a TripAdvisor company

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 2124533

berry30

Via online reservering

Op vrijdag 29 januari hier gegeten.
Gemoedelijke sfeer, erg vriendelijke bediening, alsof je er jaren komt!
Zeer uitgebreide rijsttafel gehad, zeer smaakvol. Zelfs nog een extra bakje vlees gekregen om te proeven. Voor het geld een absolute aanrader.

Gegeten op 29 januari 2016

eugenenl

Via online reservering

Op een rustige plek in het hartje van Delft met 5 personen gegeten bij Plan B. Interieur rustig en huiselijk. Op aanraden van de zeer vriendelijke bediening een Indische rijsttafel besteld waarbij ook smaakvolle aandacht is besteed aan 1 van ons die vegetarisch is. Onde andere rendang, (echte) sate, gado gado en andere gerechten, niet zwaar en overgoten met saus, maar verfijnd lekker. Bij dit alles een volle en aromatische Spaanse Chardonnay gedronken. Als dessert een mooi (op 1 grote schaal) opgediend ijsdessert van bolletjes ijs in diverse smaken gelegen op bladchocola.

Gegeten op 29 december 2015

wouther

Via online reservering

Ik geef niet snel 10en, maar er was letterlijk nergens iets op aan te merken. Het eten was heerlijk, genoeg en betaalbaar. Het decor was gezellig en boven verwachting voor de prijsklasse: ik had het gevoel dat ik in een sjieker restaurant zat. De service was de beste in een restaurant in lange tijd. Het personeel was behulpzaam, vriendelijk, maakte een gezellig praatje, en stelde zelf voor om speciaal voor ons gerechten een beetje aan te passen (in verband met allergieën).

Ik kom er al jaren langs maar was er nooit binnengestapt omdat het van buitenaf een andere indruk wekt; niet als het mooie restaurant dat het is, en het is ook niet duidelijk dat er indonesisch geserveerd wordt. Na deze ervaring kom ik er echter zeker terug!

Gegeten op 16 december 2015

martijn120

Via online reservering

Heerlijk gegeten, simpel maar erg goed. Er hangt een gezellige sfeer en daarmee een ontzettend goede plek voor een lekker avondje uit eten zonder al te veel poespas.

Gegeten op 30 oktober 2015

lenlen

Ok, ik moest door een foutje wel lang wachten op het eten, maar wat er kwam maakte dat ruimschoots goed. Top gegeten voor een heel schappelijke prijs. Het menu is ontdaan van overbodige keuzemogelijkheden: een rijsttafel ('Nasi B') of een paar wisselende andere gerechten. Lekker makkelijk en goed eten!

Gegeten op 6 augustus 2015

lovetotravel

Wat een gezellige plek is Plan B! Mooi terras. Een verlate lunch gehad met heerlijke saté ayam en babi ketjap met brood. Aanrader! Ruime porties en creatief opgediend. Atjar smaakte ook erg goed. Biertje erbij en daarna een ijsje voor onderweg. Perfect!

Gegeten op 4 juni 2015

Robrero

Erik Westra, één van de twee eigenaren van Plan B, verstaat zijn vak. Wat een prettig ontvangst, een fijne sfeer en een goed wijn advies. Dank! Leuke zaak om te zitten, zowel binnen als buiten. We aten Nasi B. Dit is best een grote hap. Wel erg lekker en daarom zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 2 mei 2015

Almelo67

Een aangename ervaring tijdens ons bezoek aan Delft. Heeeeerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer. We hebben genoten van de rijsttafel, vriendelijk personeel. Zeer zeker voor herhaling vatbaar wanneer we zeer zeker nog eens een bezoek brengen aan het prachtige Delft.

Gegeten op 24 april 2015

tedenpatrice

Via online reservering

Plan B was jarenlang bekend als ijssalon en pannekoeken. Nu een indisch eetcafe/wijnproeverij met heerlijk indonesisch eten. Met mijn partner een nasi tafel gegeten met 3 vleesgerechten, atjar, gado-gado, rijst en lekkere huissambal er bij.
Simpel, maar heel lekker. Decor ongedwongen huissfeer en vlotte en vriendelijke bediening.
Hier komen wij met regelmaar terug!

Gegeten op 10 maart 2015

Henrikus

Afgelopen zaterdag 7 februari naar het mooie Delft gegaan. Heerlijk om te wandelen, te slenteren, en uiteindelijk ergens lekker te lunchen. Wij besloten om naar Bokhoven te gaan. Echter Bokhoven is de oude naam, zo heet het niet meer. Wisten wij niet, waren er al lang niet geweest. Het heet nu Plan B, maar is gelukkig niet al te veel veranderd. Vroeger kwamen wij hier wel eens, als kind een ijsje halen en op latere leeftijd koffie met appeltaart. Het viel ons op dat de kaart nu ook een Indische invloed heeft. Zo staat er onder andere een salade met ajam pedis, sate ajam en gado-gado op. Maar ook niet Indische lunch gerechten. Wij namen beide de sate ajam, mijn vrouw met brood en ik met lontong. Het was een ruime portie, mooie geserveerd met huisgemaakte atjar en kroepoek. Ook een ruime portie brood. De smaak was zeer goed, heerlijke Indische sate, met nuance's van gember en citroengras. De pindasaus was ook heerlijk en de huisgemaakte atjar paste er prima bij. Wat leuk deze Indische inslag. Prima alternatief waarmee Plan B zich onderscheid van de zovele gezellige restaurantjes en lunchrooms in Delft. Na afloop nog even staan kletsen met het personeel over vroeger. Leuk en gastvrij, zeker de moeite waard om er eens binnen te gaan. Wij komen zeker terug

Gegeten op 7 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Plan B in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Plan B. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.