Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Beyerick in Zeist - 1

4. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 692 34 05
  2. www.beyerick.nl

pajo

Wederom heerlijk genoten in een vernieuwde locatie. De inrichting is mooi geworden maar nog prettiger is dat de gerechten nog steeds van topniveau zijn. De amuse was tongstrelend, daarna runderlende waarbij vooral de crémeux van eekhoorntjesbrood heerlijk was. De rode poon was een mooi tussengerecht. Het in jeneverbes-olie gegaarde wildzwijn was zo zacht en de pickles van seizoengroenten was bijzonder. Het is bijzonder hoe een diversiteit van smaken zo'n geheel kunnen vormen. Voor ons was de ganzenleverterrine met puro choco, vanillezout, biet en gepofte reis helemaal top! Wat een smaaksensatie. Natuurlijk konden wij de uitstekende keuze uit kazen niet weerstaan. Het dessert was een mooie afsluiting samen met de thee en de zelfgemaakte friandises. Kortom een heerlijke avond genieten in een mooie omgeving en een hele fijne service. We komen zeker weer terug.

Gegeten op 17 oktober 2014

Bouwmeester

Een warm ontvangst, een gezellige huiselijke uitstraling (dat mag hier, het is echt niet groter dan een gemiddelde huiskamer) en vlotte bediening waren de eerste dingen die ons opvielen. Geertje bracht een drankje en Erik kwam vlot met de eerste knabbels en de menukaart. Voor de duidelijkheid, Geertje is de gastvrouw en Erik is de kok, er is geen personeel. Gekozen voor het 5 gangen 'Saisonnier' menu met de aanbevolen Riesling en Zinfandel, allebei als half flesje verkrijgbaar. Ik ga hier niet alle gangen uitvoerig beschrijven, maar wat was het een feest van smaken. Een toch al heerlijk voorgerecht van rund met paddestoelenbouillon kreeg door de knapperigheid van aardappelkaantjes een smaaksensatie erbij. Dat kleine beetje jeneverbes olie, dat aan tafel over het wildzwijn werd gegoten, gaf een heerlijke geur. Zelfs de huisgemaakte bonbons zijn hier apart en heerlijk. Aanrader!

Gegeten op 11 oktober 2014

Ouwe snoeper

Het restaurant ligt uit het zicht en je loopt er zo aan voorbij. Het decor binnen is ook net zo ingetogen als de bescheiden eigenaren. Des te groter de verrassing dat, wanneer je eenmaal binnen bent, je enorm verwend wordt. We kregen alle aandacht en enthousiaste uitleg over aard en afkomst van de mooie ingrediënten en af en toe ook de geheimen uit de keuken. Ieder gerecht is opgebouwd uit bijzondere smaakcombinaties die met textuur extra spannend zijn gemaakt. Het is ons zo bevallen dat we twee weken later onze familie hebben uitgenodigd.
Als echte kaasliefhebber neem ik nagenoeg nooit een dessert, maar deze tweede keer heb ik er tóch gekozen voor het spannende dessert en geen spijt gehad. Maar zoals iemand hiervoor al aangeeft, volgende keer neem ik het dessert én de kaas... alleen om de mooie antieke kristallen pot waaruit de gedrenkte rozijnen komen in bedrijf te zien.

Gegeten op 20 september 2014

SlotJP

Zaterdagavond uit eten bij Beyerick. Als je uit eten gaat kan je je niet beter wensen. Fantastisch gekookt door Erik en voortreffelijk geserveerd door Geertje. Een volledig op elkaar ingespeeld duo dat elke keer weer het lekkerste weet te serveren.
Of zoals mijn partner zei "Ik heb nog nooit zo lekker gegeten." Succes met de nieuwe inrichting, en ik denk dat als we na 25 april weer langskomen er weer drie "10"-en zullen staan.
Hartelijk dank voor de heerlijke avond!

Gegeten op 15 maart 2014

Annebab

Zaterdag avond echt fantastisch gegeten bij Beyerick, het voorgerecht hert was echt geweldig. Daarna snoekbaars met paling, ossenstaart, gans (verrassend lekker gevogelte!), kaas (mooi vol bord naar keuze gekregen) en het dessert. Echt een aanrader! Er wordt met liefde gekookt!!

Gegeten op 1 februari 2014

wimdijkman

In een bijzondere huiskamersfeer wordt je hier verrast door creativiteit van de kok. Elke gang is een feest. Laat je verrassen. Waarschijnlijk is hij in vorm. Probeer niet te onthouden wat hij je allemaal voorschotelt want het is oneindig veel variatie. Je wordt niet volgepropt, van alles kleine beetjes. Het is een aaneengesloten proeve van de kookkunst van de kok.

Gegeten op 23 november 2013

assisici

Wederom een betoverende avond vol smaken en nieuwe combinaties. truffel ijs, popcornjus, passievruchtmayonaise, purechocolade met kersen etc etc om het echt te beleven moet je zeker naar dit restaurant toe. Het echtpaar weet wat verwennen is met zorg en precisie. De wijnen zijn ook zeer goed aangepast op het menu. Een Riesling uit de Pfalz en een verrukkelijke Barolo. Bij de kaas waar je uit kunt kiezen uit 15 verschillende soorten een overheerlijke port uit 1980. Het kan niet op er is een overvloed aan smaken die volledig op elkaar zijn afgestemd. Na een 6 gangen dinee ben je absoluut content en verheug je je op de volgende keer. BRAVO

Gegeten op 11 oktober 2013

halbie

Nog nooit zo lekker gegeten. Ieder gerecht was meer dan heerlijk. Wat een bijzondere smaken. En heel goed gebalanceerd, na 5 gangen geen gevoel veel te veel gegeten te hebben. Toetje met o.a. zoute caramel zeer bijzonder en gelukkig kozen we daarna nog voor de kaas waarbij je uit een hele mooi selectie mag kiezen. Het interieur is wat oubollig, maar dat vergeet je opslag na de eerste hap. Zeer vriendelijk echtpaar runt dit overduidelijk met veel liefde.

Gegeten op 27 september 2013

pajo

Gisterenavond weer een heerlijk ongedwongen avond culinair genieten beleefd! De gerechten die er dit keer uitsprongen waren voor ons de bereiding asperges, ham en ei maar dan op een speciale tongstrelende manier; de kreeft met asperges met stipjes van zeer geconcentreerde citrussmaken waren erg goed. De keuze van kaas was wederom overheerlijk! Genoten weer van de gastvrijheid en het is altijd een genot te vernemen hoe de kaart tot stand is gekomen, en als hobbykok krijg je vaak een gouden tip!

Gegeten op 22 juni 2013

SlotJP

Lentemenu met alle asperge varianten. Fantastisch eten en gewoon down to earth bediening. Geen onnodige poespas, persoonlijke benadering. Natafelen samen met de kok. Een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 7 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Beyerick in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Beyerick. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.