Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Andermaal

3. Topper 2014
  4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0345 534 645

restaurantfans

Waanzinnig restaurant! We hebben genoten van de wijnen en de bediening. Als voor een runderlende met (trademark) bitterbal, dit maal van kaas, hoofd heeft Vriendin een vegetarisch hapje met kikkererwten waar ze van smult, ik wild zwijn. Verrukkelijk. Na heeft zij een zoet wijntje, ik een verrassing van de chef. Alles is perfect. Het enige wat dit restaurant mist is een terrasje! Aanrader!

Gegeten op 19 september 2014

MiekiePiekie

Na een fietstocht van 1,5 uur (vanuit Utrecht) keken we uit naar een fijne plek om te eten. Ons oog viel meteen al op de serre van Andermaal, dat zag er gezellig uit daarbinnen! Toch nog even verder gekeken in Culemborg maar het leek overal uitgestorven. Snel terug naar Andermaal, waar we een tafeltje bij het (open) raam uitkozen. Wat een knus tentje, met een bijzondere toog. De hoogte van de stoelen paste niet helemaal bij de tafel en de tafelpoot zat enigszins in de weg, maar modern meubilair zou hier niet hebben gepast.
De ontvangst was zeer gastvrij. Er werd vlot bediend en enthousiast verteld over het dagmenu. Ook kregen we goede wijnadviezen. Men deed niet moeilijk over kraanwater (werd zelfs meerdere malen bijgevuld) en bij twijfel over de wijnkeuze konden we meerdere wijnen proeven. Heel fijn!
De daggerechten klonken goed dus die bestelden we en daar hebben we van genoten. De borden waren mooi opgemaakt. De tonijn in tempurabeslag met wasabimayonaise en mango was mooi in balans en ook de eendenbout in portsaus smaakte goed. De nagerechten waren eveneens prima.
We hebben een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 5 augustus 2014

cynthia

Culemborg was voor die avond een handige plek om af te spreken, en gereserveerd nadat we op Iens allemaal positieve reacties hadden gezien. Het interieur vond ik zelf wel redelijk rommelig, niet op elkaar afstemt maar gelukkig was het eten en de bediening zeer geslaagd. Met 4 personen hadden we allemaal andere voor- & hoofdgerechten, erg mooi opgediend en zeer smaakvol. Toen de mannen nog als tussengerecht de kreeftensoep namen, krijgen de dames een klein amuseglaasje met dezelfde soep. Wat ontzettend attent. Met liefde gemaakt en geserveerd!

Gegeten op 18 april 2014

mabu71

Een heerlijk gezellig donkerbruin restaurantje met altijd gezellige goedlachse bediening die weten waar ze het over hebben. Lekkere wijnen en drankjes. Ik heb hier meerdere malen met mijn man met of zonder vrienden gegeten en het is altijd goed. De gerechten kloppen, nooit te weinig of te veel, goed kaasplankjes. Of je nou vis, vlees of gevogelte neemt , het is altijd goed! Kortom, lekker relaxt en ongedwongen goed eten.

Gegeten op 7 december 2013

Cons

Op tweede Kerstdag hier gegeten met 11 volwassen en 3 kinderen (11, 9, 8) waaronder 2 vegetariërs en 1 glutenvrij. Het was echt geweldig. Goed voer, origineel, goed bereid, mooi uitgeserveerd.

Vriendelijke ontvangst door de gastheer die ons met een praatje verwelkomde en het menu introduceerde. Een persoon hield niet van eend en ter plekke werd met haar overlegd voor een alternatief. De vegetarische gasten waren ook erg tevreden over de originaliteit. Het menu voor de kinderen was losjes gebaseerd op het grote mensenmenu, wat ik zeer waardeerde. De kinderen vonden het ook erg lekker.

