Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Woods

1. Restaurant
  2. Internationaal

Woods

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 80 806 46

roeli

Na de middagvoorstelling van Anne in Theater Amsterdam hier even nagepraat onder het genot van een biertje, bouillabaisse, brood van Menno, en een lekkere panna cotta. Prima eten, bediening vlot.

Gegeten op 31 mei 2014

MarkWessel

Weer eens iets anders, prachtige plek bij de haven van Amsterdam. Het eten is goed, geen standaard gerechten maar ook niet te ver gezocht. We betaalden 34,50 voor drie gangen, een prima prijs. Kwaliteit is ook goed, ik had als hoofdgerecht gegrilde dorade, mijn partner de steak. Niks op aan te merken. Voorgerechten simpel maar lekker, alleen stonden ze bijzonder snel op tafel. Desserts: prima.
Je kunt er ook lunchen of alleen iets drinken in de bar. Het zit naast Theater Amsterdam, wel handig te combineren dus.
Zeker een aanrader, ik ga er zeker nog eens eten.

Gegeten op 11 mei 2014

Ilse-Vos

Gisteravond voor het eerst wezen eten in het nieuwe restaurant Woods. We waren met z'n zessen en dat was geen enkel probleem. Al met al een heerlijke avond gehad. Je betaalt niet de jackpot, het eten is lekker, er hangt een goede sfeer, er loopt fijne bediening rond. Ik had een heerlijke sukadesteak met goed gebakken frietjes. Mijn tafelgenoot is vegetarisch. Meestal zit zij dan aan iets met geitenkaas, een saaie lasagne of een laf spinaziegerecht, maar de ravioli van asperges was iets dat zij nog nooit had geproefd. Erg lekker allemaal. Kortom: ik kom er zeker nog een keer terug.

Gegeten op 6 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Woods in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Woods. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.