a TripAdvisor company

1. 7,6 10 1 45

2. 8,1

3. 8,3

Floor-5

Vanmiddag gelucht in dit restaurant. De kaart is vrij standaard voor een eetcafe. Ik had een ceasar salade met kip. Die had weinig weg van een echte caesar salade maar was wel prima gevuld en ook smakelijk. Mijn tafelgenoten namen een broodje met kip piri piri. De kip was mals en goed gekruid en de hoeveelheden waren ruim. Bij het eerste drankje gooide de serveerster een volle kop thee en een kop koffie over onze tafel. Hoewel dit nauwelijks op ons terecht kwam, was de eigenaar er direct bij om ons te vragen of alles in orde was en ons het eerste drankje van de zaak aan te bieden. Ook de serveerster kwam nog langs om te kijken of alles in orde was en om excuus te maken hiervoor - niet nodig, want zo erg was het niet - maar wel bijzonder netjes en voorkomend. Het restaurant is gezellig ingericht als blokhut en je kijkt er mooi uit over het water. Op mooie dagen kun je ook erg lekker zitten op het grote terras. Een leuk plekje om te lunchen dus!

Gegeten op 1 juli 2016

melissa76

Wij zijn op 10-06-2016 getrouwd bij Happy Moose kan niet anders zeggen dan dat het een onvergetelijke dag is geworden alles super geregeld en een super service. Top locatie om te trouwen vooral als je mooi weer heb dan kan dat gewoon buiten. Zelfs als je besproken hebt om binnen te trouwen en de ochtend belt dat je toch liever buiten wilt trouwen omdat het weer toch mee zit echt super.

Gegeten op 10 juni 2016

WHOF

Dubbel verjaardagsfeest hier gehouden vanwege locateen eerdere goede ervaringen 60 genodigden hebben heerlijk gegeten en gedronken, uitsluitend complimenten op de keuken. Buffet was dan ook -qua samenstelling met bv satéh, spare ribs, roerbakgroente, lasagna en kibbeling- heel goed geadviseerd door Berry & Kees. Onze keuze voor bv verse tonijn werd afgeraden voor een warm buffet. Logisch misschien, maar nu hadden we wel gerechten die voortdurend snel aan te voeren waren en evt ook nog warm te houden op het buffet. De bediening was uiterst vriendelijk en snel en na 7 uur feesten - op het prachtige terras met uitzicht op de noord Aa en in de leuke feestzaal met bar en DJ installatie - klopte de rekening exact met het budget! Complimenten van ons en 58 rondom tevreden gasten!! Een aanrader!!

Gegeten op 28 mei 2016

ami2

Tijdje terug met een groepje vriendinnen bij jullie heerlijke spareribs en kibbeling gegeten! Precies goed!
De service was uitmuntend, wat een vriendelijk personeel hebben jullie.
Hele gezellige avond gehad op een mooie locatie.
Wij zullen zeker vaker komen!

Gegeten op 5 mei 2016

Ericbakker

Eten was bedroevend slecht, wienerschnitzel uit de frituur met een saus die smaakt alsof het uit een pakje komt.
Rumpsteak met kruidenboter werd niet gevraagd hoe ik hem gebakken wilde maar kreeg hem "rare" gebakken en zo koud dat de (kruidenboter uit een voorverpakt plastieken bakje) niet eens smolt op het vlees.
Spareribs waren volgens mij zo ver voorgekookt en daarna een dikke kwak saus erop voor de smaak.
Mijn vroeg om knoflooksaus en kreeg de saus in een plastiekbakje met deksel.
Salade is een blaadje sla met iets dat op een huzarensalade moet lijken die ook uit een emmertje komt.
Al met al een teleurstellende ervaring. Zou d'r misschien nog wel een keer komen maar dan alleen op het terras voor een drankje en het mooie uitzicht over het noord à maar voor het eten zien ze mij daar niet meer.

