Bediening is gemoedelijk en de sfeer ongedwongen. Kortom prima tapas eten.

Gegeten op 25 april 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Scholboat,

Bedankt voor de mooie worden en cijfers. Graag tot ziens.

Mvg Edwin Spitsbaard.

natasja3011

Vida, heerlijk ongedwongen. Leuke bediening, lekker eten. Mijn lievelings gerecht is gamba's aioli mmmmmm, de calamaris is ook erg lekker en favo van mijn man is de lamsrack.

Gegeten op 28 februari 2016

conor

Ik had (denk ik) een sla met geitenkaas en walnoten. Hemels. Lams koteletten, ook heerlijk. Calamaris — goed, maar graag een sausje erbij. Lekker Spaanse wijn. Uitzicht op de cinema hatelijk, maar dat is niet U schuld. Service zeer goed en vriendelijk.
Bravo! Ik kom zeker terug. Een aanrader.
Conor Biggs

Gegeten op 22 februari 2016

CharJor

Ik heb eten de score 5 gegeven. Gisteren bestelden we een plankje met verschillende hamsoorten. Volgens de bediening was het ZEER speciale ibericoham. Op onze plank lagen totaal 6 zeer kleine plakjes ham en we betaalden hier 13,50 Euro voor. Eerst dachten we dat het een grap was maar er waren geen camera's die deze grap bevestigden. Plank eerder besteld en zag er echt anders uit! Dit keer een enorme misser en niet uitnodigend om een superklein dun plakje speciale ham voor 2,25 Euro in ons mond te laten smelten! Bizar was het, geen ander woord. Jongen in de bediening pakte het niet op maar schoot in de verdediging. We hebben het bijna lege plankje wel terug kunnen geven aan de keuken. Verder gezellige tent met heerlijke cava en het meisje in de bediening is bijzonder vriendelijk.

Gegeten op 12 januari 2016

Wendelijn_

Pluspunten:
- Zeer vriendelijke bediening (oprecht vriendelijk en niet gemaakt).
- Mooie gerechtjes op de kaart.
- Goede kwaliteit van het eten.
- Het eten staat snel op tafel.
- Gezellig sfeervol ingericht.

Minpunten:
Ze nemen alleen reserveringen aan voor groepen.

Gegeten op 17 december 2015

uC

Leuk gekletst met de jongen die ons bediende, goeie tips gekregen van de dame die later nog even kwam vragen of we nog wat wilden. Wat een gezellige bediening dus! Maar... de kwaliteit van het eten is helemaal niet in verhouding met de prijs. Als je meer dan 100 euro moet betalen voor een beetje tapas eten met 2 personen verwacht je ook wel geweldige tapas, en daar schiet Vida echt te kort. Het is gewoon het typische tapas verhaal, prima als de prijs daar ook naar is, maar bij Vida wordt daar te veel voor gerekend. Dus voor ons de eerste en laatste keer, jammer want ik ben gek op tapas...

Gegeten op 12 september 2015

Guuzz

Wat hebben wij ontzettend lekker gegeten! De bediening heeft ons aan het begin van de avond heel erg vriendelijk en opgewekt ontvangen, je krijgt er gewoon energie van. Nadat we een tafeltje gekozen hadden, kregen we vrijwel direct war te drinken aangeboden en het broodmandje stond meteen op tafel. Kies vooral voor de Bavette of de Venkel, je weet niet wat je proeft, subliem!

Gegeten op 16 oktober 2015

esterromunde

We kozen Vida omdat het dicht bij de bioscoop ligt waar we na het eten naar toe zouden gaan. Telefonisch reserveren kan helaas pas bij 8 en meer personen. Dus op de gok gegaan. Gelukkig kwam er net een tafeltje voor 4 vrij. Allereerst de positieve dingen: bediening erg aardig, decor echt spaans, leuk! Minpunten: de akoestiek is verschrikkelijk slecht! wij konden elkaar nauwelijks verstaan, heel vermoeiend. Ook al is het een tapas restaurant, vind ik het niet echt een restaurant waar je lekker rustig! en lang kunt eten. Het eten vond ik ook matig qua smaak. De kipkluifjes waren echt veel te peperig gekruid, de garnalenkroketjes niet veel smaak, inktvisringen te lang in de frituur. Wel lekker was de geitenkaas salade!. Ook leuk detail dat je de chorisospies zelf moet"bakken"

Gegeten op 29 september 2015

Schrijf zelf een recensie over VIDA in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over VIDA. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.