a TripAdvisor company

foto's van LemonLeaf in Purmerend - 1 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 2 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 3 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 4 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 5 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 6 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 7 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 8 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 9 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 10 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 11 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 12

LemonLeaf

2. www.lemon-leaf.nl
  1. 8,9 10 1 39

2. 8,8

3. 8,3

Thaise specialiteiten op hoog niveau

Wie van de authentieke Thaise keuken houdt, is bij LemonLeaf aan het juiste adres. Hier geniet je van heerlijk vers bereide gerechten en proef je het vakmanschap van de kok in de verrassende smaakcombinaties. Ook zorgt de Thaise gastvrijheid van de bediening voor een sfeer waarin je je meer dan welkom voelt. Hoogste tijd om hier een kijkje (en een hapje) te nemen!

frans257

Afgelopen vrijdag echt heerlijk gegeten bij Lemon Leaf. Zowel het voorgerecht (de mix van alles) en het hoofdgerecht, een biefstuk salade en en biefstukmenu met noddles waren top.. Daarbij is de bediening erg gezellig en proeft de kwaliteit van de keuken!
Echt een aanrader!!!

Gegeten op 20 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Beste Gast, bedankt voor uw bezoek & recensie.
De dames in de keuken bereiden met passie & liefde en leveren uitsluitend kwaliteit, fijn dat u ook tevreden bent over de bediening.
Sawadee LemonLeaf.

ed93

Voor de zoveelste keer bij LemonLeaf gegeten en weer was het een aangename verrassing, alles klopte de attente gastheer, de vriendelijke serveerster, maar het belangrijkste, het zoals altijd het prima authentieke Thaise eten, smaak explosies, iedere keer proberen we een ander gerecht uit, wat moeilijk is meet een zo uitgebreide menu kaart waar telkens nieuwe gerechten op verschijnen!, porties zijn meer dan genoeg, een Aanrader met hoofdletters! we komen zeker terug.

Gegeten op 16 mei 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Beste Gast,
Hartelijk dank voor uw bezoeken aan ons restaurant en dat wij u toch telkens weer weten te verassen, ongetwijfeld tot een volgende keer.
Sawadee LemonLeaf.

Koksmuts1

Er worden traditionele Thaise gerechten geserveerd in dit zeer verzorgd uitziende restaurant. Er is een uitgebreide kaart waardoor het lastig kiezen is, daarom gekozen voor een van de menu's: het vismenu.
Heerlijke soep vooraf, een zeevruchten-, groenten- en visschotel als hoofdgerecht. Prima bereid, de inktvis is heerlijk zacht. De groentenschotel is overheerlijk.
Aardig personeel dat correct en snel serveert. Ondanks de drukte hoefden we geen moment lang te wachten. Al die lekkere gerechten kunnen ook worden afgehaald. Gaan we zeker ook eens doen. En we komen terug. Alleen al om meer van al die gerechten te proeven.

Gegeten op 30 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Gast,
De koks zijn ware liefhebbers in het bereiden van hun uitgebreide smaakvolle Thaise keuken en komen er deze week nog eens 2 gerechten bij op de kaart, en staan er ook nog eens 2 gerechten op die nog niet vermeld staan maar diverse gasten wel weten te benoemen of zelf met bepaalde wensen komen.... Wij ontvangen u graag weer een volgende keer of u kunt natuurlijk ook eens gebruik maken van onze afhaal mogelijkheid. Onze dank voor uw bezoek & recensie.
Sawadee Team LemonLeaf

Masjoepel

Omdat ons vaste Thaise restaurant in Hoorn volgeboekt zat hier naartoe gegaan. Heerlijk gegeten. Verse ingrediënten en goede smaak.
Eerst een mix van voorgerechten gehad. Lekker krokante loempia's en goed gekruide viskoekje en saté. De pindasaus was lekker maar het andere sausje was fantastisch. Daarna een gerecht met inktvis, garnalen en vlees en rode curry. Dit gerecht was goed in balans. M'n vrouw had massaman nua. De smaak hiervan was ook goed. We misten wel de aardappelen. We weten niet of deze in het gerecht horen. Deze zaten er bij andere restaurants altijd wel in.
Al met al zeker een aanrader.

Beste Gast,
U heeft er in ieder geval weer een Thais restaurant bij waar u tevreden over bent. In massaman curry behoort inderdaad aardappel en kan niet anders concluderen dat er in het a la minute bereiden dus geen pannen curry's klaar, hoe druk dan ook er wel eens over het hoofd wordt gezien door de koks. Gelukkig zal en heeft het niets afgedaan aan de smaak (aardappel) maar had u het gerust kunnen aangeven zodat we dit onachtzaam moment hadden kunnen herstellen, wellicht een volgende keer!
Dank u voor uw bezoek & recensie.
Sawadee Team LemonLeaf.

Lisa231179

Voor de eerste keer gegeten bij LemonLeaf op zondagavond. Wij hadden niet gereserveerd en bij binnenkomst zat het restaurant aardig vol er was nog 1 tafel over geschikt voor 4 personen en ondanks wij met z'n 2 waren kregen wij deze toegewezen. Heerlijk genoten van de uitmuntend smakende en krakelverse gerechten. De bediening zeer attent en vriendelijk, mooie ambiance en ondanks dat het restaurant vol was niet rumoerig, goede akoestiek. Wij zijn verrast en komen terug, de volgende keer voor de zekerheid toch maar reserveren.

