Sirtaki

• 7.6

• 7.4

Ockham
  • Recensies in de laatste twee jaar

Groot! Wat een zaal zeg. Maar toch aardig ingericht, met een leuk terras in het midden. Attente bediening, lekker brood met griekse smeerdingen vooraf. De huis-witte wijn smaakt... Grieks. Ik weet niet wat me niet aanstaat, gewoon niet lekker. Grote kaart met genummerde gerechten. Nummertje 41, geloof ik, was varkensmedaillons met feta en spinazie. Uitstekend! De pangasius smaakte ook prima, al had er wat meer patat bij gemogen. Metaxa koffie is aanrader.

Gegeten op 23 maart 2014

virago01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met enige regelmaat eten wij bij Sirtaki in Oosterhout. Sirtaki mag zich wat ons betreft tot de betere Griekse restaurants rekenen. Het restaurant heeft een prettige ambiance, is fraai ingericht en straalt warmte uit.

De eigenaar is attent en klantgericht. Het personeel komt weinig ervaren over. Ze mogen nu wel eens de namen van de gerechten kennen in plaats van de nummers op de kaart. Men komt niet tussendoor even vragen of alles naar wens is en ook moet actief naar oogcontact worden gezocht voor het bestellen van consumpties.

De porties zijn groot en van prima kwaliteit. Je gaat bij Sirtaki niet met honger weg. De kaart is veelzijdiger dan bij de meeste Griekse restaurants. De specialiteiten zijn in het bijzonder de moeite waard en tref je niet snel bij andere Griekse restaurants.

Sirtaki is wat duurder dan andere Griekse restaurants, maar de sfeer en de kwaliteit van de gerechten maakt dat ruimschoots goed.

Aanrader!

Gegeten op 1 februari 2014

Fervonne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dinsdagavond gegeten bij Sirtaki. Zaak was voor een dinsdagavond redelijk bezet. Als voorgerecht had ik rundergehakt met pittige saus en mijn tafelgenoot at gevulde puntpaprika met fetakaas. Kreeg drie gehaktrolletjes met tomatensaus. Dit was erg veel, smaak van de gehakt was wat vlak, had wat pittiger gekruid gemogen. De gevulde paprika's, gegratineerd met kaas, waren qua smaak prima in orde. Hierna volgde hoofdgerechten. Ik had vleesschotel met bifteki, suflaki en gyros, waarbij patat, salade en rijst werd geserveerd. Partner had schotel met gyros, susuki, en suflaki. Erg grote porties, die we beiden niet op konden. Gyros was qua smaak het lekkerst. Bifteki en susuki ook wat flauw gekruid. Geheel werd begeleid door een droge witte huiswijn. Hierover ontston wat verwarring bij bestelling wat betreft de prijs. Op kaart stond € 15,50, maar kelner gaf aan dat prijs veranderd was naar € 16,50. Na opmerking hierover werd deze direct aangeboden voor € 15,50, hulde!! Op afrekening stond wijn, die prima was, voor € 14,50. Wij vinden restaurant aan te bevelen, mede vanwege -voor Griek- gezellige sfeer. Zou eigenaar willen aanraden porties en prijs kleiner te maken...hierdoor wordt restaurant nog aantrekkelijker om te gaan eten. Wij moesten helaas halve borden patat en vlees mee terug geven, terwijl wij tot grote eters worden gerekend.

Gegeten op 17 december 2013

GMA3195
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was mooi weer dus we hebben de zaak van binnen niet gezien maar op het terras gegeten. We hadden de vleesschotel van de chef nummer 69, was erg goed maar belachelijk veel patat en rijst. Het vlees werd netjes op een warmhoudplaat geserveerd en koelde dus niet af. Ontvangst met een glaasje Ouzo maakt het erg leuk. Jammer alleen dat de tafel eigenlijk te klein was voor de grote schotel verder perfect gegeten,

Gegeten op 4 augustus 2013

Mats1709
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met partner even lekker alleen een hoofdgerecht gedineerd. Was erg smakelijk en goed warm vlees. Grote porties maar weinig frietjes. Prijzen prima te doen, ongeveer even veel als elke andere Griek. Het is echter niet zo'n grote vreetschuur als Irodion O'hout maar een gezellig klein restaurant. Glas frisdrank was erg weinig, kwam uit kleine glazen flesjes.

Schrijf zelf een recensie over Sirtaki in Oosterhout

Schrijf hieronder je recensie over Sirtaki. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!