a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0345 534 645

Hier staat gezelligheid centraal

Restaurant Andermaal is een middenklasse restaurant met goede keuken. De gerechten zijn mooi opgemaakt en de smaakpaletten zijn goed tot uitstekend. De bijpassende wijnen maken het geheel helemaal af. Het is een plaats waar je gastvrij wordt ontvangen. In dit restaurant staat gezelligheid centraal, de sfeer is er goed. Ook het personeel is er vriendelijk en gastvrij. Een restaurant om naar terug te keren.

Grandmother66

Met een klein gezelschap hier heerlijk gegeten.Voor ieder wat wils vlees vis vegetarisch.Heerlijke voorafjes en een heerlijk dessert.We doen het zeker nog een keer over.

Gegeten op 25 juni 2016

Adegrunt

Heerlijk gegeten bij Andermaal. Je voelt je hier echt welkom en op je gemak. Dit komt door de vriendelijke en attente bediening.
Wij kozen voor een 4 gangen menu. Het eten was vanaf het voorgerecht tot en met het dessert een feest! Wat een creativiteit van de kok! Heerlijk! Alles vers en prachtig opgemaakt en begeleid door bijpassende wijnen. Ruime porties.
Prijs-kwaliteit verhouding prima.
Een echte aanrader!

Gegeten op 2 juli 2016

jmp

Via een tip van een vriendin kwamen we tijdens onze vakantie bij dit leuke restaurant in Culemborg terecht.
We hebben heerlijk gegeten. Combinatie van buikspek met coquille is apart, maar werkt. Het personeel is zeer vriendelijk en kundig; ze maken je verblijf nog aangenamer.
Een aanrader!

Gegeten op 18 juni 2016

SjoerdvanDijk

Heerlijk gegeten. Erg lekker en spannende gerechtjes. De plek in Culemborg en omgeving om goed te tafelen. De Maître heeft een goede chefkok met een uitstekende staf neergezet. Een heerlijk ontspannend diner gehad met een goede opbouw in drank en spijs.

Gegeten op 17 juni 2016

Andermaal is heerlijk restaurant om naar toe te gaan. Op menukaart staat voor ieder wat wils. De borden zag er prachtig uit en het eten was heerlijk. De bediening heeft ons verrast met de uitgebreide kennis over de mogelijke wijn & spijs combinaties. Zeker een aanrader, tot de volgende keer!

Gegeten op 31 mei 2016

gerdadepater

Op 29 december konden we zonder reservering terecht en hebben hier heerlijk gegeten na een teleurstellende foute reservering elders in Culemborg. We zaten in een gezellige serre. We genoten van een hoofdmenu, kaasplankje koffie en een heerlijke wijn. De service en de sfeer waren uitstekend. Een aanrader!

Gegeten op 29 december 2015

mrdejong

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een erg mooie zaak en prima op tijd afgerond om naar de volgende afspraak te gaan.

Gegeten op 10 november 2015

gfmgrootendorst

Via online reservering

Gisteren weer heerlijk gegeten bij andermaal. We komen er al jaren en iedere keer genieten we van het heerlijke eten en de heel persoonlijke attente bediening.

Gegeten op 31 oktober 2015

rob_83

Restaurant Andermaal is typisch een restaurant waar ik graag kom. Toegankelijk, veel sfeer met een hoogstaande keuken. De gerechten zijn allemaal fantastisch opgemaakt en goed op smaak. Het menu van de dag met wild zwijn was ook een topper. Evenals de bijpassende wijnen die erbij werden geserveerd. Het is zeker geen goedkoop restaurant, maar de prijs kwaliteit is m.i. dik in orde.

Extra lof voor de bediening, die een perfecte balans heeft gevonden tussen etiquette en ongedwongen gastvrijheid. Dat blijft in mijn ogen een kunst.

Gegeten op 14 oktober 2015

bianca147

Via online reservering

Heerlijk gegeten, Prettige en kundige bediening, gewoon weer super! Genoten! De prijs-kwaliteit verhouding is goed, smaken zijn goed op elkaar afgestemd en alles vers. Het ziet er ook nog eens prachtig uit!

Gegeten op 24 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Andermaal in Culemborg

Schrijf hieronder je recensie over Andermaal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.