Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van LemonLeaf in Purmerend - 1

3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0299 421 944
  2. www.lemon-leaf.nl

e1984

Wij hebben hier heerlijk gegeten op een woensdagavond. De gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. De kaart biedt veel keuze, en alles klonk even lekker, dus het was even lastig kiezen voor ons. Uiteindelijk gekozen om samen de pad thai en een curry te delen. Beide gerechten waren heerlijk en goed op smaak. NIet te pittig, maar lekker gekruid. De Thaise dame in de bediening was erg vriendelijk. Ook fijn: de rekening viel ons reuze mee! Een echte aanrader dus in het centrum van Purmerend.

Gegeten op 9 juli 2014

LucianoFG

Wij hebben hier zeer goed gegeten. Het restaurant ziet er keurig en modern uit, net iets anders als de gemiddelde Thai. Uitgebreide menukaart, goede prijzen. De gastheer is vriendelijk net als de thaise dame in de bediening. Enig minpuntje, deze dame spreekt geen Nederlands, waardoor bestellen in het Engels gaat. Het eten was top, heerlijke smaakcombinaties en met name de mix van voorgerechten was verrassend lekker! Wij gaan hier zeker terug.

AndreJ

We hebben een menu genomen, lekker makkelijk zo maar op de vrijdagavond. Heerlijke Thaise soep met garnalen en kokos vooraf. Pittig, maar niet te pittig. Daarna twee keer curry, eentje met zeevruchten en eentje met visfilet. En een schaaltje groente en als extra gebakken rijst. We zijn gek op curry, maar hebben er niet veel verstand van. Ik kan dus alleen maar zeggen dat ik het echt erg lekker vond. Ingrediënten waren vers, de ene curry was echt weer heel anders van smaak dan de andere. Volgens mij klopt het wel daar. Thais bier erbij is leuk en lekker, maar slaat inderdaad dood in het glas. Daar moet wat aan gebeuren. Best gezellige tent, aardige mensen die je keurig bedienen, een aanwinst in Purmerend.

Gegeten op 28 maart 2014

snoepie79

Twee weken geleden ben ik hier met een groep vrienden, waaronder een Thaise dame, gaan eten.
Na drie keer in Thailand te zijn geweest kan ik zeggen dat ik in Thailand slechtere curry's heb gegeten. De massaman curry was echt voortreffelijk! Ook de gerechten van mijn vrienden waren allemaal erg lekker.
Ik ben verslaafd aan Thaise viskoekjes en ik had deze dan ook als voorgerecht, om te smullen.

Erg blij dat ik deze Thai in Purmerend ontdekt heb!

Gegeten op 7 maart 2014

kim_t

Erg goede authentieke gerechten. Er worden menu's aangeboden met verrassende combinaties. Je waant je echt even in Thailand. De eigenaresse van het restaurant is Thais en staat zelf in de keuken. Haar man doet erg zijn best in de bediening en is een goede gastheer die het zijn klanten graag naar de zin wil maken. Het decor had van mij iets minder fel gemogen en de muziek iets meer aanwezig, maar dat is slechts persoonlijke voorkeur.

Gegeten op 6 december 2013

november1976

Echt een heerlijke avond gehad zoals het hoort.
Perfecte vriendelijke service en Goed en smaakvol eten!!
Zeker een aanrader om aan te schuiven!!

Kim#eten

Heerlijk Thais gegeten bij Lemon Leaf in Purmerend! We gaan frequent Thais eten of afhalen, maar dit restaurant is echt een aanrader en heeft de beste kwaliteit en service in de regio.

Wij kozen voor het menu Lemon Leaf. Mixed plate met diverse Thaise voorgerechten, Kipcurry, groentes en Rund in oestersaus als hoofdgerecht. Alle producten zijn vers bereid en de keuken voldoet aan de strenge eisen van de "Thai Restaurant Association" (TRA).

Aangezien wij eerder bij een TRA aangesloten restaurant in Maastricht hebben gegeten, waren de verwachtingen bij Lemonleaf hoog. De verwachting hebben ze meer dan waargemaakt en we komen er zeker terug!

Gegeten op 16 februari 2014

Dickp

Het blijft echt een feestje, eten in dit restaurant. Het eten is buitengewoon lekker en authentiek thais. In elk gerecht proef je de liefde en de verse kruiden waarmee het gemaakt is. De sfeer is ontspannen en de bediening is prettig en informeel. Alles kan hier eigenlijk, je gaat hier altijd met een zeer voldaan gevoel vandaan. Jan, Oil en bediening; ik hoop dat we nog lang van jullie kookkunsten en gastvrijheid kunnen blijven genieten. Dick&familie

Gegeten op 10 januari 2014

MeerR

Heerlijk authentiek Thais gegeten bij LemonLeaf. Alles wordt vers bereidt, niks komt uit een pakje en dat proef je! De keuken is klein, maar zo goed als alle hoofdgerechten werden gelijktijdig geserveerd en dat terwijl we met 8 pers aan tafel zaten. Aan het eind vd avond kreeg ik zelfs een kleine attentie ivm mijn verjaardag. :-)

Gegeten op 31 oktober 2013

ria29

Heerlijk gegeten! We hadden vier verschillende gerechten besteld zodat we van alles konden proeven. Krokant gebakken biefstuk en de gebakken kipfilet met cashewnoten waren favoriet.
Kipfilet met ananas in zoetzure saus en varkenshaas met knoflook waren ook erg lekker.
Vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

Gegeten op 8 december 2013

Schrijf zelf een recensie over LemonLeaf in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over LemonLeaf. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.