a TripAdvisor company

1. 8,7 10 1 22

2. 8,4

3. 7,7

henpet13

Wij waren met onze gruppo corso italiano, 10 personen. De ontvangst bij Mamma Peppino was hartelijk. De chef nam de tijd om alles uit te leggen. Door het concept van een dagmenu (keuze uit 2 pasta's, keuze uit vlees of vis van de dag, 2 nagerechten) is de kwaliteit bijzonder hoog. Pris-kwaliteitverhouding is in orde. Wat nog beter kan? Hulp bij de jassen, iets betere muziek, beloon de gasten met een grappa of iets dergelijks bij afrekenen).

Gegeten op 30 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Het was een plezier voor ons u als gasten te hebben mogen ontvangen! Dankuwel voor deze mooie recensie en uw feedback, fijn te lezen dat u het concept zo heeft weten te waarderen. Wij zullen u tips in gedachten houden. Alla prossima!

reint4

We hebben ons laten verrassen bij mamma Peppino. Met name door de bijzondere aanpak, the real Italian way. Niet alleen qua manier van gerechten bereiden maar ook de bediening was top. Bij ieder gerecht werden we uitgebreid geïnformeerd over de producten en de manier waarop ze bereid werden. Wij werden uitermate verrast in dit kleine maar gezellige restaurant. We hebben nooit geweten dat het maken van een Italiaanse koffie of espresso zo'n bijzonder proces is. Dit restaurant is een aanrader. Ligt niet in het centrum maar is een wandelingetje dubbel en dwars waard

Gegeten op 22 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Dankuwel Groningse gasten voor deze mooie recensie. Wij zijn blij te lezen dat u zo n fijne avond heeft gehad gisteren en dat ons concept u goed bevallen is. Volgende keer bereidt Peppino u een speciale zeebaars!

fen2

Simon&Fen
Zondagavond heerlijk gegeten bij Mamma Peppino.
Heerlijke antipasta's gegeten bijzonder smakelijk, de ravioli en de hoofdgerechten van zwaardvis en pork waren om te smullen.
Om het dessert maar niet te vergeten, voortreffelijk hazelnoottaart en de huisgemaakte tiramisu heerlijk.
Goede Wijntips bij de diverse gerechten, vriendelijke bediening
Al met al een gezellige avond en tot afsluiting nog een heerlijke espresso.
Zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 3 april 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Fenneke en Simon, heel erg bedankt voor deze mooie recensie. Wij gaan er 27 augustus een topavond van maken!

lindavermeulen

Afgelopen zondag weer eens hier gegeten.
Het was al een tijdje geleden maar de gastvrouw herkende ons nog!
Wij hebben voor een 3 gangen menu gekozen. Voor mij antipasti, pasta en dessert voor 32,50 en mijn man i.p.v. pasta, een zeebaarsfilet. De antipasti waren zoals altijd heerlijk en zeer uitgebreid. Kazen en salami uit verschillende delen van Italie, niet de geijkte die je zelf ook bij de supermarkt kunt kopen, maar, wat ik zo nog onthouden heb, een jonge schapenkaas met peper, een kaas van biest, een pikante salami uit zuid Italie, salade en bruschetta s. Daarna lekkere ravioli met een hemelse saus van taleggio. Ook de zeebaarsfilet met kappertjes en olijfjes was echt heerlijk: zacht en smaakvol. Omdat wij niet konden kiezen hebben wij daarna allebei de desserts gekozen, allebei een halve citroenijs met limoncello en een echt verschrikkelijk lekkere taart met chocolade bedekt en gevuld met sinasappelmascarpone. Alles kan altijd aangepast worden zoals je dat zelf wilt, erg prettig! Het was weer ongelooflijk lekker en gezellig, bedankt en zeker tot snel! (Leuke muziek ook trouwens Peppino!)

Gegeten op 28 februari 2016

Restaurant - 4 maanden geleden

Ciao Linda, wat leuk jullie weer gezien te hebben zondag! Heel erg bedankt voor deze prachtige recensie. Tot snel met je "eetvriendinnen".

Johndavioasd

Gezellig restaurant met aardige bediening. Goed eten, eenvoudig en smaakvol zoals de Italiaanse keuken kan zijn. Jammer dat eenvoudig ook duur is. Afgezet tegen de ingrediënten en hoeveelheid erg duur.

Restaurant - 4 maanden geleden

Dankuwel Johndaviosd voor deze recensie. Fijn dat u het concept heeft gewaardeerd. Wij doen ons best om niet aleen lekkere gerechten te serveren, maar ook een juiste prijs kwaliteit te hanteren. vriendelijke groet en wij hopen arrivederci.

Gianluigi

12,5 jarig huwelijk gevierd bij Peppino. Je kan gewoon je wensen met de kok bespreken en hij komt met allerlei suggesties. Allerlei voorgerechten, pasta's, vlees en toetje toe. Geen culinair gedoe, maar recht toe recht aan Italiaans eten. Net zoals bij een goede trattoria in Italia. Bediening is vriendelijk en kok komt af en toe checken of alles OK is. Fantastico!

