Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Hills & Mills in Delft - 1

4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 212 3930
  2. www.hillsmills.nl

WindeF

Bij Hills & Mills wordt eerlijk gekookt. Dat zie je en dat proef je. Een echt familierestaurant met een zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. We aten er met drie volwassenen en kozen voor het driegangenmenu. Een maal een linzensoep vooraf, twee maal de salade met gamba's, allemaal heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we twee maal de Nihari Stew en een maal de naan to share. Deze laatste, met onder andere gamba's, kipfilet en -uiteraard- naanbrood, was eigenlijk bedoeld voor twee personen maar daar deed men niet moeilijk over. De Nihare Stew was heerlijk van smaak, maar met nét iets te weinig vlees een beetje aan de karige kant als hoofdgerecht. De desserts waren prima, maar zoals altijd wat te zoet naar onze smaak. Klein minpuntje: de akoestiek en de wat goedkoop aandoende inrichting van de achterkamer. Pluspunt: over een kan water bij het eten wordt niet moeilijk gedaan. Zeker een restaurant om terug te komen!

Gegeten op 5 december 2014

haame

We hebben heerlijk gegeten in dit knusse restaurantje. Gelukkig hadden we gereserveerd.
Een aantrekkelijke menukaart en prijzen. Het hoofdgerecht, vegetarisch, was heerlijk pikant en bereid met verse bio ingrediënten. Lekker biertje erbij, ook bio. De gerechten waren een combinatie van Pakistaans -Nederlandse smaken maar voor mij was het echt Pakistaans gezien de combinatie van groenten, kruiden en rijst. De schotel zelf zag er qua kleur combinatie en geur niet erg aantrekkelijk uit maar de smaak was overheerlijk.
De bediening was vlot en prettig, met ruimte voor een praatje en aandacht voor vragen en opmerkingen.

Gegeten op 14 november 2014

peterpaul1970

Ondanks het feit dat ik om de week in Delft kom was me deze gelegenheid niet eerder opgevallen. Als je voor het etablissement staat heb je ook niet direct in de gaten dat achter in het pand genoeg gelegenheid is om lekker te zitten.
Gelukkig deden wij dat.
We werden vriendelijk welkom geheten en voorzien van een prima kop koffie, met daarbij een glaasje water en een truffeltje o.i.d.. Netjes.
We bestelden de lunchschotel ''to share'' à €15 per persoon (met kipfilet, chapli kebab, heerlijk gekruide gamba’s, en verschillende dips). Deze stond binnen 10 minuten op tafel en zag er uitstekend uit. Tevens voorzien van een salade en huisgemaakt volkoren naan. Werkelijk buitengewoon smakelijk en een goede hoeveelheid bovendien.
De gastvrouw vertelde dat Hills & Mills een familiebedrijf was, en dat ook zij familie was. Bijzonder vriendelijk, en mede hierdoor was dit bezoek herhalenswaardig!

Gegeten op 18 november 2014

Anna1301

(H)eerlijk eten, dit eerlijke eten mist alleen wat gezelligheid. Het is geen restaurant om romantisch te dineren met je (ge)liefde. Het is daarentegen van goede kwaliteit en zonder toevoegingen. Wanneer je opzoekt bent naar een restaurant waar puur en eerlijk wordt gekookt ben je hier aan het juiste adres!

Gegeten op 24 oktober 2014

debelgenvandelft

Heerlijke (koolhydraatarme) high tea gehad bij Hills and Mills.

Manlief (eet wel koolhydraten) vond het brood het lekkerst, ik was dolgelukkig met de lekkerste low-carb toetjes die ik ooit heb gehad. Koohydraatarme chocolademouse met o.a. avocado en chocolade/dadels balletjes recht uit de hemel. Glaasje bubbels erbij, blij.

Supersympathieke bediening, warm contact gehad met de eigenaar/chef, verse en goede ingrediënten.

Ben geen theedrinker en eigenlijk ook niet gek op allerhande supergezonde drankjes, maar er zijn dus ook andere opties en zelfs ik ga hier terug - ik denk zelfs vandaag :-)

Gegeten op 5 oktober 2014

paulenjoyce

Heerlijke high tea gehad! Was echt genieten! Service en gastvrijheid staat bij Hills&Mills hoog in het vaandaal.
Net als het rekeninghouden met de wensen van de gast.
In ons geval koolhydraad arm en vegetarisch.
Krijg je niet alles op dan mag je het meenemen.
Dankjullie voor de heerlijke middag en ook voor de recepten.
We kijken uit naar jullie kookbook :)
Tot gauw

Gegeten op 5 oktober 2014

SammievE

Wat ben ik blij dat ik dit restaurantje ontdekt heb! Of je nu voor het ontbijt, de lunch of diner komt, alles is even lekker, vers en puur! De 'Naan to share' is favoriet maar eigenlijk kan je hier geen slechte keuze maken. Ook de chai latte, smoothies en de lekkernijen met rauwe chocola zijn een aanrader!

Gegeten op 10 september 2014

kloostermop

Heerlijk eten!!
We hebben vegetarisch en niet vegetarisch gegeten en het was klantvriendelijk, gezellig supervers en heerlijk en meer dan genoeg.
De wijn was goed, de lemonade heerlijk en de prijs/kwaliteit boven verwachting.
We willen hier wel elke week eten, misschien maar niet te veel vertellen, straks is er geen plaats meer......

Gegeten op 11 augustus 2014

Kaatje1972

2 Juli weer een geweldige ervaring gehad met het restaurant Hills&Mills, een (h)eerlijke catering op locatie! Het eten was heerlijk! de aankleding, bediening top! ik ga zeker nogmaals gebruik van ze maken. Prijs kwaliteit klopt! niets is te gek! Ik fiets niet langs, ik stap af en ga binnenkort weer eens genieten van een heerlijke smoothie!

Gegeten op 2 juli 2014

Riglen123

Vandaag derde bezoek, nu voor lunch. We werden verwelkomd en er was gelukkig nog een plekje vrij. We kregen meteen de kaart, en bestelden even later smoothies.
De smoothies zijn heerlijk en hartstikke vers.
Salade vegetarische burger is heerlijk. Club hummus ook lekker en een beetje pittig, het was ook een behoorlijke hoeveelheid.
Daarna nog de thee kaart gekregen met grote keuze, chai latte besteld. Lekker en geserveerd met een klein vers Raw cacao snoepje, smaaksensatie. Bij de rekening ook nog een lekkernij van caramel.
Personeel informeel en vriendelijk. Eten met bijzondere combinaties en lekkere smaken en superfoods. Unieke plek in delft!!

Gegeten op 21 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Hills & Mills in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Hills & Mills. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.