Andermaal

• 8.4 10 11

• 8.7

• 8.1

Cons
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op tweede Kerstdag hier gegeten met 11 volwassen en 3 kinderen (11, 9, 8) waaronder 2 vegetariërs en 1 glutenvrij. Het was echt geweldig. Goed voer, origineel, goed bereid, mooi uitgeserveerd.

Vriendelijke ontvangst door de gastheer die ons met een praatje verwelkomde en het menu introduceerde. Een persoon hield niet van eend en ter plekke werd met haar overlegd voor een alternatief. De vegetarische gasten waren ook erg tevreden over de originaliteit. Het menu voor de kinderen was losjes gebaseerd op het grote mensenmenu, wat ik zeer waardeerde. De kinderen vonden het ook erg lekker.

Voorgerecht was tonijncarpaccio, met een visje.. Tussengerecht was eend op 3 verrassende wijzen bereid. Hoofdgerecht was reerug. Verschillende kleine gerechtjes toe, waarvan de mini tarte tatin erg lekker was! Verbeterpuntje: de wijnen erbij konden wat beter bij passen, vond ik, maar ik weet niet wat vooraf daarover was afgesproken. Dat vooroverleg tussen de gastheer en mijn moeder een maand of wat tevoor over het menu verliep ook zeer prettig.

Ongedwongen en relaxte sfeer. Personeel ging leuk en vriendelijk met ons om, ook met de kinders. Ruim de tijd tussen de gerechten om te praten. We stonden te kijken naar de pilaar waar sterke dranken op planken stond uitgestald en daar werd ook direct op ingesprongen. Mijn broer kreeg een glaasje whisky te proberen met de smaak waar hij van houdt.

Bedankt voor de topavond!

Gegeten op 26 december 2013

RinkeV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond het 5-gangen kerstdiner gehad met het gezin. Altijd uitstekende service, echte gastvrijheid en geen eigenaar is zo'n warm persoon als Bart-Jan. Vooral de reerug en de toetjesparade waren echt ontzettend lekker. De sfeer is altijd relaxed en ongedwongen. Toprestaurant.

Gegeten op 25 december 2013

mirjam77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend genoten van een gezellig avondje uit bij Andermaal!
Vriendelijke bediening, echt heerlijk eten, leuke entourage, je voelt je er meteen thuis!
Het was top! Bedankt, we komen zeker weer terug!!

Gegeten op 23 november 2013

dagoberg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag hier gegeten met mijn vriendinnen, omdat ik er al diverse malen was geweest. En opnieuw was het geweldig! Gewoon een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede en vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden, fijne wijnen, prettige sfeer in het restaurant. Ik zou zeggen, niets meer aan veranderen. Alles is perfect! Wij komen zeker weer.

Gegeten op 10 november 2013

pelin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een heel fijn restaurant. Mooie gerechten, een supergoede bediening en een prettige sfeer in een gezellige ruimte. Ik heb hier erg genoten.

Gegeten op 26 juni 2013

Adelien44
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meteen bij het binnenkomen van Andermaal voelen we ons welkom; we mogen zelf een tafeltje uitkiezen en gaan zitten tegenover de ingang van de Fransche School. Altijd wat te zien, leuk. We zijn naar binnen gegaan vanwege het bord bij de deur dat rept van kreeft. Disgenoot kiest daarom voor de kreeftensoep en vervolgens de schotel met zalm en kreeft. Ik neem het dagmenu. De keuze voor kreeft stemt tot tevredenheid; mijn dagmenu ook. Prachtig voorgerecht van terrine van snoekbaars. Prachtig opgemaakt, heerlijk van smaak. Mijn hoofdgerecht is twee bereidingen van kalfsvlees: medaillon en ossobucco. Beetje winterachtig gerecht, maar dat komt door de wijnsaus denk ik. Erbij geblancheerde groenten en gebakken aardappels. Lekker, maar we willen ook frieten. En die zijn volmaakt: groot, dik, zacht van binnen en knapperig van buiten. Mijn man is niet van toetjes, maar is blij te zien dat er bonbons (per stuk) bij de koffie besteld kunnen worden. Samen met een calvados is hij helemaal gelukkig. Ik krijg bij mijn menu een een toetje van witte chocola. Weer heel mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Ik voel me helemaal verwend. Tijdens de maaltijd heb ik de drie huiswijnen geproefd en die smaakten allemaal even heerlijk. De wijn van de maand van mijn man (een merlot) vond hij ook heerlijk. We hadden een heerlijke avond. Jammer van de mensen aan een naburig tafeltje, die drukker leken met hun komende echtscheiding dan met het heerlijke eten! Ze deden zichzelf te kort...

Gegeten op 15 juni 2013

dagoberg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg gezellig restaurant. Prima bediening. De borden zagen er prachtig en verzorgd uit en het eten was erg smakelijk. De creme brullee was prima van smaak, maar omdat het maar zo'n dun laagje was in het bakje, wordt het gauw warm als je de suiker brand. Dat is minder lekker. Verder absoluut voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 maart 2013

Martine233
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk 3 gangen dagmenu gegeten voor 35 euro p.p. Vooraf gebakken makreel met paddestoelen en risotto, als hoofd eenborstfilet en toe een appeltaartje met ijs en bavarois. Grote porties (we hadden ook trek) en uitstekend in balans. Er zou wel iets meer groente geserveerd mogen worden. Leuke knusse locatie, een aanrader!

Gegeten op 13 maart 2013

Bikohapje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten regelmatig bij Andermaal en iedere keer is het weer een feestje om er te zijn. Heerlijk eten, goede wijnen en de eigenaar heeft altijd tijd voor zijn klanten. Zeer de moeite waard om een keer te proberen. Eenmaal binnen kom je zeker terug.

Gegeten op 3 januari 2013

Fijn_proevers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten, prima prijs. De borden waren prachtig opgemaakt. Er heerst een gezellige sfeer. Leuk, warm decor en vriendelijk personeel. Ze gaan goed in op speciale verzoeken/dieetwensen.

Gegeten op 18 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Andermaal in Culemborg

Schrijf hieronder je recensie over Andermaal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!