Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 232 83 72

beetweetjes

Via online reservering

Altijd weer heerlijk vlees. Echt het adres voor vleeseters. Alleen nog steeds jammer dat de tafeltjes voor vier krap zijn én dat er net een tikje te weinig licht is

Gegeten op 22 oktober 2014

ievk

Het eten is kwalitatief goed! De verschillende soorten steaks werden gepresenteerd op een schaal, zodat we eenvoudig konden kijken wat ons aansprak en wat we wilden bestellen. Heel handig! Ik heb de Bife de Cuadril besteld, met pepersaus en bijgerecht. Erg lekker en goed bereidt! Vooral de spinazie met pijnboompitten en rucolasalade met parmezaanse kaas zijn erg lekkere bijgerechten met smaakvolle dressings. De service is oké; soms laten ze je best lang wachten en de persoon aan je tafel wisselt elke keer. Het decor is leuk en toepasselijk voor Argentijns steakhouse. De wijn is te duur; ik heb vaker betere wijn gedronken voor minder.

Gegeten op 20 oktober 2014

keesv

Afgelopen zaterdag met een groep van 8 personen gegeten.

De bediening was wel goed.
Ik had zelf vooraf carpaccio besteld. Dit was een klein bordje, maar daar betaal je wel 12 euro voor.
Daarna de ossehaas gekregen en voordat we de bijgerechten kregen was de ossehaas flink afgekoeld. bovendien was het bijgerecht wel erg weinig en de salade stelde niet zoveel voor.
Mij zie je niet meer terug daar.

Gegeten op 4 oktober 2014

Lulu010

Met 24 man uit eten gaan, vraagt natuurlijk om problemen...maar wij gaven zelf aan dat ze onze groep konden verdelen in de tafels waaraan we zaten. Maar nee, het zou geen probleem zijn om ons tegelijk te bedienen. Dat was het dus wel. We hebben 2 uur moeten wachten op de hoofdgerechten. Die kwamen niet tegelijk en waren ook niet compleet. Pas na het eten van het vlees/de vis, kwamen de bijgerechten. En om die bijgerechten moesten we nog vragen, want die waren ze vergeten. Uiteindelijk waren ze ook nog in alle haast gemaakt, want de frietjes waren niet gaar.
Een rekening voor 24 man is lastig te controlen, maar toch kwamen een aantal scherpe leden van ons gezelschap erachter dat er te veel was aangeslagen. Alle klachten ten spijt, kregen wij een likeurtje aangeboden, waar eigenlijk bijna niemand meer behoefte aan had. Ik kan niet spreken voor de andere 23, maar mij zien ze niet meer terug!

Gerda1208

Erg goed! Kwaliteit van het voedsel is hoog. Goede smaken en bereiding. Medium bereid vlees is ook echt medium, goed dicht geschroeid. Wijnen passen goed. Personeel vriendelijk, weten niet alles, maar roepen dan iemand die wel verstand heeft van bijv. wijn. Wij waren hier op een zeer drukke avond, maar het beviel goed. Stevige prijs, maar het is het waard.

Gegeten op 28 augustus 2014

leila2

Via online reservering

Er zijn verschillende Gaucho's locaties in Nederland maar deze voert echt de boventoon met betrekking tot de ligging en de inrichting van het restaurant Personeel was ook erg vriendelijk, kortom een heerlijk avondje uit geweest!

Gegeten op 9 september 2014

Midagter

Zo nu en dan gaan we naar Gauchos in Utrecht. Niet om lekker lang te tafelen, maar om te genieten van dat heerlijke vlees. De tafeltjes staan dicht op elkaar. Het is donker (zelfs met leesbril is de menukaart lastig te lezen). Het gaat in hoog tempo, maar wat zijn die biefstukken mals!

Gegeten op 26 augustus 2014

Nouwland

Via online reservering

We hadden gereserveerd, maar kregen pas na 45 minuten een tafel toegewezen. Moesten toen nog klein uur wachten op eten. Frietjes en salades kwamen weer later dan hoofdgerecht... Frietjes waren koud.
Personeel bleef aardig, maar gaf geen uitleg, vrijdag ook niet om begrip.

Gegeten op 30 augustus 2014

floorD

Heerlijk weer, dus buiten langs de gracht gezeten. Als je dan zit en even rond kijkt, zie je dat het raamkozijn waar je vlak naast zit wel erg smerig is. Waarschijnlijk de laatste maand(en) geen sopje gehad.
Als voorgerecht een vissoep besteld. Deze heerlijk geurende en smakende en goedgevulde soep is toch een teleurstelling, omdat de vis er waarschijnlijk al zeer lang inzit en droog en rubberig is geworden. Voor €8,00 verwacht ik iets beters.
Als hoofdgerecht bestel je alleen een stuk vlees, waar je wat friet, groente en een sausje kan bijbestellen. Voor deze extra's betaal je dan €10,00. De prijs is pittig, het gepresenteerde matig.
Je krijgt ook nog een sausje van het huis. Deze was erg koud en koelde het vlees direct. De bediening gaf aan, dat het volgens de directie zo geserveerd moest worden??!
Niet bijzonder, waar de kwaliteit van het eten de prijs niet rechtvaardigt.

Gegeten op 27 augustus 2014

RonToos

Via online reservering

Het was erg rumoerig en te donker. Veel gasten moesten met de telefoon bijlichten om de menukaart te kunnen lezen. Daarbij staan de tafels staan erg dicht opeen. Op onze tafel stond een kaarsje maar dat werd door de ober niet aangestoken.
Het vlees was super maar de spareribs niet warm genoeg.
Daarbij werd er niet vermeld dat je kiest voor een stuk vlees maar je moet er alles bij bestellen: groenten, frites en sauzen (allen aan de [te] dure kant). Ook de starter (breekbroodje) stond op de rekening.

Gegeten op 22 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Gauchos Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.