Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ivory

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 024 360 30 03

Een culinair avontuur in het hart van Nijmegen

Klaar voor een culinair avontuur? Dan zit je hier helemaal goed. Bij Ivory gebruikt de chef wat het seizoen hem biedt en bereidt tongstrelende gerechten.

kimmy_diver

Via online reservering

Wederom heerlijk gegeten bij Ivory. Vooral de tussendoor hapjes kunnen we telkens enorm waarderen. Nog wel een tip: de verlichting aan de voorzijde zou wat sfeervoller mogen. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 25 oktober 2014

lucienengelen

Via online reservering

Geweldige avond gehad, uiterst vriendelijke crew, top eten. De tijd vloog om, mede door de vele heerlijke tussendoortjes en de ongedwongen behandeling door het team van Ivory (is zeldzaam tegenwoordig) . De kaart lijkt op eerste gezicht wellicht wat prijzig maar als je alles overziet is het dit meer dan waard. Komen zeker terug.

Gegeten op 24 oktober 2014

gert38

Via online reservering

Eerste keer bij Ivory. Van A tot Z echt een aanrader, alles wordt zelf bereidt door kok op Michelin niveau. Wel iets duurder dan een gemiddeld restaurant maar zeker de moeite waard.
Gewoon een keer doen voor eten op hoog niveau.
G. Scheepers

Gegeten op 21 oktober 2014

Kleine2758

Via online reservering

Tweede keer Ivory voor mij dit jaar. En het was weer even geweldig als de vorige keer. Onverwachte combinaties, heerlijke smaaksensaties en een bediening met rust, humor en stijl.
Een echte aanrader!

Gegeten op 17 oktober 2014

Anouk_den_Ambtman

Op een wat verscholen plek in het centrum van Nijmegen (achter het stadhuis), hebben we tijdens de IDD heerlijk gegeten! Ivory stond al een tijdje op het lijstje en maakte de verwachtingen zeker waar. De amuses en verfrissingen tussen de gerechten door verdienen absoluut een vermelding. Klasse! Ook het voorgerecht, gerookte zalm met een Aziatische touch, was een mooie opener. Het hoofdgerecht was Veluwse eend, gecombineerd met herfstsmaken van diverse paddestoelen. De laatste gang was een dessert met kokos en ananas. Mijn tafelgenoot heeft zichtbaar genoten. Ik was blij dat ik kon genieten van een gerechtje met comté kaas, biet en vijgen! Wij zijn verrast! Helemaal als je ziet met hoeveel passie de zeer jonge keukenbrigade haar werk verricht. Leuke tent!

Gegeten op 2 oktober 2014

tjeu1

Via online reservering

Afgelopen donderdag met mijn beste vriend heerlijk gegeten bij Ivory. Wat een fijne gastvrouw en een goede chef de cuisine! We hebben het 4 gangen all-in menu genomen en zijn heerlijk verwend met een gerookte zalmmoot met oa meloen, mooie eendenborst en lekkere amuses. Alles begeleid met hele lekkere witte en rode wijnen. Een aanrader.

Gegeten op 9 oktober 2014

Second

Prima restaurant in het centrum van Nijmegen.

Het eten is fantastisch! Ik heb er nu twee keer het 3-gangen verassingsmenu geprobeerd en werd zeker niet teleurgesteld. Uitermate smaakvolle amuses, gerechten en lekkere hapjes tussendoor. Zelf een pre-dessert ontbrak niet! En de borden zijn prachtig opgemaakt. Heerlijk!

De bediening is netjes, beleefd en heel vriendelijk. Zoals het hoort. Jasje aannemen, paraplu opbergen etc. Dat zie je lang niet meer overal.

De locatie ziet er prima uit: wit en strak. Beide keren hadden we een tafel achterin de zaak. Geen uitzicht op straat, maar dat heb je ook niet nodig met goed gezelschap en voortreffelijke gerechten.

Aanrader!

Gegeten op 29 september 2014

RobPaulien

Via online reservering

6 gangen amuse menu gegeten. Allemaal zeer aparte smaken. Op ons verzoek een van de gangen zwezerik. Alles erg lekker. Stoelen zaten goed ,alleen tafel was wat hoog ten opzichte van de stoelen. Slechts 2 tafels bezet dus grootste deel van de avond met zijn tweeen.

Gegeten op 8 oktober 2014

marjan14

Via online reservering

Heerlijk 6 gangen diner gegeten met bijpassend wijnarrangement. Aan de buitenkant ziet het er niet uitnodigend uit maar het is zeker de moeite waard om naar binnen te gaan. Heerlijke amuse vooraf en de 6 gangen kwamen in in prima tempo. Top avond gehad.

Gegeten op 4 oktober 2014

ACM

Via online reservering

Het was een "Iens"avond, dus druk, de restaurant was vol, maar de mensen bij de service was niet aan het stressen (goed punt), maar het duurde wel een beetje lang.
Het gaf ons de kans om te genieten van alle amuses, de combinaties op leistenen borden en alle smaken.
De glazen wijn (of half , het kan ook) met de gerecht is en blijft een aanrader bij Ivory.
Verrassende wijnen, perfekt gecombineerd met gerechten.
De saai uitzicht op straat is gecompenseerd met een smaakvol decor en lekkere stoelen.

(sorry voor de foutjes, NL is mijn vijfde taal)

Gegeten op 5 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Ivory in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Ivory. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.