Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Cafe Bali

Ilsekruiker

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Afgelopen vrijdag met 4 personen gegeten bij Cafe Bali. Het restaurant kwam bij ons over als zeer schoon en modern, we kozen alle 4 voor een a la carte gerecht en vroegen de bediening of deze gerechten gedeeld konden worden zodat we allemaal van elkaar iets konden proeven. De bediening was zeer flexibel en behulpzaam ,ook de keuken wist ons te verassen door de verfijnde authentieke smaken. We kunnen terug kijken op een fantastische avond en hebben oprecht genoten bij Cafe Bali. Ons zien ze snel weer terug ! Mvg Fam Kruiker

Gegeten op 19 december 2014

JandeVree

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Afgelopen week uitstekend gegeten met z'n tweetjes. We waren hier voor het eerst en hebben genoten van een heerlijke rijsttafel. Bediening kwam bij ons over als heel gastvrij, Kortom voor ons een absolute aanwinst in Alkmaar!

Gegeten op 17 december 2014

bertenmarjan

Voor de derde maal gegeten, ditmaal met twee personen Prima gegeten van de rijsttafel "Bali Speciaal" al misten wij beiden net die extra smaaksensatie wat het voordien écht zo speciaal maakte. Mogelijk staat er een andere kok in de keuken?
De bediening viel ons wat tegen, de twee serveersters en de jongen achter de "bar" hadden naar ons idee wat te veel aandacht voor elkaar dan voor de klanten.
De muziek die gedraaid werd, vonden we niet passen bij deze entourage. Het hoeft natuurlijk niet allemaal indisch/indonesisch, maar er zit nog heel wat tussen.

Gegeten op 8 november 2014

Ilse84

Echt heerlijk gegeten bij cafe Bali. Zowel de rijsttafel (aanrader als je er voor de eerste keer eet zodat je verschillende gerechten kan proberen) als de losse gerechten. Als nagerecht de gebakken banaan met ijs was lekker en veel.
Porties zijn groot en we konden wat we over hadden meenemen.
De bediening was prima maar niet bijzonder gastvrij. De inrichting mag van mij wel wat gezelliger worden.
Hier ga ik zeker vaker heen!

Gegeten op 25 oktober 2014

MJ1985

Prima gegeten met 2 personen op zaterdagavond. Bij binnenkomst zat de zaak redelijk vol en de hele avond bleven er mensen binnenstromen dus met de toestroom van klanten zit het wel volgens mij wel snor. Het was comfortabel zitten in fijne stoelen en ook de akoestiek was prettig: ondanks een luidruchtige groep aan een andere tafel konden wij elkaar prima verstaan. Het eten is allemaal heel behoorlijk en stelde zeker niet teleur. Wij kozen voor de uitgebreide rijsttafel en waren daar tevreden mee. Dit is niet het beste Indonesische restaurant waar ik ooit gegeten heb, maar je kunt hier zeker lekker eten. De desserts zagen er prachtig uit, waarbij ik wel opmerk dat dit niet kon verhullen dat de spekkoek en het pandan ijs kant en klaar bij de groothandel ingekocht zijn, dus daar had de keuken weinig werk van. Jammer. De prijs- kwaliteitverhouding is okay: met 2 personen gaven wij ruim 80 euro uit (incl. drankjes en dessert) en dat is m.i. niet buitensportig. Qua bediening sluit ik mij aan bij meerdere beoordeelaars op deze site: twee vriendelijke meisjes die hun best doen, maar de uitleg bij het eten is summier en zo nu en dan kwam het wat inefficiënt over. Naar mate de avond vorderde, moesten wij ook steeds langer wachten. Dat mag de pret echter niet drukken: prima adres voor zomaar een hapje eten buiten de deur.

Gegeten op 23 augustus 2014

SlimSpirit

Onze eerste ervaring bij Cafe Bali is heel positief. Het eten (nasi campur speciaal en ayam opor) was zeer smakelijk, een ruime portie en heel leuk en compleet opgediend. De ayam opor was zelfs zoveel dat we veel over hadden en vroegen of het mee naar huis mocht. Dat kon, en het meisje liet het in de keuken inpakken en we gingen afrekenen. Helaas.... toen we weer in de stad liepen, bedachten we dat we het pakje kip niet meer gekregen hadden (zowel door ons als door de serveerster vergeten). Nog een extra kanttekening bij de bediening; het jonge meisje wist echt helemaal niets uit te leggen en hoewel ze heel vriendelijk was, ontbreekt het haar nog aan bedieningsvaardigheden. 'Nou, alstublieft, hier is het dan..... eh.. uw avondeten.' zei ze toen ze de schotels kwam brengen. Maar het eten was lekker en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gegeten op 22 juni 2014

sylvia37

Vanavond met z'n vieren te gast geweest bij Café Bali. Ontvangst was zeer hartelijk en vriendelijk. We kwamen voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Gekozen voor de rijsttafel Bali speciaal. Heerlijk, meer dan genoeg en zeer smakelijk. Mooi restaurant met vriendelijk personeel. De desserts zagen er prachtig uit en smaakte zoals ze eruit zagen. Wij als regelmatige bezoekers van Indonesië vinden dit restaurant een aanrader!!

Gegeten op 29 mei 2014

Jaqeline

Gegeten op 19 april 2014

WildeWillem

Cafe Bali bezocht na te hebben gereserveerd voor drie personen. Na aankomst goede plek gekregen in een toen nog vrijwel leeg restaurant. Gekozen voor drie verschillende gerechten, die waren que hoeveelheid en kwaliteit goed. Persoonlijk vond ik de stoelen (soort halfrond tuinmeubilair met hoge armleuningen) helemaal niets, maar ik was de enige van ons drieën die daar zo over dacht. De muziek was niet Aziatisch of oosters dat stoorde mij weer niet, maar viel de anderen juist op. De bediening bestaand uit twee dames en een jongeman was wisselend. Na gevraagd te hebben of wij eerder in Cafe Bali waren geweest (hetgeen niet het geval was) gaf de jongeman een uitleg die slecht te volgen was . Bovendien bleek ik naar zijn mening niet de juiste zijde van het menu voor me te te hebben want tot tweekeer toe ruikte hij die uit mijn handen om die om te draaien. Dat was letterlijk zo en kwam erg onbeschoft over. Verder was er verwarring bij het uitserveren van de gerechten, er werd nog een keer stevig tegen mij aangekopen (met excuus, maar toch) en toen we klaar waren werd er niet gevraagd of we nog een desert wilden. In plaas daarvan werd er afgeruimd en werd de tafel ostentatief met een sterk ruikend middel gepoetst. Er bleken enkele mensen te wachten op een tafel zo zagen we bij het aantrekken van de jassen.. De prijs was niet overdreven: incl.een paar drankjes een klein 90 euro. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 15 maart 2014

cookie1

Goed gegeten met 2 personen. Het eten was lekker, nee het was niet allemaal gloeiend heet maar dat hoeft ook niet perse met dit soort gerechten en de smaak was er niet minder om. Het miste voor ons wat pit maar dat is een kwestie van smaak. Wij werden vriendelijk ontvangen en goed bediend. De aankleding is simpel maar er hing een prettige ongedwongen sfeer. Al met al een goede aanwinst voor Alkmaar!

Schrijf zelf een recensie over Cafe Bali in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Bali. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.