a TripAdvisor company

foto's van Hills & Mills in Delft - 1 foto's van Hills & Mills in Delft - 2 foto's van Hills & Mills in Delft - 3 foto's van Hills & Mills in Delft - 4 foto's van Hills & Mills in Delft - 5 foto's van Hills & Mills in Delft - 6 foto's van Hills & Mills in Delft - 7 foto's van Hills & Mills in Delft - 8 foto's van Hills & Mills in Delft - 9 foto's van Hills & Mills in Delft - 10 foto's van Hills & Mills in Delft - 11

Hills & Mills

4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 212 3930
  2. www.hillsmills.nl

Sylvia013

Wat een smaakexplosies tovert deze chef in je mond. Heerlijke mangochutney en fantastische humus. Alles biologisch en dat proef je! Geen gedoe gewoon een hele pure zaak met dito personeel

Gegeten op 2 mei 2015

FearlessCritic

Smaak is interessant en mooi in balans. Na de maaltijd realiseer je je dat het ook nog eens gezond was. Het eten is Indiaas/Pakistaans maar zit niet vast aan de traditie, de kok blijft zelf nadenken.

Gegeten op 14 mei 2015

midegi

Leuk klein restaurantje zonder poespas. Lekker eten, fijn gekruid, zoals je dat van Indiaas eten mag verwachten. Van mij had het wel heter gemogen. Verse ingrediënten, vers bereid en dat proef je. De omschrijving van gerechten op de kaart zou wat uitgebreider mogen.

Gegeten op 16 april 2015

kloostermop2

Alweer heerlijk gegeten, papa kazmi zelf achter het fornuis, en alles vers en onnavolgbaar lekker,
vegetarisch of niet .
Onze jongste zoon was mee en is nu ook fan.
's avonds is het me nu te druk, maar lunchen kan nog steeds als vanouds, rustige vriendelijke bediening.

Gegeten op 4 mei 2015

sisko

Hills & Mills is een van mijn favourieten om koffie te drinken, vooral om dan hun heerlijke worteltaart te kunnen eten! Laatst heb ik er ook gedineerd, op aanraden van een vriend die er regelmatig luncht. De gerechten zijn verrassend, maar je moet wel van de mix van oost en west houden, en goed in de gaten houden hoe pittig het eten kan zijn. Wij hadden per ongeluk een erg pittig gerecht, maar dat lost de bediening weer handig op door extra yoghurt erbij te serveren. Het restaurant is erg klein, en als het vol zit, zit je wel dicht op elkaar met z'n allen. Alles bij elkaar goed om eens te proberen, het eten is eerlijk (goed klaargemaakt, organisch) en de bediening is flexible. Voor mij is het een volgende keer weer lekker koffie, met worteltaart.

Gegeten op 13 maart 2015

HansEricWester

Het was weer smullen geblazen bij Hills & Mills. Heerlijke lunch, zoals altijd! We hadden de tijd dus begonnen we eerst met een heerlijke smoothie met pompoen en chaikruiden. Wow! Smaaksensatie.. Verrassende combinatie. Na het drankje werd ons een heerlijke nan to share voorgeschoteld. Heerlijke combinatie van vis en vlees. Lekker pikant, een beetje zoals het hoort met Indiaas eten. Als toetje een lekkere koffie met zelfgemaakt lekkers ernaast en een raw brownie met avocado en dadels. Een echte aanrader voor iedereen

Gegeten op 24 maart 2015

svoor

Een aantal keren bij Hills & Mills gegeten. Iedere keer werd de kwaliteit van het eten minder. Heel jammer want ik at er altijd met veel plezier. De laatste keer was mijn gerecht veel te pittig, dit werd van te voren niet aangegeven. Het gerecht van mijn metgezel was eenzijdig van smaak en kwaliteit vlees niet geweldig. Verder vonden we de glazen wijn heel klein voor 4,50 per glas. Gelukkig was de koffie wel lekker, het bijbehorende cacaobolletje niet. Normaal wel maar nu klopten de smaken niet. Veel te bitter. Waarschijnlijk verkeerde verhoudingen gebruikt. Bediening erg vriendelijk maar jong en mist ervaring.

Gegeten op 22 maart 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Allereerst bedankt voor je initiële enthousiasme! Wat jammer dat je vindt dat de kwaliteit van het eten minder is geworden. Ik ben benieuwd welke gerechten jullie (de laatste keer) hebben genuttigd. Dan kan ik de feedback met ons team bespreken.

Wat betreft de huiswijn: we hanteren vanaf de introductie dezelfde prijs voor hetzelfde glas. Omdat hij biologisch is en door de kwaliteit een relatief hoge kostprijs heeft, hebben we hier voor gekozen. Ik begrijp dat dit best als prijzig ervaren kan worden.

Wat betreft ons (jonge) team, streven we altijd naar een juiste combinatie van passie en ervaring. Wij gaan intern bespreken hoe we dit in de praktijk nog beter kunnen bewerkstelligen.

Wij staal altijd open voor directe feedback en (vaste) gasten lopen meestal de keuken in als zij suggesties/verbeterpunten willen delen. Ik nodig je graag uit om je uitvoerige feedback persoonlijk te bespreken. Wil je me mailen op nawaz@hillsmills.nl? Wie weet geef je ons nog een kans ;). Voor nu een fijne zondag!

shira

Wat een mooi en authentiek restaurant. Het eten was bijzonder en met liefde gemaakt. Het voorgerecht was de shrimp salade. Heerlijk bereid en verfijnd gekruid. De stew was verrukkelijk. Het grande dessert bevat voor ieder wat wils...de vijgen dadelbrownie..het bananenbrood. Ik ben allen geen liefhebber van een rijstdessert maar dat ligt meer aan mij want mijn tafelgenoot vond m heerlijk. En tot slot de cappuccino en latte...ook dat was af...en dat omlijst met een huiskamerambiance en de bediening met een warme glimlach is dit een aanrader voor een avondje uit.

Gegeten op 25 maart 2015

Smoeltjes

Heerlijk gegeten! Voor 30 euro een drie gangen menu met een heerlijke versgemaakte smoothie. Je proeft goed dat alles vers is. Aanrader!

Gegeten op 10 maart 2015

gerdavankempen

Heerlijk genoten van een fantastische lunch bij Hills&Mills in Delft. De naan chicken was voortreffelijk. In een gemoedelijke sfeer "het huiskamergevoel" is het genieten van dit heerlijke gerecht. Tel daar de verse sapjes en heerlijke koffie bij op en je lunch is compleet. De bediening is voortreffelijk met oog voor de klant. Kortom een aanrader!

Gegeten op 15 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Hills & Mills in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Hills & Mills. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.