Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ivory

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 024 360 30 03

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

N_Stolwijk

Via online reservering

Mijn zoon is een moeilijke eter. En eet meestal het gemakkelijke eten. In Ivory moest hij alles proeven en hij vondt het erg lekker. Hij heeft voor het eerst zwezerik op en heeft daarvan genoten . Ook Ree rug vondt hij erg lekker. Alle anderen waren meer dan tevreden over het heerlijke eten en sommigen vonden zelfs de hapjes tussen de hoofdmaaltijden door misschien nog wel lekkerder!

Een waardige maaltijd nadat mijn dochter haar Bachelor diploma gehaald heeft

Een aanrader!

Gegeten op 7 november 2014

remimelman

Via online reservering

goede bediening en uitstekend eten met fantasie en verrassende smaak.
we hadden een diner van 3 gerechten met wijn dat heel uitgekiend was.
Daarin zat een gerecht besteld zonder spek, dat ging toch nog mis ,maar dat werd snel opgelost ! ter compensatie kregen we een lekkere cappuccino aangeboden.
van harte aanbevolen voor een romantisch avondje!

Gegeten op 13 november 2014

bobmolier

Via online reservering

Al ligt Ivory wat onopvallend op een straathoek in het centrum van Nijmegen, bij binnenkomst voelen wij ons direct thuis. Door de sfeervolle inrichting en zeker ook door de enthousiaste ontvangst.
We zijn een avond lang verwend. Met de juiste attentie door de bediening, met lekkere wijn en vooral met afwisselende kleine en grotere gerechten, allen van prima kwaliteit. Door de heldere uitleg proef je nog beter wat je eet.
Een aanrader.

Gegeten op 8 november 2014

Pascal1973

Samen met mijn vrouw gegeten bij dit fantastische restaurant. Dit kan met recht het best bewaarde geheim van Nijmegen worden genoemd. We lieten ons verrassen met het menu;een koers die een aan aanrader is. Een menu met en een menu zonder wijn arrangement. Het enthousiasme en de liefde voor het vak waarmee de wijn en de gerechten bij ons aan tafel werden gebracht inclusief een inleidend verhaal, het eten zelf en de aandacht..alles klopte. Dit restaurant is on Nederlands goed.

Een absolute aanrader!

Gegeten op 29 oktober 2014

kimmy_diver

Via online reservering

Wederom heerlijk gegeten bij Ivory. Vooral de tussendoor hapjes kunnen we telkens enorm waarderen. Nog wel een tip: de verlichting aan de voorzijde zou wat sfeervoller mogen. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 25 oktober 2014

lucienengelen

Via online reservering

Geweldige avond gehad, uiterst vriendelijke crew, top eten. De tijd vloog om, mede door de vele heerlijke tussendoortjes en de ongedwongen behandeling door het team van Ivory (is zeldzaam tegenwoordig) . De kaart lijkt op eerste gezicht wellicht wat prijzig maar als je alles overziet is het dit meer dan waard. Komen zeker terug.

Gegeten op 24 oktober 2014

gert38

Via online reservering

Eerste keer bij Ivory. Van A tot Z echt een aanrader, alles wordt zelf bereidt door kok op Michelin niveau. Wel iets duurder dan een gemiddeld restaurant maar zeker de moeite waard.
Gewoon een keer doen voor eten op hoog niveau.
G. Scheepers

Gegeten op 21 oktober 2014

Kleine2758

Via online reservering

Tweede keer Ivory voor mij dit jaar. En het was weer even geweldig als de vorige keer. Onverwachte combinaties, heerlijke smaaksensaties en een bediening met rust, humor en stijl.
Een echte aanrader!

Gegeten op 17 oktober 2014

Anouk_den_Ambtman

Op een wat verscholen plek in het centrum van Nijmegen (achter het stadhuis), hebben we tijdens de IDD heerlijk gegeten! Ivory stond al een tijdje op het lijstje en maakte de verwachtingen zeker waar. De amuses en verfrissingen tussen de gerechten door verdienen absoluut een vermelding. Klasse! Ook het voorgerecht, gerookte zalm met een Aziatische touch, was een mooie opener. Het hoofdgerecht was Veluwse eend, gecombineerd met herfstsmaken van diverse paddestoelen. De laatste gang was een dessert met kokos en ananas. Mijn tafelgenoot heeft zichtbaar genoten. Ik was blij dat ik kon genieten van een gerechtje met comté kaas, biet en vijgen! Wij zijn verrast! Helemaal als je ziet met hoeveel passie de zeer jonge keukenbrigade haar werk verricht. Leuke tent!

Gegeten op 2 oktober 2014

tjeu1

Via online reservering

Afgelopen donderdag met mijn beste vriend heerlijk gegeten bij Ivory. Wat een fijne gastvrouw en een goede chef de cuisine! We hebben het 4 gangen all-in menu genomen en zijn heerlijk verwend met een gerookte zalmmoot met oa meloen, mooie eendenborst en lekkere amuses. Alles begeleid met hele lekkere witte en rode wijnen. Een aanrader.

Gegeten op 9 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Ivory in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Ivory. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.