Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Meesters en Juffen

Meesters en Juffen

1. Toon telefoonnummer 0251 20 09 64

kattenbabbels

Na een klein stukje lopen (je kunt niet in de straat parkeren) kom je aan in dit restaurant. De inrichting is aardig met diverse items die verwijzen naar de benaming en dus met 'school' te maken heeft. Er zijn genoeg zitplaatsen en een bar. Het zit er meestal gezellig vol, zonder dat het storend is. Buiten is een flink terras.
Het eten is prima maar niet hoogdravend of erg bijzonder. De vegetariërs onder ons kunnen hier beter niet heen gaan want voor hen is er nauwelijks keuze. Veel verder dan de geijkte lasagna of broodje geitenkaas/honing/walnoot komen ze niet...
De bediening is wisselend; meestal wel vriendelijk maar niet altijd even vlot en ook hier hebben we wel eens tevergeefs zitten wachten op het bestelde diner (vergeten; we zaten letterlijk in een verdomhoekje). De excuses waren wel oprecht overigens.
Voor de lunch zal ik misschien nog eens komen, maar als vegetariër vind ik het diner hier niets.

Gegeten op 12 juli 2014

annemarie45

We waren aan de vroege kant, toch konden we direct plaatsnemen en werden we direct bediend. Even wat aandacht voor ons moeder en haar rollator. Niet te nadrukkelijk, niet teveel. We namen geen voorgerecht. De spareribs waren erg lekker en het restant kregen we keurig mee. Moeder had een salade met vis en vond die ook lekker. Het kalfsvlees was ook goed. Net als het toetje met aardbeien, wafel, ijs en slagroom. Ik had de rode huiswijn, een Chileense Cabernet Sauvignon. Deze was zeer smaakvol, tot mijn opluchting.
Leuk restaurant met goede, niet te nadrukkelijke bediening en een leuke sfeer. Wij willen wel terugkomen.

Gegeten op 4 augustus 2014

miekepieke

Lekker op het terras gezeten ik had de dagvangst van de juf, de dorade.
De dorade was erg lekker. Het personeel vriendelijk.
Mijn tafelgenoten hebben ook lekker gegeten.
Misschien kussen in de stoelen?

Gegeten op 30 juli 2014

miekepieke

Samen met 3 mannen bij meesters en juffen gaan eten. De mannen hadden alle 3een ander soort vlees, en die waren daar erg blij mee. De frieten waren goed.
Het schaaltje salade was niet aangemaakt, em. er was geen olijfolie/azijn, om dat zelf te doen. Zelf had ik zalm, die was erg lekker, met knapperige groenten onder de zalm. De bediening was vriendelijk en attent. Een aanwinst voor Heemskerk.

Gegeten op 16 juli 2014

martin81

Leuk en gezellig eetcafé in het centrum van Heemskerk. Goed betaalbaar en een tamelijk uitgebreide kaart. Goed druk voor een maandagavond, maar dat is logisch als er verder bijna niks open is. Heerlijke gerechten zonder pretenties. Allen zou het personeel wat vaker een "rondje" door het restaurant moeten lopen, want als zij achter de bar staan hebben zij geen zicht op een groot gedeelte van het restaurant. Maar ze zijn wel héél vriendelijk.

Gegeten op 30 september 2013

elkejoci

Met de kerst een keer gegeten en het was voor herhaling vatbaar. In okt 2013 weer geboekt maar viel dat even tegen, er was niets meer te ontdekken van het heerlijke menu. Carpacio , een bord vol met sla, en de carpacio moest je opgraven. De wijn superslecht , er was wel goede wijn maar daar mocht van de baas geen glas uitgeschonken. Werd alleen per fles verkocht. Het menu heel simpel met wederom vreselijk veel sla en vette oude frites. Nee dit was de laatste keer bij meesters en juffen.

Proever84669

Leuk gezellig restaurant dat echt een toevoeging is in Heemskerk. Ruime kaart met wisselende gerechten als Vangst van de Juf. De carpaccio is heerlijk, maar je kunt ook proeverijen eten als voor en nagerecht. Bijvoorbeeld het Schoolplein voor, en de Juffensurprise na.

Gegeten op 16 augustus 2013

noom1

Onze eerste keer in dit restaurant in het dorp.
Superleuke locatie, ruime setting binnen en ook erg knus.
De meiden waren erg professioneel en aardig. Het eten was echt van hoge kwaliteit. De voorgerechtjes waren vol van smaak, sashimi tonijn is aan te raden! Als hoofdgerecht had ik lams T-bones met honing. Het vlees viel er bijna van af, zo mals! Mijn vrienden hadden heilbot, dat was zo zacht als boter en heerlijke stevige rundersteak. De groenten waren precies goed, haricots verts en sugar snaps. We gaan zeker nog een keer, binnenkort komt een herfstkaart!

Gegeten op 17 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Meesters en Juffen in Heemskerk

Schrijf hieronder je recensie over Meesters en Juffen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.