KOKUSAI Alkmaar

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 072 54 04 963

betereten

Op een woensdag avond neer gestreken bij Kokusai. Behoorlijk druk voor een avond door de week. Hartelijk ontvangst, snelle service. Over het eten geen punt van kritiek. Wat er allemaal op tafel kwam is te uitgebreid om te beschrijven. Naast de diverse soorten sushi is de traditionele saté van kip een echte aanrader. Ik eet hier door de week beter dan in een stampvol weekend. Er lijkt dan net iets meer aandacht te zijn op de details. Het kan toeval zijn. Bediening vaak aan tafel om te vragen of alles naar wens is. Pijs- kwaliteit verhouding is dik in orde.

Gegeten op 18 februari 2015

bikkelaar

We hebben een verrassende heerlijke avond gehad met heerlijk eten ,we konden het niet allemaal op!alles was heel erg lekker en goed verzorgd,de bediening was uitstekend.
We komen hier zeker terug.

Gegeten op 17 januari 2015

Skyuki

All you can eat sushi gedaan met het gezin van mijn vriend. De prijs was wel oké en de sfeer was wel goed. De bediening was erg vriendelijk maar soms moeilijk aan te spreken door de drukte. De sushi smaakte wel goed! Niks op aan te merken. Prima avondje gehad bij Kokusai.

Gegeten op 1 februari 2015

rembar

Onlangs heerlijk gegeten bij Kokusai. Attente bediening en snelle service. We hoefden nooit lang op onze bestelde hapjes te wachten. Heerlijk bereide gerechten, vers van smaak en mooi opgemaakt. Sushi smaakte voortreffelijk. Ijsbuffetje aan het einde was een heerlijke afsluiter. We gaan hier vaker komen.

Gegeten op 23 mei 2014

nn94

Gister met zijn tweeën bij Kokusai gegeten. Heerlijke, verse sushi. De hoeveelheid rijst en vis was goed in balans. Lekkere tempura garnalen. De gerechtjes werden snel gebracht. Vriendelijke, alerte bediening. Niet opdringerig. Af en toe oogde het wel wat ongeorganiseerd. Een keer een gerecht niet ontvangen, toen we dit aangaven werd het gelijk gebracht. Het decor is hip, maar naar mijn mening wel gezellig. De tafels staan we wat dicht op elkaar (dit was nu geen ramp omdat het niet helemaal vol zat). Prijs- kwaliteitverhouding zeker in balans.

Echt een aanrader voor sushi liefhebbers. Wij gaan hier zeker vaker heen!

Jasperblok

Hier laatst voor het eerst sushi gegeten en het was erg lekker. Zeker een aanrader voor de sushi fans! Komen snel nog een keer eten!

Gegeten op 23 juli 2013

monique127

Heerlijk gegeten, lekkere en verse sushi, het eten is er snel en de bediening is vlot.
Er leuk aan de ronde bank/tafel gezeten, zeker een aanrader.

Gegeten op 14 juni 2013

marcel52

Een echte systematische vreetschuur. Na een lange reis dachten we even heerlijk japans te eten. Sushi was vers en goed. Miso soep had geen enkele smaak. Na terugsturen van de soep, nooit feedback gekregen of dit het geval was. Slechte bediening. Komen 1 x in het hal uur een bestelling opnemen. Er werden gerechten geleverd die niet besteld waren. Manager gesproken. Zij dat hij dit in de evaluatie meenam die avond. Geen aanrader!

Gegeten op 23 februari 2013

marieke1983

Voor het eerst in deze all you can eat restaurant in Alkmaar gegeten, het eten was goed, alles vers en van goede kwaliteit, alleen de kwaliteit van de lamskoteletten viel tegen (te hard en te lang doorgebakken). Service was matig, te langzaam, er wordt geen aandacht aan de gasten besteed (het was niet druk en er was genoeg personeel), er werdt nooit gevraagd of wij iets wilden drinken, en de borden werden laat van tafel afgehaald, dit kan zeker beter, maar voor het eten zal ik zeker terug komen!

Gegeten op 18 februari 2013

josineduchateau

Leuk concept, all you can eat. Als je dit hoort verwacht je niet dat de kwaliteit van het eten zo hoog is. Alles is super vers en de vijf gangen van vier gerechten was voor ons veel te veel. We hebben veel verschillende gerechten geproefd. Jammer dat bij ons in het zuiden dit concept niet bestaat. De bediening was heel vriendelijk. Het restaurant was ondanks dat het zo groot was toch gezellig. Hier komen we zeker een keer terug.

Gegeten op 5 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over KOKUSAI Alkmaar in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over KOKUSAI Alkmaar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.