Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Simply Thai in Den Haag - 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Had simply Thai gevonden via IENS. Wat ik zelf echt heel erg waardeerde was dat ze het echt geen problem vinden om hun gerechten aan te passen aan onze dieeten (Een vegetarier en iemand die geen tarwe pinda of soja mag). Geen moeite maar iets wat ze gewoon even willen weten. Het eten zelf was ook heel lekker.

Gegeten op 13 september 2014

vicini

Maandag avond weer voor de zoveelste keer in mijn favoriete thaise restaurant gegeten. Het was weer smullen! Vooraf had ik de heerlijk viskoekjes, mijn partner had mosselen voorbereid in thaise style en daar mogt ik van proeven. Als hoofd hadden we zeebaars met pittig knoflooksaus en ossenhaas puntjes in oestersaus en als afloop een cappucino gekregen van de super vriendelijke gastvrij bediening! Super bedankt voor de geweldig avond!

G en J

Vooraf hadden we tom ka kai soep genomen. Er zaten naar mijn idee vette velletjes kipfilet in, dus na 1 hap hield ik het voor gezien. De serveerster zei, dat dit shii-take was. Ik zei, dat ik dit niet zou betalen, want er stond niet op de kaart, dat dit erin zat. (meestal is dit ook niet zo). Dit was oké en werd dan ook niet in rekening gebracht. Het hoofdgerecht, biefstuk reepjes etc. en kipfilet met cashewnoten, was goed. Leuke zaak en vriendelijke bediening.

Gegeten op 19 augustus 2014

Janny1954

Via online reservering

Heerlijk gegeten, alleraardigste bediening. Restaurant ziet er keurig uit. Had bij reservering aangegeven dat iemand van het gezelschap vegetariër is. Hier werd meteen op geanticipeerd. Onze vegetariër kon elk gerecht van de kaart kiezen en daarna werd het door de kok aangepast. Waar vind je deze service. We gaan zeker nog eens eten bij dit restaurant

Gegeten op 23 augustus 2014

jordi6

Lekker gegeten bij deze Thai. We hadden een pittig lamsgerecht en een vegetarisch gerecht waarbij de vleescomponent door Tofu werd vervangen. Beiden van mooie verse kwaliteit.

Het restaurant is netjes, schoon en smaakvol ingericht. De bediening is heel vriendelijk maar slordig. Een aantal zaken klopten niet, uiteindelijk niet alles gemeld omdat we voor een snelle hap kwamen.

De verassing was de rekening (in negatieve zin). Net geen 50 euro voor 2 hoofdgerechten en 2 frisdrankjes is wel wat overdreven. Uiteindelijk blijft het een beetje roerbakken waarbij de ingrediënten de kosten niet kunnen zijn. Als je een vleescomponent door tofu laat vervangen dan betaal je toch het volle pond. Dat is wat vreemd gezien het prijsverschil. Het eten is goed maar niet bijzonder genoeg om de prijs te rechtvaardigen dus daarom (maar) een 7 voor het eten.

Gegeten op 4 augustus 2014

sjuulvanpol

Goede verhalen gehoord. En terecht. Leuke service, divers menu. Simpel maar zeer goed!decor is sober, maar dat past helemaal in dit leuke zaakje!

Gegeten op 20 juni 2014

a.massing

Inderdaad, de recensies in de krant en op deze site zijn correct: dit is een pareltje in de wijk. Het heeft duidelijk ook een wijkfunctie: mensen komen hier relatief vlug even wat eten of afhalen, merk ik nadat ik bijna twee uur aan tafel heb gezeten. Maar iedereen geniet duidelijk.
De menukaart is bijzonder uitgebreid: diverse salades, soepen en verschillende snacks als voorgerechten; en van lam, kip, rund, varken, garnaal en vis meerdere gerechten als hoofdmaal. Mijn garnalen vooraf waren bijzonder: vooral het deeg was speciaal, waardoor de smaak bleef behouden. Hetzelfde geldde voor mijn vis als hoofdgerecht: niet zo'n 'typische' kibbelingomhulsel, maar een flinterdun paneerlaagje; en de (flinke!) vis was op een prachtige wijze deels gefileerd: de middengraat was verwijderd, maar de kop en staart in tact.
Voor een 'gewone' doordeweekse avond was het de hele avond behoorlijk druk. Maar soms was het de (enige!) serveerster nèt iets teveel, merkte ik.
Kortom, weer leuke en goede ontdekking gedaan, om te onthouden en over door te vertellen.

Gegeten op 8 juli 2014

Maldini

Klein maar sfeervol restaurant bij mij in de buurt. Supermalse ossenhaaspuntjes gegeten en kip-cashew is nog steeds mijn favoriet. Ben fan vanaf dag 1 van dit restaurant. Zeer gastvrije bediening. Kortom top.

Gegeten op 28 juni 2014

adacjb

Het restaurant Simply Thai is gevestigd op de Thomsonlaan te Den Haag. Het decor is strak en modern en bij goed weer kan je ook buiten eten. Bij binnenkomst voel je je meteen op je gemak door de uiterst vriendelijke en elegante gastvrouw. Het menu is gevarieerd en er is voor eenieder wat wils: vlees (lam , ossenhaas, varken, kip), vis (garnalen, zeebaars), vegetarisch. De gerechten worden op voortreffelijke wijze bereid in de keuken die onder het restaurant is gevestigd. Tijdens de bereiding kun je kookproces volgen op een scherm in het restaurant. De bediening is uiterst vriendelijk en er wordt de tijd genomen voor eenieder (nieuwkomer of regelmatige klant) en voor diegenen die de Thaise keuken niet kennen wordt er uitleg en advies gegeven hoe het beste te starten. Ben je met een klein gezelschap kun je eten in een gezellige "Booth" of als je met een groter gezelschap bent worden er tafels aan elkaar geschoven. De bediening is snel maar er wordt zeker geen haastwerk van gemaakt. Je kunt alle gerechten in verschillende varianten krijgen (van niet zo pittig tot heel erg pittig). Bij dit alles is er keuze uit zowel rode als witte wijnen die zeer smakelijk zijn maar ook een echt Thais biertje smaakt heel erg goed. Mijn favorieten zijn een uitmuntende groentesoep met kippenvlees balletjes en heel veel verse groenten en daarna lamsvlees met knoflook en zwarte pepersaus op witte rijst en ook het verse fruit of een uitmuntende cappuccino na de maaltijd completeren een heerlijke avond uit eten. Alles is vers en ter plekke klaargemaakt. Kortom, een culinair hoogstandje in de gezellige Fahrenheitstraat/Thomsonlaan en zeker een aanrader. Een waarschuwing: als je eraan begint is het heel gemakkelijk om verslaafd te raken.

Gegeten op 24 juni 2014

Proever23179

Wij zijn maandag weer bij Simply Thai gaan eten. Dit is echt een pareltje aan de Thomsonlaan. Het valt niet zo op vanaf de weg, dus je moet het weten te vinden. Het eten, de bediening, het is allemaal heel erg goed. Wij zijn vegetariër en daar wordt ook heerlijk voor gekookt!
Alle gerechten van de kaart kunnen in een vegetarische variant worden geserveerd.
Simply Thai is een aanrader.

Gegeten op 5 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Simply Thai in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Simply Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.