Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Hills & Mills in Delft - 1

4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 212 3930
  2. www.hillsmills.nl

debelgenvandelft

Heerlijke (koolhydraatarme) high tea gehad bij Hills and Mills.

Manlief (eet wel koolhydraten) vond het brood het lekkerst, ik was dolgelukkig met de lekkerste low-carb toetjes die ik ooit heb gehad. Koohydraatarme chocolademouse met o.a. avocado en chocolade/dadels balletjes recht uit de hemel. Glaasje bubbels erbij, blij.

Supersympathieke bediening, warm contact gehad met de eigenaar/chef, verse en goede ingrediënten.

Ben geen theedrinker en eigenlijk ook niet gek op allerhande supergezonde drankjes, maar er zijn dus ook andere opties en zelfs ik ga hier terug - ik denk zelfs vandaag :-)

Gegeten op 5 oktober 2014

paulenjoyce

Heerlijke high tea gehad! Was echt genieten! Service en gastvrijheid staat bij Hills&Mills hoog in het vaandaal.
Net als het rekeninghouden met de wensen van de gast.
In ons geval koolhydraad arm en vegetarisch.
Krijg je niet alles op dan mag je het meenemen.
Dankjullie voor de heerlijke middag en ook voor de recepten.
We kijken uit naar jullie kookbook :)
Tot gauw

Gegeten op 5 oktober 2014

SammievE

Wat ben ik blij dat ik dit restaurantje ontdekt heb! Of je nu voor het ontbijt, de lunch of diner komt, alles is even lekker, vers en puur! De 'Naan to share' is favoriet maar eigenlijk kan je hier geen slechte keuze maken. Ook de chai latte, smoothies en de lekkernijen met rauwe chocola zijn een aanrader!

Gegeten op 10 september 2014

kloostermop

Heerlijk eten!!
We hebben vegetarisch en niet vegetarisch gegeten en het was klantvriendelijk, gezellig supervers en heerlijk en meer dan genoeg.
De wijn was goed, de lemonade heerlijk en de prijs/kwaliteit boven verwachting.
We willen hier wel elke week eten, misschien maar niet te veel vertellen, straks is er geen plaats meer......

Gegeten op 11 augustus 2014

Kaatje1972

2 Juli weer een geweldige ervaring gehad met het restaurant Hills&Mills, een (h)eerlijke catering op locatie! Het eten was heerlijk! de aankleding, bediening top! ik ga zeker nogmaals gebruik van ze maken. Prijs kwaliteit klopt! niets is te gek! Ik fiets niet langs, ik stap af en ga binnenkort weer eens genieten van een heerlijke smoothie!

Gegeten op 2 juli 2014

Riglen123

Vandaag derde bezoek, nu voor lunch. We werden verwelkomd en er was gelukkig nog een plekje vrij. We kregen meteen de kaart, en bestelden even later smoothies.
De smoothies zijn heerlijk en hartstikke vers.
Salade vegetarische burger is heerlijk. Club hummus ook lekker en een beetje pittig, het was ook een behoorlijke hoeveelheid.
Daarna nog de thee kaart gekregen met grote keuze, chai latte besteld. Lekker en geserveerd met een klein vers Raw cacao snoepje, smaaksensatie. Bij de rekening ook nog een lekkernij van caramel.
Personeel informeel en vriendelijk. Eten met bijzondere combinaties en lekkere smaken en superfoods. Unieke plek in delft!!

Gegeten op 21 juni 2014

sisko

Eigenlijk kom ik hier maar voor 1 ding: de worteltjestaart! We lopen regelmatig langs, en zo nu en dan wippen we even binnen voor een kopje koffie met taart. Het restaurant oogt authentiek en huiselijk, maar is voor mij niet aantrekkelijk om ook eens te dineren, gezien de beperkte kaart

Gegeten op 9 april 2014

sannevdheuvel

Voor het eerst bij dit aantrekkelijk uitziende tentje geweest en zeker een succes! Dit hole-in-the-wall restaurantje serveert Indiaas getinte gerechten, met verse ingrediënten en lekkere smoothies en shakes. Wij kwamen voor de lunch en gingen voor de huisgemaakte naan met kip en kebab. Lekker, goed gekruid en je proeft de liefde van de kok. Ook leuk dat kok en gastvrouw af en toe even binnen komen lopen en vaste klanten verwelkomen. Een beetje huiskamergevoel. Hier kan je goed eten als je bepaalde dieetwensen hebt. Wij hadden dat niet, maar ik zag erg veel lekkers op de kaart voor vegetarische of gluten-allergische vrienden. Als toetje namen wij nog de carrot-cake. Mjammie! Erg fijn sfeertje, wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 22 maart 2014

ronnicole

Door de hoge score werd ik uitgedaagd. Helaas viel het tegen. Een heel beperkte kaart. studenten als bedienend personeel. wijn voor 4,5 euro per glas. Weinig vlees op de kaart. Hier kom ik niet meer, hopelijk was het wel puur en biologisch.

Gegeten op 26 maart 2014

Mandydelft

Wat hebben we heerlijk genoten van een 'high tea op maat' een vriendin en ik volgen een dieet en hier was alles op aangepast. Verassende combinaties vormden een ware smaaksensatie! Love it!

Schrijf zelf een recensie over Hills & Mills in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Hills & Mills. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.