a TripAdvisor company

foto's van LemonLeaf in Purmerend - 1 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 2 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 3 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 4 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 5 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 6 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 7 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 8 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 9 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 10 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 11 foto's van LemonLeaf in Purmerend - 12

LemonLeaf

2. www.lemon-leaf.nl
  1. 8,7 10 1 38

2. 8,7

3. 8,3

Thaise specialiteiten op hoog niveau

Wie van de authentieke Thaise keuken houdt, is bij LemonLeaf aan het juiste adres. Hier geniet je van heerlijk vers bereide gerechten en proef je het vakmanschap van de kok in de verrassende smaakcombinaties. Ook zorgt de Thaise gastvrijheid van de bediening voor een sfeer waarin je je meer dan welkom voelt. Hoogste tijd om hier een kijkje (en een hapje) te nemen!

Debiggenvanger

Zondag gegeten en we waren niet tevreden.. we moesten steeds erg lang wachten terwijl het restaurant niet eens vol zat. wel telkens mensen die langs kwamen om af te halen. 4 of 5 van deze afhalers de revue zien passeren zonder dat wij nog maar een hap naar binnen hadden. toen ik eindelijk een voorgerecht zou krijgen kwamen ze met soep aanzetten ipv een sate..jammer..de kipsaté was toen ie eenmaal kwam droog en had weinig smaak..
Tegen de tijd dat ons hoofdgerecht kwam hadden mijn ouders al een fles wijn leeg...
tevens waren de groenten in mijn hoofdgerecht keihard
Toetjes zijn helemaal tegengevallen. wasd ook weinig keuze.
tevends was het eten flink aan de prijs..
zou niemand dit restaurant aanraden..
ik had vrienden die een andere ervaring hebben gehad ... ik heb het idee dat ze slachtoffer zijn geworden van hun eigen succes.. je kan beter bestellen dan heb je tenminste tijdig wat eten binnen

Gegeten op 31 juli 2016

Restaurant - 3 weken geleden

Beste Gast, wat jammer dat u teleurgesteld bent. Afgelopen zondag 31-07 was het juist overmatig maar zeer gezellig druk in ons 40 couverts tellend restaurant en hebben wij namelijk op deze dag/avond in totaal 59 gasten mogen ontvangen, dit betekend een half aantal meer gasten nadat er weer tafels/stoelen vrij waren gekomen van eerdere gasten, maar dit is u dus compleet ontgaan !!! De soep ( andere tafel) en de saté voor u stonden beiden tegelijk klaar om uitgeserveerd te worden op nog geen 15 seconden nadat er bij u met de soep aan tafel gekomen was stond de saté alweer bij u op de tafel daar is dus in zijn geheel niet lang over gedaan. Onze gerechten worden a la minute vers bereid en de verse groenten gaan inderdaad heel even door de wok zodat deze heerlijk knapperig en vol vitamine in de gerechten komen. In onze menukaart en zowel op de website staan al onze prijzen vermeld en zijn meer dan redelijk voor deze A- kwaliteit verse en Thaise producten. Verder vinden wij de keuze uit vier na-gerechten/desserts voldoende.
Sawadeekrap LemonLeaf.

Proever in spe - 3 weken geleden

beste Jan
Helaas hebben wij denk ik een beetje pech gehad , want vrienden en kennissen hadden allen lovende kritieken en een andere ervaring.
voorgerecht/ hoofdgerecht van mijn ouders was prima, maar die kip was gewoon te lang geroosterd. ook de paar stukjes biefstuk in mijn hoofdgerecht waren te taai. en de groentes /wortel was rauw. ik spap wel dat je je personeel/koks wil verdedigen maar sta ook open voor kritiek.
iedereen kan weleens een mindere dag hebben ook de koks. De wachttijden waren gewoon te lang en dat had jij dondersgoed door , want je stond om de haverklap bij me op mijn schouder te kloppen.
Als je dan toch overal een verklaring voor hebt, leg me dan is uit hoe het kan dat er diverse mensen komen bestellen om mee te nemen en al met een menu de deur uitgaan , terwijl wij ons hoofdgerecht nog moeten krijgen.
Echter valt het wel op dat je bij elke kritische noot een antwoord wil geven of je benoemd de klant als onwetend.

