Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tabkeaw

2. Thais
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 043 325 97 12

sjuulvanpol

Altijd goed. Top gastvrouw! Alles vers, uit eigen keuken. Bijna wekelijks gaan we er eten en zijn. Og nooit teleurgesteld! Aanrader ,

Gegeten op 25 juli 2014

Roodje

Buiten op het terras van het restaurant gegeten. Met z'n drieen eerst een voorgerecht bestaand uit verschillende hapjes. Op zich niet zo verrasend, maar er zat wel een pindasaus bij, met een heerlijk frisse notigheid. Erg lekker.
Vervolgens drie hoofdgerechten, rundvlees, kip en vis. Drie echt verschillende smaken. De vis, met een accent van kardemon, het rundvlees met een sesamaccent en de kip, lekker pittig met kokos.
Afgerond met een perfecte espresso.

Gegeten op 26 juli 2014

Crepe-Parisienne

Het decor was heel mooi, de bediening was ook erg aardig. Een van de serveersters kon van alles vertellen over de ingrediënten.
Het eten smaakte erg goed. De krabkoekjes raad ik onmiddellijk aan.

Gegeten op 12 april 2014

veertje

We zijn een paar maanden geleden nog door Thailand getrokken en het eten hier in dit restaurant is wel iets minder lekker dan in Thailand maar is zeer zeker goed te noemen. We hebben lekker gegeten. Eerst een mix van voorgerechten die prima waren, met daarbij een heerlijke satay saus! daarna als hoofdgerecht een soort rijsttafel (staat helemaal achteraan op het menu op de laatste pagina, makkelijk over het hoofd te zien). Met 4 soorten gerechten. oa rundvlees in oestersaus, grote garnalen, kipfilet met groenten in een kerrieachtige setting en nog een vleesgerecht. Zeer smakelijk allemaal. Dessert hebben we niet gehad wel koffie en thee. Koffie was te slap, Thee was erg lekker. Leuke verse variaties die je in een thee-ei in je grote theeglas kreeg. Aanrader dit restaurant! Vriendelijke bediening, niets mis mee.

Gegeten op 4 april 2014

Chaos

Voorgerechten, satay en octopus, zijn goed. Grote porties, uitstekende sausjes erbij. Vooral de pindasaus bij de satay is prima in orde. De verwachtingen voor de hoofdgerechten zijn dan ook hooggespannen. Helaas, helaas maken ze deze verwachtingen totaal niet waar. Allebei de currys die we krijgen, panang & groen, zijn heel ver onder de maat. Misschien is het niet eerlijk om dit te vergelijken met een curry in Thailand maar dit is wel heel veel minder. Veel te veel vlees, droog rundvlees van slechte kwaliteit, met maar minimale groente en daadwerkelijke curry. Absurd om hier bijna 20 euro voor te vragen. Voor een werkelijk goede curry zou ik het graag overhebben maar dit is echt belachelijk.
Ineens is storend ook dat het personeel afstandelijk en eigenlijk ook gewoon niet vriendelijk is. Helaas duurt het lang voor we daadwerkelijk weg kunnen. De tafel wordt wel afgeruimd maar niemand komt eens vragen of je nog iets van een dessert of koffie zou willen of, zoals in ons geval, wilt betalen en zo snel mogelijk weg wilt gaan.

Gegeten op 29 maart 2014

Levenssgenieter

Onverwacht hier aan gekomen. Ambiance, netjes maar niet buitengewoon. De ontvangst was vriendelijk. Een grote menu kaart met veel verschillende gerechten. We kozen voor een kant en klaar menu en dat was meer dan de moeite waard. Een selectie van verschillende voorgerechtjes mooi gepresenteerd om blauw-wit porselein met mooi Thais bestek. De viskoekjes waren heerlijk evenals de kip satay die een lekkere saus had met een duidelijk andere smaak dan we in de Indische keuken gewend zijn. Daarna een grote schaal met 4gerechten, allemaal anders van smaak en het zag er mooi uit. Rundvlees, kip, garnalen , varkensvlees. Zonder uitzondering heerlijk.De huiswijn was lekker, maar niet bijzonder, maar netjes in een wijnkoeler zodat het goed op temperatuur bleef.
De bediening was vriendelijk maar afstandelijk.
We zijn geëindigd met koffie, want voor het ijs hadden we geen plaats meer. Dit restaurant serveert echt Thais eten, waarbij de scherpte iets aangepast is aan de Nederlandse smaak, maar als je het authentiek Thais-scherp wilt hebben, kun je dat zeker krijgen.
Wij houden dit restaurant op ons lijstje staan! Prima adres!

Gegeten op 23 december 2013

alexleiden

Zowel de soep vooraf als de hoofdmaaltijd smaakte prima. Toch redelijk pittig maar goed te doen voor Nederlanders. De maaltijden werden opvallend snel opgediend, wat voor mij prima was, maar misschien niet voor iedereen. De zaak en de service zijn OK, maar niet heel bijzonder.

Gegeten op 28 januari 2014

JanNaaktgeboren

Dit restaurantje is een leuke verrassing in Maastricht! Je moet even weten waar het is want je kijkt er zo overheen als je langsloopt. Ik heb maar 1 keer een betere curry geproefd en dat was in Thailand zelf, dus dat doen ze goed! Bediening was vriendelijk, attent en niet al te nadrukkelijk aanwezig. Het decor is prima, maar niets bijzonders, hoeft ook niet.. de gerechten die geserveerd worden maken dit een fijne locatie om te eten!

Gegeten op 1 november 2013

Yas-Pat

Als je een fantastisch Thais restaurant zoekt moet je hier zijn. Zelf komen wij beide uit de horeca en houden van goed en puur eten en dit restaurant voldoet aan alle eisen. Wij hebben heerlijk buiten op het terrasje gegeten. Als voorgerecht Thaise viskoekjes, 1 van onze favorieten. Deze stonden snel op tafel en smaakten voortreffelijk! Als hoofdgerecht beide een curry, een met vlees en een met scampi's, werkelijk waar fantastisch. De bediening is erg snel en het eten word snel geserveerd. Een echte aanrader als je in Maastricht bent.

swanna

Zeer gastvrije en kundige bediening. Bij binnenkomst werd meteen aangeboden om onze jas in de garderobe te hangen. Mooie ambiance met apart Thais serviesgoed en koperen bestek. Vriendelijke gastvrouwen die desgevraagd uitgebreid uitleg geven over de gerechten en ook actief meedenken wat je het best kunt bestellen. Jammer genoeg zijn wij niet zo'n grote eters, wij zouden graag het 3-gangen menu besteld hebben. In overleg met de gastvrouw kozen we voor alleen het hoofdgerecht van het menu, een combinatie van 4 gerechten, varkensvlees, bief, garnalen en kip met heel verschillende groenten en sauzen. Sublieme smaken, alles even vers en heerlijk. Wat ik ook erg positief vind is dat álle gerechten van de zeer uitgebreide kaart vegetarisch kunnen worden besteld. Absoluut een grote aanrader dit restaurant!

Gegeten op 11 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Tabkeaw in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Tabkeaw. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.