Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Le Vieux Jean

1. Toon telefoonnummer 015 213 04 33
  2. www.levieuxjean.nl

voswegen

Wij hebben heerlijk gegeten
De Tartaar van tonijn met limoen en de Maki waren voortreffelijk.
De Zeeduivel was heerlijk en het nagerecht was een geweldige afsluiter.
Misschien is de krappe opstelling van de tafeltjes een klein min puntje.

Gegeten op 25 oktober 2014

mvdsanden

Voor het eerste geluncht bij Le Vieux Jean. Grote aanrader, bediening top, mooie wijnkaart, fraai en zeer smakelijk eten. Alles volgens de beste franse traditie. En enorme value for money.
We komen hier terug!

Gegeten op 24 september 2014

mike73

Soms ontdek je iets leuks! Dit restaurant is werkelijk een pareltje in de binnenstad van Delft. Keurig nette en vriendelijke bediening, voortreffelijk eten en een wijnkeuze waar je U tegen zegt.
Een echte aanrader!

Gegeten op 12 september 2014

ArletteO

Geselecteerd op de Bib gourmand kwamen wij hier met een hoge verwachting. Gerechten waren zeer smaakvol. Bediening wel selectief in aandacht. Hierdoor ook drankjes vergeten wat tijdens het eten wel vervelend kan zijn als er een bijpassende wijn is besteld. Interieur simpel maar volstaat. Heel vreemd voor een zaak als deze vond ik de peper en zout stelletjes op tafel. normaliter zie je een iets exclusievere zoutsoort voor bij het brood. Ook de bak met gebakken aardappeltjes op tafel vond ik niet echt binnen het plaatje passen. Verder hebben wij genoten van het eten en als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

Gegeten op 10 juli 2014

Joaco

Met een groep in een aparte mooie kamer gegeten. Vooraf in de wijnkamer genoten van een aperitief en amuses. Daarna aan een mooi gedekte tafel een heerlijk driegangen diner gehad, waarbij elk onderdeel klopte. Begrijp niet zo veel van het gemopper over de kleine porties. Voor mij en mijn tafelgenoten was het ruim voldoende en bleef er zelfs iets over van de heerlijkheden bij de koffie.

Gegeten op 27 juni 2014

belgrave2003

Een huisaperitief van cointreau, gin, siroop en crémant de Bourgogne. Ja, dan weet je dat je in een bijzonder restaurant zit. Het is er klein maar fijn zitten met linnen op tafel en zilveren bestek. Delftse professoren en hun studenten die iets te vieren hebben frequenteren deze zaak. De bediening is correct, een tikkeltje overdreven misschien en de keukenbrigade is van grote klasse. Een vier gangen menu van malse kwarteltjes, gamba's, een Black Angus haasbiefstuk en kaas toe smaakt zó voortreffelijk dat je van Le Vieux Jean je vaste eetadres zou willen maken. Ook de wijnkaart is indrukwekkend en wie goed zoekt en selecteert vindt een betaalbare flessen. Wat mij betreft de parel van Delft.

Gegeten op 6 februari 2014

Evanos

Heerlijk gegeten, uitstekend menu en in tegenstelling tot sommige andere recensies niets te klagen over de portionering, volledig in lijn met wat je zou mogen verwachten. Vriendelijke service met goede wijnkennis en suggesties. Een absolute aanrader!

Gegeten op 21 december 2013

arolizo

Een echt frans restaurant met een mooie kaart, intiem karakter en een goede sfeer. Eten was voortreffelijk en de bijpassende wijnen erg lekker!

Gegeten op 18 oktober 2013

Werf

Wij hebben hier een geweldige avond gehad!

Goede ontvangst in het knusse, maar sfeervolle restaurant (met een Frans aandoenend tintje!). Vooraf tartaar met eendenleverkrullen en onze harten waren gestolen! Qua concept niet heel spannend, maar de uitvoering was perfect! En vooral de toevoeging van de eendenlever maakte het subliem!

Mijn tafelgenoot was vooral ook erg fan van zijn dessert, een terrine van vruchten. Maar ook de hoofdgerechten en de wijnen waren uitmuntend. Mooie smaakdetails, goede verfijning! Wij zijn fan geworden en komen graag snel weer!

Gegeten op 4 oktober 2013

Jinge

Wat hebben wij hier een heerlijke avond gehad! Het begon met een warm ontvangst en vervolgens hebben wij genoten van een 3-gangen diner met een wijnarrangement. Onze complimenten aan de keuken, wij hebben zelden zo verrukkelijk gegeten! De wijnen waren met zorg uitgezocht en pasten niet alleen perfect bij de verschillende gangen, maar er werd ook nog rekening gehouden met onze persoonlijke wensen. De bediening was enorm vriendelijk en behulpzaam. Er heerste een hele prettige sfeer, waardoor wij ons erg op ons gemak voelden. Kortom:
een echte aanrader en zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 7 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Le Vieux Jean in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Le Vieux Jean. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.