Restaurant - 3 weken geleden

Beste heer Visser, nogmaals vervelend om te vernemen dat u als enigste gast het zo heeft ervaren op deze avond. Tijdens de korte gesprekjes met schouderklopje's had u mij of mijn serveersters gewoon kunnen aanspreken over u ongerief dan kunnen wij hier meteen iets aan ondernemen wij zijn tenslotte ook mensen. De meeste van onze (restaurant) gasten bestellen nu eenmaal ook wel eens om gerechten af te komen halen en dit gaat veelal per telefoon vaak al op een eerder tijdstip besteld om op een later tijdstip af te halen. Mogelijk heeft dit er toe geleid dat u er vanuit gaat dat deze voorrang hebben echter doen onze koks en voltallig personeel er zijn best toe om iedereen tot hun dienst te zijn.
Sawadeekrap, LemonLeaf

frans257

Afgelopen vrijdag echt heerlijk gegeten bij Lemon Leaf. Zowel het voorgerecht (de mix van alles) en het hoofdgerecht, een biefstuk salade en en biefstukmenu met noddles waren top.. Daarbij is de bediening erg gezellig en proeft de kwaliteit van de keuken!
Echt een aanrader!!!

Gegeten op 20 mei 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Gast, bedankt voor uw bezoek & recensie.
De dames in de keuken bereiden met passie & liefde en leveren uitsluitend kwaliteit, fijn dat u ook tevreden bent over de bediening.
Sawadee LemonLeaf.

ed93

Voor de zoveelste keer bij LemonLeaf gegeten en weer was het een aangename verrassing, alles klopte de attente gastheer, de vriendelijke serveerster, maar het belangrijkste, het zoals altijd het prima authentieke Thaise eten, smaak explosies, iedere keer proberen we een ander gerecht uit, wat moeilijk is meet een zo uitgebreide menu kaart waar telkens nieuwe gerechten op verschijnen!, porties zijn meer dan genoeg, een Aanrader met hoofdletters! we komen zeker terug.

Gegeten op 16 mei 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Gast,
Hartelijk dank voor uw bezoeken aan ons restaurant en dat wij u toch telkens weer weten te verassen, ongetwijfeld tot een volgende keer.
Sawadee LemonLeaf.

Koksmuts1

Er worden traditionele Thaise gerechten geserveerd in dit zeer verzorgd uitziende restaurant. Er is een uitgebreide kaart waardoor het lastig kiezen is, daarom gekozen voor een van de menu's: het vismenu.
Heerlijke soep vooraf, een zeevruchten-, groenten- en visschotel als hoofdgerecht. Prima bereid, de inktvis is heerlijk zacht. De groentenschotel is overheerlijk.
Aardig personeel dat correct en snel serveert. Ondanks de drukte hoefden we geen moment lang te wachten. Al die lekkere gerechten kunnen ook worden afgehaald. Gaan we zeker ook eens doen. En we komen terug. Alleen al om meer van al die gerechten te proeven.

Gegeten op 30 april 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Beste Gast,
De koks zijn ware liefhebbers in het bereiden van hun uitgebreide smaakvolle Thaise keuken en komen er deze week nog eens 2 gerechten bij op de kaart, en staan er ook nog eens 2 gerechten op die nog niet vermeld staan maar diverse gasten wel weten te benoemen of zelf met bepaalde wensen komen.... Wij ontvangen u graag weer een volgende keer of u kunt natuurlijk ook eens gebruik maken van onze afhaal mogelijkheid. Onze dank voor uw bezoek & recensie.
Sawadee Team LemonLeaf

Masjoepel

Omdat ons vaste Thaise restaurant in Hoorn volgeboekt zat hier naartoe gegaan. Heerlijk gegeten. Verse ingrediënten en goede smaak.
Eerst een mix van voorgerechten gehad. Lekker krokante loempia's en goed gekruide viskoekje en saté. De pindasaus was lekker maar het andere sausje was fantastisch. Daarna een gerecht met inktvis, garnalen en vlees en rode curry. Dit gerecht was goed in balans. M'n vrouw had massaman nua. De smaak hiervan was ook goed. We misten wel de aardappelen. We weten niet of deze in het gerecht horen. Deze zaten er bij andere restaurants altijd wel in.
Al met al zeker een aanrader.

Beste Gast,
U heeft er in ieder geval weer een Thais restaurant bij waar u tevreden over bent. In massaman curry behoort inderdaad aardappel en kan niet anders concluderen dat er in het a la minute bereiden dus geen pannen curry's klaar, hoe druk dan ook er wel eens over het hoofd wordt gezien door de koks. Gelukkig zal en heeft het niets afgedaan aan de smaak (aardappel) maar had u het gerust kunnen aangeven zodat we dit onachtzaam moment hadden kunnen herstellen, wellicht een volgende keer!
Dank u voor uw bezoek & recensie.
Sawadee Team LemonLeaf.