Gegeten op 20 maart 2016

Beste Gast,
Dank u voor uw bezoek en fijn dat u heeft genoten van de gerechten en dat wij u nog een tafel konden aanbieden.
Graag tot een volgend bezoek.
Met vriendelijke Thaise groet,
Sawadee Team LemonLeaf.

Johg

Meerdere malen heb ik bij de Lemonleaf eten besteld en opgehaald. Bij de Lemonleaf wordt niet bezorgd, maar voor zulk puur, vers en lekker eten rij ik graag een stukje om ipv het te bestellen bij een ander Thais restaurant. Een maal bij een ander Thais restaurant besteld ivm vakantie van de Lemonleaf, dan proef je meteen het verschil. Ook het personeel is altijd aardig en vriendelijk. Dikke plus van een tevreden klant.

Gegeten op 5 april 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste, fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met de afhaal mogelijkheid welke ons restaurant ook biedt. Ook bij deze (afhaal) mogelijkheid streven wij er naar om de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren, zo te lezen aan uw recensie is dit ook naar uw volle tevredenheid en natuurlijk ook van ons zelf.
Onze dank daarvoor !

pieterberghuis

Modern ogend restaurant met ruime parkeergelegenheid in de buurt.
De bediening is uiterst gastvrij.
Eten smaakte prima en de uitleg van de gastheer was goed.
Vooraf Pophia thod, hoofdgerecht Neuanammahoi en Kai phad krapau.
Borden waren goed voorverwarmd. Huiswijn was wat te warm.
Een aanrader om nog eens terug te komen.

Gegeten op 11 februari 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Beste Gast,
Dank u voor uw bezoek en recensie en hopen u graag in de toekomst weer te mogen ontvangen.
Met een vriendelijke groet, team LemonLeaf. (Op dit moment gesloten ivm vakantie te Thailand maar vanaf 8 maart weer geopend).

marcel353

Vandaag voor de eerste keer hier wezen eten. Sfeer was goed bij binnenkomst. Bediening vriendelijk en attent. Eten was heerlijk, veel smaak aan alles wat we gegeten hebben. Dus een volgende keer komt er zeker weer. Nadat we klaar waren kwam er nog iemand een praatje maken over hoe we het eten vonden. Werd beleefd de deur open gehouden voor ons en gedag gezegd. Persoonlijke aandacht aan elke klant is belangrijk, en dat lieten ze heel goed blijken. Belangrijk is dat je het gevoel hebt dat alles gemeend is, en dat lieten ze duidelijk blijken. Onze complimenten hiervoor en tot volgende keer. Marcel&Rita

Gegeten op 2 februari 2016

Restaurant - 5 maanden geleden

Beste Gasten,
Fijn van u om te vernemen dat wij uw bezoek aan ons restaurant naar tevredenheid hebben verzorgt en danken u voor uw bezoek & recensie.
Graag tot een volgend bezoek.

Madeliefke

Wow! Wat een compleet stijlvol restaurant is dit! Prachtig decor, de service een dikke 10 maar als ik dat invul geloven jullie me misschien niet. We voelden ons meer dan welkom en door het prachtige maar niet overdreven 'dames eerst' voelde ik me ook nog eens als een prinses tussen de heren. Ondanks dat er iemand uit de bediening met spoed werd weggeroepen en er even reorganisatie op de vloer nodig was werd dit keurig opgelost en hebben wij er nauwelijks iets van gemerkt. En dan de gerechten: we hadden vooral gekozen voor dit restaurant doordat er gewerkt wordt "zonder" toevoeging van smaakversterkers, dus gewoon puur... in een woord HEERLIJKVERRUKKELIJK!!! Een meer dan aanraader!!

Gegeten op 11 december 2015

Restaurant - 6 maanden geleden

WoW ! Dank u voor uw recensie en uw bezoek aan ons restaurant en dat wij uw avondje uit zo compleet hebben kunnen verzorgen. Op deze drukke avond inderdaad moeten improviseren maar zoals u al aangeeft is alles toch vlekkeloos verlopen voor de gasten. Chapeau voor de serveersters en de keukenstaf. Graag tot een volgende keer!

Ben99

omdat ik iets te vieren had wilde ik graag met mijn vrouw uit eten. Het was al laat dus waar ik wilde eten was al vol. Via iens gekeken waar ik in de buurt kon eten en welke goed aangeschreven stond. Nou niets gelogen dus. Ik heb echt super gegeten. Echt lekker. De bediening was vriendelijk en niets teveel. De wijn was niet erg bijzonder, maar heten was voortreffelijk. Zowel voor als hoofdgerecht. Hier kom ik zeker terug. Ook zeer betaalbaar.

Gegeten op 9 januari 2016

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste Gast,
Dank u voor het bezoek en uw recensie.
Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen.

Schrijf zelf een recensie over LemonLeaf in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over LemonLeaf. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.