a TripAdvisor company

foto's van Woods in Amsterdam - 1 foto's van Woods in Amsterdam - 2 foto's van Woods in Amsterdam - 3 foto's van Woods in Amsterdam - 4 foto's van Woods in Amsterdam - 5 foto's van Woods in Amsterdam - 6 foto's van Woods in Amsterdam - 7

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 80 806 46

Theatraal bij Woods

Pal naast Theater Amsterdam ligt restaurant Woods. Het restaurant is een perfecte plek fijne plek om je avond mee te beginnen. Kwalitatief goede gerechten en een superstrakke service! De kaart is compact, maar gevuld met de meest smaakvolle seizoensgerechten. Alles is hier geregeld voor een mooie avond uit!

A1972C

We aten hier op een zondagavond.Helaas was het niet zo druk...maar dat heeft alles te maken met het feit dat er geen voorstelling was in het aangrenzende theater.
Het is geen restaurant wat op de route ligt maar ver in A'dam west...de houthavens.
Toch waren we nieuwsgierig dus gereserveerd. We werden zeer vriendelijk ontvangen.
Het voorgerecht van canneloni met zalm en komkommer was zeer smakelijk.
Als hoofdgerecht hadden we vis van de dag en biefstuk en dat was ook prima...grotere portie dan we op konden.
Wat heel speciaal was, was hun eigen Woods wijn..een heerlijke merlot, erg van genoten.
We komen in de zomer nog eens terug om aan het water op het terras te zitten.

Pierredelamontagne

Hier met een bedrijfsfeest geweest. Het eten was in de vorm van een buffet. Was goed geregeld. Kwaliteit was goed. Ik mis de passie bij service van het bedienend personeel.

Gegeten op 17 januari 2015

Marja-nol

Donderdagavond wezen eten bij Restaurant Woods in Amsterdam ,naast Theater Amsterdam.
Wat een gezellige sfeer, openkeuken en vriendelijk personeel.
Mijn voorgerecht was nougat gemaakt van geitenkaas op een salade van rode biet.
en het hoofdgerecht Rog. ik als ijmuidense dacht dat ik alle soorten vis al eens gegeten had , maar had nog nooit Rog gegeten ...wat was het heerlijk...
Zeker een aanrader, wij gaan er zeker nog eens eten

Gegeten op 6 november 2014

clinders

Heerlijk gegeten bij Woods! vooral m'n voorgerecht canneloni van zalm vond ik erg lekker, maar ook de portobello gevuld met pompoen was goed. M'n tafelgenoten waren erg te spreken over de eendenborst. Ook de nagerechten waren er goed. Wij gingen niet naar het theater en hadden daarom alle tijd, maar als je wel naar het theater gaat zorgen ze dat je op tijd bent. Ik kom zeker nog eens terug!

Gegeten op 11 oktober 2014

eveliner

Online gereserveerd voor een diner voorafgaand aan de voorstelling Anne in Theater Amsterdam. Bij binnenkomst werden we ietwat schuchter verwelkomd. Terwijl we plaatsnamen vroeg een ober ons meteen wat hij kon inschenken. Kwam erg gehaast over. We kozen voor een 2 gangenmenu. De mannen kozen de sate, mijn tafelgenote de gamba's en ik een salade met gebakken kip. De sate was smakelijk maar geen grote portie voor een volwassen man, de gamba's erg pittig door een overvloed aan chili wat de smaak verpestte en mijn gebakken kip was koude julienne gesneden kipfilet (voor op brood).
Het dessert was gelukkig wel erg smakelijk.
Vooraf had ik gezien dat dit restaurant zich onderscheid door vega en lactosevrije gerechten, helaas hadden ze geen lactosevrije capucchino. Dit vond ik erg vreemd.
Ook een paracetamol had dit restaurant niet voorradig. Toen ik het als tip meegaf kreeg ik een ontwijkend en onverstaanbaar antwoord.
Jammer, ik had meer verwacht van dit restaurant op basis van de recensies. Prijs-kwaliteit niet in verhouding. Ik beveel dit restaurant niet snel aan. Gemiste kans voor een restaurant dat met name klandizie krijgt van mensen die theater bezoeken.

Gegeten op 17 oktober 2014

roeli

Na de middagvoorstelling van Anne in Theater Amsterdam hier even nagepraat onder het genot van een biertje, bouillabaisse, brood van Menno, en een lekkere panna cotta. Prima eten, bediening vlot.

Gegeten op 31 mei 2014

MarkWessel

Weer eens iets anders, prachtige plek bij de haven van Amsterdam. Het eten is goed, geen standaard gerechten maar ook niet te ver gezocht. We betaalden 34,50 voor drie gangen, een prima prijs. Kwaliteit is ook goed, ik had als hoofdgerecht gegrilde dorade, mijn partner de steak. Niks op aan te merken. Voorgerechten simpel maar lekker, alleen stonden ze bijzonder snel op tafel. Desserts: prima.
Je kunt er ook lunchen of alleen iets drinken in de bar. Het zit naast Theater Amsterdam, wel handig te combineren dus.
Zeker een aanrader, ik ga er zeker nog eens eten.

Gegeten op 11 mei 2014

Ilse-Vos

Gisteravond voor het eerst wezen eten in het nieuwe restaurant Woods. We waren met z'n zessen en dat was geen enkel probleem. Al met al een heerlijke avond gehad. Je betaalt niet de jackpot, het eten is lekker, er hangt een goede sfeer, er loopt fijne bediening rond. Ik had een heerlijke sukadesteak met goed gebakken frietjes. Mijn tafelgenoot is vegetarisch. Meestal zit zij dan aan iets met geitenkaas, een saaie lasagne of een laf spinaziegerecht, maar de ravioli van asperges was iets dat zij nog nooit had geproefd. Erg lekker allemaal. Kortom: ik kom er zeker nog een keer terug.

Gegeten op 6 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Woods in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.