a TripAdvisor company

foto's van Thaicoon in Almere - 1 foto's van Thaicoon in Almere - 2 foto's van Thaicoon in Almere - 3 foto's van Thaicoon in Almere - 4 foto's van Thaicoon in Almere - 5 foto's van Thaicoon in Almere - 6 foto's van Thaicoon in Almere - 7 foto's van Thaicoon in Almere - 8 foto's van Thaicoon in Almere - 9 foto's van Thaicoon in Almere - 10 foto's van Thaicoon in Almere - 11 foto's van Thaicoon in Almere - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 036 750 29 46

Thaise ervaring in Almere

Laat je Thai’s verwennen. Je vindt een stukje Thailand in het hart van Almere. Met de traditionele en authentieke gerechten vergeet je even dat in Almere bent. De smaakvolle en nette inrichting maken de Thaise ervaring af.

joey36

Authentiek Thais eten. Heerlijk van smaak, mooi gepresenteerd, ruime porties en nog betaalbaar ook. We hebben alle keren dat we er zijn gaan eten nooit erg lang op onze bestelling moeten wachten, de kwaliteit is constant en de bediening is ook erg vriendelijk. De inrichting is fris en sfeervol. Een van mijn favoriete restaurants in Almere!

Gegeten op 21 mei 2016

Bibendum59

De beste Thai in Almere. Wat een heerlijke authentieke smaken en een vriendelijke bediening.
Altijd weer een plezier om hier te eten en je in Thailand te wanen. We komen zeker terug.

Gegeten op 5 februari 2016

weslo4ever

Via online reservering

Heerlijk, wij hadden een kip en een garnaal gerecht met groene curry en kokosmelk. Het was erg lekker. Misschien een kleine tip voor het restaurant: Op de menukaart aangeven qua pittigheid door middel van icoontjes bijvoorbeeld (1 peper 2 peper of 3 pepers voor extreem pittig) Voor de rest was de personeel erg vriendelijk en zeker komen wij terug.

Gegeten op 23 april 2016

soraya19

Als voorgerecht hadden we de thaise salade met seafood. De salade was heerlijk, met verse grote garnalen en verse inktvis. De dressing was super, goede balans tussen zoet, zout en zuur. Ook hadden we een mix van voorgerechtjes. Alles was serieus even lekker.

Als hoofdgerecht hadden we de seafood met kokos en koriander. Dit werd gestoomd in pandanbladeren. Van tevoren werd netjes verteld dat het 20 minuutjes zou duren omdat het gestoomd moest worden. Ook dit gerecht zat vol verse witvis, garnalen en inktvis. Er was echt niets op aan te merken.
Verder hadden we rundvlees met groente in pittige saus. Ook dit was subliem.

Ik zou dit restaurant zeker aanraden. Ook de service was prima!

Gegeten op 16 april 2016

SenASV

Via online reservering

Leuk ingericht, goede bediening en heerlijk eten. Vooral de kip met groene curry is een aanrader. Zelfs op een maandag avond waren er genoeg tafeltjes bezet.

Gegeten op 4 april 2016

Malmere

vandaag, zondag 03 april 2016 heerlijk gegeten bij Thaicoon Almere. Rundvlees met basilicum en peper. En de bediening is zo aardig en professioneel. Blijft een aanrader.

pirripirri

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten in Thaicoon. Op een woensdagavond was het bijna vol, dus reserveren! Alles weer heerlijk vers en goed verzorgd. Voor ons Top-Thai in Almere! Leuke decoratie van wortel deze keer. Heb m meegenomen.

Gegeten op 23 maart 2016

Higgings

Vandaag telefonisch eten besteld. Bij thuiskomst bleek een deel van het bestelde eten niet erbij te zitten. Zeer slordig. Nagebeld en dan wordt er wat lacherig gereageerd.
De prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Smakeloos, smaakt zeker niet naar Thais. Gebakken thaise rijst smaakt alleen maar naar sojasaus en is klef. Heb veel in Thaise restaurants gegeten, dus heb veel ervaring. Dit restaurant is echt slecht en prijzig. Voor mij nooit meer.

Gegeten op 25 maart 2016

zackH

Via online reservering

Bediening was ok maar ik vind dat de decor is best cool i.v.m. de andere thai restaurants die ik heb gegeten. De restaurant heeft ook een rustige ambiance. Het eten was ok en het kan ietjes beter.

Gegeten op 19 maart 2016

e-j

Het eten is er heerlijk ik had een samenstelling van voorgerechten met een lekkere saté en heerlijk loempiaatje, kip in pandanblad, gefrituurd garnaaltje, allemaal erg lekker, als hoofd de kip met cashew noten, ligt pittig met knapperige groentes en een groene curry, ook erg lekker. Bediening is uiterst vriendelijk en attent, geeft goede adviezen. Jammer dat de inrichting wat saai is, straalt geen warmte uit.

Gegeten op 12 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Thaicoon in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Thaicoon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.