Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Happy Moose

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Op uitnodiging van een vriendin gegeten in de Happy Moose. Nog nooit geweest, maar wat een verrassend leuke tent gevestigd in een Noorse blokhut aan het water van de Noord AA. Het eten. Was top, ons gezelschap koos voor varianten van wokgerechten en een persoon koos voor de Beef... Prima prima van smaak en gaarheid. De bediening buitengewoon attent en vriendelijk. De wijnen waren OK en het koffietje ook al. We komen zeker terug.

Gegeten op 22 augustus 2014

nathaliediana

Nooit meer, erg zonde. Mooie locatie. Bediening knullig. Eten erg zout, bord opmaak plak rode meloen. kwak aardappelsalade. Majo erop die uit een tube leek te komen.
Broodje hamburger spicy kwak sambal erop. Kaas niet gesmolten. Kortom tijd voor een nieuwe chefkok.

Gegeten op 5 augustus 2014

gifkikkertje

Heel jammer dat je op een prachtige zomeravond met een groter gezelschap niet buiten kunt eten. Vooral omdat Happy Moose zich 'restaurant aan het water' noemt.....eten is ok hoor, echt. Maar de communicatie verloopt matig, dus voorgerechten komen niet gelijk aan, drankjes ontbreken etc. akoestiek in de zaak is slecht, je verstaat elkaar niet goed zo, zeker ook vanwege de muziek.
Hardwerkende jongens en meiden die vriendelijk zijn.

Gegeten op 26 juli 2014

antoon3

Happy Moose is een slechte snackbar in het jasje van een leuk restaurant met ongeschoold personeel op een mooie locatie. Wij (stel) hebben hier regelmatig wat gedronken en besloten deze keer ook warmte eten. Snelle vriendelijke bediening. We bestelden salade met pittige kip. Binnen een paar minuten kwamen de grote borden met salade. We waren prettig verrast door de snelheid. Echter.....op de salade geen enkele dressing, de kip was koud en na 1 hap bleek die ook rauw van binnen te zijn. Dus personeel aangesproken een aangegeven dat we, zeker met dit warme weer, geen rauwe kip gaan eten. Bediening probeert ons we meerdere keren van te overtuigen dat het dijvlees van de kip is en dat dat rosé mag zijn. Yeah right. En maar in discussie blijven gaan. Les 1 : de klant heeft altijd gelijk, zeker als hij niet tevreden is. Uiteindelijk werd de salade teruggenomen en hebben we een tosti besteld. Brood maar net geroosterd, kaas niet gesmolten en ham van matige kwaliteit. Ergo : geen happy moose meer voor ons. Jammer

Gegeten op 25 juli 2014

roland28

Ondanks wat negatieve recensies hier vandaag gaan lunchen. Vriendelijke bediening en op onze vraag naar een grotere tafel op het terras werden er direct twee tafels tegen elkaar gezet. We hadden een prachtig uitzicht over de plas onder een grote parasol. Voor zon aanbidders waren er ook genoeg plaatsen. De drankjes werden snel geserveerd door een vriendelijke bediening. De lunchkaart is niet echt uitgebreid, maar voor ieder wat wils, van diverse burgers, belegde stokbroodjes tot salades en diverse warme gerechten zoals biefstuk met frites, diverse soepen en uitsmijters. De lunch gerechten kwamen snel en verzorgd door. Iedereen heeft lekker gegeten en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Dit is een aanrader en we komen hier nog eens terug.

Gegeten op 27 juli 2014

Pedro65

Prachtige avond. Gereserveerd maar bij binnenkomst krijgen we te horen dat we niet buiten kunnen zitten. Dat is niet te reserveren, dat zou gecommuniceerd zijn. Niet dus. Toch nog ergens een tafeltje neergezet. Prima plek maar dan de bediening......een uur wachten op het voorgerecht. Een uur! En dan ook nog het verkeerde voorgerecht. Wordt hersteld en krijgen een drankje aangeboden. Het hoofdgerecht: ook weer na een uur en 2x punt maken bij de bediening. En dan komt het hoofdgerecht...... Tsja weer verkeerd. 'Tafeltje 13' wordt een paar keer 'grappend' gegniffeld door de bediening. Bediening verdwijnt met het verkeerde hoofdgerecht en vervolgens niets....maar weer op hoge poten naar de bar...eindelijk komt het dan en wat er dan op je bord ligt: eetcafe-eten. Niets mis mee, maar wel als je de prijzen ziet. Dat we nog zijn blijven zitten is een wonder! En zeker 5 verschillende mensen uit de bediening aan de tafel. Zij hebben voldaan alle vooroordelen van de bediening van de Nederlandse horeca. De klant is koning? Dat is hier nog niet doorgedrongen. Nooit meer naar Happy Moose ondanks de prachtige locatie!

