• foto's van Le Bibelot in Utrecht - 1

• 7.9

• 7.5

karenkraay
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben vrijdagavond genoten van een 4 gangen a la carte diner. Escargots en cuisse de grenouille waren prima en zonder iets te hoeven vragen werd er een vingerkommetje verstrekt. De bisque was uitstekend en voorzien van verse kreeft. De queue de boeuf had wat mij betrof wat minder groente mogen bevatten, leek zo meer op een groentesoep. Steak au poivre was goed. Er had iets meer saus bij mogen zitten. Frites knapperig en salade met een goede dressing. Kaas als dessert was goed. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!
Bediening was attent en de wijn werd op een professionele manier geschonken.
Wij gaan terugkomen.

Gegeten op 18 april 2014

ManonvdK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed restaurant wat we al een aantal keer hebben bezocht. Lekkere gerechten, er heerst een ongedwongen sfeer en het personeel is vlot en vriendelijk. Vaak komt de eigenaar ook even een praatje met ons maken. Kortom een perfect resaurant voor een gezellige avond uit.

Gegeten op 8 januari 2014

Hermanswinkels
  • Recensies in de laatste twee jaar

Typische bistro sfeer. We zijn met z'n drieen er geweest. Geen menu maar allemaal a la carte. Je merkt meteen dat het wel iets langer duurt omdat ze het natuurlijk niet voorbereid hebben, maar je merkt ook dat het allemaal heel vers was. Hier kan je dus inderdaad naar toe als je even gewoon degelijk Frans wilt eten, zonder liflafjes en franjes. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed, 130 Euro voor drie personen met alles erop en eraan.

Gegeten op 22 november 2013

Moony
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel gezellig klein Frans restaurantje met een uitgebreide kaart, escargots en lam waren heerlijk, ook de steak au poivre was lekker.ook veel lekkere desserts, geen poeha maar heel leuk, komen zeker terug!

Gegeten op 20 februari 2014

Ben888
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met mijn vriendin naar Le Bibelot gegaan. Mijn partner had slecht en ik had goed. Mijn partner had vooraf een uiensoep die ongelofelijk zout was. Te sterk van smaak. Ik had een gebakken geitenkaasje..heerlijk knapperig gebakken. Als hoofdgerecht had mijn mede eter Coq au Vin. Die was net als de soep veel en veel te zout. De slechtste ooit ergens gegeten. Mijn lamsfilet daarentegen was erg goed gebakken, heel zacht met een verukkelijk sausje. Als de kok iets meer op de smaak zou letten en niet teveel zout zou gebruiken is het een pareltje van een restaurant. wij komen nog eens terug voor een tweede kans.

Gegeten op 16 november 2013

tom83
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eind oktober heb ik bij Bibelot gegeten! een klein en tamelijk vol restaurant, veel klanten. Bediening aardig en attent, en uiterst snel en efficiënt. Het eten is heerlijk, verrassende gerechten, goed klaargemaakt. Geen overbodige poespas. De zoutpot mag iets minder kwistig gebruikt worden. Prijzen heel erg redelijk, veel vergelijkbare restaurants bieden minder kwaliteit voor hogere prijzen. Voor mij een geslaagde avond en ik kan het restaurant ook wel aanraden.

Gegeten op 30 oktober 2013

Pippilotti
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten, geen voorgerecht genomen, wel hoofdgerecht: gamba's en gebakken mosselen, maar de Crepe Suzette was het hoogtepunt! Heerlijk geflambeerd aan tafel, zeer prettige bediening. De tafels wel wat dicht op elkaar.. gelukkig geen vervelende buren.

Gegeten op 8 december 2013

Rednas81
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet mijn eerste bezoek bij Le Bibelot en ook nu stelde het niet teleur. Wij hadden gereserveerd, wat een goede beslissing bleek aangezien er later mensen geweigerd werden omdat het vol zat. De service is prima, er wordt echt aandacht besteed aan de gast. Het restaurant heeft ook een leuke sfeer, het komt echt Frans over.
Wij namen beide de filet de boeuf vooraf, die lekker was. Ook de salade erbij was goed aangemaakt. Als hoofdgerecht had mijn tafelgenoot de osssenhaas met stroganoffsaus, die goed in de smaak viel - mals vlees en mooi rosé. Ikzelf nam de tournedos roquefort, ook heerlijk.
Als dessert nog een prima creme brulee. Uitstekend, bij Le Bibelot.

Gegeten op 30 november 2013

ErikScheffers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond getrakteerd door een vriend op een maaltijd bij Le Bibelot. We kozen beiden voor een driegangenmenu van 20 euro. Vooraf had ik gebonden mosselsoep (8). Als hoofdgerecht Eendenborstfilet met groenten (8), salade en frites (7). Toetje was een soesje met ijs, slagroom en chocoladesaus (7). Er werd gratis water geschonken en de verse jus was ook echt net versgeperst. Het eten is goed, maar niet bijzonder, ongeveer wat je voor deze prijs kunt verwachten.

Gegeten op 29 november 2013

isabellako
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd een gezellig en smakelijk restaurant om zomaar spontaan binnen te wandelen. Het was aardig druk maar gelukkig was er nog een tafel voor 2 beschikbaar. Jammer is dat de totale oppervlakte van het restaurant niet zo groot is zodat de tafels dicht op elkaar staan. Maar het eten en de bediening maakt veel goed. Ons voorgerecht bestond uit overheerlijke, romige kreeftensoep. Vlot erna kwam ons hoofdgerecht, filet van ossenhaas met stroganoffsaus. Erg mals vlees en een heerlijke, zachtpittige saus. Alleen ons nagerecht verschilde van elkaar, flensje met sinaasappelboter, geflambeerd aan tafel met cognac en Grand Marnier, ijs en slagroom. Dat was werkelijk smullen! Het andere nagerecht was 'appeltaart op zijn kop'. Kortom een knusse avond met heerlijk eten.

Gegeten op 14 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Le Bibelot in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Le Bibelot. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!