a TripAdvisor company

foto's van Beyerick in Zeist - 1 foto's van Beyerick in Zeist - 2 foto's van Beyerick in Zeist - 3 foto's van Beyerick in Zeist - 4 foto's van Beyerick in Zeist - 5 foto's van Beyerick in Zeist - 6

Beyerick

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 692 34 05
  2. www.beyerick.nl

bankman

Het is één ding om de balans van smaken in een gerecht perfect te krijgen, het is een topprestatie om dat voor een heel menu voor elkaar te krijgen. Ik zie maar één nadeel, de lat is hiermee ongenadig hoog gelegd. Grappig hoe je vlak in de buurt van een juweel als dit kunt wonen zonder door te hebben hoe bijzonder het is.

Gegeten op 27 februari 2015

doeschka

Wat een bijzonder restaurant!
Bijzondere smaakcombinaties en de eigenaar die al zijn ziel en zaligheid inzet om van je avond iets bijzonders te maken. Dit lukt dan ook bijzonder goed!
zeker een restaurant waar ik graag vaker zou willen eten!

Gegeten op 20 december 2014

illi

Deze stond al lang op ons verlanglijstje, en niet onterecht is gebleken.
In dit kleine huiselijke restaurant zit in elk gerecht zeker 1 ingrediënt : liefde voor eten.
Na de 5 gangen heb je een reis gemaakt met je papillen als gids, het eten is subliem, en de bijpassende wijnen geweldig.

Gegeten op 14 juni 2014

Hendo

Wat een geweldig restaurant. We hebben het wildmenu gegeten. Voor ons was het hoogtepunt de hertenwang met paddestoelen, knolselderij. Het was in een buideltje van cellofaan geserveerd, werd aan tafel opengemaakt en er kwam een werkelijk fantastische saus van eekhoorntjesbrood bij. In plaats van het dessert hebben wij voor de kaas gekozen. Goede uitleg over de kazen en ruime keus. De eigenaren stralen een enthousiasme en liefde voor het vak uit alsof ze gisteren zijn begonnen, maar we begrepen dat ze er al 22 jaar zitten.

Gegeten op 1 november 2014

pajo

Wederom heerlijk genoten in een vernieuwde locatie. De inrichting is mooi geworden maar nog prettiger is dat de gerechten nog steeds van topniveau zijn. De amuse was tongstrelend, daarna runderlende waarbij vooral de crémeux van eekhoorntjesbrood heerlijk was. De rode poon was een mooi tussengerecht. Het in jeneverbes-olie gegaarde wildzwijn was zo zacht en de pickles van seizoengroenten was bijzonder. Het is bijzonder hoe een diversiteit van smaken zo'n geheel kunnen vormen. Voor ons was de ganzenleverterrine met puro choco, vanillezout, biet en gepofte reis helemaal top! Wat een smaaksensatie. Natuurlijk konden wij de uitstekende keuze uit kazen niet weerstaan. Het dessert was een mooie afsluiting samen met de thee en de zelfgemaakte friandises. Kortom een heerlijke avond genieten in een mooie omgeving en een hele fijne service. We komen zeker weer terug.

Gegeten op 17 oktober 2014

Bouwmeester

Een warm ontvangst, een gezellige huiselijke uitstraling (dat mag hier, het is echt niet groter dan een gemiddelde huiskamer) en vlotte bediening waren de eerste dingen die ons opvielen. Geertje bracht een drankje en Erik kwam vlot met de eerste knabbels en de menukaart. Voor de duidelijkheid, Geertje is de gastvrouw en Erik is de kok, er is geen personeel. Gekozen voor het 5 gangen 'Saisonnier' menu met de aanbevolen Riesling en Zinfandel, allebei als half flesje verkrijgbaar. Ik ga hier niet alle gangen uitvoerig beschrijven, maar wat was het een feest van smaken. Een toch al heerlijk voorgerecht van rund met paddestoelenbouillon kreeg door de knapperigheid van aardappelkaantjes een smaaksensatie erbij. Dat kleine beetje jeneverbes olie, dat aan tafel over het wildzwijn werd gegoten, gaf een heerlijke geur. Zelfs de huisgemaakte bonbons zijn hier apart en heerlijk. Aanrader!

Gegeten op 11 oktober 2014

Ouwe snoeper

Het restaurant ligt uit het zicht en je loopt er zo aan voorbij. Het decor binnen is ook net zo ingetogen als de bescheiden eigenaren. Des te groter de verrassing dat, wanneer je eenmaal binnen bent, je enorm verwend wordt. We kregen alle aandacht en enthousiaste uitleg over aard en afkomst van de mooie ingrediënten en af en toe ook de geheimen uit de keuken. Ieder gerecht is opgebouwd uit bijzondere smaakcombinaties die met textuur extra spannend zijn gemaakt. Het is ons zo bevallen dat we twee weken later onze familie hebben uitgenodigd.
Als echte kaasliefhebber neem ik nagenoeg nooit een dessert, maar deze tweede keer heb ik er tóch gekozen voor het spannende dessert en geen spijt gehad. Maar zoals iemand hiervoor al aangeeft, volgende keer neem ik het dessert én de kaas... alleen om de mooie antieke kristallen pot waaruit de gedrenkte rozijnen komen in bedrijf te zien.

Gegeten op 20 september 2014

SlotJP

Zaterdagavond uit eten bij Beyerick. Als je uit eten gaat kan je je niet beter wensen. Fantastisch gekookt door Erik en voortreffelijk geserveerd door Geertje. Een volledig op elkaar ingespeeld duo dat elke keer weer het lekkerste weet te serveren.
Of zoals mijn partner zei "Ik heb nog nooit zo lekker gegeten." Succes met de nieuwe inrichting, en ik denk dat als we na 25 april weer langskomen er weer drie "10"-en zullen staan.
Hartelijk dank voor de heerlijke avond!

Gegeten op 15 maart 2014

Annebab

Zaterdag avond echt fantastisch gegeten bij Beyerick, het voorgerecht hert was echt geweldig. Daarna snoekbaars met paling, ossenstaart, gans (verrassend lekker gevogelte!), kaas (mooi vol bord naar keuze gekregen) en het dessert. Echt een aanrader! Er wordt met liefde gekookt!!

Gegeten op 1 februari 2014

wimdijkman

In een bijzondere huiskamersfeer wordt je hier verrast door creativiteit van de kok. Elke gang is een feest. Laat je verrassen. Waarschijnlijk is hij in vorm. Probeer niet te onthouden wat hij je allemaal voorschotelt want het is oneindig veel variatie. Je wordt niet volgepropt, van alles kleine beetjes. Het is een aaneengesloten proeve van de kookkunst van de kok.

Gegeten op 23 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Beyerick in Zeist

Schrijf hieronder je recensie over Beyerick. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.