Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Woods

1. Restaurant
  2. Internationaal

Woods

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 80 806 46

clinders

Heerlijk gegeten bij Woods! vooral m'n voorgerecht canneloni van zalm vond ik erg lekker, maar ook de portobello gevuld met pompoen was goed. M'n tafelgenoten waren erg te spreken over de eendenborst. Ook de nagerechten waren er goed. Wij gingen niet naar het theater en hadden daarom alle tijd, maar als je wel naar het theater gaat zorgen ze dat je op tijd bent. Ik kom zeker nog eens terug!

Gegeten op 11 oktober 2014

eveliner

Online gereserveerd voor een diner voorafgaand aan de voorstelling Anne in Theater Amsterdam. Bij binnenkomst werden we ietwat schuchter verwelkomd. Terwijl we plaatsnamen vroeg een ober ons meteen wat hij kon inschenken. Kwam erg gehaast over. We kozen voor een 2 gangenmenu. De mannen kozen de sate, mijn tafelgenote de gamba's en ik een salade met gebakken kip. De sate was smakelijk maar geen grote portie voor een volwassen man, de gamba's erg pittig door een overvloed aan chili wat de smaak verpestte en mijn gebakken kip was koude julienne gesneden kipfilet (voor op brood).
Het dessert was gelukkig wel erg smakelijk.
Vooraf had ik gezien dat dit restaurant zich onderscheid door vega en lactosevrije gerechten, helaas hadden ze geen lactosevrije capucchino. Dit vond ik erg vreemd.
Ook een paracetamol had dit restaurant niet voorradig. Toen ik het als tip meegaf kreeg ik een ontwijkend en onverstaanbaar antwoord.
Jammer, ik had meer verwacht van dit restaurant op basis van de recensies. Prijs-kwaliteit niet in verhouding. Ik beveel dit restaurant niet snel aan. Gemiste kans voor een restaurant dat met name klandizie krijgt van mensen die theater bezoeken.

Gegeten op 17 oktober 2014

roeli

Na de middagvoorstelling van Anne in Theater Amsterdam hier even nagepraat onder het genot van een biertje, bouillabaisse, brood van Menno, en een lekkere panna cotta. Prima eten, bediening vlot.

Gegeten op 31 mei 2014

MarkWessel

Weer eens iets anders, prachtige plek bij de haven van Amsterdam. Het eten is goed, geen standaard gerechten maar ook niet te ver gezocht. We betaalden 34,50 voor drie gangen, een prima prijs. Kwaliteit is ook goed, ik had als hoofdgerecht gegrilde dorade, mijn partner de steak. Niks op aan te merken. Voorgerechten simpel maar lekker, alleen stonden ze bijzonder snel op tafel. Desserts: prima.
Je kunt er ook lunchen of alleen iets drinken in de bar. Het zit naast Theater Amsterdam, wel handig te combineren dus.
Zeker een aanrader, ik ga er zeker nog eens eten.

Gegeten op 11 mei 2014

Ilse-Vos

Gisteravond voor het eerst wezen eten in het nieuwe restaurant Woods. We waren met z'n zessen en dat was geen enkel probleem. Al met al een heerlijke avond gehad. Je betaalt niet de jackpot, het eten is lekker, er hangt een goede sfeer, er loopt fijne bediening rond. Ik had een heerlijke sukadesteak met goed gebakken frietjes. Mijn tafelgenoot is vegetarisch. Meestal zit zij dan aan iets met geitenkaas, een saaie lasagne of een laf spinaziegerecht, maar de ravioli van asperges was iets dat zij nog nooit had geproefd. Erg lekker allemaal. Kortom: ik kom er zeker nog een keer terug.

Gegeten op 6 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Woods in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.