Happy Moose

• 6.6

• 8.1

Heikan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een aanfluiting! We vroegen iets kleins te eten bij de borrel. Dat hadden ze wel, maar toen we vroegen of dit ook op de kaart stond was het antwoord nee. Er werd opgedreund wat je evt kon bestellen. Wij zeiden doe maar een stokbroodje met kruidenboter. We kregen een mand met daarin wat stukjes stokbrood gekwakt en daarbij twee plastic (!!) bakjes met tapenade en aioli. Kosten voor dit culinaire hoogstandje: ruim 6 euro!!! Het personeel doet zijn best, maar nou ja....

Twentse_Eters
  • Recensies in de laatste twee jaar

De plek is prachtig (uitzicht op het Noord-Aa), het restaurantje zelf is helaas wat donker van binnen.

We kwamen hier voor een snelle lunch. En die kregen we ook. Binnen no-time hadden we de bestelling (pannenkoek met spek en kroketten met brood) op tafel staan. De pannenkoek was wat aan de dikke en vette kant. De kroketten waren prima.

Erg vriendelijke en snelle bediening.

Al met al vinden we dit een prima plek om de snelle trek te stillen. Het is niet een plek om een middag te blijven hangen voor een hapje en een drankje.

Gegeten op 23 februari 2014

KiJa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke wildgoulash gegeten. Prima crème brûlée als dessert.
Alle tafels zaten vol. Bediening had alles keurig in de hand. We komen zeker terug

Gegeten op 15 november 2013

Suusa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag bij Happy Moose wezen lunchen. Een salade carpaccio; carpaccio op het boord en wat ijsbergsla?! erop met paprika er door heen?!?! Wat een aanfluiting en daar betaal je dan 8,50 voor.

Nanuq
  • Recensies in de laatste twee jaar

De locatie is inderdaad top (8)... maar op zondag rond 16 uur (30 graden en volle zon, vol terras) iets fatsoenlijks te eten krijgen zit er echt niet in... frituurhap, broodje kroket, broodje kaas...

Stokbrood met kruidenboter, of een tosti, of een broodje gezond, of een salade... allemaal teveel gevraagd, 'want de kok was er pas voor de avond' (op een tropische topdag in het weekeinde !). Pas vanaf 17 uur was er iets anders te bestellen.

De bediening is amateuristisch. 5 Maal vragen of alles goed is met het doel je meer drank te verkopen.

Het heeft jaren geduurd om op die locatie aan het Noord AA (een groot meer aan de noordkant van Zoetermeer) een horeca-gelegenheid te krijgen. Erg jammer dat die alleen geschikt is voor koffie en alcohol en een klef broodje.

We hebben uiteindelijk maar 2 maal een 'black pearl' besteld... het 'ijs met brownie en slagroom' uit de recensie van 4 juni op deze site... hoe mensen van mening kunnen verschillen!
Dat 'ijsje' bleek een standaard diepvriesijsje met wat bruin deeg te zijn en wat slagroom dat uit een spuitbus leek ... bepaald geen delicatesse.

Ergo: slechte kleine kaart, ongetraind personeel. Een grote deceptie, die Happy Moose...
Nu maar hopen dat de ondernemer wat doet met kritiek.

Gegeten op 22 juli 2013

dinerhans
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn op het terras een broodje wezen eten en we hebben een drankje gedronken. Hierbij viel ons op dat de bediening onge?nteresseerd en onprofessioneel was. Geen goedemiddag kan er vanaf. De broodjes leken niet vers, fantasieloos en niet smaakvol. Bij een opmerking over de mindere kwaliteit van het eten wordt achteloos gelachen door de bediende. Het enige positieve is de leuke uitstraling en de ligging van happy moosse. Dit is geen verbetering voor Zoetermeer. Kortom dit was eens, maar nooit weer.

Gegeten op 20 juli 2013

an_en_peet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als regelmatige bezoekers van dit restaurant waren we voor het eerst (en hopelijk voor het laatst) niet echt te spreken over de bediening. Een welkom kon er niet af, er werd direct gevraagd wat we wensten te drinken; geen vraag of we kwamen eten/brood vooraf wilden, dit zijn we anders gewend hier! We waren niet de enigen die er zo over dachten. Wat echter het meest stoorde was het feit dat de bediening onze tafel feilloos wist te mijden als we nog iets wilden drinken. Wat ons betreft had ons bezoek vandaag lang genoeg geduurd en stapten we direct na de echt heerlijke hamburgers op en nemen ons voor het binnenkort nog eens te proberen. Jammer, maar het moest er eens van komen.

Gegeten op 12 juli 2013

stienstra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eindelijk een restaurant waar je heerlijk kunt eten en als gast welkom bent.

De locatie is natuurlijk perfect!
Op het terras waan je je op vakantie en binnen voel je je thuis.

De bediening is vriendelijk en er heerst een ontspannen, ongedwongen sfeer.

Wij hebben de spies met malse kippendijen en tonijnplate gegeten. De spies was om je vingers bij af te likken en echt mals. De tonijn was perfekt gebakken en smolt op je tong.
Een heerlijke complete maaltijd met verse groenten en patatjes.
De mayonaise en aiolisaus zitten hygienisch verpakt in handige cupjes. Geen geklieder op je bord en lekker ieder een eigen cupje.

Ter afsluiting gekozen voor een watertandend toetje, ijs met brownie en slagroom, perfect.

Conclusie:

Overheerlijk gegeten zoals je van een goed restaurant verwacht.

Top.

Gegeten op 26 mei 2013

sjaarel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk bij de Happy moose gegeten, vriendelijk bediening en het uitzicht is echt geweldig. Op de kaart is voor ieder wel wat en voor de echte vleesliefhebbers staan er nu ook mooie gerechten op de kaart. Ikzelf had een T-bone steak van 400 gram en wat was die lekker! Goed gekruid en met een heerlijke grillsmaak, een echte aanrader!! Ook hadden we nog grote gamba's die echt heerlijk waren. Alles bij elkaar was het zeker een top avondje, voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 3 juni 2013

cornu
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie locatie, vriendelijke bediening. Er is een kleine kaart. Niet erg, maar we hebben al drie keer meegemaakte dat er iets van die kleine kaart niet voorradig was.

Gegeten op 10 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Happy Moose in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Happy Moose. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!