Nieuw Olympia

• 7.9

• 7.6

Pieter59
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig familierestaurant. De vleesgerechten zijn prima. Goede kwaliteit vlees en goed klaargemaakt. Hoeveelheden ook prima. Jammer dat de sausjes uit een pakje komen en de groenten uit blik lijken te komen. Een voorgerecht met garnalen was ook wat aan de fletse kant en was niet voor herhaling vatbaar. Je kunt verschillend denken over de luidruchtige rondgang van de vrouw des huizes na de maaltijd. Wij vonden het een beetje intimiderend, ook al zal het goed bedoeld zijn geweest. De vraag naar hoe de maaltijd was bevallen eiste eigenlijk maar 1 antwoord: Goed. Prijs/kwaliteit is OK. Wij zullen ook nog wel terug komen.
Prijs kwaliteit is OK. Wij zullen nog wel terugkomen.

Gegeten op 15 februari 2014

sharon31
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week op de twaalfde verjaardag van mijn zoon gaan eten. Decor is super, ook heel netjes. Beetje jammer dat ondanks het gezegd te hebben met reserveren en aan tafel zelf, dat ze vergaten hem te feliciteren of een drankje aan te bieden..toch leuk als je 12 word. Verder dik tevreden zoals altijd.

Gegeten op 5 februari 2014

PNRed
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier vaak en eigenlijk voor kleinere hapjes. Meestal de Mezze schotel, een maaltijd op zich met verrassend lekkere garnalen in knoflook, inktvisringetjes die perfect gepaneerd zijn, zelfgemaakte dolma, bijzondere tzatziki en smakelijke tarama. De kokkin is tegenwoordig niet meer zo scheutig met zout en dat merk je want de verschillende salades (tonijn, kaas,...) geven veel meer geur en smaak. De gegrillde lamskoteletjes zijn altijd sappig, de salades zijn fris en vers. Snelle en attente bediening en... niet duur.

Gegeten op 17 oktober 2013

Rick1984
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ondanks een van de warmste dag van het jaar een bezoek gebracht aan Olympia in Zevenbergen. Een klein, knus en sfeervol ingericht Grieks restaurant. . Het gekozen voorgerecht bestond uit scampies uit de oven in een heerlijke knoflookolie. en fantastische Kalamaria gefrituurd. Wij lieten de chef-kok de vrije hand met een voorkeur voor vis. Wat een traktatie werd ons voor geschoteld. Forel vers van de gril, Sliptong heerlijk zacht gebakken in een krokant jasje, scampies lekker gegrilld en een heerlijk stuk Rode poon met wederom kalemaria. Uiteraard vergezeld met salade,frietjes, Griekse rijst en bonen. Dit alles onder het genot van een heerlijke bijpassend grieks biertje Mythos.
Als slot een heerlijk dessert de klassieker Dame Blanche.
Simpel maar oh zo lekker!

Wij komen zeker terug hier in Zevenbergen bij Olympia.
Prijs is héél laag vergeleken met de andere Griekse restaurants.
Gratis parkeren.

Gegeten op 27 juli 2013

Mahinder
  • Recensies in de laatste twee jaar

De menukaart is erg uitgebreid en een aanrader is Pikilia. Dit is een verzameling van bijna alle voorgerechten die je in de Griekse keuken kan vinden. Ze hebben ook meze maar dat lijkt erg veel op de pikilia.

De hoofdgerechten zijn meer dan voldoende en erg smaakvol.
Uiteraard ontbreekt de Ouzo bij binnenkomst ook niet.

De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Vraag gerust wat sommige gerechten inhouden en je krijgt een enthousiaste uitleg.

De inrichting is erg gezellig, typisch Grieks en stijlvol.
De toiletten zien er keurig uit!

- punten
Pikilia en Meze lijken teveel op elkaar

+ punten
Prijs kwaliteitverhouding

Gegeten op 3 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Nieuw Olympia in Zevenbergen

Schrijf hieronder je recensie over Nieuw Olympia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!