10 Beaufort

• 7.9

• 7.6

jan135
  • Recensies in de laatste twee jaar

Over het eten en de bediening valt alleen maar positief te praten.
Mijn partner had drie sliptongetjes die prima op smaak waren. Ik zelf had een mosselpannetje waar ik heerlijk van heb genoten.
Vooraf hadden we beide zalm op toast . Er werd een goed glas wijn geschonken allemaal prima. Het decor echter houdt het midden tussen een kantine van de vereniging en een bistro en dat is jammer. Er valt nog veel te verdienen op dit punt.

Gegeten op 17 augustus 2013

ad5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk zalm gegeten buiten de kaart, spare ribs waren voortreffelijk. Super bediening, snel en oplettend. Heerlijk terras. Een aanrader

Gegeten op 6 juli 2013

Habitue
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima plek om met de kleinkinderen te komen, kunnen zich in afwachting van het eten, goed vermaken in eenvoudige speelgelegenheid. Lekker buiten op het terras, met snelle en aardige bediening. Leuk uitzicht op de jachthaven en eventuele campers. Goede maaltijden tegen redelijke prijs voor volwassenen voor (kleine) kinderen een mindere kwaliteit kindermenu.

Gegeten op 31 juli 2012

bernardus54
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was lekker eten bij dit restaurant geboekt via vakantieveiling ik kan het anderen aanraden je moet alleen goed zoeken waar het ligt nl op het terrein van de havensportvereniging waar ook de boten liggen Ben en Monique

Gegeten op 15 augustus 2012

manon1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg gezellig aan de jachthaven mooi terras met speeltuintje voor de kinderen. Hebben lekker gegeten, had zelf voor de sliptong gekozen en mijn man had een heerlijke biefstuk. We zullen hier zeker vaker terug komen is het niet om wat te eten dan zeker om gezellig wat te drinken op terras of aan de bar.

ad5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke saté's tegen zeer betaalbare prijzen. Ook de sliptong is van uitzonderlijke kwaliteit. Prettige bediening in een gezellige no nonsense ambiance. Heerlijk terras aan de jachthaven

Schrijf zelf een recensie over 10 Beaufort in Almere

Schrijf hieronder je recensie over 10 Beaufort. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!