a TripAdvisor company

foto's van LemonLeaf in Purmerend - 1 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 2 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 3 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 4 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 5 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 6 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 7 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 8 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 9 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 10 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 11 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 12

LemonLeaf

3. Topper 2016
  4. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0299-421944
  2. www.lemon-leaf.nl

Thaise specialiteiten op hoog niveau

Wie van de authentieke Thaise keuken houdt, is bij LemonLeaf aan het juiste adres. Hier geniet je van heerlijk vers bereide gerechten en proef je het vakmanschap van de kok in de verrassende smaakcombinaties. Ook zorgt de Thaise gastvrijheid van de bediening voor een sfeer waarin je je meer dan welkom voelt. Hoogste tijd om hier een kijkje (en een hapje) te nemen!

marcel353

Vandaag voor de eerste keer hier wezen eten. Sfeer was goed bij binnenkomst. Bediening vriendelijk en attent. Eten was heerlijk, veel smaak aan alles wat we gegeten hebben. Dus een volgende keer komt er zeker weer. Nadat we klaar waren kwam er nog iemand een praatje maken over hoe we het eten vonden. Werd beleefd de deur open gehouden voor ons en gedag gezegd. Persoonlijke aandacht aan elke klant is belangrijk, en dat lieten ze heel goed blijken. Belangrijk is dat je het gevoel hebt dat alles gemeend is, en dat lieten ze duidelijk blijken. Onze complimenten hiervoor en tot volgende keer. Marcel&Rita

Gegeten op 2 februari 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Beste Gasten,
Fijn van u om te vernemen dat wij uw bezoek aan ons restaurant naar tevredenheid hebben verzorgt en danken u voor uw bezoek & recensie.
Graag tot een volgend bezoek.

Madeliefke

Wow! Wat een compleet stijlvol restaurant is dit! Prachtig decor, de service een dikke 10 maar als ik dat invul geloven jullie me misschien niet. We voelden ons meer dan welkom en door het prachtige maar niet overdreven 'dames eerst' voelde ik me ook nog eens als een prinses tussen de heren. Ondanks dat er iemand uit de bediening met spoed werd weggeroepen en er even reorganisatie op de vloer nodig was werd dit keurig opgelost en hebben wij er nauwelijks iets van gemerkt. En dan de gerechten: we hadden vooral gekozen voor dit restaurant doordat er gewerkt wordt "zonder" toevoeging van smaakversterkers, dus gewoon puur... in een woord HEERLIJKVERRUKKELIJK!!! Een meer dan aanraader!!

Gegeten op 11 december 2015

Restaurant - 3 weken geleden

WoW ! Dank u voor uw recensie en uw bezoek aan ons restaurant en dat wij uw avondje uit zo compleet hebben kunnen verzorgen. Op deze drukke avond inderdaad moeten improviseren maar zoals u al aangeeft is alles toch vlekkeloos verlopen voor de gasten. Chapeau voor de serveersters en de keukenstaf. Graag tot een volgende keer!

Ben99

omdat ik iets te vieren had wilde ik graag met mijn vrouw uit eten. Het was al laat dus waar ik wilde eten was al vol. Via iens gekeken waar ik in de buurt kon eten en welke goed aangeschreven stond. Nou niets gelogen dus. Ik heb echt super gegeten. Echt lekker. De bediening was vriendelijk en niets teveel. De wijn was niet erg bijzonder, maar heten was voortreffelijk. Zowel voor als hoofdgerecht. Hier kom ik zeker terug. Ook zeer betaalbaar.

Gegeten op 9 januari 2016

Restaurant - 3 weken geleden

Beste Gast,
Dank u voor het bezoek en uw recensie.
Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen.

Clogs

Wij komen al geruime tijd bij LemonLeaf en zijn inmiddels vaste gasten. We kunnen niet genoeg benadrukken hoe goed dit restaurant is (maar als je de rest van de reviews leest krijg je vast wel een goed idee). Bediening uitstekend en als je de keuken ziet...blinkend schoon en de koks hebben gouden handjes. Het decor is misschien niet naar ieders smaak, maar wij vinden het uitstekend passen bij de uitstraling van dit restaurant.

Gegeten op 26 december 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Beste Gasten,
Fijn om te vernemen dat alles in de smaak valt, eten, bediening en decor. Wij danken u voor uw recensie en graag weer tot een volgend bezoek.

DB010

LemonLeaf heeft een ontzettend vriendelijke bediening met oog voor de klant. Daarnaast is het eten heerlijk. Zowel de voorgerechten (een mix van de verschillende hapjes), als de hoofdgerechten (kip en garnalen) waren zeer verrukkelijk. Leuk om te zien dat het ook mogelijk is de authentieke Thaise smaken te behouden, maar de gerechten wel iets minder pittig dan gebruikelijk te bereiden. Tot slot, sluit het decor goed aan bij de keuken.

