KOKUSAI Alkmaar

• 7.5

• 7.1

nn94
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister met zijn tweeën bij Kokusai gegeten. Heerlijke, verse sushi. De hoeveelheid rijst en vis was goed in balans. Lekkere tempura garnalen. De gerechtjes werden snel gebracht. Vriendelijke, alerte bediening. Niet opdringerig. Af en toe oogde het wel wat ongeorganiseerd. Een keer een gerecht niet ontvangen, toen we dit aangaven werd het gelijk gebracht. Het decor is hip, maar naar mijn mening wel gezellig. De tafels staan we wat dicht op elkaar (dit was nu geen ramp omdat het niet helemaal vol zat). Prijs- kwaliteitverhouding zeker in balans.

Echt een aanrader voor sushi liefhebbers. Wij gaan hier zeker vaker heen!

Hu
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig sushi en grill restaurant. Heerlijke verse sushi en de grill gerechten zijn om te smullen. Wij zijn de gehele avond erg goed geholpen met een fijne ambiance. Een echte aanrader!

Gegeten op 19 december 2013

Jasperblok
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier laatst voor het eerst sushi gegeten en het was erg lekker. Zeker een aanrader voor de sushi fans! Komen snel nog een keer eten!

Gegeten op 23 juli 2013

monique127
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, lekkere en verse sushi, het eten is er snel en de bediening is vlot.
Er leuk aan de ronde bank/tafel gezeten, zeker een aanrader.

Gegeten op 14 juni 2013

marcel52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte systematische vreetschuur. Na een lange reis dachten we even heerlijk japans te eten. Sushi was vers en goed. Miso soep had geen enkele smaak. Na terugsturen van de soep, nooit feedback gekregen of dit het geval was. Slechte bediening. Komen 1 x in het hal uur een bestelling opnemen. Er werden gerechten geleverd die niet besteld waren. Manager gesproken. Zij dat hij dit in de evaluatie meenam die avond. Geen aanrader!

Gegeten op 23 februari 2013

marieke1983
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst in deze all you can eat restaurant in Alkmaar gegeten, het eten was goed, alles vers en van goede kwaliteit, alleen de kwaliteit van de lamskoteletten viel tegen (te hard en te lang doorgebakken). Service was matig, te langzaam, er wordt geen aandacht aan de gasten besteed (het was niet druk en er was genoeg personeel), er werdt nooit gevraagd of wij iets wilden drinken, en de borden werden laat van tafel afgehaald, dit kan zeker beter, maar voor het eten zal ik zeker terug komen!

Gegeten op 18 februari 2013

josineduchateau
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk concept, all you can eat. Als je dit hoort verwacht je niet dat de kwaliteit van het eten zo hoog is. Alles is super vers en de vijf gangen van vier gerechten was voor ons veel te veel. We hebben veel verschillende gerechten geproefd. Jammer dat bij ons in het zuiden dit concept niet bestaat. De bediening was heel vriendelijk. Het restaurant was ondanks dat het zo groot was toch gezellig. Hier komen we zeker een keer terug.

Gegeten op 5 januari 2013

-Robbie-

Weer een "eet zoveel als je wilt of kunt voor ...euro, in 2 1/2 uur
en in ... rondes. Hier 5 en je kunt per ronde per persoon 4 gerechtjes bestellen. Je eet bij dit concept altijd wat teveel. Probeer dat te vermijden want het moet lekker blijven. Je zit goed, het personeel is aangenaam en het is buitengewoon smakelijk. Geen eetschuur. De basis is de Japanse keuken maar de slimme Chinese eigenaren hebben ook een aantal Chinese gerechten op de kaart gezet. Voor de sashimi geldt helaas een supplement. Jammer dat er geen Japanse nagerechten of op z'n minst groene thee ijs op de kaart staan. Er is gekozen voor Italiaanse kant-en klaar producten. Overigens niet slecht.

jandjong
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor 28 personen van catering thuis gebruikgemaakt. Ruim voldoende hoeveelheid, heel goede kwaliteit, keurig op tijd bezorgd en servies + bestek op tijd weer opgehaald: hulde!

Gegeten op 11 augustus 2012

Cyn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heerlijk gegeten bij Kokusai. Sushi erg vers en zeer goed op smaak!! Personeel zeer vriendelijk en snel!

Een aanwinst voor Alkmaar!

Schrijf zelf een recensie over KOKUSAI Alkmaar in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over KOKUSAI Alkmaar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!