Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Hills & Mills in Delft - 1

4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 212 3930
  2. www.hillsmills.nl

SammievE

Wat ben ik blij dat ik dit restaurantje ontdekt heb! Of je nu voor het ontbijt, de lunch of diner komt, alles is even lekker, vers en puur! De 'Naan to share' is favoriet maar eigenlijk kan je hier geen slechte keuze maken. Ook de chai latte, smoothies en de lekkernijen met rauwe chocola zijn een aanrader!

Gegeten op 10 september 2014

kloostermop

Heerlijk eten!!
We hebben vegetarisch en niet vegetarisch gegeten en het was klantvriendelijk, gezellig supervers en heerlijk en meer dan genoeg.
De wijn was goed, de lemonade heerlijk en de prijs/kwaliteit boven verwachting.
We willen hier wel elke week eten, misschien maar niet te veel vertellen, straks is er geen plaats meer......

Gegeten op 11 augustus 2014

Kaatje1972

2 Juli weer een geweldige ervaring gehad met het restaurant Hills&Mills, een (h)eerlijke catering op locatie! Het eten was heerlijk! de aankleding, bediening top! ik ga zeker nogmaals gebruik van ze maken. Prijs kwaliteit klopt! niets is te gek! Ik fiets niet langs, ik stap af en ga binnenkort weer eens genieten van een heerlijke smoothie!

Gegeten op 2 juli 2014

Riglen123

Vandaag derde bezoek, nu voor lunch. We werden verwelkomd en er was gelukkig nog een plekje vrij. We kregen meteen de kaart, en bestelden even later smoothies.
De smoothies zijn heerlijk en hartstikke vers.
Salade vegetarische burger is heerlijk. Club hummus ook lekker en een beetje pittig, het was ook een behoorlijke hoeveelheid.
Daarna nog de thee kaart gekregen met grote keuze, chai latte besteld. Lekker en geserveerd met een klein vers Raw cacao snoepje, smaaksensatie. Bij de rekening ook nog een lekkernij van caramel.
Personeel informeel en vriendelijk. Eten met bijzondere combinaties en lekkere smaken en superfoods. Unieke plek in delft!!

Gegeten op 21 juni 2014

sisko

Eigenlijk kom ik hier maar voor 1 ding: de worteltjestaart! We lopen regelmatig langs, en zo nu en dan wippen we even binnen voor een kopje koffie met taart. Het restaurant oogt authentiek en huiselijk, maar is voor mij niet aantrekkelijk om ook eens te dineren, gezien de beperkte kaart

Gegeten op 9 april 2014

sannevdheuvel

Voor het eerst bij dit aantrekkelijk uitziende tentje geweest en zeker een succes! Dit hole-in-the-wall restaurantje serveert Indiaas getinte gerechten, met verse ingrediënten en lekkere smoothies en shakes. Wij kwamen voor de lunch en gingen voor de huisgemaakte naan met kip en kebab. Lekker, goed gekruid en je proeft de liefde van de kok. Ook leuk dat kok en gastvrouw af en toe even binnen komen lopen en vaste klanten verwelkomen. Een beetje huiskamergevoel. Hier kan je goed eten als je bepaalde dieetwensen hebt. Wij hadden dat niet, maar ik zag erg veel lekkers op de kaart voor vegetarische of gluten-allergische vrienden. Als toetje namen wij nog de carrot-cake. Mjammie! Erg fijn sfeertje, wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 22 maart 2014

ronnicole

Door de hoge score werd ik uitgedaagd. Helaas viel het tegen. Een heel beperkte kaart. studenten als bedienend personeel. wijn voor 4,5 euro per glas. Weinig vlees op de kaart. Hier kom ik niet meer, hopelijk was het wel puur en biologisch.

Gegeten op 26 maart 2014

Mandydelft

Wat hebben we heerlijk genoten van een 'high tea op maat' een vriendin en ik volgen een dieet en hier was alles op aangepast. Verassende combinaties vormden een ware smaaksensatie! Love it!

Mikespanjaard

Heerlijke vertoeven hier met zorgvuldig bereide smakelijke gerechten vooral de yoghurt en kip waren fenomenaal qua combinatie. Leuke vlotte bediening ook. Leuk om even langs te gaan wanneer je in delft bent

Gegeten op 5 februari 2014

ipa

Mooie lokatie in het centrum van Delft.
Inrichting vrij simpel en basic. Ontvangst vriendelijk en netjes.
Stoelen niet echt geschikt om lang te tafelen. Dan het eten dit was lekker maar niet echt zo bijzonder als ze zelf willen doen voorkomen. Lentil soup oké maar ik vond de koriander iets teveel overheersen. Hoofdgerecht biryani lekker pittig maar de kip iets te droog. Porties oké.
Bediening vriendelijk maar ook wat later op de avond de concentratie erbij houden.

Gegeten op 5 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Hills & Mills in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Hills & Mills. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.