a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0203375259

Kosy

Eenvoudigheid siert de mens en dat is waarom Knabbel en Babbel geweldig is!
Het eten de sfeer en de bediening is zo goed op elkaar afgestemd.
En als je betaald zeg je dit ga ik aan een ieder vertellen en ik kom zeker nog een keer terug.
De Carpaccio en de Steak met als mijn favoriet de gebakken champignons echt een aanrader en als je van Schnitzel of spareribs houd zit je hier aan het goeie adres.
Ik zeg tot gauw weer voor een Knabbel en een Babbel!

Gegeten op 5 juli 2016

karel81

De spareribs zeker een aanrader, maar ook voor alle andere gerechten kan men bij Knabbel en Babbel terecht....? it en zeker de bediening van Mirjam en Sandy is super gezellig!!

En zeker als nuchtere Groninger kom ik zeker hier nog weer eten!!

Gegeten op 26 juni 2016

HenkvH

Knabbel en Babbel zit naast kinderopvang Pluizenbolletje en op de ruit staat dat die aan "gezonde opvoeding" doen. Een kindvriendelijke entourage dus. Omdat er in de RAI aan de overkant een grote beurs is, kunnen we vandaag alleen maar uit een beperkt menu kiezen. Niet erg, want alle gerechten waarmee dit eetcafé bekend is geworden staan erop.
Het knapperige stokbrood met twee verschillende soorten sausen smaakt goed, evenals de Franse uiensoep. Zo'n 30 jaar geleden, toen de bistro's nog in de mode waren, hebben we die voor het laatst gegeten en hier smaakt hij zoals vroeger. De saté van ossenhaas is buitengewoon mals, de bijbehorende pindasaus is lekker pittig: saté zoals het hoort. Het flensje met spinazie, walnoot en roquefort is oké, maar niks bijzonders. Beide gerechten komen met frites en een kleine salade waar iets te veel mayonaise op zit.
Erg aardige bediening en uitzicht op de RAI, dus niet om over naar huis te schrijven.
Bij Knabbel en Babbel kun je goed terecht voor een eenvoudige lunch of een simpel diner.

Gegeten op 5 april 2016

Lauralikesfood

Ik at hier vanavond alleen, omdat ik voor werk een paar dagen in Amsterdam ben. Ik heb er lekker gegeten. Het is een gezellig, niet te groot, eetcafeetje waar je ontspannen kan eten. Het is er wat donker, maar ik heb nog wel deel van mijn boek kunnen lezen. De bediening was ontzettend aardig. Het eten werd snel geserveerd. Ik at saté met friet en sla en dat smaakte zoals dat moet smaken. Niet heel bijzonder, maar wel wat je ervan verwacht. Dus een prima gelegenheid voor een eetcafé-hap!

Gegeten op 17 februari 2016

herma12

Echt (h)eerlijk eetcafe recht tegenover de RAI.
Gezellig, kleinschalig, fijne bediening, die nogmaals de complimenten krijgt. Geen notitieblok en alles zowel qua persoon als gaarte en persoonlijke voorkeuren perfect bediend. Super zijn het broodmandje, de uiensoep, de gebakken camembert, HEERLIJKE beefburger, steak bavette, flensje spinazie en caesar salade.
Deze gaat met stip in de herhaling!!

Gegeten op 31 januari 2016

Jose1262

Het eten was heerlijk .
De service was top .
Het is echt een aanrader.
De uiensoep is echt zo lekker.
Het is een gezellig restaurant ook geschikt voor kinderen.

Gegeten op 4 januari 2016

Brigitte22

Een gewoon eetcafé, niets speciaals om voor terug te komen.

Na de enthousiaste recensies op Iens kozen we dit eetcafé vlakbij de Apollohal. Als hoofdgerecht namen we Gegrilled Kippetje, Wienerschnitzel XL en Gamba’s.
De Gamba’s waren oké. De Wienerschnitzel XL was inderdaad XL, helaas wel wat vettig.
De drie anderen hadden zich erg verheugd op het Kippetje. Onafhankelijk van elkaar kwamen we tot de conclusie dat deze Kippetjes niet geheel gaar waren. De smaak was ook niet bijzonder.
Bij het afruimen gaven we aan dat de Kippetjes niet gaar genoeg waren, de serveerster vertelde dat ze dat wel waren en de rode kleur erbij hoorde. Maar ze zou dit doorgeven aan de keuken. Vervolgens hoorden wij hier geen reactie meer van terug. Jammer.

Gegeten op 1 november 2015

benalmere

Gisteren gegeten met mijn vrouw bij dit Eetcafe. Als extra op de kaart stond vissoep als aanrader en zou "home made" zijn. Dit hebben wij vaker gelezen maar deze vissoep is werkelijk voortreffelijk ! Je proeft de Spaanse invloeden van de kok in deze soep en is rijkelijk gevuld met vis.
De biefstuk in dit Eetcafe (ik bestel altijd uit het pannetje en medium rare) is goed van gewicht, supermals en naar mijn mening een van de beste in Amsterdam. Wij komen zeker terug om ook de andere gerechten uit te proberen !

Gegeten op 12 juli 2015

brendfrank

Erg lekker gegeten, niet duur en vriendelijke bediening in een gezellige setting. Biefstuk met roquefortsaus is een aanrader!

Gegeten op 1 juli 2015

lindaouwendijk

Ik als echte Rotterdamse kom graag bij Knabbel en Babbel, je kan er heerlijk eten, een gezellige sfeer en lekker dicht bij de Rai, dit is echt een aanrader!!!

Gegeten op 24 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Knabbel en Babbel in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Knabbel en Babbel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.