Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Beyerick in Zeist - 1

4. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 692 34 05
  2. www.beyerick.nl

SlotJP

Zaterdagavond uit eten bij Beyerick. Als je uit eten gaat kan je je niet beter wensen. Fantastisch gekookt door Erik en voortreffelijk geserveerd door Geertje. Een volledig op elkaar ingespeeld duo dat elke keer weer het lekkerste weet te serveren.
Of zoals mijn partner zei "Ik heb nog nooit zo lekker gegeten." Succes met de nieuwe inrichting, en ik denk dat als we na 25 april weer langskomen er weer drie "10"-en zullen staan.
Hartelijk dank voor de heerlijke avond!

Gegeten op 15 maart 2014

Annebab

Zaterdag avond echt fantastisch gegeten bij Beyerick, het voorgerecht hert was echt geweldig. Daarna snoekbaars met paling, ossenstaart, gans (verrassend lekker gevogelte!), kaas (mooi vol bord naar keuze gekregen) en het dessert. Echt een aanrader! Er wordt met liefde gekookt!!

Gegeten op 1 februari 2014

wimdijkman

In een bijzondere huiskamersfeer wordt je hier verrast door creativiteit van de kok. Elke gang is een feest. Laat je verrassen. Waarschijnlijk is hij in vorm. Probeer niet te onthouden wat hij je allemaal voorschotelt want het is oneindig veel variatie. Je wordt niet volgepropt, van alles kleine beetjes. Het is een aaneengesloten proeve van de kookkunst van de kok.

Gegeten op 23 november 2013

assisici

Wederom een betoverende avond vol smaken en nieuwe combinaties. truffel ijs, popcornjus, passievruchtmayonaise, purechocolade met kersen etc etc om het echt te beleven moet je zeker naar dit restaurant toe. Het echtpaar weet wat verwennen is met zorg en precisie. De wijnen zijn ook zeer goed aangepast op het menu. Een Riesling uit de Pfalz en een verrukkelijke Barolo. Bij de kaas waar je uit kunt kiezen uit 15 verschillende soorten een overheerlijke port uit 1980. Het kan niet op er is een overvloed aan smaken die volledig op elkaar zijn afgestemd. Na een 6 gangen dinee ben je absoluut content en verheug je je op de volgende keer. BRAVO

Gegeten op 11 oktober 2013

halbie

Nog nooit zo lekker gegeten. Ieder gerecht was meer dan heerlijk. Wat een bijzondere smaken. En heel goed gebalanceerd, na 5 gangen geen gevoel veel te veel gegeten te hebben. Toetje met o.a. zoute caramel zeer bijzonder en gelukkig kozen we daarna nog voor de kaas waarbij je uit een hele mooi selectie mag kiezen. Het interieur is wat oubollig, maar dat vergeet je opslag na de eerste hap. Zeer vriendelijk echtpaar runt dit overduidelijk met veel liefde.

Gegeten op 27 september 2013

pajo

Gisterenavond weer een heerlijk ongedwongen avond culinair genieten beleefd! De gerechten die er dit keer uitsprongen waren voor ons de bereiding asperges, ham en ei maar dan op een speciale tongstrelende manier; de kreeft met asperges met stipjes van zeer geconcentreerde citrussmaken waren erg goed. De keuze van kaas was wederom overheerlijk! Genoten weer van de gastvrijheid en het is altijd een genot te vernemen hoe de kaart tot stand is gekomen, en als hobbykok krijg je vaak een gouden tip!

Gegeten op 22 juni 2013

SlotJP

Lentemenu met alle asperge varianten. Fantastisch eten en gewoon down to earth bediening. Geen onnodige poespas, persoonlijke benadering. Natafelen samen met de kok. Een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 7 juni 2013

Sander_2000

Heerlijk gegeten met mijn vrouw. Het nieuwe lente-menu was net ingegaan, veel asperge in de gerechten. Vooral de kreeft en de lamsbout sprongen er uit. Ook de kaasplank met een grote keuz uit heel veel speciale kazen is een aanrader. De bediening is heel hartelijk, attent, en persoonlijk. Een topper.

Gegeten op 10 mei 2013

wimenramon

Heerlijk gegeten, zoveel liefde als dat de kok heeft voor voedsel zie je zelden. Fantastische smaakcombinaties die perfect op elkaar zijn afgestemd, mooie wijnen op de kaart en bij elk gerecht uitleg van de kok zelf. Een heerlijke avond gehad. De inrichting is niet hip of trendy maar dat zou alleen maar afleiden van het eten. We komen snel weer terug!!

Gegeten op 2 februari 2013

pajo

Ondanks het feit dat het restaurant niet de grandeur uitstraling heeft, is de grandeur van smaken en vakmanschap zonder meer terug te vinden op het bord. Een heerlijk uitgebalanceerd menu, vooral de gebraisseerde hertenwang en het dessert waren voortreffelijk. Maar de voorgerechten waren ook voortreffelijk en zo ook de heerlijke hazenrug met een vleugje kaneelstok. Kortom een heerlijke avond genieten, en v.w.b. de kazen: echt uniek! Enig nadeel: welk keuze maak je dessert of kaas? Wij hebben uiteindelijk voor beiden gekozen! Gewoon een avond heerlijke genieten van wijn & spijs.

Gegeten op 24 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Beyerick in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Beyerick. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.