Gegeten op 16 januari 2016

Restaurant - 5 maanden geleden

Grazie Gianluigi! Jullie waren erg vrolijke gasten, bedankt voor de leuke avond, alla prossima.

Jose0303

Een leuk restaurant. Een gezellige, huiselijke sfeer. Mooie zelfontworpen tafels. Stijlvol ingericht.
Je wordt gastvrij ontvangen. De kok Peppino komt zelf vertellen wat je kunt eten en waar je uit kunt kiezen. Heerlijk eten, eenvoudig, smaakvol. Het lekkerste vonden we de gegrilde tomaatjes, de kip en het toetje de citroenijs met limoncello. Kortom we hebben een avond genoten. Een echte aanrader. Myscha en Peppino bedankt.

Gegeten op 27 september 2015

Restaurant - 10 maanden geleden

Grazie Jose voor deze mooie recensie! Ik zie jullie snel weer in Heerhugowaard.

misskitty

We komen zo nu en dan bij Mamma Peppino eten. Het concept spreekt ons erg aan en Micha en Peppino zijn super lieve enthousiaste mensen. Het eten is erg lekker, vooral de voorgerechtjes, alsof je echt in Italië bent. Zeker ook door het originele decor, dat vind ik persoonlijk erg leuk!

Gegeten op 9 mei 2015

Restaurant - 10 maanden geleden

Grazie Miss Kitty, dankuwel voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat u ons concept zo weet te waarderen en hopen u snel weer te zien!

monica1963

Zeker 25 jaar geleden bezocht ik een ex-collega/vriendin die met een Italiaan was getrouwd. Wat me vooral is bijgebleven van deze vakantie in haar nieuwe thuisland, is dat ze een echte Italiaanse mamma was geworden, die de sterren van de Italiaanse heldere hemel kookte. Zonder overdrijven... sindsdien had ik niet meer zo overheerlijk (Italiaans) gegeten. Tot twee weken geleden bij Mamma Peppino in Alkmaar. Wat blijkt... het concept van Mamma Peppino is geboren vanuit het idee dat je mee-eet met je Italiaanse familieleden of vrienden, bij wie je altijd spontaan kunt binnenvallen. Dan eet je dus wat er op tafel komt. Mamma Peppino heeft daarom een bescheiden menukaart, maar dat is absoluut geen minpunt. Wat Peppino aanbeveelt, laat je dat maar door hem voorzetten. Wat ik heb gegeten, was een en al smaak! Onder meer een Calabrese pasta en een superverse zwaardvis op z'n Siciliaans bereid, met natuurlijk een bijpassende witte wijn, geadviseerd door Peppino's vrouw en tevens gastvrouw en vormgeefster van het knusse, huiselijke restaurant. Peppino heeft de kookkunst van zijn mamma afgekeken, die hem daartoe aanmoedigde. Vandaar de naam; een eerbetoon aan Peppino's moeder. Wat een geweldige verrassing dat Italiaanse topkwaliteit niet (meer) ver blijkt!

Gegeten op 16 augustus 2015

Restaurant - 11 maanden geleden

Heel erg bedankt voor deze prachtige recensie Monica! Een goed begin van deze nieuwe week.
Ik hoop a presto.

Proever - 11 maanden geleden

Zeker a presto!
Hartelijke groeten,
Monica

Flower288

De eerste keer dat ik bij Mamma Peppino at was ik enthousiast. Twee weken geleden weer gegeten en ik vond het zeer teleurstellend dit keer. Prijs-kwaliteit staat miet in verhouding. De bruschetta als voorgerecht was echt karig. Welgeteld 4 sneetjes stokbrood met een beetje beleg en verder heeeel veel rucola en 2 te harde tomaten.
Hoofdgerecht idem...een stukje vis met veel decoratie. Vis smaakte wel goed, dat mag dan wel gezegd worden. Evenals de scropino, die was ook goed van smaak.
Wat me dit keer ook opviel was dat de gastheer/eigenaar erg enthousiast, bijna op het gemaakte af, is bij de ontvangst. Halverwege de avond komt hij nog even vragen naar het hoofdgerecht, maar de rest van de avond hebben we hem niet meer gezien. Aan het eind van de avond zat hij ongeïnteresseerd achter de bar en een begroeting kon er niet meer van af.
Dit in tegenstelling tot de gastvrouw die het vak puur en oprecht uitoefent.
Kortom, kwalitatief vind ik het goed eten maar ik schrok erg van de rekening!

Gegeten op 5 juni 2015

Restaurant - 20 juni 2015

Beste Flower, dankuwel voor uw feedback. Het spijt mij dat het dit keer niet helemaal naar verwachting was. Ik stel het op prijs dat u uw ervaring deelt, dat zorgt dat wij onze diensten en gerechten steeds kunnen verbeteren. Ik kom graag met u in contact voor meer inzicht in uw ervaring. Nogmaals bedankt voor het schrijven van deze recensie. Ik hoop u in de toekomst toch weer te mogen verwelkomen.

Schrijf zelf een recensie over Mamma Peppino in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Mamma Peppino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.