Simply Thai over zichzelf

Simply Thai een trendy restaurant met authentieke Thaise gerechten, eerlijke verse producten die met zorg en liefde bereid worden! Wilt u thuis genieten van Thaise maaltijden van Simply Thai? U kunt ook uw lieveling gerechten bestellen en afhalen. Geef telefonisch uw bestelling door: 070 - 365 30 01 En wij maken het eten ...

Expatfoodfan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Was here last night and wow!! Appertizer is excellent. I had the three meat curry, stunning taste and very aromatic. Dessert, babana boat with strawberry ice cream, gained weight but worth it. The food as usual fresh and superbly presented by very friendly staff in a great warm atmosphere. I can't wait to try it again... so tasty

Gegeten op 12 maart 2014

vicini
  • Recensies in de laatste twee jaar

Woooow, aanrader van kennissen komen eten vanavond met 5 personen.
We hebben verschillende voorgerechten genomen waaronder tod man pla, de kra toong thong tuna en de pho pia ( de loempia's) en nog meer heerlijke lekkernijen.
Als hoofdgerecht de ped makaam, een heerlijk stuk eendenborst filet met tamarinde saus. Ook nog een heerlijke salade, de yam woen sen.
We zijn liefhebbers van de thaise keuken en werden hier echt lekker verwend.
Alles is erg schoon en hygienisch. Alles klopt gewoon!
De bediening was authentiek thais aardig!
De zaak is erg prijsvriendelijk met heerlijke wijnen.
Zeker aanrader!!

strapatz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onze Bomenbuurt heeft met restaurant Simply Thai weer een pluspunt gescoord. We hebben er nu twee keer gegeten en het smaakte ons uitstekend. We waren ook blij verrast door de ruime keuze uit wijnen - iets wat bij Aziatische restaurants soms voor teleurstellingen zorgt. We kozen (weer) voor het 3-gangen menu. Lekker! Maar wel een heel brave versie van de Thaise keuken en we hebben onszelf beloofd om de volgende keer gewoon iets van de kaart te kiezen zodat we onze smaakpapillen een uitdaging kunnen bieden. Want er is echt nog veel te ontdekken in dit fijne restaurant met z'n attente en persoonlijke bediening.

Gegeten op 28 januari 2014

hjdevreede
  • Recensies in de laatste twee jaar

Oudejaars diner met collega's bij Simply Thai maar bij binnen komst was het al moeilijk om met z'n alle aan 1 tafel te zitten omdat ze merendeels bankjes hebben voor 2 + 2.
Dus verdeeld over 2 tafels toch plaats kunnen bemachtigen, (over dat er geen grote tafel was is niets tijdens de reservering gezegd.)
het eten was goed maar is aangepast aan de Nederlandse smaak en dan vind ik een min punt, want ik vind dat smaken authentiek moeten blijven welke kenmerkend zijn voor het land.
Wel goede en uitgebreide wijnkaart.

Gegeten op 27 december 2013

Micky14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten hier. Met name de pittige ossehaaspuntjes zijn een aanrader. Krokant korstje en mals van binnen...heerlijk! Moderne, frisse zaak en gastvrije attente bediening. Gaan hier vast terug komen!

Gegeten op 7 november 2013

bolk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heel goede Thai.Lekker op het terras gegeten.Een overheerlijke mix van het huis als voorgerecht.Daarna een papaya salade en een ossehaas met knoflook en zwarte peper.Voortreffelijk.Alleen een suggestie,laat de garnalen bij de papaya salade weg en voeg daar meer groenten aan toe(is geen klacht).Kortom een aanrader.

Gegeten op 3 september 2013

mlombaers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke plek en lekker eten, met als enige min puntje dat het eten over de hele linie naar mijn smaak wat te zout was.

Gegeten op 17 augustus 2013

Lola66
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier al een aantal keer gegeten en het is iedere keer weer lekker. De bediening is zeer vriendelijk, de gerechten lekker met verse ingredienten en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Je kunt hier samen goed uit eten met een lekker flesje wijn voor rond de 70 euro, top!

Gegeten op 19 juni 2013

SierraJillz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijk ontvangen bij binnenkomst. Leuk tafeltje gekregen en gelijk een heerlijke starter van het huis gekregen met een prima wijntje. Daarna als voorgerecht een fantastische soep met kokosmelk en kip en als hoofdgerecht een rode curry met ossenhaas waar ik me vingers bij wilde aflikken. Fantastisch eten, vriendelijke en leuke bediening en een mooi ingericht restaurant. Ongetwijfeld een aanrader voor liefhebbers van Thais eten en ook zeker een plek waar wij terug zullen komen!

Gegeten op 13 juni 2013

Armo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag,het ontvangst was heel prettig, vriendelijke bediening,smakelijk eten wat op een bijzondere manier gepresenteerd word. Wij hadden als voorgerecht zeer smakelijke saté, hoofdgerecht ossenhaaspuntjes spicy gekruid, en kip in groene curry . Dessert was een variatie van allerlei , verse vruchten, en gebakken ijs!
Wat ons opviel is dat dit restaurant veel oog heeft voor details. Wij hebben deze avond als gezellig, ongedwongen en zeer smaakvol ervaren.

Gegeten op 20 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Simply Thai in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Simply Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!