Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 232 83 72

Luna_

Via online reservering

Gauchos Utrecht is ons favoriete restaurant in Nederland. Gauchos is een keten, maar de ambiance in Utrecht maakt het feest compleet. Een malser stukje vlees dan bij Gauchos hebben wij nog niet gevonden, het is een sensatie. Ik ga altijd voor de bife de lomo all-in. Keuze uit bijgerechten is ruim en ook erg lekker! Bij ons is de gegrilde maïskolf favoriet. Laatste keer een nieuwe rode wijn geprobeerd die goed beviel: lapostelle pinot noir uit chili. De dessertkaart geeft voldoende keuze uit lekkere nagerechten. De bediening was vriendelijk, niets op aan te merken. Ik kijk nu al uit naar ons volgende bezoek!

Gegeten op 25 januari 2015

isis4

Via online reservering

Het eten was heerlijk! All-in spareribs met zijn 4e.
Helaas was de frituur kapot maar kregen we lekkere alternatieven.
We hadden 1 salade 2 maïs en gepofte aardappel.
Uiteindelijk kregen we tafel vol salades, 1 maïs en een aardappel.
Uiteindelijk zagen we wel bordjes met friet voorbij gaan en toen vroegen we om een bordje, maar die is na 2 keer aangeven nooit op tafel terecht gekomen.
We hadden een fles droge witte wijn (Weet niet meer welke) maar bij de volgende ronde vroegen we om een chardonnay alleen kregen we de verkeerde fles geserveerd, nou ook dat namen we maar weer voor lief.
2 x hadden we moeten navragen waarom de biertjes niet erbij werden geserveerd.
We hebben vaak dingen moeten navragen waar het bleef en telkens was het '' oh sorry is me ontgaan of is niet goed doorgekomen''
Wij werken ook in een druk restaurant dus we nemen het met een korrel zout en we begrijpen dat er wel eens een foutje kan plaatsvinden, maar volgens mij waren wij die avond het ''ongeluk'' tafeltje.
Ik zie dat er ook nooit wat word opgeschreven, misschien goede tip met die drukte?
Want als er veel word gevraagd en je moet nog veel doen in je ''wijk'' schrijf het dan gewoon op, dan kan je het niet vergeten.
Gelukkig bleven ze wel allemaal lachen. :)

Mvg

Gegeten op 17 januari 2015

kim166

Via online reservering

Erg lekker gegeten. Ik had de Ossenhaas. Die was erg mals. Ook het bijgerecht, de rode punt paprika was erg lekker. De service was prima. Ga er zeker nog eens eten.

Gegeten op 11 januari 2015

xkneep

Via online reservering

Het eten zelf was heerlijk, zeker het vlees en de bijgerechten waren ook prima. Echter was de bediening onhandig, langzaam en lomp.

Gegeten op 11 januari 2015

Karin2406

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Alles was even lekker. De bediening was professioneel en heel vriendelijk. De locatie is prachtig.
Zeker een aanrader en we komen hier ook zeker terug

Gegeten op 2 januari 2015

Milshaker

Via online reservering

Het eten was erg lekker, de service was ook erg goed totdat we ons eten hadden. Daarna kwam er niemand meer vragen of we nog iets wilden drinken en of we nog een toetje wilden of de rekening. Na een half uur zijn we maar gewoon naar voren gelopen om af te rekenen, terwijl we eigenlijk nog best een toetje en een drankje hadden gewild. Ik had de steak en die was erg mals en lekker van smaak. En ondanks de service zou ik hier nog wel een keer terug komen.

Gegeten op 31 december 2014

Evr86

De dag na kerst hier gegeten met mijn man, leuk pand heel sfeervol en authentiek. Het was goed druk en ondanks wij hadden gereserveerd moesten we toch wachten op onze tafel omdat hij nog schoongemaakt moest worden. Steak en spareribs besteld, heerlijk! Het vlees is zo mals en zo smaakvol ongelofelijk! Ik ben geen grote vleeseter maar het vlees hier kan ik elke dag wel eten, top! De salade en de frietjes zijn ook goed. Margarita cocktail was ook erg lekker alleen liet erg lang op zich wachten en moesten we er 2 keer naar vragen. Bediening is erg behulpzaam en vriendelijk. Jammer dat er een aantal luidruchtige dronken studenten waren die de sfeer verstoorden waar niets aan gedaan werd. Al met al een leuk restaurant met super eten!

Gegeten op 27 december 2014

deborah23

Gister bij de Gauchos in Utrecht geweest. Allereerst was de service super slecht! Het duurde lang voordat er iemand langs kwam om de bestelling op te nemen. Ons drinken werd keer op keer vergeten en moesten we om vragen, wat lang duurde want er was niemand om het aan te vragen. Het dessert was te duur voor wat je er voor kreeg. Toen kregen we de rekening en viel ik bijna achterover van het bedrag. Mayonaise kost extra geld, maar we hadden nooit om mayo gevraagd. We hadden een rode huiswijn besteld, die later als 6 euro per glas werd aangeslagen. Met een rotgevoel heb ik dit restaurant verlaten, en ik ben niet van plan hier ooit nog te eten. Eerder deze week heb ik bij een argentijn in Amsterdam (leidse plein) gegeten, waar het eten goed was, service perfect en de prijs zeer redelijk.

Gegeten op 31 december 2014

fbroekman

Ik heb hier erg lekkere onbeperkt spareribs gegeten! Het vlees viel zo van het bot af, ze waren erg sappig en super gekruid! Zo horen spareribs te zijn. Het decor ziet er goed uit, de bediening is goed georganisseerd, Wij komen zeker terug!

Gegeten op 19 september 2014

cynie

Via online reservering

Het was even lastig te vinden omdat je aan de gracht naar beneden moet via een trapje wat wij pas later zagen dat maakt het binnen dan wel weer heel apart het lijk van binnen op een kerker onder de grond natuurlijk wel heel sfeervol ingericht. De entrecote en de spareribs hebben we genomen en dat was heerlijk. De bediening kon beter ze vergaten om drinken op te nemen aan het begin en het duurde allemaal langer dan we gewend zijn van de gauchos in het algemeen. maja het was wel kerst natuurlijk dus kan gebeuren. Personeel was voor de rest erg vriendelijk.

Gegeten op 25 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Gauchos Utrecht in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos Utrecht. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.