Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van LemonLeaf in Purmerend - 1

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Werkelijk heerlijk gegeten en wat een vriendelijke en gastvrije bediening en wat jammer dat LemonLeaf niet in Den Haag zit :) Gelukkig wonen onze (schoon)ouders in Purmerend en kunnen en zullen we nog zeker terugkomen. Een aanrader voor de liefhebbers van de Thaise keuken!

Gegeten op 19 oktober 2014

Raterman

Heerlijk thais gegeten met verse producten uit Thailand. Bediening is vriendelijk! Je moet niet verwachten dat dit volgens de etiquetten gaat, wat overigens niet als vervelend is ervaren. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Gegeten op 16 oktober 2014

Adinda67

Elke keer als je komt een zeer vriendelijke bediening. Zeer bereid om mee te denken met je. Super vers eten. Kleurrijk op je bord. Smaken zijn super... Oftewel een fantastisch restaurant in purmerend waar wij graag komen.

Gegeten op 3 oktober 2014

Zonnetje7

Heb nu al een aantal keer gegeten bij LemonLeaf, en iedere keer waren de gerechten overheerlijk. Je kunt gewoon merken dat hier met passie voor de Thaise keuken word gekookt. Daarbij is de service ook goed, heel vriendelijk en laten je ook met rust als je lekker op je gemak van al het lekkere eten wilt genieten. Zeker een aanrader.....

Gegeten op 12 april 2014

cees52

Ik heb al bij veel thaise restaurants gegeten en ook lange tijd in Thailand verbleven en wij waren erg benieuwd naar Lemon Leaf door de goeie recensies. Er stond ook 'n minder goede recensie maar heb toch gereserveerd...Goeie keuze achteraf !. We hebben heerlijk gegeten en hoewel smaken natuurlijk verschillen kan ik mezelf tot een pad thai kenner en liefhebber rekenen en ook namens mijn kritische thaise vriendin rustig zeggen dat er absoluut niks aan te merken was op de geserveerde gerechten. Vooraf hadden we een mix gerecht en soep genomen, Thom Kha Koeng met garnalen..aanrader. Als hoofdgerecht had ik naast een pittige kipsalade (laap kai) rode curry met biefstuk en kouseband, (Neua phad phet toea) en mijn vriendin de inktvis in oestersaus (plamuk phad phak sod). Alles is supervers en word ter plekke klaar gemaakt, dat proef je direct....De groenten lekker knapperig, de laap kai pittig en de garnalen en curry heerlijk van smaak. Wij komen hier zeker terug en ik raad iedereen die van lekker traditioneel thais eten houd aan om bij gelegenheid hier te komen genieten.

Gegeten op 4 oktober 2014

Freek76

Dit is toch echt de topper op het gebied van de Thaise keuken. De Curry's rood, groen of geel goddelijk de Pad Thai is top laat staan hun lemonleaf specialiteiten. Bediening altijd super en gastvrij echt op zijn Thais. Prettige ambiance.

Gegeten op 9 september 2014

e1984

Wij hebben hier heerlijk gegeten op een woensdagavond. De gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. De kaart biedt veel keuze, en alles klonk even lekker, dus het was even lastig kiezen voor ons. Uiteindelijk gekozen om samen de pad thai en een curry te delen. Beide gerechten waren heerlijk en goed op smaak. NIet te pittig, maar lekker gekruid. De Thaise dame in de bediening was erg vriendelijk. Ook fijn: de rekening viel ons reuze mee! Een echte aanrader dus in het centrum van Purmerend.

Gegeten op 9 juli 2014

LucianoFG

Wij hebben hier zeer goed gegeten. Het restaurant ziet er keurig en modern uit, net iets anders als de gemiddelde Thai. Uitgebreide menukaart, goede prijzen. De gastheer is vriendelijk net als de thaise dame in de bediening. Enig minpuntje, deze dame spreekt geen Nederlands, waardoor bestellen in het Engels gaat. Het eten was top, heerlijke smaakcombinaties en met name de mix van voorgerechten was verrassend lekker! Wij gaan hier zeker terug.

AndreJ

We hebben een menu genomen, lekker makkelijk zo maar op de vrijdagavond. Heerlijke Thaise soep met garnalen en kokos vooraf. Pittig, maar niet te pittig. Daarna twee keer curry, eentje met zeevruchten en eentje met visfilet. En een schaaltje groente en als extra gebakken rijst. We zijn gek op curry, maar hebben er niet veel verstand van. Ik kan dus alleen maar zeggen dat ik het echt erg lekker vond. Ingrediënten waren vers, de ene curry was echt weer heel anders van smaak dan de andere. Volgens mij klopt het wel daar. Thais bier erbij is leuk en lekker, maar slaat inderdaad dood in het glas. Daar moet wat aan gebeuren. Best gezellige tent, aardige mensen die je keurig bedienen, een aanwinst in Purmerend.

Gegeten op 28 maart 2014

snoepie79

Twee weken geleden ben ik hier met een groep vrienden, waaronder een Thaise dame, gaan eten.
Na drie keer in Thailand te zijn geweest kan ik zeggen dat ik in Thailand slechtere curry's heb gegeten. De massaman curry was echt voortreffelijk! Ook de gerechten van mijn vrienden waren allemaal erg lekker.
Ik ben verslaafd aan Thaise viskoekjes en ik had deze dan ook als voorgerecht, om te smullen.

Erg blij dat ik deze Thai in Purmerend ontdekt heb!

Gegeten op 7 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over LemonLeaf in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over LemonLeaf. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.