Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Hills & Mills in Delft - 1

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Wij hebben hier prima gegeten. Ze hebben hier een vriendelijke bediening. Dit kunnen we iedereen aanraden. We komen hier snel weer terug.

Gegeten op 22 januari 2015

Dhr. de Jong

Wat een verrassing!
We waren niet bekend met het mooie Delft en op Oudejaarsavond zijn we hier beland.
In een voormalige bakkerij zaten we, weg van de drukte in het knusse restaurantgedeelte.
Alles straalt no-nonsense uit door te werken met een helder concept: Lekker, ambachtelijk en gezond eten.
Bediening is correct, vriendelijk en behulpzaam zonder te aanwezig te zijn. Bovendien hebben ze kennis van wat ze serveren. Ons zien ze zeker terug!

Gegeten op 31 december 2014

marcelleelize

Op 29 december hebben mijn twee oud collega's en ik afgesproken in Delft in een eetzaak waar geen van ons allen ooit geweest waren: Hills & Mills genaamd. (Het was de keuze van Linda die er ooit langs gelopen was en naar binnen had gekeken en het er leuk uit vond zien.) We werden leuk ontvangen en namen een tafeltje achterin de zaak met stoelen en een bankje. We hadden elkaar allang niet meer gezien dus werd het al gauw een gekakel van jewelste onder het genot van een overheerlijke cappuccino en een stuk overheerlijke verse taart. Voor onze lunch was het ook wederom weer moeilijk om een keuze te moeten maken want werkelijk alles op de kaart leek ons lekker, hahaha. Ik ging voor het volkoren naanbrood met kip, salade en munt-yoghurtsaus. Het bestek liet ik voor wat het was en ik nam de heelijke vrijheid om het gerecht lekker met mijn handen "onder handen" te nemen; wat een overheerlijke smaaksensatie brak er in mijn mond los, meteen al bij de eerste hap. Ook mijn twee vriendinnen, Janny en Linda waren vol lof over hun gerecht. Na onze lunch hebben wij nog een muntthee genomen en zijn we, na betaald te hebben, het centrum ingelopen om al dat lekkers wat we binnen hebben gekregen, weer ietsje eraf te lopen. Wij waren er allemaal van overtuigd dat Linda een hele goede keuze had gemaakt om deze Hills & Mills als onze ontmoetingsplek uit te kiezen.

Gegeten op 29 december 2014

Rensenmarieke

Leuk concept en een gevarieerde lunchkaart. De smoothies waren erg lekker. Aan de vissoep zat wat weinig smaak en de portie was vrij klein. De salade was goed van smaak. Het ontvangst was vriendelijk en de bediening goed. Het restaurant ziet er leuk uit, al staan de tafels vrij dicht op elkaar en is het wat rumoerig.

Gegeten op 4 januari 2015

anne136

Na vorige keer een teleurstellende ervaring toch nog eens teruggegaan omdat het er supergezellig is. Kleine locatie, betrokken en vriendelijk personeel en geweldig gegeten!
Als voorgerecht de papadums met 3 verrukkelijke dips, voor ieder wat wils. De nihari stew was briljant. Het zachte vlees was doortrokken van allerlei kruiden en omdat je de smaakmakers (pepers, gember, limoen) er apart bij kreeg, kon je het precies zo maken als je zelf wilde. Dikke aanrader! Heerlijke theeën, smoothies....
Ik kan niet wachten tot ik weer mag. Wat een geweldige producten en je proeft dat er gekookt wordt met liefde!
Eindconclusie: AANRADER!

Gegeten op 5 december 2014

Tjo

Even opletten dat je er niet voorbij loopt.. Heel vriendelijke ontvangst en bediening. Huiskamersfeer. Alleen een hoofdgerecht gegeten; shared nan met z'n tweeën. . Erg lekker, pittig gekruide kip, garnalen, gehakt. Onderscheiden smaken. Heerlijk zelfgebakken brood. Bij het glaasje huiswijn vooraf papadums met dipjes. Aanrader.

Gegeten op 23 december 2014

babs28

Goede smoothie van appel, peer en kaneel en een veggieburger die redelijk goed van smaak was. Brood met beef was geweldig! Bediening was niet erg aandachtig en vriendelijk en de tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. Verder goede verborgen lunchplek!

Gegeten op 22 december 2014

WindeF

Bij Hills & Mills wordt eerlijk gekookt. Dat zie je en dat proef je. Een echt familierestaurant met een zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. We aten er met drie volwassenen en kozen voor het driegangenmenu. Een maal een linzensoep vooraf, twee maal de salade met gamba's, allemaal heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we twee maal de Nihari Stew en een maal de naan to share. Deze laatste, met onder andere gamba's, kipfilet en -uiteraard- naanbrood, was eigenlijk bedoeld voor twee personen maar daar deed men niet moeilijk over. De Nihare Stew was heerlijk van smaak, maar met nét iets te weinig vlees een beetje aan de karige kant als hoofdgerecht. De desserts waren prima, maar zoals altijd wat te zoet naar onze smaak. Klein minpuntje: de akoestiek en de wat goedkoop aandoende inrichting van de achterkamer. Pluspunt: over een kan water bij het eten wordt niet moeilijk gedaan. Zeker een restaurant om terug te komen!

Gegeten op 5 december 2014

haame

We hebben heerlijk gegeten in dit knusse restaurantje. Gelukkig hadden we gereserveerd.
Een aantrekkelijke menukaart en prijzen. Het hoofdgerecht, vegetarisch, was heerlijk pikant en bereid met verse bio ingrediënten. Lekker biertje erbij, ook bio. De gerechten waren een combinatie van Pakistaans -Nederlandse smaken maar voor mij was het echt Pakistaans gezien de combinatie van groenten, kruiden en rijst. De schotel zelf zag er qua kleur combinatie en geur niet erg aantrekkelijk uit maar de smaak was overheerlijk.
De bediening was vlot en prettig, met ruimte voor een praatje en aandacht voor vragen en opmerkingen.

Gegeten op 14 november 2014

peterpaul1970

Ondanks het feit dat ik om de week in Delft kom was me deze gelegenheid niet eerder opgevallen. Als je voor het etablissement staat heb je ook niet direct in de gaten dat achter in het pand genoeg gelegenheid is om lekker te zitten.
Gelukkig deden wij dat.
We werden vriendelijk welkom geheten en voorzien van een prima kop koffie, met daarbij een glaasje water en een truffeltje o.i.d.. Netjes.
We bestelden de lunchschotel ''to share'' à €15 per persoon (met kipfilet, chapli kebab, heerlijk gekruide gamba’s, en verschillende dips). Deze stond binnen 10 minuten op tafel en zag er uitstekend uit. Tevens voorzien van een salade en huisgemaakt volkoren naan. Werkelijk buitengewoon smakelijk en een goede hoeveelheid bovendien.
De gastvrouw vertelde dat Hills & Mills een familiebedrijf was, en dat ook zij familie was. Bijzonder vriendelijk, en mede hierdoor was dit bezoek herhalenswaardig!

Gegeten op 18 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Hills & Mills in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Hills & Mills. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.