Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Simply Thai in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 30 01

Michellelieve

Echt een thai zoals een thai hoort te zijn, lekker pittig en snelle bediening. De tom kai soep was echt een genot, we zullen hier zeker vaker komen.

Gegeten op 7 oktober 2014

MoiraLK

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij simply Thai. De pittige gerechten zijn hier wel echt pittig, maar dit kan naar wens worden aangepast. Daarnaast kunnen bijna alle gerechten vegetarisch worden bereid. Goede service. Ze hebben er een klant bij!

Gegeten op 10 oktober 2014

Krupuk

Ma 29 okt '14 hier met zijn 3 gegeten.
De gerechten zijn heerlijk. We hadden 4 hoofdgerechten genomen: Koong Satoh (garnalen), Ped Makaam (eend), Nua Kratiam (rund) en later kwam er Moe Prik Pauw (varken) nog bij. Alle 4 lekker. Ook de Tom Yam Koong (soep) die we daarna voor de smaak er bij namen, was zeker voldoende. Het Simply Thai surprise-nagerecht was in dit geval gebakken ijs en was smakelijk, maar door al het culinaire geweld, was dit nog het minst interessant. Klein minpuntje zijn de kleine porties, gezien de prijs.
De service was zeer vriendelijk. Een van de thaise eigenaressen was die avond zelf ook aan het bedienen en ze doet het met plezier. Ook de Nederlandse jongedame die in de bediening werkte verdient een compliment.
Het decor is stijlvol en het is er schoon en netjes.
Zeker de moeite waard om hier nog eens langs te komen.

Gegeten op 29 september 2014

thomas2

Weer gegeten bij Simply Thai, het blijft fantastisch! Genoten van de Nua Krapauw en de Simply Thai Phadphed. Dit keer met gebakken bami. Heerlijk. Netjes geserveerd mooi bestek en de bediening is vriendelijk en verwelkomend. Aan alles merk je hier dat de motivatie achter Simply Thai de liefde voor het eten is en dat kwaliteit boven alles staat, er wordt hier duidelijke niet bezuinigd op kwaliteit ten behoeven van de omzet. Het interieur is modern met Thaise details. Een leuk detail is het scherm in het restaurant waar je de koks aan het werk kunt zien, wat daarbij meteen opvalt is dat de koks netjes in overal werken en de keuken zeer schoon oogt.

Het is zeldzaam om op dit niveau te kunnen eten in een restaurant, ongeacht het type keuken. De enige waarschuwing die ik daarom heb; wanneer je eenmaal hier gegeten hebt blijf je terug komen, zeer zeer verslavend!

Gegeten op 27 september 2014

yentl3

Afgelopen zaterdag met een grote groep hier mijn moeders verjaardag gevierd. We komen regelmatig hier en keer op keer weer top. De zeebaars met groene curry, de ossenhaas met knoflook en zwarte peper en de Tom kah kai soep (met oesterzwam) zijn zeker aan te raden! Heerlijk!

Gegeten op 20 september 2014

TheaSc

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Had simply Thai gevonden via IENS. Wat ik zelf echt heel erg waardeerde was dat ze het echt geen problem vinden om hun gerechten aan te passen aan onze dieeten (Een vegetarier en iemand die geen tarwe pinda of soja mag). Geen moeite maar iets wat ze gewoon even willen weten. Het eten zelf was ook heel lekker.

Gegeten op 13 september 2014

vicini

Maandag avond weer voor de zoveelste keer in mijn favoriete thaise restaurant gegeten. Het was weer smullen! Vooraf had ik de heerlijk viskoekjes, mijn partner had mosselen voorbereid in thaise style en daar mogt ik van proeven. Als hoofd hadden we zeebaars met pittig knoflooksaus en ossenhaas puntjes in oestersaus en als afloop een cappucino gekregen van de super vriendelijke gastvrij bediening! Super bedankt voor de geweldig avond!

G en J

Vooraf hadden we tom ka kai soep genomen. Er zaten naar mijn idee vette velletjes kipfilet in, dus na 1 hap hield ik het voor gezien. De serveerster zei, dat dit shii-take was. Ik zei, dat ik dit niet zou betalen, want er stond niet op de kaart, dat dit erin zat. (meestal is dit ook niet zo). Dit was oké en werd dan ook niet in rekening gebracht. Het hoofdgerecht, biefstuk reepjes etc. en kipfilet met cashewnoten, was goed. Leuke zaak en vriendelijke bediening.

Gegeten op 19 augustus 2014

Janny1954

Via online reservering

Heerlijk gegeten, alleraardigste bediening. Restaurant ziet er keurig uit. Had bij reservering aangegeven dat iemand van het gezelschap vegetariër is. Hier werd meteen op geanticipeerd. Onze vegetariër kon elk gerecht van de kaart kiezen en daarna werd het door de kok aangepast. Waar vind je deze service. We gaan zeker nog eens eten bij dit restaurant

Gegeten op 23 augustus 2014

jordi6

Lekker gegeten bij deze Thai. We hadden een pittig lamsgerecht en een vegetarisch gerecht waarbij de vleescomponent door Tofu werd vervangen. Beiden van mooie verse kwaliteit.

Het restaurant is netjes, schoon en smaakvol ingericht. De bediening is heel vriendelijk maar slordig. Een aantal zaken klopten niet, uiteindelijk niet alles gemeld omdat we voor een snelle hap kwamen.

De verassing was de rekening (in negatieve zin). Net geen 50 euro voor 2 hoofdgerechten en 2 frisdrankjes is wel wat overdreven. Uiteindelijk blijft het een beetje roerbakken waarbij de ingrediënten de kosten niet kunnen zijn. Als je een vleescomponent door tofu laat vervangen dan betaal je toch het volle pond. Dat is wat vreemd gezien het prijsverschil. Het eten is goed maar niet bijzonder genoeg om de prijs te rechtvaardigen dus daarom (maar) een 7 voor het eten.

Gegeten op 4 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Simply Thai in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Simply Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.