a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 072 2202209

asperge85

Prachtige entourage, fijne muziek en zeer gastvrije en betrokken bediening.

Kwaliteit van de producten en de bereiding was helaas ondermaats. Rijst was niet gaar, rijst leek opgewarmd te zijn gezien uitdrogingsverschijnselen aan de buitenkant. Groenten leken niet vers, zijn waarschijnlijk ingevroren geweest. Eierdooier zag groenig. Verschillende gerechten in dezelfde sauzen. De saté saus leek kant en klaar te zijn van poeder of concentraat. Soep erg vet en zout. Vlees en kip droog en smakeloos. In sajour lodeh zat een klont vaste santen, dit was een onprettige verassing in de mond.

Zonde, op deze mooie locatie zouden jullie er echt wat van kunnen maken!

Gegeten op 20 mei 2016

femmex

2 x lekker gegeten bij cafe Bali in alkmaar. Leuke tent en sfeervol ingericht. Deze keer gingen wij met een grote groep eten en gingen wij voor een uitgebreide rijsttafel. Vooraf een heerlijke sauto soep en daarna kwam al het lekkers op tafel. Een aantal dingen zijn hier mijn favoriet waaronder de kip bali (pikante kip) en de tempeh. Soms mis je de authentieke smaken van echt Indisch eten bij bepaalde gerechten. De sambal goreng boontjes hebben weinig smaak en het eitje dat je krijgt is ook smakeloos. Ik ben van huis uit indisch eten gewend en zelf ook indisch en weet hoe sommige smaken moeten zijn dus dat vind ik jammer. Voor de rest gewoon goed verzorgd hoor, en desondanks toch voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 26 maart 2016

ruben16

Na eerdere zeer positieve ervaringen met Thais en Indiaas eten, nu eens Indonesisch geprobeerd. Gekozen voor de saté rijsttafel (vis-,vlees- en vegatarische spiesjes). Was helaas erg flauw van smaak (weinig marinade/kruiden) en niet altijd even goed gegaard. Nagerecht idem, bijgerecht dan wel verrassend goed van smaak (o.a. mangosalade). Decor en service daarentegen boven niveau (we mochten pandan proeven omdat we erg benieuwd waren, en er werd gevraagd of we last hadden van muziekvolume die we als prettig ervaarde). Moet wel bij gezegd worden dat we een van de weinigen waren.

Kaazkop

Onverwachts zijn wij hier terecht gekomen en waren echt verrast door het heerlijke eten. De bediening was heel erg vriendelijk. Het eten was erg smaakvol en de aanbevolen wijnen waren ook goed gekozen.

Gegeten op 2 januari 2016

MargrietVEP

We hadden besproken voor 6 personen om 1800 uur, en waren de eerste gasten. We kregen de uitleg dat we alleen konden Rijsttafelen vanaf 6 personen. Maar de Rijsttafel was echt zalig. De Balinese kok gebruikt de perfecte ingrediënten en kruiden! Jammer is dat de glazen wijn wat klein uitvallen voor de prijs die je er voor betaalt. Toch was dit een zeer geslaagde avond, ook al omdat de bediening prettig was, en het eten prima.

Gegeten op 9 januari 2016

lente69

Rijsttafel besteld met z'n tweeën. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, vlotte bediening en hele goede service. Wij vinden dit restaurant verre weg het beste Indische restaurant in de omgeving van Alkmaar en raden het iedereen aan.

Gegeten op 24 december 2015

pascal16

Met het gezin tijdens een bezoek aan Alkmaar deze Indonesische Eetgelegenheid bezocht. Het is altijd weer een risico om een restaurant te bezoeken die claimen authentiek te koken. Dit restaurant maakt het gelukkig waar. Zelf ben ik een groot fan van deze keuken en we hebben als gezin genoten van het eten.

Gegeten op 26 september 2015

monisha70

Aangezien ik toch een aantal keren in Indonesië ben geweest waan ik me hier echt weer even terug.

Heerlijk !!!!

Zeker de moeite waard om erheen te gaan en je te laten voorlichten en er lekker voor te gaan.

Vooral het saté menu vibd ik een aanrader maar eigenlijk is alles lekker.

Gegeten op 15 augustus 2015

ch2

Super lekker eten, fijne en aardige mensen en leuke sfeer. We hebben een rijsttafel genomen en die was echt geweldig. Ik heb echt genoten ! Bedankt!

Gegeten op 30 juli 2015

fransboom

Met zijn tweeën heerlijk gegeten in dit voortreffelijke Indonesische restaurant! Nasi Campur speciaal & Kambing Mekuah, gebakken lamshaas in een licht pittige tomaten- limoensaus, overheerlijk. Prijs/kwaliteit uitstekend! Heel prettige bediening. De sfeer in het restaurant was aangenaam.

Gegeten op 30 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Cafe Bali in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Bali. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.