Gegeten op 3 juli 2014

flomina1

Gisteren mijn verjaardag met 27 personen gevierd. Vanaf 16.00 uur. Boven was voor ons een aparte ruimte met een groot balcon en prachtig uitzicht over het Noord Aa.
omdat het nederlands elftal speelde en wij graag de wedstrijd wilde volgen was er een beamer geplaatst en konden we groots kijken. Geweldige services. Eerst geborreld en daarna een buffet.
spareribs, sate, gevulde paprika's, lasagne, frites, salade van koude pasta. Daarna een dessertbuffet met heerlijke toetjes. Waar nodig werd het aangevuld. Kortom heerlijk gegeten, en het personeel deed ook geweldig zijn best.
Kortom een geslaagd feestje.

Gegeten op 29 juni 2014

brintapap

Wij kwamen als eerste binnen eten omdat we het buiten te koud vonden. Wind en 18 graden, in de zon was voor ons iets te. Het tocht binnen enorm omdat de deuren openstonden voor de terras bediening. Op onze vraag of misschien de deuren dicht konden zou navraag gedaan worden aan de bediening van het terras. Of zij het goed vonden....Uiteindelijk kwam er vlak na ons een groep van 10 personen die ook de deur dicht wilde hebben. Deur ging dicht.

Bij bestelling van het hoofdgerecht kregen we de vraag of we er stokbrood bij wilde met Aoli en/of Tampanade. We kregen 2 stokbroden die niet volledig doorgesneden waren zodat we alles met de hand moesten lostrekken. Aoli in een plastic wegwerp bakje met thee lepel.

Hoofdgerecht, vlees of vis met daarnaast friet en twee komkommer en een schep salade. Ik kreeg het gevoel dat we bij een snackbar zaten. Daarnaast was de tonijn nog koud in het midden. Omdat we hem al bijna op hadden boden ze ons een "bakkie" aan zoals ze het noemde.

We hebben afgerekend en zien dit "restaurant" hooguit als borrellocatie zitten. Jammer.

Gegeten op 21 juni 2014

Bloemetje1

Wij waren er op een zonovergoten dag, nadat we met onze hond en een paar vrienden een paar uur op het nabijgelegen hondenstrand hadden doorgebracht.

Er waren nog een paar tafeltjes beschikbaar, we werden alleen niet bediend, ook niet toen we enkele keren gevraagd hadden of we iets te drinken konden bestellen. Een asbak kregen we op ons verzoek ook al niet. Uiteindelijk na ruim een half uur kregen we onze bestelling, waarvan 1 consumptie niet klopte. De volgende bestelling kregen we ook maar niet besteld, en op mijn verzoek of we alsjeblieft iets te drinken konden bestellen zei de ober: "van mij wel, maar ik moet eerst de asbakken even wegzetten". Vervolgens kwam hij weer niet.

Uiteindelijk weer een bestelling geplaatst, en we wilden ook wat borrelhapjes. De gefrituurde kaasstengels bleken op te zijn (1e Pinksterdag met prachtig weer), en van de bitterballen werden net de laatsten aan de tafel naast ons geserveerd. Wat souffleetjes konden we bestellen, maar er kon niet beloofd worden of deze er wel waren. Ook nog een portie nacho-chips met dipsaus.

Bij de chips met dip zei de ober : "ik heb dit er maar van gemaakt" of iets dergelijks, compleet ongeïnteresseerd. We hebben snel afgerekend. Er werd nog wel gezegd: "tot de volgende keer". Wat mij betreft komt er geen volgende keer. slechte service en onbekwaam en totaal niet betrokken personeel. Zo jaag je klanten weg.

Gegeten op 8 juni 2014

Heikan

Een aanfluiting! We vroegen iets kleins te eten bij de borrel. Dat hadden ze wel, maar toen we vroegen of dit ook op de kaart stond was het antwoord nee. Er werd opgedreund wat je evt kon bestellen. Wij zeiden doe maar een stokbroodje met kruidenboter. We kregen een mand met daarin wat stukjes stokbrood gekwakt en daarbij twee plastic (!!) bakjes met tapenade en aioli. Kosten voor dit culinaire hoogstandje: ruim 6 euro!!! Het personeel doet zijn best, maar nou ja....

Schrijf zelf een recensie over Happy Moose in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Happy Moose. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.