Cafe Bali

• 7.6

• 7.7

WildeWillem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Cafe Bali bezocht na te hebben gereserveerd voor drie personen. Na aankomst goede plek gekregen in een toen nog vrijwel leeg restaurant. Gekozen voor drie verschillende gerechten, die waren que hoeveelheid en kwaliteit goed. Persoonlijk vond ik de stoelen (soort halfrond tuinmeubilair met hoge armleuningen) helemaal niets, maar ik was de enige van ons drieën die daar zo over dacht. De muziek was niet Aziatisch of oosters dat stoorde mij weer niet, maar viel de anderen juist op. De bediening bestaand uit twee dames en een jongeman was wisselend. Na gevraagd te hebben of wij eerder in Cafe Bali waren geweest (hetgeen niet het geval was) gaf de jongeman een uitleg die slecht te volgen was . Bovendien bleek ik naar zijn mening niet de juiste zijde van het menu voor me te te hebben want tot tweekeer toe ruikte hij die uit mijn handen om die om te draaien. Dat was letterlijk zo en kwam erg onbeschoft over. Verder was er verwarring bij het uitserveren van de gerechten, er werd nog een keer stevig tegen mij aangekopen (met excuus, maar toch) en toen we klaar waren werd er niet gevraagd of we nog een desert wilden. In plaas daarvan werd er afgeruimd en werd de tafel ostentatief met een sterk ruikend middel gepoetst. Er bleken enkele mensen te wachten op een tafel zo zagen we bij het aantrekken van de jassen.. De prijs was niet overdreven: incl.een paar drankjes een klein 90 euro. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 15 maart 2014

cookie1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed gegeten met 2 personen. Het eten was lekker, nee het was niet allemaal gloeiend heet maar dat hoeft ook niet perse met dit soort gerechten en de smaak was er niet minder om. Het miste voor ons wat pit maar dat is een kwestie van smaak. Wij werden vriendelijk ontvangen en goed bediend. De aankleding is simpel maar er hing een prettige ongedwongen sfeer. Al met al een goede aanwinst voor Alkmaar!

Proefsterinspe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het viel ons zwaar tegen. Gezien de verder over het algemeen positieve recencies gingen we vol goede moed voor de uitgebreide rijsttafel. We begonnen met een soepje, soto ayam, die vonden wij allen aan de zoute kant en deze had wat warmer opgediend kunnen worden. Na het voorgerecht werd de rijsttafel opgediend en dat zag er op zich prima uit. Echter vonden wij de groente smakeloos en de vleesgerechten waren ook net als de soep aan de lauwe kant. Echt een afknapper helaas. Bediening was okay, alleen werden de gerechten niet uitgelegd, wat je toch wel verwacht bij een uitgebreide rijsttafel. Al met al een mindere ervaring.

Gegeten op 21 december 2013

Machteldschoone
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig Indonesisch restaurant. Aardige, goede bediening (mooie glimlach). Eten is er heerlijk! Kom er graag voor een rijsttafel of gewoon even een bordje nasi campur speciaal! Aanwinst in Alkmaar!

Gegeten op 27 november 2013

Spoelkeuken072
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fijn en klein restaurant. Modere setting met retro elementen. Kwaliteit eten is zeer hoog en kan ook goed pittig zijn als je dat wilt. Bediening was erg vriendelijk. Ik denk dat wel 4x werd gevraagd door 4 verschillende personeelsleden of het lekker was.......en dat was het.

Mevr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben lekker gegeten bij cafe bali. We begonnen met de. Martabak en de risolles. Beide erg smakelijk. Wel af te raden aangezien we de sederhana bali rijsttafel die we hierna kregen niet op kregen. De soto ayam was lekker maar wel heel erg zout, en ik merkte dat de bediening helemaal niks deed met mijn opmerking hierover. De kipgerechten waren heerlijk, vooral de kip met kokos en tamarinde, je proefde echt de verse kruiden. Vleesgerechten waren ook lekker maar minder bijzonder. De groente gerechten vielen wel erg tegen. Drie keer dezelfde smakeloze groenten met een ander sausje, beetje jammer.
Sfeer in het restaurant was in principe wel leuk, ik hou persoonlijk alleen niet zo van een halve avond alicia keys luisteren in een indisch restaurant. De bediening had veel verstand van het eten, maar was niet echt enthousiast en niet tijdig met drankjes vragen.
Al met al zou ik losse gerechten wel aanraden in dit restaurant, want alles was goed gekruid en smakelijk. Rijsttafel is veel en ook lekker, maar als je zoals ik ook erg van groenten houdt, wel een beetje een teleurstelling

Gegeten op 30 oktober 2013

nancy30
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom weer heerlijk gegeten in cafe bali gisteren. Sfeervolle inrichting en vriendelijke bediening. Mijn favoriet is de vegetarische rijsttafel, vooral het gerecht met de aubergine vind ik heerlijk. Dat alles vers bereid is proef je. Ook een heerlijk toetje erna gegeten, de dadar gulung. Alles werd mooi gepresenteerd. En inderdaad een goed prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker weer eens terug.

Gegeten op 12 september 2013

roel_overgoor

Super gegeten bij Café Bali op 25-08-2013

De Indonesische / Balinese keuken is echt om te smullen en samen met het zeer stijlvolle en tot in de detail doorgevoerde decor was het echt een uitstapje. De kaart is ook zeer uitgebreid en de service was top en zeer open.

Wat mij betreft een echte aanraden voor uit eten in Alkmaar!

Gegeten op 25 augustus 2013

indofood
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten was lauw en toen we er melding van maakten werd er aan het schaaltje gevoeld met de opmerking:''Valt best wel mee toch?" en vervolgens werd er niets mee gedaan. Op dat moment brak mijn klomp en zijn we na een paar happen (overigens overdadig kruidengebruik) vertrokken. Geen Stijl!

Gegeten op 13 juni 2013

Liefhebber1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Keurige ontvangst op een gezellige plek in Alkmaar. Nette inrichting, modern en schoon. Veel keuze op de kaart. Tapas van voorgerechtjes vooraf, allemaal even lekker en zorgzaam bereid. Daarna het hoofdgerecht met bijgerechten. Erg veel en zeer smakelijk!! Het bonnetje klopte niet bij het afrekenen maar dat werd keurig verholpen. Bediening was nog in de leer maar deed het prima.

Gegeten op 30 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Cafe Bali in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Bali. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!