a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 80 806 46

Theatraal bij Woods

Pal naast Theater Amsterdam ligt restaurant Woods. Het restaurant is een perfecte plek fijne plek om je avond mee te beginnen. Kwalitatief goede gerechten en een superstrakke service! De kaart is compact, maar gevuld met de meest smaakvolle seizoensgerechten. Alles is hier geregeld voor een mooie avond uit!

Geertrud

Via online reservering

Van buiten zou je het niet zeggen maar binnen is Woods een hele mooie tent. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het eten tegenvallen.

Gegeten op 30 januari 2016

inw

Via online reservering

Wel lekker maar niet bijzonder. Personeel is vriendelijk, eten was oké. Restaurant is erg ruim opgezet, wat het minder knus maakt.

Gegeten op 2 januari 2016

ted6

Lekker gegeten bij Woods! Was voor de chef en het personeel geen probleem om ondanks de drukte iets veganistisch klaar te stomen, en nog lekker ook:) Mooie plek en vriendelijke bediening. Ideaal om voor de voorstelling naar toe te gaan!

Gegeten op 29 december 2015

alie16

We waren iets te vroeg, maar zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door het personeel. Mooie ambiance, industrieel met hout. Lekker voorgerecht van carpaccio, voor mijn partner een heerlijk beenhammetje met gepofte aardappel. Deze was kleiner dan waar hij op had gerekend, maar zonder problemen kwam er een tweede. Voor mij de vis van de dag, zeebaars met een lekkere quinoa en prachtig geserveerd.
Een minpuntje was de salade. Niet veel smaak en opgediend in een smalle kom waaruit uit lastig eten was. Een aanrader dit restaurant, zeker als je daarna naar de buren gaat, theater nieuw Amsterdam. Daar mochten we genieten van de prachtige voorstelling Anne.

Binkie62

Een bijzondere carpaccio van hertenvlees.. Heerlijk! De griend-filet als hoofdgerecht was echt boterzacht en had deze vis nog niet eerder gegeten; lekker! Wellicht ietwat meer groente erbij is wenselijk. Had nu apart een salade erbij besteld. Als voorafje kregen we een warm broodje... met niks. Hierbij is bv een roombotertje, tapenade o.i.d. wel op z'n plaats; we hebben er naar gevraagd en in no time stond het op tafel. Als nagerecht had ik de cheesecake genomen, wat een aanrader is! De bediening was vriendelijk, attent (jas werd aangenomen en voor me opgehangen). Het raam stond achter mij open, en na hierop gewezen te hebben, werd deze meteen gesloten. De entourage van het restaurant is mooi! Persoonlijk hou ik wel van hout in combi met betonnen vloer, als het voor de rest maar wat 'warm' en sfeervol is aangekleed.
Kaarsjes op tafel doen het altijd goed..????
Kortom, een goed en degelijk restaurant: en aanrader voor de theaterbezoekers, maar uiteraard ook als je gewoon ergens lekker en gezellig wilt tafelen.

Gegeten op 6 november 2015

josina1

Voorafgaand aan de voorstelling Anne hier gegeten. Mijn partner heeft genoten van het wildmenu: vooraf carpaccio van hert, daarna tournedos van zwijn. Zeer smakelijk allebei, dit in tegenstelling tot mijn keuzes. Het voorgerecht Vitello Tonnata was wel goed, maar niet zoals ik bij andere restaurants gewend ben. Het had wat meer tonijnmayonaise mogen hebben. Dat zou de smaak ten goede komen. Het beenhammetje van het hoofdgerecht was lekker, maar de saus erbij was te zout/peperig. De koffie na afloop was erg lekker.
De Oostenrijkse Carnuntum wijn is volgens mijn partner een aanrader.

Gegeten op 7 november 2015

Merwede

Zondagavond en erg rustig bij Woods.Het restaurant doet zijn naam eer aan,veel hout en een lelijke betonnen vloer.Maar ja ook dat is een kwestie van smaak.
Zeer vriendelijke bediening.
Het eten was erg lekker.We hadden een tournedos die perfekt was en boterzacht.
Vooraf hadden we filleto tonato en drie soorten zalm oa zalmtartaar.
Als desert cheese cake met ijs en een overheerlijke chocolade cake.
Wij komen zeker terug

Gegeten op 8 november 2015

StaNel

Met social deal hier gegeten samen met mijn vrouw. Vooraf had ik de garnalencocktail en mijn vrouw de carpaccio. De garnalencocktail was anders dan gewend maar zeker zo lekker. Als hoofdgerecht had mijn vrouw de tournedos en ik rundersukade. De rundersukade was heerlijk, echt goed gegaard. Ook mijn vrouw was dik tevreden met de tournedos. Als toetje mochten we ook kiezen voor een speciale coffee wat we dan ook deden. De bediening was vriendelijk, niets op aan te merken. Ons zien ze ons hier vast nog wel eens terug, ga zo door!

Gegeten op 1 november 2015

zware_jongen

Heerlijk gegeten. Ondanks de drukte (bijna alle andere gasten kwamen eten voordat ze naar de musical Anne gingen in het Theater Amsterdam naast Woods) was er een vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was ruim voldoende en heerlijk. Een aanrader!!!

Gegeten op 22 oktober 2015

ellyvangompel

Via online reservering

met de social deal gegeten bij Woods. Het eten is niet slecht maar erg machtig en zwaar allemaal. De bediening was goed, de wijn ook, maar wij zullen hier niet meer terug komen.

Gegeten op 18 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Woods in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.