Meesters en Juffen

Meesters en Juffen

1. Toon telefoonnummer 0251 20 09 64

mirjam110

Het was vol, maar we konden toch aan de bar eten. Goede sfeer, aardige bediening. Eten is van goede eetcafe/bistro kwaliteit. De meesterlijke burger is huge. Enige minpuntje; de maaltijdsalade met vis had wel erg weinig sla/rauwkost en zou wat mij betreft met brood geserveerd mogen worden ipv patat (wel goede verse patat overigens).

Gegeten op 21 maart 2015

miekepieke

we kwamen spontaan binnen op vrijdagavond, er was nog 1 tafeltje, de rest was gereserveerd.
het eten was lekker, ik had de zalm, iets weinig groenten eronder de patatjes en de sla vond ik goed.
mijn vriend had het gerecht van de meester. als toe appeltaart met koffie, de koffie is erg lekker de appeltaart was koud en niet mijn smaak.
de bediening is gezellig en snel.

Gegeten op 16 januari 2015

ingriddudink

Door de drukte was er eigenlijk geen plek maar men regelde toch bij het reserveren een extra tafel, dat was een goede service. Omdat er een grote groep van dertig mensen was, raadde men ons aan om voor de groep binnenkwam, het eten te bestellen, daardoor hadden we toch op,tijd ons eten.
We waren met vier personen en hadden allemaal wat anders, maar het smaakte allemaal prima. Ik,had vooraf cougettesoep met zalm, heerlijk romig en door de rooksmaak van de zalm net dat beetje meer. Hoofdgerecht broccolitaart, ook goed, maar eigenlijk teveel van hetzelfde. Zal ik niet snel meer kiezen, ondanks dat het heerlijk was. Eigenlijk zou ik liever twee verschillende soorten taart/quiche willen kiezen. Er zij Redelijk wat vegetarische dingen te kiezen, een pre! Entourage gezellig (schools, wat grappig is). Ik ben al heel vaak hier geweest en zal hier zeker nog vaker terugkomen vanwege vlotte en vriendelijke bediening en de goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gegeten op 30 december 2014

PaulHillebrand

Fantastisch gevonden formule: alles geënt op (de lagere/basis)school. Gekozen voor Schoolplein als vooraf, Proefwerk van de Meester (wisselend gerecht, ik had heerlijke herten rug) als hoofdgerecht en een Nablijvertje als dessert. Voor een eetcafé uitstekende producten, maar om niet te overdrijven houd ik het op een 9 voor zowel Eten als Service. De ambiance, lekker laagdrempelig en zeer passend bij het thema geef ik toch die 10!

Gegeten op 20 december 2014

Ben320

5 december hadden we een leuk sinterklaas cadeautje namelijk eten bij meesters en juffen. We waren met een familie van 5. We kwamen binnen in een gemoedelijke sfeer en in een gezellig ingericht restaurant. Een kwaliteit van het decor is dat alle tafels niet dicht op elkaar staan waardoor je het gevoel hebt dat je intiem met elkaar zit. De bediening was top. Alles werd netjes gevraagd en gecommuniceerd bijv: Na het voorgerecht, of we ons hoofdgerecht al wilden of dat we nog even wilden wachten. Je kreeg het gevoel dat de bediening echt persoonlijk was, overal werd opgelet. Het eten was TOP. Iedereen bij elkaar hadden we veel verschillende dingen van de kaart die stuk voor stuk goed bereid waren. We hadden in totaal 3 gangen met drankjes. Dit voor slechts €30,- P.P. dus echt een aanrader. Toch was er 1 klein puntje van kritiek, tijdens het desert had was er ijs en koffie besteld, dit kwam helaas niet gelijk. Als dit wel zo was geweest was alles perfect geweest.
Al met al een perfecte avond waarin we lekker gegeten hebben en het gevoel van een avondje uit echt hebben gehad!

Gegeten op 5 december 2014

kattenbabbels

Na een klein stukje lopen (je kunt niet in de straat parkeren) kom je aan in dit restaurant. De inrichting is aardig met diverse items die verwijzen naar de benaming en dus met 'school' te maken heeft. Er zijn genoeg zitplaatsen en een bar. Het zit er meestal gezellig vol, zonder dat het storend is. Buiten is een flink terras.
Het eten is prima maar niet hoogdravend of erg bijzonder. De vegetariërs onder ons kunnen hier beter niet heen gaan want voor hen is er nauwelijks keuze. Veel verder dan de geijkte lasagna of broodje geitenkaas/honing/walnoot komen ze niet...
De bediening is wisselend; meestal wel vriendelijk maar niet altijd even vlot en ook hier hebben we wel eens tevergeefs zitten wachten op het bestelde diner (vergeten; we zaten letterlijk in een verdomhoekje). De excuses waren wel oprecht overigens.
Voor de lunch zal ik misschien nog eens komen, maar als vegetariër vind ik het diner hier niets.

Gegeten op 12 juli 2014

annemarie45

We waren aan de vroege kant, toch konden we direct plaatsnemen en werden we direct bediend. Even wat aandacht voor ons moeder en haar rollator. Niet te nadrukkelijk, niet teveel. We namen geen voorgerecht. De spareribs waren erg lekker en het restant kregen we keurig mee. Moeder had een salade met vis en vond die ook lekker. Het kalfsvlees was ook goed. Net als het toetje met aardbeien, wafel, ijs en slagroom. Ik had de rode huiswijn, een Chileense Cabernet Sauvignon. Deze was zeer smaakvol, tot mijn opluchting.
Leuk restaurant met goede, niet te nadrukkelijke bediening en een leuke sfeer. Wij willen wel terugkomen.

Gegeten op 4 augustus 2014

miekepieke

Lekker op het terras gezeten ik had de dagvangst van de juf, de dorade.
De dorade was erg lekker. Het personeel vriendelijk.
Mijn tafelgenoten hebben ook lekker gegeten.
Misschien kussen in de stoelen?

Gegeten op 30 juli 2014

miekepieke

Samen met 3 mannen bij meesters en juffen gaan eten. De mannen hadden alle 3een ander soort vlees, en die waren daar erg blij mee. De frieten waren goed.
Het schaaltje salade was niet aangemaakt, em. er was geen olijfolie/azijn, om dat zelf te doen. Zelf had ik zalm, die was erg lekker, met knapperige groenten onder de zalm. De bediening was vriendelijk en attent. Een aanwinst voor Heemskerk.

Gegeten op 16 juli 2014

martin81

Leuk en gezellig eetcafé in het centrum van Heemskerk. Goed betaalbaar en een tamelijk uitgebreide kaart. Goed druk voor een maandagavond, maar dat is logisch als er verder bijna niks open is. Heerlijke gerechten zonder pretenties. Allen zou het personeel wat vaker een "rondje" door het restaurant moeten lopen, want als zij achter de bar staan hebben zij geen zicht op een groot gedeelte van het restaurant. Maar ze zijn wel héél vriendelijk.

Gegeten op 30 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Meesters en Juffen in Heemskerk

Schrijf hieronder je recensie over Meesters en Juffen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.