Hills & Mills over zichzelf

Een 'pure food cafe' met een missie: mensen gelukkig maken. 'Papa Kazmi' en zijn team maken je blij met pure producten: gezond, oprecht en huisgemaakt. De keuken van Hills (de Himalaya) &Mills (de Nederlandse windmolen) is een combinatie tussen de Indiase en Westerse. Een weerspiegeling van de roots - Pakistan & Nederland - van de oprichters. Ook voor vega, vegan, gluten, lactose en andere diëten!

sannevdheuvel

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Voor het eerst bij dit aantrekkelijk uitziende tentje geweest en zeker een succes! Dit hole-in-the-wall restaurantje serveert Indiaas getinte gerechten, met verse ingrediënten en lekkere smoothies en shakes. Wij kwamen voor de lunch en gingen voor de huisgemaakte naan met kip en kebab. Lekker, goed gekruid en je proeft de liefde van de kok. Ook leuk dat kok en gastvrouw af en toe even binnen komen lopen en vaste klanten verwelkomen. Een beetje huiskamergevoel. Hier kan je goed eten als je bepaalde dieetwensen hebt. Wij hadden dat niet, maar ik zag erg veel lekkers op de kaart voor vegetarische of gluten-allergische vrienden. Als toetje namen wij nog de carrot-cake. Mjammie! Erg fijn sfeertje, wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 22 maart 2014

ronnicole
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door de hoge score werd ik uitgedaagd. Helaas viel het tegen. Een heel beperkte kaart. studenten als bedienend personeel. wijn voor 4,5 euro per glas. Weinig vlees op de kaart. Hier kom ik niet meer, hopelijk was het wel puur en biologisch.

Gegeten op 26 maart 2014

Mandydelft
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat hebben we heerlijk genoten van een 'high tea op maat' een vriendin en ik volgen een dieet en hier was alles op aangepast. Verassende combinaties vormden een ware smaaksensatie! Love it!

Mikespanjaard
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke vertoeven hier met zorgvuldig bereide smakelijke gerechten vooral de yoghurt en kip waren fenomenaal qua combinatie. Leuke vlotte bediening ook. Leuk om even langs te gaan wanneer je in delft bent

Gegeten op 5 februari 2014

ipa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie lokatie in het centrum van Delft.
Inrichting vrij simpel en basic. Ontvangst vriendelijk en netjes.
Stoelen niet echt geschikt om lang te tafelen. Dan het eten dit was lekker maar niet echt zo bijzonder als ze zelf willen doen voorkomen. Lentil soup oké maar ik vond de koriander iets teveel overheersen. Hoofdgerecht biryani lekker pittig maar de kip iets te droog. Porties oké.
Bediening vriendelijk maar ook wat later op de avond de concentratie erbij houden.

Gegeten op 5 maart 2014

rianne5
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier op Valentijnsdag gegeten. Buiten plensde het. Bij binnenkomst in het restaurant werden onze jassen aangenomen en apart gehangen in een droogruimte. Eerste pluspunt binnen!
We werden de 'huiskamer' binnengeleid. Kregen een prosecco en bestelden ons 3-gangendiner. Echt aandacht aan besteed. Heerlijk voorafje (papadums met 3 sausjes), daarna de Kebab (heerlijk en veel!) en worteltjestaart na. Alles biologisch en huisgemaakt. Complimenten voor de kok!
De bediening is goedgehumeurd, behulpzaam en geduldig; super!
Echt een aanrader. Klein maar fijn!

Gegeten op 14 februari 2014

Vide
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een zaak met een hart, en dat merk je aan alles. Stijlvol ingericht, maar boven alles: vers, puur en fantastisch eten. Eindelijk een kaart waar niet gekozen wordt voor kwantiteit, maar voor een zorgvuldige, kleine selectie waarbij elk gerecht de moeite waard is.

Gegeten op 23 februari 2014

Topexpertproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten en fijne bedieding. Eten was echt lekker...naan brood perfect afgebakken en de kebabs precies op smaak., mooie verse produkten, echt voor na een middagje shoppen, of een lekkere lunch. Minder geschikt voor een diner. Wel super lekkere verse produkten. origineel, biologisch , smullen. Kom nog eens terug om de drankjes te proeven, daar was t nu toch wel erg koud voor.

Gegeten op 5 februari 2014

jackietreehorn
  • Recensies in de laatste twee jaar

leuk decor. Eten: grote porties, maar de eten heeft niet veel smaak en de prijs is te hoog voor de kwaliteit. Een biryani kost 16 euro, wat eigenlijk niet meer dan 8 euro moet kosten. Het is zeker niet beter dan een wok plek of wat ik elke dag thuis kook. Biryani komt met veel rijst en een ok kipfilet. Helaas is de prijs te hoog voor deze kwaliteit. Soep was ok. Smoothie was wel lekker en vers. Ik wilde koffie en toetje bestellen maar niemand kwam of wij iets nodig hadden voor 15 minuten. Twee obers zaten bij de kassa aan het praten.

Het is een leuk cafe voor smoothies of yoghurt, maar ik kom niet terug voor eten.

Gegeten op 15 februari 2014

kees4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op Valentijnsdag hier heerlijk gegeten. Hills& Mills is een klein zaakje met 14 tafels in de voormalige bakkerij Bierhuizen. De inrichting is erg knus en gezellig, je zit alleen wat op elkaar, de ruimte is beperkt (Reserveren dus). Je kunt er terecht voor lunch en diner. Wij hadden als vooraf papadums met 3 sausjes (Yoghurt, humus en Mango), vergezeld van carrot ginger sap en mango lassie (Yoghurt drankje). Hierna pompoensoep met superfood Quinoa. Hoofdgerecht was bulgur met cashewnoten, aduki boontjes, kruiden en garnalen (extra, mocht ietsje meer zijn, je betaalt € 5 extra en dan vind ik 4 garnalen aan de magere kant), en kip met rijst, noten, boontjes, aardappel en erwten. Als klap op de vuurpijl: raw cacao met citroenijs. De bediening is heel attent, vriendelijk en weet ook van de gerechten. Er ging iets mis met de rekening enige verwarring, en wij kregen hiervoor nog een leuke korting. Kortom: een topper, hier komen we zeker terug.

Gegeten op 14 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Hills & Mills in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Hills & Mills. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!