a TripAdvisor company

Nieuw Olympia

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 0168 335510

rodewijn48

Vanavond heerlijk gegeten. Goede kwaliteit prijs verhouding. Vlees was erg mals en zeer goed gekruid en gegrild.
Mooie decoratie in dit restaurant

Gegeten op 16 mei 2016

tessamen

Een fris interieur heet je welkom. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. De gerechten veelal de standaard gerechten bij een Grieks restaurant. Helaas is niet altijd duidelijk welke smaken de sausen hebben bij een gerecht. Waardoor een van onze gasten een saus kreeg die naar zijn smaak niet echt bij het vlees paste. Jammer. Verder een prettig restaurant zonder veel poeh-ha. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gegeten op 24 april 2016

corrijbooijsnellen

Met vieren hebben we heerlijk gegeten bij Olympia, vriendelijke bediening, hulp met de rolstoel (die zelfs de trap op werd gedragen) lekker eten en vooral de pikilia was heerlijk! Alle tijd gekregen om rustig en gezellig te eten.

Gegeten op 2 februari 2016

willie14

Als je uit eten wilt in een echt Grieks familie restaurant kan ik je aanraden hier te eten warm en gezellig je bent echt welkom en thuis ,kinderen die te gast zijn leren hier gezellig mee te eten als in een warme Griekse familie het eten was heerlijk vlees mals en warm lekker afwisselend gekruid en niet alles dezelfde smaak wat in Breda nogal eens tegen viel.
Wil je anonimiteit moet je daar naar toe hier is het een heerlijke maaltijd vers en smakelijk met gezellige eigenaars en complimenten voor hun personeel komen zeker terug dank je wel.

Gegeten op 20 juni 2015

Hanneman

Dat is lang geleden; eten bij de Griek. Ik herinner me het van vooral vet en veel. Maar afgelopen woensdag meegenomen door een vriendin hierheen.
Lekker gezellige ruimte, niks overdadig. Bediening rechttoe rechtaan, maakt vlot een praatje. En dan, de voorgerechten: werkelijk heerlijk. Ik had inktvis; (volgens mij vers, want uit diepvries kan ik me niet voorstellen dat die zo mals smaakt). De voorgerechten van mijn tafelgenoten: ook heerlijk (slakken: top!, gebakken kaas: goed). Hoofdgerecht had ik garnalen in knoflook, die saus was werkelijk heerlijk, de garnalen iets te lang gegaard (en daardoor taai). De lamstoofschotel was goed. Dessert was goed (baklava is altijd goed, maar deze was gewoon zoals hij hoort: nat, zoet en krokant met veel noten). Als dit de Griek van nu is, dan ben ik weer terug!

Gegeten op 19 november 2014

rob83

Ossenhaas was platgedrukt ik de grill mede daardoor welldone ipv medium. Taai en smaakloos. De giros kwam zeker niet van de rotatiegrill, volgens mij was deze opgebakken in de pan met boter. Giros was zwart en vet. Erg jammer.

Gegeten op 19 juli 2014

sharon31

altijd gezellig bij Olympia. We nemen met 2 volwassen en 2 kinderen een 4 persoons schotel..veeeel te veel heerlijk vlees, al is naar mijn smaak de gyros te vet..maar zonder te vragen word dat lekkere eten ingepakt en hebben we de dag erna nog genoeg te eten! Typisch griekse, schone, aankleding. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 10 april 2014

Pieter59

Gezellig familierestaurant. De vleesgerechten zijn prima. Goede kwaliteit vlees en goed klaargemaakt. Hoeveelheden ook prima. Jammer dat de sausjes uit een pakje komen en de groenten uit blik lijken te komen. Een voorgerecht met garnalen was ook wat aan de fletse kant en was niet voor herhaling vatbaar. Je kunt verschillend denken over de luidruchtige rondgang van de vrouw des huizes na de maaltijd. Wij vonden het een beetje intimiderend, ook al zal het goed bedoeld zijn geweest. De vraag naar hoe de maaltijd was bevallen eiste eigenlijk maar 1 antwoord: Goed. Prijs/kwaliteit is OK. Wij zullen ook nog wel terug komen.
Prijs kwaliteit is OK. Wij zullen nog wel terugkomen.

Gegeten op 15 februari 2014

sharon31

Afgelopen week op de twaalfde verjaardag van mijn zoon gaan eten. Decor is super, ook heel netjes. Beetje jammer dat ondanks het gezegd te hebben met reserveren en aan tafel zelf, dat ze vergaten hem te feliciteren of een drankje aan te bieden..toch leuk als je 12 word. Verder dik tevreden zoals altijd.

Gegeten op 5 februari 2014

PNRed

We komen hier vaak en eigenlijk voor kleinere hapjes. Meestal de Mezze schotel, een maaltijd op zich met verrassend lekkere garnalen in knoflook, inktvisringetjes die perfect gepaneerd zijn, zelfgemaakte dolma, bijzondere tzatziki en smakelijke tarama. De kokkin is tegenwoordig niet meer zo scheutig met zout en dat merk je want de verschillende salades (tonijn, kaas,...) geven veel meer geur en smaak. De gegrillde lamskoteletjes zijn altijd sappig, de salades zijn fris en vers. Snelle en attente bediening en... niet duur.

Gegeten op 17 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Nieuw Olympia in Zevenbergen

Schrijf hieronder je recensie over Nieuw Olympia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.