Gegeten op 6 december 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Geachte gast,
Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u een leuke avond heeft gehad en dat u tevreden bent omtrent de gerechten en de service.

ElineAngelique

Zeer vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. We hadden een aanpassing in het Lemonleaf menu gevraagd en na overleg met de keuken was dit geen enkel probleem. Super goede service!!

Gegeten op 6 november 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

Beste Gast, allereerst dank dat u uw bevinding met ons en andere gasten wilt delen. Wij zijn er weer in geslaagd om een gast culinair te verrassen en een geslaagd bezoek te verzorgen. Graag tot een volgende keer. Team LemonLeaf.

Casper 1988

Heel gezellig restaurant, mooi ingericht - doet echt een beetje denken aan de thaise sfeer!
Bediening is rustig en erg vriendelijk.
Het eten is voor een nederlandse thai (tja als je ''echt'' thais gegeten heb in thailand) erg lekker! Komt in de buurt van t thaise eten in thailand! Je krijgt grote portie! En tis erg lekker, het nagerecht (ijs met vruchten en slagroom) was ook super, het proefte naar vers ijs! Alleen jammer dat de slagroom proefte alsof het spuitbus slagroom was.
Maar overal, een heel gezellig restaurant waar je erg lekker kan eten!

Gegeten op 4 september 2015

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste Gast,
Allereerst onze dank voor het bezoek aan ons restaurant en dat u daarbij uw bevinding met ons en andere lezers wilt delen.
De kennis, ervaring en visie van onze en van origine Thaise chef-kok tevens de eigenaresse is de"Thaise keuken van het verleden" de"Thaise keuken van vandaag", en haar visie op de"Thaise keuken van morgen" maakt haar keuken zo verfijnd & geliefd. De creativiteit van een chef-kok (en team) die zich openbaart en toe spitst op de verfijning van smaken van gerechten "zonder" toevoeging van smaakversterkers, dus gewoon puur. De slagroom boven op ons "volgens uw woorden en daarvoor ook onze dank" heerlijk ijs komt inderdaad uit een spuitbus van het merk "Hollandia" een professioneel merk in de horeca maar helaas niet zo heerlijk als vers geslagen room.
Wij zullen u ongetwijfeld en hopelijk vaker mogen verwelkomen in ons restaurant om uw uitstekende smaakpapillen te mogen verwennen.

Freek76

Nu verschillende keren gegeten over de afgelopen 3 jaar. Constante kwaliteit, nog geen enkele tegenvaller. Je proeft dat er een klein team van gedreven Thaise eetliefhebbers waaronder de eigenaresse je eten met liefde en passie klaarmaakt verfijnde smaken een pure smaakpapillen sensatie.
Buitengewoon relaxte welkome sfeer en dito behulpzaam en vriendelijke bediening. Een sfeervol en zichtbaar schoon restaurant. Een van mijn favoriete (Thaise) restaurants, en dat in Purmerend.

Gegeten op 7 augustus 2015

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste Gast,
Wij danken u (en uiteraard onze andere gasten) voor het vertrouwen en de groei die wij hebben doorgemaakt in een toch wel moeilijke (horeca) tijd waarin wij ons restaurant zijn begonnen. Uiteindelijk en zoals onze visie is en blijft zal (onze) kwaliteit, service etc de kracht zijn. Met vriendelijke groet, Team LemonLeaf.

hans amsterdam

Een mooi modern ogend Thais restaurant met een ruime opzet van de tafels. Een keurige en zeker vriendelijk bediening. De menu kaart geeft een ruime keuze. Wij gingen voor 2 verschillende menu's. Ook een grote eter komt absoluut aan zijn trekken, wij hebben vooral genoten van de verschillende smaken. Was absoluut geslaagd.

Gegeten op 1 augustus 2015

Restaurant - 7 maanden geleden

Beste Gast, wij danken u voor uw bezoek aan ons restaurant en voor uw recensie. Fijn om te vernemen dat uw avond is geslaagd. Met vriendelijk groet, Team LemonLeaf.

adijks

Dit blijft een culinaire topper!! De 10 die we geven is absoluut verdiend, de viskoekjes zijn subliem!De zeevruchten schotel ongekend goed, zo heerlijk dat je gewoon je drank laat staan om de smaak van de zee in je mond te houden, de mix vleesschotel wordt op zeer speciale wijze gekruid en dat proef je.....naast de gezellige atmosfeer een zeer goede bediening en service behoort dit restaurant in de top, je gaat hier zeker terug komen!

Gegeten op 24 juli 2015

Restaurant - 7 maanden geleden

Geachte Gast,
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en uw review omtrent uw bevinding.
Uiteraard hopen wij u weer te mogen ontvangen in ons restaurant.
Met vriendelijke groet, Team LemonLeaf.

Schrijf zelf een recensie over LemonLeaf in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over LemonLeaf. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.