Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wok King

1. Wokken

Wok King

1. Wokken
  1. Toon telefoonnummer 06 271 104 47

FFHJ

Een jaar geleden schreef ik dat In tegenstelling tot veel van dit soort eetgelegenheden ze hier ze hier échte Oosterse ingrediënten gebruiken, zoals rijstcakes en Judasoor (dat is een soort Chinese champignon) en komen de sauzen niet kant-en-klaar uit een blik of pak maar worden per gerecht uit verschillende authentieke basis sauzen door de chef samengesteld.
In die tussen tijd ben ik er vaker geweest en vond het nu tijd voor een update:
Behalve wok gerechten verkoop men nu ook zelf gemaakte mini loempia’s en satés niet alleen van vlees maar ook van garnalen.
De satés van garnalen moest ik natuurlijk proberen en zijn erg lekker en gelukkig al gepeld.
Wat opvalt nog steeds opvalt is de is versheid en de hoge kwaliteit van de producten.
Persoonlijk vind ik het leuk om te zien hoe deze gerechten klaargemaakt worden en daar bied de open keuken alle ruimte toe.
De kwaliteit prijsverhouding slaat duidelijk door naar het eerste en is in deze klassen een 10 waard.
Het personeel behandeld je als een gewaardeerde gast en zijn zeer gaarne bereid om uitleg te geven over de verschillende authentieke gerechten en welke combinatie je het beste kan maken.
Eigenlijk dien je aan te geven of je van pittig houd of niet en de chef verder de saus uit laten zoeken.
Dit is echt een aanrader voor snel en kwalitatief heel goed eten.

Gegeten op 7 september 2013

NemoV

Lekker gegeten, veel variatie mogelijk. Hetzelfde principe als de daily wok maar met veel meer mogelijkheden. Was niet te lang gewokt wat ervoor zorgde dat de originele smaak van de verschillende groenten er nog in zat.

Gegeten op 7 mei 2013

suikerbuikje

laatst een broodje met varkensvlees gegeten bij deze wok king. Dat ging echt helemaal nergens over. Je kent het wel zo zacht kadetje waar dan heet vlees tussen zit. Nou het broodje viel aan alle kanten uit elkaar en dat was toch jammer want de smaak was op zich nog wel ok.

FFHJ

In tegenstelling tot veel van dit soort eetgelegenheden gebruiken ze hier échte Oosterse ingrediënten, zoals rijstcakes en Judasoor (dat is een soort Chinese champignon) en komen de sauzen niet kant-en-klaar uit een blik of pak maar worden per gerecht uit verschillende authentieke basis sauzen samengesteld.
Wat opvalt is de kwaliteit van de producten wat vooral te merken is bij de inktvis wat een gevoelig product is. Hier is het niet taai maar zeer mals.
Dit is echt een aanrader.

Gegeten op 13 september 2012

annekedv

Weer een nieuwe toko in de buurt van cs leiden. Voor de snelle hap goed alternatief, verse produkten smaak van de sauzen mist beleving. Locatie is prima en het tentje ziet er verzorgd uit.

johnenria

Alleen maar goede reactie op al het eten. Alles lekker vers. Vooral de zwarte peppersaus en de wokkingsaus ( allebei redelijk pittig) zijn een aanrader. Je krijgt een grote portie voor relatief weinig geld. Puur genieten! Het personeel is zo vriendelijk die doen alles om het je naar de zin te maken.
Complimenten

wilberd

• Uitstekend

Goede service, verse ingridiënten, echt oosters, goede deals. Meerdere combinaties van de ingridiënten zorgen voor veel variatie.r

MaartenR

• Uitstekend

Het eten is hier fantastisch. In tegenstelling tot soortgelijke zaken gebruiken ze hier échte Oosterse ingrediënten, zoals rijstcakes en Judasoor (dat is een soort champignon). De inktvis en de dikke Japanse Udon noedels zijn hier ook heerlijk. Bovendien zijn alle ingrediënten ook lekker vers. Als je hier een hete saus bestelt, dan krijg je ook een écht hete saus. Persoonlijk vind ik dat lekker, maar als je niet zo goed tegen heet eten kunt, kijk daar dan voor uit. Maar het eten is verder in ieder geval heerlijk en authentiek, en het is ook nog eens zeer betaalbaar! Ik kan Wok King dus alleen maar aanraden.

Schrijf zelf een recensie over Wok King in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Wok King. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.