Lisa231179

Voor de eerste keer gegeten bij LemonLeaf op zondagavond. Wij hadden niet gereserveerd en bij binnenkomst zat het restaurant aardig vol er was nog 1 tafel over geschikt voor 4 personen en ondanks wij met z'n 2 waren kregen wij deze toegewezen. Heerlijk genoten van de uitmuntend smakende en krakelverse gerechten. De bediening zeer attent en vriendelijk, mooie ambiance en ondanks dat het restaurant vol was niet rumoerig, goede akoestiek. Wij zijn verrast en komen terug, de volgende keer voor de zekerheid toch maar reserveren.

Gegeten op 20 maart 2016

Beste Gast,
Dank u voor uw bezoek en fijn dat u heeft genoten van de gerechten en dat wij u nog een tafel konden aanbieden.
Graag tot een volgend bezoek.
Met vriendelijke Thaise groet,
Sawadee Team LemonLeaf.

Johg

Meerdere malen heb ik bij de Lemonleaf eten besteld en opgehaald. Bij de Lemonleaf wordt niet bezorgd, maar voor zulk puur, vers en lekker eten rij ik graag een stukje om ipv het te bestellen bij een ander Thais restaurant. Een maal bij een ander Thais restaurant besteld ivm vakantie van de Lemonleaf, dan proef je meteen het verschil. Ook het personeel is altijd aardig en vriendelijk. Dikke plus van een tevreden klant.

Gegeten op 5 april 2016

Restaurant - 5 maanden geleden

Beste, fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met de afhaal mogelijkheid welke ons restaurant ook biedt. Ook bij deze (afhaal) mogelijkheid streven wij er naar om de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren, zo te lezen aan uw recensie is dit ook naar uw volle tevredenheid en natuurlijk ook van ons zelf.
Onze dank daarvoor !

pieterberghuis

Modern ogend restaurant met ruime parkeergelegenheid in de buurt.
De bediening is uiterst gastvrij.
Eten smaakte prima en de uitleg van de gastheer was goed.
Vooraf Pophia thod, hoofdgerecht Neuanammahoi en Kai phad krapau.
Borden waren goed voorverwarmd. Huiswijn was wat te warm.
Een aanrader om nog eens terug te komen.

Gegeten op 11 februari 2016

Restaurant - 7 maanden geleden

Beste Gast,
Dank u voor uw bezoek en recensie en hopen u graag in de toekomst weer te mogen ontvangen.
Met een vriendelijke groet, team LemonLeaf. (Op dit moment gesloten ivm vakantie te Thailand maar vanaf 8 maart weer geopend).

marcel353

Vandaag voor de eerste keer hier wezen eten. Sfeer was goed bij binnenkomst. Bediening vriendelijk en attent. Eten was heerlijk, veel smaak aan alles wat we gegeten hebben. Dus een volgende keer komt er zeker weer. Nadat we klaar waren kwam er nog iemand een praatje maken over hoe we het eten vonden. Werd beleefd de deur open gehouden voor ons en gedag gezegd. Persoonlijke aandacht aan elke klant is belangrijk, en dat lieten ze heel goed blijken. Belangrijk is dat je het gevoel hebt dat alles gemeend is, en dat lieten ze duidelijk blijken. Onze complimenten hiervoor en tot volgende keer. Marcel&Rita

Gegeten op 2 februari 2016

Restaurant - 8 maanden geleden

Beste Gasten,
Fijn van u om te vernemen dat wij uw bezoek aan ons restaurant naar tevredenheid hebben verzorgt en danken u voor uw bezoek & recensie.
Graag tot een volgend bezoek.

Madeliefke

Wow! Wat een compleet stijlvol restaurant is dit! Prachtig decor, de service een dikke 10 maar als ik dat invul geloven jullie me misschien niet. We voelden ons meer dan welkom en door het prachtige maar niet overdreven 'dames eerst' voelde ik me ook nog eens als een prinses tussen de heren. Ondanks dat er iemand uit de bediening met spoed werd weggeroepen en er even reorganisatie op de vloer nodig was werd dit keurig opgelost en hebben wij er nauwelijks iets van gemerkt. En dan de gerechten: we hadden vooral gekozen voor dit restaurant doordat er gewerkt wordt "zonder" toevoeging van smaakversterkers, dus gewoon puur... in een woord HEERLIJKVERRUKKELIJK!!! Een meer dan aanraader!!

Gegeten op 11 december 2015

Restaurant - 8 maanden geleden

WoW ! Dank u voor uw recensie en uw bezoek aan ons restaurant en dat wij uw avondje uit zo compleet hebben kunnen verzorgen. Op deze drukke avond inderdaad moeten improviseren maar zoals u al aangeeft is alles toch vlekkeloos verlopen voor de gasten. Chapeau voor de serveersters en de keukenstaf. Graag tot een volgende keer!

Schrijf zelf een recensie over LemonLeaf in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over LemonLeaf. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.