Woods

• 8.1

• 7.9

JLoenen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer aangename verrassing! Op een plek waar je dit niet verwacht, heerlijk terras, mooie en stoere aankleding, schitterende bar EN heerlijk eten.
Een kaart met de dingen die je verwacht en een dagkaart met zeer verrassende gerechten. Vooraf scheermes met limoenenschuim, hoofd makreel op bietenrisotto en dessert (niet te omschrijven zo lekker) een souffle van vers fruit. Er staat een liefhebber in de keuken met veel skills en dat proef je!
Een aanrader, relaxed sfeertje, bediening die lol hebben in hun werk en een topkok, een prettige combinatie die garant staat voor erg lekker eten en een fijne avond! Doen!

Gegeten op 26 juli 2012

nordennen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag hier heerlijk in de zon gezeten. Beetje gekke plek op het industrieterrein, maar wel leuk. Mooi terras van steigerplanken gemkt. Binnen ziet het er ook leuk uit. Ik zou allen de flipperkast weghalen. Doet afbreuk aan interieur.

Eten was prima. Biefstuk met rode wijnsaus was goed bereid. Kaasfondue was niet bijzonder. Scherpete kaassoorten zouden het bijzonderder kunnen maken.

Bediening was goed en vriendelijk.
Hebben heerlijk een zomerse avond gehad bij Dok 2013 en leuk om ook eens met de boot aan te meren.

julesescobar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Slechte recensie is echt flauwekul. Sorry, het kan altijd een keertje tegenvallen, maar zo'n verschil met alle andere reacties is gewoon niet mogelijk. Ook mijn ervaringen komen totaal niet overeen.

Ik heb hier nu een paar keer gegeten. Twee keer 'gewoon': 1x spareribs en 1x biefstuk. Beide perfect, echt eetcafe dubbelplus voor een normale prijs. Afgelopen zondag een vijfgangendiner, doen ze een keer per maand. Ik lust geen vis en kwam letterlijk pas vijf minuten voor aanvang op het geniale idee om dat door te laten geven aan de kok. Niet zo handig, want alles stond al klaar.

Wat gebeurt er? De eerste drie voorgerechten (makreel, scheermes met inktvis en een coquille) werden razendsnel vervangen door: 1) steak tartare, 2) de beste uiensoep ooit, 3) carpaccio met een geniale dressing. Zonder morren, gelijk met de anderen en met een dikke glimlach geserveerd. Echt grote klasse, want een snauw was op z'n plaats geweest. De bavette als hoofdgerecht was het meest malse rundvlees dat ik in Nederland heb geproefd. Waarom? Omdat het vlees hier niet in de fik wordt gestoken, zoals overal, maar kort aangebraden en zachtjes afgegaard in de oven. De kok komt dat haarfijn uitleggen aan je tafel, zonder dat je een uur verplicht college moet volgen. Dessert en wijnarrangement waren ook prima. En dat alles voor een schertsprijs.

Iedereen heeft recht op een mening, ook een negatieve. Maar ik zeg: Dok 2013 heeft op alle fronten begrepen wat Amsterdam nodig heeft. Terug naar normaal: goed eten op een leuke locatie voor een normale prijs en met een persoonlijke en vriendelijke bediening. Een zegen voor de stad wat mij betreft!

CLDIA
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister avond heerlijk bij Dok gegeten. Super leuke locatie, en vriendelijk personeel! Snap de negatieve recensie over de kwaliteit van de gerechten echter totaal niet. Want deze vond ik juist subliem! En heeft zeker mijn verwachtingen overtroffen.

Ik kom hier zeker terug!

jacobineb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb vanavond heerlijk gegeten bij dok. Bediening is vriendelijk en alert. Heerlijke salade scheermes en makreel. Ik kom zeker terug.

-Catharina
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jammergenoeg een heel slechte kok, de vis was half tot snot gekookt en half nog rauw. De biefstuk taai en de kip vd slade vooraf was een plofkip.
Ook gek: Geen groente of pasta/rijst/aardappel bij de hoofdgerechten!
Toetje een chocolade selectie, dat was prima.
De manager had door dat het niet goed was en haalde de koffie vd rekening, erg vriendelijk, maar de keuken viel zo tegen dat het eenmalig blijft.
Het ruime terras gebouwd van planken is erg mooi.

robbertjk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zich een leuke plek. Ben er nog niet helemaal uit of de sfeerloze omgeving nu een plus of een min is.
Inrichting is sober maar prima. Kaart overzichtelijk, niet veel keus, maar zeker voldoende afwisselend en sympathiek geprijsd.
Bij binnenkomst hing er een bak/olielucht, die ik ook mee naar huis nam in mijn kleren. Altijd een beetje jammer. Bediening was zeer attent. Wel een plek om terug te komen, zeker bij terrasweer.

dispositio
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten van goede kwaliteit, vriendelijk beleefd personeel & een prima prijs. Het kan dus wel in Amsterdam!

Het vlees was super mals en allemaal zo lekker, dat ondanks dat we al een beetje vol zaten toch een toetje bestelde.

De inrichting is helemaal naar mijn smaak, een beetje industrieel met grove materialen. Maar dit is niet als excuus gebruikt voor slecht zittende stoelen.

Het ligt misschien wat afgelegen, maar je kunt voor de deur gratis parkeren.

aschrijer

• Uitstekend

Heerlijk gegeten voor een prima prijs! De kaart is lekker gevarieerd, de ruimte is leuk aangekleed. Parkeren kan gratis voor de deur.

Wij komen hier vast nog wel een keer eten.

ReinekeSanna

• Uitstekend

Superlocatie in Amsterdam met prachtig terras en beachvolleybalveld!

Afgelopen zaterdag boven verwachting goed gegeten. De vaste kaart biedt de keuze uit mooie basisgerechten en daarnaast is er een culinair menu van de chef. We hebben van beiden gebruik gemaakt en geweldig gegeten! Het personeel is attent en het diner werd door de kok zelf geserveerd. Kortom op alle fronten genoten en een absolute aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Woods in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!