Meesters en Juffen

• 7.8

• 7.5

martin81
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk en gezellig eetcafé in het centrum van Heemskerk. Goed betaalbaar en een tamelijk uitgebreide kaart. Goed druk voor een maandagavond, maar dat is logisch als er verder bijna niks open is. Heerlijke gerechten zonder pretenties. Allen zou het personeel wat vaker een "rondje" door het restaurant moeten lopen, want als zij achter de bar staan hebben zij geen zicht op een groot gedeelte van het restaurant. Maar ze zijn wel héél vriendelijk.

Gegeten op 30 september 2013

elkejoci
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de kerst een keer gegeten en het was voor herhaling vatbaar. In okt 2013 weer geboekt maar viel dat even tegen, er was niets meer te ontdekken van het heerlijke menu. Carpacio , een bord vol met sla, en de carpacio moest je opgraven. De wijn superslecht , er was wel goede wijn maar daar mocht van de baas geen glas uitgeschonken. Werd alleen per fles verkocht. Het menu heel simpel met wederom vreselijk veel sla en vette oude frites. Nee dit was de laatste keer bij meesters en juffen.

Proever84669
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk gezellig restaurant dat echt een toevoeging is in Heemskerk. Ruime kaart met wisselende gerechten als Vangst van de Juf. De carpaccio is heerlijk, maar je kunt ook proeverijen eten als voor en nagerecht. Bijvoorbeeld het Schoolplein voor, en de Juffensurprise na.

Gegeten op 16 augustus 2013

noom1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onze eerste keer in dit restaurant in het dorp.
Superleuke locatie, ruime setting binnen en ook erg knus.
De meiden waren erg professioneel en aardig. Het eten was echt van hoge kwaliteit. De voorgerechtjes waren vol van smaak, sashimi tonijn is aan te raden! Als hoofdgerecht had ik lams T-bones met honing. Het vlees viel er bijna van af, zo mals! Mijn vrienden hadden heilbot, dat was zo zacht als boter en heerlijke stevige rundersteak. De groenten waren precies goed, haricots verts en sugar snaps. We gaan zeker nog een keer, binnenkort komt een herfstkaart!

Gegeten op 17 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Meesters en Juffen in Heemskerk

Schrijf hieronder je recensie over Meesters en Juffen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!