a TripAdvisor company

Sirtaki

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 0162 76 90 83

Ireen66

Afgelopen jaar een keer of 6 bij Sirtaki Oosterhout gegeten. De Griekse keuken herontdekt en steeds voldaan naar huis. Vanavond minder content: echtgenoot genoot wederom van schotel Thessaloniki, ik besloot van de ovenschotels de zeevruchten met tomatensaus en linguine te proberen. Vond het tegenvallen, was geen ovenschotel ,maar een bord pasta. Heb hier bij het afrekenen voorzichtig kritisch iets over gezegd. Antwoord: volgende keer beter. Bediening ( 5 verschillende mensen aan onze tafel gehad) is alleen gericht op bijna lege glazen. Volgende keer beter? Denk het niet... Volgende keer gaan we ergens anders uit eten. Heb- zeer tegen mijn gewoonte in- geen cent fooi achtergelaten. Gewoonweg niet verdiend.

Gegeten op 20 juni 2015

Mats1709

Zijn vaak naar de Sirtaki in Oosterhout geweest. Dus dachten nu eens in Breda proberen toen we er toch waren. Lekker gegeten op een drukke vrijdagavond. Moesten snel een hapje eten voordat we naar de film gingen, was geen probleem en ze hielden rekening met de tijd. Jammer dat ze extra in rekening brengen voor friet en knoflooksaus. Maar het was zeer lekker en een drankje van het huis.

Kristel-Janssen

Met 4 personen hier gegeten op een maandagavond, daardoor was het rustig in het restaurant, maar dat maakte ons niet uit.
Als voorgerecht had ik de gehaktballetjes in tomatensaus en mijn partner had in bladerdeeg gevulde fetahapjes. Wij deelden het voorgerecht, waarbij ik het voorgerecht met de feta het lekkerst vond. Echt heerlijk! De andere 2 tafelgenoten hadden voor de bonensoep gekozen, die zij allebei goed vonden.
Het hoofdgerecht was voor mij, mijn partner en nog een tafelgenoot mixed-grill en daarbij friet, rijst en salade. De andere tafelgenote had kabeljauw uit de oven.
Het eten was goed van smaak, maar de porties waren te groot. We besloten met zijn allen geen toetje meer te nemen, want dat paste echt niet meer.
Bediening was vriendelijk.

Gegeten op 1 juni 2015

Ype Swart

Wij zijn vaker bij Sirtaki geweest en kwamen niet voor niets steeds terug. Ook dit keer werden we niet teleurgesteld: De ontvangst was weer allerhartelijks, ondanks dat we vrij vroeg waren. (!6.30) We aten een gerecht met lever, iets wat niet vaak meer te krijgen is. Op verzoek was deze niet te donker gebakken, maar perfect. De suvlaki van ondergetekende was heerlijk bereid: niet droog, zoals vaak met grillgerechten, maar lekker sappig en mooi op smaak door de kruiden. Het nagerecht, de specialiteit van het huis: lekker ijs met veel verse vruchten en een glaasje kumquat. Wij hebben weer eens genoten en komen zeker terug. Giorgos en personeel: prima!

Gegeten op 19 mei 2015

O.Ammerlaan

Soms twijfel je aan jezelf, vooral omdat de recensies hiervoor zo slecht waren. Maar ja, ik heb er al meer gegeten en het leek me sterk dat de keuken zo achteruit gegaan was! Ik heb e.e.a. ook besproken met de eigenaar maar deze kon mij geen logische verklaring geven voor de slechte recensies. Conclusie na het eten: alles PRIMA in orde, heerlijke kwaliteit eten, prima bediening, niets op aan te merken! Gewoon een keer gaan eten, als je tenminste van Grieks eten houdt!

Gegeten op 28 maart 2015

Stijme

Vreselijk! Ondanks dat het restaurant er heel leuk en sfeervol uit ziet, was het eten niet te eten. De kwaliteit van een goed grieks restaurant was hier nergens te bekennen. Ook liep de ober met een mandje stokbrood, waar een stokbroodje van op de grond viel. De ober legde dat brood gewoon terug in het mandje. Dit restaurant is niet voor herhaling vatbaar en wij zouden dit ook niet aanbevelen!

Gegeten op 26 september 2014

Anoniem24

Giros gegeten bij Sirtaki, ontzettend flauwe hap. Peper en zout vijzelt dit niet op! Aangegeven dat de giros flauw was, maar slechte opvang van deze feedback. De hond at de restjes op, die vond het te doen. Ik niet. Nooit meer.

Gegeten op 7 augustus 2014

O.Ammerlaan

Sirtaki Oosterhout wordt gerund door dezelfde familie als Sirtaki in Breda en dat is te merken. Prima eten, fijne bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding en een erg mooi en gezellig interieur. Niets op aan te merken, "gewoon" een goed Grieks restaurant. Aanrader!

Gegeten op 11 mei 2014

Aadd

Gegeten op 3 mei 2014

Ockham

Groot! Wat een zaal zeg. Maar toch aardig ingericht, met een leuk terras in het midden. Attente bediening, lekker brood met griekse smeerdingen vooraf. De huis-witte wijn smaakt... Grieks. Ik weet niet wat me niet aanstaat, gewoon niet lekker. Grote kaart met genummerde gerechten. Nummertje 41, geloof ik, was varkensmedaillons met feta en spinazie. Uitstekend! De pangasius smaakte ook prima, al had er wat meer patat bij gemogen. Metaxa koffie is aanrader.

Gegeten op 23 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Sirtaki in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Sirtaki. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.