• foto's van LemonLeaf in Purmerend - 1

3. Topper 2015
  4. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0299-421944
  2. www.lemon-leaf.nl

Thaise specialiteiten op hoog niveau

Wie van de authentieke Thaise keuken houdt, is bij LemonLeaf aan het juiste adres. Hier geniet je van heerlijk vers bereide gerechten en proef je het vakmanschap van de kok in de verrassende smaakcombinaties. Ook zorgt de Thaise gastvrijheid van de bediening voor een sfeer waarin je je meer dan welkom voelt. Hoogste tijd om hier een kijkje (en een hapje) te nemen!

sara8

We aten hier op Valentijnsdag met een groep van 9 personen. We hadden gereserveerd voor 8, maar het extra bord was gelukkig geen enkel probleem. De bediening is vriendelijk en professioneel.

Zelf had ik de kip-/garnalenwontons vooraf, en als hoofdgerecht een van de specialiteiten: de krokant gebakken biefstuk. Beide gerechten waren heerlijk! Authentieke smaken en ruime porties. Het duurde wel eventjes voor we het eten kregen (en tussen de gangen door ook), maar het restaurant zat dan ook bomvol en er werd ook nog veel afgehaald. Anderen in ons gezelschap hadden gekozen voor gerechten die 1 of 2 pepertjes op de menukaart hadden. De hitte bleek mee te vallen (en op verzoek maken ze gerechten ook meer of minder pittig), dus dat durf ik een volgende keer ook wel aan. Dat die volgende keer er gaat komen, is wel zeker!

Gegeten op 14 februari 2015

maurice2

Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en iedere keer weer waan ik mij ergens in Thailand als ik hier eet. Het herinnert mij aan de vakanties in Thailand. De smaken zijn echt zoals ze in Thailand zijn. De voorgerechten en dan vooral de viskoekjes met bijbehorende saus zijn hemels. Ik zelf heb bij verschillende gelegenheden meerdere curry's gegeten en die zijn ook allemaal even verrukkelijk. De laatste was een pittige groene curry met kip en verschillende groenten, rijk aan smaak. Daar komt nog eens de gezellige inrichting bij en de aangename bediening en altijd het leuke praatje achteraf met eigenaar Jan, wiens Thaise vrouw Oil de scepter in de keuken zwaait. Best Thai in town....en verre omstreken!!

Gegeten op 12 februari 2015

Zesteur

Voor het eerst bij LemonLeaf terwijl het al langer op het verlanglijstje stond. Zeker de moeite waard vanwege de scherpe verhouding prijs-kwaliteit. Met niet al te veel trek waagden we ons aan verschillende voorgerechten en ook de Pad Thai vanuit het grote aanbod. Al tijdens het voorgerecht besloten we vaker te moeten komen. De bediening is zeker correct en vriendelijk.

Gegeten op 2 januari 2015

jelle46

Gegeten op 26 december 2014

WBHB

We komen heel regelmatig bij gastheer Jan en zijn vrouw en kok Oil eten en elke keer is het weer overheerlijk!! Vooral de garnalen in rode curry en de specialiteit van gebakken biefstukreepjes vallen bij ons erg goed in de smaak. Heerlijk! Een echte aanrader voor iedere liefhebber van lekker eten.

Gegeten op 4 december 2014

sil76

Een ongepland bezoek, maar gelukkig was er tot een bepaalde tijd plaats ondanks alle plaatsen met gereserveerd bordjes. Dus wij waren benieuwd. Een wat verlegen maar attente en vriendelijke bediening hielp ons. De gekozen gerechten waren erg lekker en voldoende. Zeker de garnalen zijn een aanrader. Dit is in onze beleving een meer dan gemiddelde Thai.

Gegeten op 22 november 2014

adijks

Met de hoge score op IENS kon het niet uitblijven om hier een keer te gaan eten, wat een geweldige ervaring!! De aanbevolen viskoekjes subliem, de vis en biefstuk, zo vers en heerlijk klaar gemaakt, een aanwinst en een topper 1e klas!! Wij komen hier zeker nog terug, eet smakelijk!!

Gegeten op 14 november 2014

Sabrina2807

Absoluut een aanwinst om een goede Thai in Purmerend te hebben! Heerlijk gegeten en van verschillende gerechten kunnen proeven. Gewoon zoals het hoort!

Gegeten op 31 oktober 2014

Willem Beelen

Werkelijk heerlijk gegeten en wat een vriendelijke en gastvrije bediening en wat jammer dat LemonLeaf niet in Den Haag zit :) Gelukkig wonen onze (schoon)ouders in Purmerend en kunnen en zullen we nog zeker terugkomen. Een aanrader voor de liefhebbers van de Thaise keuken!

Gegeten op 19 oktober 2014

Raterman

Heerlijk thais gegeten met verse producten uit Thailand. Bediening is vriendelijk! Je moet niet verwachten dat dit volgens de etiquetten gaat, wat overigens niet als vervelend is ervaren. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Gegeten op 16 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over LemonLeaf in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over LemonLeaf. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.