Voorgerecht was tonijncarpaccio, met een visje.. Tussengerecht was eend op 3 verrassende wijzen bereid. Hoofdgerecht was reerug. Verschillende kleine gerechtjes toe, waarvan de mini tarte tatin erg lekker was! Verbeterpuntje: de wijnen erbij konden wat beter bij passen, vond ik, maar ik weet niet wat vooraf daarover was afgesproken. Dat vooroverleg tussen de gastheer en mijn moeder een maand of wat tevoor over het menu verliep ook zeer prettig.

Ongedwongen en relaxte sfeer. Personeel ging leuk en vriendelijk met ons om, ook met de kinders. Ruim de tijd tussen de gerechten om te praten. We stonden te kijken naar de pilaar waar sterke dranken op planken stond uitgestald en daar werd ook direct op ingesprongen. Mijn broer kreeg een glaasje whisky te proberen met de smaak waar hij van houdt.

Bedankt voor de topavond!

Gegeten op 26 december 2013

RinkeV

Gisteravond het 5-gangen kerstdiner gehad met het gezin. Altijd uitstekende service, echte gastvrijheid en geen eigenaar is zo'n warm persoon als Bart-Jan. Vooral de reerug en de toetjesparade waren echt ontzettend lekker. De sfeer is altijd relaxed en ongedwongen. Toprestaurant.

Gegeten op 25 december 2013

mirjam77

Afgelopen weekend genoten van een gezellig avondje uit bij Andermaal!
Vriendelijke bediening, echt heerlijk eten, leuke entourage, je voelt je er meteen thuis!
Het was top! Bedankt, we komen zeker weer terug!!

Gegeten op 23 november 2013

dagoberg

Afgelopen zondag hier gegeten met mijn vriendinnen, omdat ik er al diverse malen was geweest. En opnieuw was het geweldig! Gewoon een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede en vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden, fijne wijnen, prettige sfeer in het restaurant. Ik zou zeggen, niets meer aan veranderen. Alles is perfect! Wij komen zeker weer.

Gegeten op 10 november 2013

pelin

Gewoon een heel fijn restaurant. Mooie gerechten, een supergoede bediening en een prettige sfeer in een gezellige ruimte. Ik heb hier erg genoten.

Gegeten op 26 juni 2013

Adelien44

Meteen bij het binnenkomen van Andermaal voelen we ons welkom; we mogen zelf een tafeltje uitkiezen en gaan zitten tegenover de ingang van de Fransche School. Altijd wat te zien, leuk. We zijn naar binnen gegaan vanwege het bord bij de deur dat rept van kreeft. Disgenoot kiest daarom voor de kreeftensoep en vervolgens de schotel met zalm en kreeft. Ik neem het dagmenu. De keuze voor kreeft stemt tot tevredenheid; mijn dagmenu ook. Prachtig voorgerecht van terrine van snoekbaars. Prachtig opgemaakt, heerlijk van smaak. Mijn hoofdgerecht is twee bereidingen van kalfsvlees: medaillon en ossobucco. Beetje winterachtig gerecht, maar dat komt door de wijnsaus denk ik. Erbij geblancheerde groenten en gebakken aardappels. Lekker, maar we willen ook frieten. En die zijn volmaakt: groot, dik, zacht van binnen en knapperig van buiten. Mijn man is niet van toetjes, maar is blij te zien dat er bonbons (per stuk) bij de koffie besteld kunnen worden. Samen met een calvados is hij helemaal gelukkig. Ik krijg bij mijn menu een een toetje van witte chocola. Weer heel mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Ik voel me helemaal verwend. Tijdens de maaltijd heb ik de drie huiswijnen geproefd en die smaakten allemaal even heerlijk. De wijn van de maand van mijn man (een merlot) vond hij ook heerlijk. We hadden een heerlijke avond. Jammer van de mensen aan een naburig tafeltje, die drukker leken met hun komende echtscheiding dan met het heerlijke eten! Ze deden zichzelf te kort...

Gegeten op 15 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Andermaal in Culemborg

Schrijf hieronder je recensie over Andermaal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.