De Klikspaan

• 7.8

• 7.5

Rinus-Riek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag avond met 4 volwassenen en een kind (7jr) mijn verjaardag gevierd. Ontvangst vriendelijk, sfeervol en warme uitstraling restaurant
Menukaart voldeed aan onze verwachtingen, voor onze kleine tafelgast werd ter plekke iets voor gemaakt. Wij komen er zeker weer terug en gaan weer genieten.

Gegeten op 21 september 2013

Werf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer correcte bediening, prima eten in klassieke stijl, maar geen verassende gerechten of culinaire uitspattingen. Bereidingen waren goed en het eten smakelijk. Bediening zeer correct. Eea nijgt naar stijf, maar de locatie zelf heeft voldoende sfeer.

Gegeten op 7 april 2013

bibi_102
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant zit in een leuk oud pand. De tafels zijn keurig met linnen opgemaakt, het eten is kwalitatief erg goed en de bediening is deskundig en vriendelijk. Het is kortom een prima keuze in Delft!

nico6

• Goed

Chique, mooie ambiance, romantisch en goed eten met een uitstekende wijn. Een prachtig pand op de Koornmarkt. Voor formeel eten voel je je hier ook welkom. Ik kom er graag en ga regelmatig terug. Niet de allerbeste van Delft maar wel heel goed.

BonVivantDelft

• Uitstekend

Vorige week bij De Klikspaan gegeten. De maaltijd was overheerlijk, de ambiance zeer aangenaam, de service subliem. Tevens is er een heel goede wijnkaart aanwezig.
Met stip geland in mijn top 3 van favoriete restaurants in Delft.

spanrut

• Uitstekend

We hebben met een groepje van 14 personen in de Klikspaan gegeten. Uiterst sfeervolle ambiance en al de 14 gasten waren zeer enthousiast over het diner. Bediening vriendelijk, niet te opdringerig, en als groep zaten wij aan één tafel ietwat achter in het restaurant. Hierdoor konden wij ook toespraakjes houden zonder dat de overige gasten hier last van hadden. De Klikspaan? Een restaurant om zeker terug te komen!

bartjantje

• Uitstekend

We zijn nu inmiddels een paar keer bij de klikspaan geweest: Prima keuken, prima bediening, prima sfeer en uitstekende wijnen, inclusief de huiswijn. Echt goed.

itzak

• Goed

Leuke zaak. Gezellig ingericht. Goede bediening en prima gerechten zonder poespas of pretenties. Een aanrader.

OttoR

• Redelijk

Onlangs met bevriend stel gegeten. Interieur en aankleding (kerstsfeer) stijlvol. Gelegenheidsmenu was goed en netjes. Wel de nodige zwakke punten. Uitgereikt werden: 4 menu-kaarten, slechts 1 kaart met het gelegenheidsmenu. Hierbij kon ook voor een vishoofdgerecht gekozen worden. Geen wijnkaart. We kozen voor het gelegenheidsmenu en het wijnarrangement. Bij het voorgerecht (wildpate en een krulletje rauwe ham) werd een vrij droge witte (!) Rueda geserveerd... Hier kwam ik pas achter toen ik erom vroeg, want de gemompelde mededeling van de bediening was me ontgaan. Bij het hoofdgerecht (heilbotfilet) werd een Pinot Gris geserveerd. Ook hier weer een snel gemompelde mededeling. Het is bij een wijnarrangement leuk als je de fles even te zien krijgt en eventueel wat informatie over de wijn. Niets van dat alles dus. Bij het hoofdgerecht werden geroosterde broodrondjes geserveerd. Kennelijk was er iets misgegaan met de plaatsing van de schoteltjes. "Zal ik het dan maar op de rand van uw bord leggen?" vind ik een niet zo handige oplossing. De wijnen werden niet krenterig geserveerd, maar een betere keus was geweest bij het nagerecht een klein glaasje desertwijn te serveren. Twee soorten wijn kun je toch nauwelijks een arrangement noemen. De bediening was stug (m) dan wel zeer vriendelijk (v). Kortom: we gingen, na redelijk hooggespannen verwachtingen, toch enigszins teleurgesteld naar huis.

• Uitstekend

heel leuk winkeltje, goede bediening, lekker eten gewoon een aanrader. fles wijn besteld, aan de ober verteld wat we ongeveer voor wijn zoeken kwa smaak, en kwam met een hele bataalbare toppen . geweldig genoten!

Schrijf zelf een recensie over De Klikspaan in Delft

Schrijf hieronder je recensie over De Klikspaan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!