a TripAdvisor company

foto's van Simply Thai in Den Haag - 1 foto's van Simply Thai in Den Haag - 2 foto's van Simply Thai in Den Haag - 3 foto's van Simply Thai in Den Haag - 4 foto's van Simply Thai in Den Haag - 5 foto's van Simply Thai in Den Haag - 6

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 30 01

bob20

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Aanvankelijk kregen we een piepklein tafeltje in het midden van de zaak, midden in het looppad van de bediening. Toen wij aangaven dat wij graag een andere tafel zouden krijgen, werd dit direct goed opgepakt door de dames. Super!
Zeker een aanrader dit restaurant!

Gegeten op 16 mei 2015

mike95

Gisteren weer heerlijk gegeten hier. Super aardige dames en verrukkelijke gerechten. Vooral de ossenhaas met thaise basilicum en de kip met cashewnoten in bruine curry zijn onze favorieten.

Gegeten op 13 mei 2015

LaurensRineke

Ondanks dat er naast ons een grote vrij luidruchtige familie zat te eten werden wij toch uitstekend bediend en was het geserveerde ook meer dan gewoon goed.
Flinke porties en perfect van smaak. Al was één van de hoofdgerechten beetje te "spicy" voor onze smaakpapillen.
De zeebaars was werkelijk een plaatje en perfect geserveerd met weinig graten.
Wij zullen zeker nog eens terug gaan naar dit prima restaurant.

Gegeten op 2 mei 2015

Gourmand uit Reeuwijk

Ver voor gereden maar dik de moeite waard. Beef met knoflook en peper was super. Gebakken rijst heerlijk en grote garnalen met rode curry top. Aanrader!

Gegeten op 26 april 2015

alessiomelis

Heerlijk Thai's eten en echt even genieten van perfect vers bereid eten met een glimlach. De bediening is super, heel vriendelijk en goede service. Het eten is heerlijk en er is ook veel aandacht besteed aan de presentatie van de verschillende gerechten. Je kunt duidelijk proeven dat de gerechten met verse producten bereid zijn.

Gegeten op 17 april 2015

edwin137

Via online reservering

Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. 2 personen met een voorgerecht en een hoofdgerecht en 4 drankjes, € 65,-. Parkeren is niet gratis.

Gegeten op 11 april 2015

lorarm71

Wat een mooie zaak! netjes, schoon en strak. Je krijgt eerst een hapje van de zaak, een broodje met kipgehakt, erg lekker. Voor loempia en in krokant jasje gehuld garnaal. Loempiavel was iets te taai, maar voor de rest goed. Als hoofdgerecht de pittige zeebaars, die we hadden laten fileren. Zou dat de volgende keer niet doen, want dan krijg je de vis met een jasje. Dat is juist niet de bedoeling van een hele vis. Saus erg pittig, maar erg lekker. Serveersters erg aardig en adviseren goed en denken mee. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 6 maart 2015

Xander1966

Via online reservering

Heerlijk eten, leuke setting maar ga voor het eten. Geweldige smaken! Wanneer komen jullie met een vestiging in Rotterdam??

Gegeten op 13 maart 2015

hubert

In mijn zoektocht naar een goed Thais restaurant uitgekomen bij Simply Thai in mijn geboortestad. Vooraf gereserveerd en dat was een goede keuze want deze zaterdagavond was het erg druk. De inrichting is strak en toch sfeervol. De ontvangst was vriendelijk en correct.

Omdat het onze eerste bezoek was heb ik me laten adviseren en kozen we als voorgerecht voor een proeverij van o.a. kip- en varkenssaté, loempia, kip in pandangblad en 3 andere gerechtjes. Als hoofdgerecht voor mijn partner Keng pon mai koong ** (garnalen met rode curry, met vruchten in kokosmelk en basilicum). Dit gerecht was minder pittig dan verwacht en zou denk ik beter als * gekwalificeerd kunnen worden.
Zelf koos is voor Nua phadphed *** (Ossenhaas met rode curry en kokosmelk) en deze kwalificatie van *** was terecht :-). Hierbij een heerlijk droge witte wijn gedronken en afgesloten met een kopje koffie.

De bediening is uitermate gastvrij en attent, zonder overdreven te zijn.
De kaart nodigt uit om hier binnen niet al te lange tijd weer te gaan eten.
ik denk dat ik nu wel weet waar ik het lekkerste Thais kan eten.

Gegeten op 28 februari 2015

Dick-Medivus

Via online reservering

Simply Thai; what's in a name? De naam van het restaurant dekt niet bepaald de kwaliteit van het eten. Een naamswisseling naar Perfect Thai zou m.i. recht doen aan de wijze waarop dit restaurant er naar streeft om een perfecte beleving neer te zetten.

Wij eten hier regelmatig en we hebben bij elk bezoek nog steeds een wow-belevenis qua eten.
Pure passie qua smaken! En verder over de bediening niets dan lof.

Ondanks dat we gereserveerd hadden, moesten we niettemin nog een klein half uur wachten op onze tafel. Normaliter zou je bij een ander restaurant al lang de deur uitgelopen zijn, maar hier doe je dat niet. Bij dit restaurant is even wachten op een tafeltje helemaal niet zo erg. Zeker wanneer je weet wat je qua smaak geserveerd gaat krijgen.

Gegeten op 27 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Simply Thai in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Simply Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.