Gegeten op 23 mei 2016

martina19

20 mei 2016 zijn wij op deze trouwlocatie getrouwd en hebben er onze bruiloft gevierd.
In de gezellige Happy Moose zaal werden we ontvangen met onze gasten. Alles was perfect geregeld.
Na het officiële gedeelte hebben we nog heerlijk op het terras kunnen zitten.
Met het gezelschap van 40 personen hebben we van een heerlijke 3 gangen menu genoten en op ons verzoek was de omelette siberienne de klap op de vuurpijl.
De feestavond was voortreffelijk door het bedienend personeel verzorgd.
Al met al een zeer onvergetelijke dag op een prachtige locatie!

Gegeten op 20 mei 2016

stephaniex

Wij gaan hier nooit meer naar toe! Wij wilde lekker vis gaan eten. Mijn moeder en ik hadden kibbeling besteld. De kibbeling had iets van een laagje deeg eromheen dat heel donkerbruin was en erg vettig. Het leek net een oliebol die volgezogen zat met vet. Ik heb na een hap niks meer gegeten. De garnalen waren het zelfde verhaal. De spareribs waren ook echt niet lekker. Er lag een hele kwak saus overheen. Ook de spareribs hebben wij laten staan. Toen wij aan het personeel aangaven wat wij niet lekker vonden, werd ons verteld dat het eten gewoon goed is en altijd zo is. Dus er werd gewoon gezegd dat het aan ons lag. Hele slechte ervaring erg jammer, want je kan mooi aan het water zitten.

Gegeten op 14 maart 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste gasten,
Uit uw recensie begrijpen wij dat u erg teleurgesteld bent over uw bezoek bij de Happy Moose en dat wij op geen enkele wijze aan uw verwachtingspatroon hebben kunnen voldoen. Echter wij herkennen ons bedrijf niet in uw recensie. Zeker niet in de reeks van heel veel goede recensies. Over smaak valt niet te twisten maar een 1 voor de service vinden wij heel bedroevend.
Wij zouden fijn vinden als u met ons contact op neemt om te zien wat wij voor u zouden kunnen doen om de nare nasmaak m.b.t. Happy Moose weg te nemen.
Met vriendelijk groet,

Namens Happy Moose eten en drinken

carola50

Vandaag onze 40-jarige bruiloft gevierd in de Happy Moose zaal. Het buffet was voortreffelijk en heerlijk. De bediening was heel vriendelijk en goed. De roofvogel en uilenshow, die ze voor ons geregeld hadden was erg leuk. Wij hebben genoten. Berry bedankt voor de goede zorgen. Wij komen zeker bij jullie terug en ik denk ook een aantal van onze familie en vrienden. Het was top!!!!

Gegeten op 2 april 2016

tboere

wij zijn afgelopen zaterdag met 2 kindjes wezen eten bij happy moose, heerlijk gegeten en geweldige bediening zeker voor de kinderen! Echt een aanrader.

Gegeten op 19 maart 2016

joke197

Beste Happy Moose,
Na een goed informatie gesprek met (mede)eigenaar Berry, die ons voortreffelijk voorlichtte over een reservering t.b.v. een feest voor onze 65 jarige Joke ("moeders"), waren wij overgehaald dit bij Happy Moose te gaan vieren. Het feest was in de bovenzaal tussen 16:00u en 20:00u waarbij een salade buffet met soep opgediend werd. De diversiteit aan broodjes en salades deed ons verbazen met de afspraken die we gemaakt hadden; meer soorten broodjes en een keuze in salades.
Tijdens het feest zijn we bediend door een tweetal lieftallige dames, waarbij het ons opviel dat juist Daniëlle erg haar vak verstaat. Ze doet met enorm veel plezier haar werk (lijkt ons) en is overvriendelijk gebleken voor ouderen, zowel als de kids!

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor een enorm fijne avond en uit deze groep zullen er zeker nog een wat koffie en thee klanten op jullie terras neerstrijken ;)

Gegeten op 30 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Happy Moose in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Happy Moose. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.