Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van LemonLeaf in Purmerend - 1

3. Topper 2015
  4. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0299 421 944
  2. www.lemon-leaf.nl

Thaise specialiteiten op hoog niveau

Wie van de authentieke Thaise keuken houdt, is bij LemonLeaf aan het juiste adres. Hier geniet je van heerlijk vers bereide gerechten en proef je het vakmanschap van de kok in de verrassende smaakcombinaties. Ook zorgt de Thaise gastvrijheid van de bediening voor een sfeer waarin je je meer dan welkom voelt. Hoogste tijd om hier een kijkje (en een hapje) te nemen!

WBHB

We komen heel regelmatig bij gastheer Jan en zijn vrouw en kok Oil eten en elke keer is het weer overheerlijk!! Vooral de garnalen in rode curry en de specialiteit van gebakken biefstukreepjes vallen bij ons erg goed in de smaak. Heerlijk! Een echte aanrader voor iedere liefhebber van lekker eten.

Gegeten op 4 december 2014

sil76

Een ongepland bezoek, maar gelukkig was er tot een bepaalde tijd plaats ondanks alle plaatsen met gereserveerd bordjes. Dus wij waren benieuwd. Een wat verlegen maar attente en vriendelijke bediening hielp ons. De gekozen gerechten waren erg lekker en voldoende. Zeker de garnalen zijn een aanrader. Dit is in onze beleving een meer dan gemiddelde Thai.

Gegeten op 22 november 2014

adijks

Met de hoge score op IENS kon het niet uitblijven om hier een keer te gaan eten, wat een geweldige ervaring!! De aanbevolen viskoekjes subliem, de vis en biefstuk, zo vers en heerlijk klaar gemaakt, een aanwinst en een topper 1e klas!! Wij komen hier zeker nog terug, eet smakelijk!!

Gegeten op 14 november 2014

Sabrina2807

Absoluut een aanwinst om een goede Thai in Purmerend te hebben! Heerlijk gegeten en van verschillende gerechten kunnen proeven. Gewoon zoals het hoort!

Gegeten op 31 oktober 2014

Willem Beelen

Werkelijk heerlijk gegeten en wat een vriendelijke en gastvrije bediening en wat jammer dat LemonLeaf niet in Den Haag zit :) Gelukkig wonen onze (schoon)ouders in Purmerend en kunnen en zullen we nog zeker terugkomen. Een aanrader voor de liefhebbers van de Thaise keuken!

Gegeten op 19 oktober 2014

Raterman

Heerlijk thais gegeten met verse producten uit Thailand. Bediening is vriendelijk! Je moet niet verwachten dat dit volgens de etiquetten gaat, wat overigens niet als vervelend is ervaren. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Gegeten op 16 oktober 2014

Adinda67

Elke keer als je komt een zeer vriendelijke bediening. Zeer bereid om mee te denken met je. Super vers eten. Kleurrijk op je bord. Smaken zijn super... Oftewel een fantastisch restaurant in purmerend waar wij graag komen.

Gegeten op 3 oktober 2014

Zonnetje7

Heb nu al een aantal keer gegeten bij LemonLeaf, en iedere keer waren de gerechten overheerlijk. Je kunt gewoon merken dat hier met passie voor de Thaise keuken word gekookt. Daarbij is de service ook goed, heel vriendelijk en laten je ook met rust als je lekker op je gemak van al het lekkere eten wilt genieten. Zeker een aanrader.....

Gegeten op 12 april 2014

cees52

Ik heb al bij veel thaise restaurants gegeten en ook lange tijd in Thailand verbleven en wij waren erg benieuwd naar Lemon Leaf door de goeie recensies. Er stond ook 'n minder goede recensie maar heb toch gereserveerd...Goeie keuze achteraf !. We hebben heerlijk gegeten en hoewel smaken natuurlijk verschillen kan ik mezelf tot een pad thai kenner en liefhebber rekenen en ook namens mijn kritische thaise vriendin rustig zeggen dat er absoluut niks aan te merken was op de geserveerde gerechten. Vooraf hadden we een mix gerecht en soep genomen, Thom Kha Koeng met garnalen..aanrader. Als hoofdgerecht had ik naast een pittige kipsalade (laap kai) rode curry met biefstuk en kouseband, (Neua phad phet toea) en mijn vriendin de inktvis in oestersaus (plamuk phad phak sod). Alles is supervers en word ter plekke klaar gemaakt, dat proef je direct....De groenten lekker knapperig, de laap kai pittig en de garnalen en curry heerlijk van smaak. Wij komen hier zeker terug en ik raad iedereen die van lekker traditioneel thais eten houd aan om bij gelegenheid hier te komen genieten.

Gegeten op 4 oktober 2014

Freek76

Dit is toch echt de topper op het gebied van de Thaise keuken. De Curry's rood, groen of geel goddelijk de Pad Thai is top laat staan hun lemonleaf specialiteiten. Bediening altijd super en gastvrij echt op zijn Thais. Prettige ambiance.

Gegeten op 9 september 2014

Schrijf zelf een recensie over LemonLeaf in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over LemonLeaf. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.