a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 294 59 52

Pauline W

Met een vriendin genoten van dit geweldig eten. Zij nam de vis van de dag en ik had polenta met asperges en geitenkaas. De wijn erbij was uitstekend en werd in mooie glazen geschonken. Er zat een aantal mensen buiten op het terras. Gemoedelijke sfeer in een perfect buurtrestaurant.

Gegeten op 14 april 2016

jooxt

Vandaag in het zonnetje op het terras bij Cafe Lombok de Bulgurburger gegeten. Super lekker. Bediening is snel en alert. Aanrader, ook als je alleen voor een biertje komt.

Gegeten op 13 maart 2016

dedennis

Ik kom hier eens in de zoveel tijd. De burger was altijd erg lekker. Helaas bleek toen ik er januari was dat er een andere chef is; de burger was matig. Jammer.
Afgelopen week alleen wat gedronken; cocktails? Doe maar niet. Als je het niet kunt, verkoop het dan niet. Bieren van de tap en assotiment op fles is prima overigens. De plek blijft leuk, maar ik hoop wel dat er inmiddels weer een goede chef werkt. Anders houd ik het uitsluitend bij een lekker biertje.

Gegeten op 16 januari 2016

eijndkool

Zaterdag einde middag en avond geborreld en gegeten in sfeervol café, waar je heerlijk en verrassend kunt eten. Een gezellige drukte met leuke bediening. De gerechten zijn vernieuwd en bijzondere smaakvolle combinaties. Heerlijk!

Gegeten op 27 februari 2016

C89

Laatst weer een top avond in café Lombok gehad! Wat een fijne plek om met vrienden samen te komen!
Heerlijk gegeten, lekkere biertjes en gezellige bediening! Je voelt je er direct thuis, mede dankzij de top bediening!
De nieuwe hamburger was heerlijk! En ook de friet met mayo(!) was top! Een verrassende pompoensalade maakte de maaltijd compleet! Ik kom zeker snel weer terug! Ik kan deze plek iedereen aanbevelen!

Gegeten op 27 februari 2016

osansje

Gezellige tent met aardig personeel. Hartsikke leuk om een biertje te gaan drinken zeker s'zomers op het terras. Meer café dan restaurant. Ik raad je af er te gaan eten het eten is niet veel bijzonders en duur. Voor een middelmatige hamburger €14,- vragen slaat nefgens op. Een keer Gado Gado gegeten waar grote stukken rouwe bloemkool in waren gegooid. Echt niet te eten. De bediening is vriendelijk maar vergeetachtig en luisteren blijkt moeilijk. Heb er in 3 jaar een paar maal een hamburger besteld en van de 4 x 3 x gevraagd of de hete saus er af kon. (vinden mijn kids niet lekker) van de 4x zijn ze het 3x vergeten (waar gebeurd!). Regelmatig moet je lang wachten, vergeten ze een gerecht of krijg je het later dan de rest. Biertje drinken met heerlijke garnalenkroketjes raad ik jullie aan dan is het een leuk café (wel hard schreeuwen naar de bediening:-)

Gegeten op 4 januari 2016

larasimons

Wanneer wij geen zin hebben om te koken gaan wij altijd naar Cafe Lombok: een hamburger voor mijn man, iets van de kaart voor mij en een bordje extra groenten voor onze dochter. En altijd met een bijzonder biertje erbij: lekker eten met vaak verassende combinaties, lekker drinken en aardige bediening. Wat wil je nog meer? Ook is het voor onze dochter van 2 altijd leuk spelen met al het aanwezige speelgoed en wordt er moeite gedaan om voor haar ook een lekker en gezond bordje eten te maken.
Beste eetcafe van de buurt!

Gegeten op 21 december 2015

RoaldM

Vorige week een hapje wezen eten bij Café Lombok. Was hier één keer eerder geweest en toen redelijk tevreden, maar nu ging ik aan het eind van de avond positief en voldaan huiswaarts. Dinerkaart was flink veranderd, maar gelukkig was mijn favoriete biertje 'Broeders' er nog wel. De Arabische visschotel smaakte goed en was qua portie ruim voldoende. Bediening was goed. Gezellig en informeel, maar zo'n ongedwongen sfeertje ervaar ik als prettig. Tot de volgende keer!

Gegeten op 6 januari 2016

kees230

Eigenlijk belachelijk duur voor wat je krijgt. Hamburgers zijn koud en lijken diepvriesgevallen. Smakeloos. Overige maaltijden waren ook niet best. We waren met 7 en slechts 1 had redelijk warm eten. Doorgaans stuur ik het terug maar zou daarmee de sfeer verzieken. Vermoed dat ik de keuken niet echte koks staan. De prijzen lijken meer te passen bij een ECHT restaurant.
Maar ze zijn wel aardig!

Gegeten op 5 december 2015

Paxsmo86

Waar moet je beginnen bij Cafe Lombok. Ik ben ongeveer op 3 stappen loopafstand opgegroeid vanaf die hoek. Op die hoek heeft heel veel gezeten. Vroeger een heel goed restaurant, maar in een minder goede buurt en nu de buurt echt leuk aan het worden is zit er een cafe, met eten dat tegenvalt.

Ik kom er vaak, maar waarom? Eigenlijk alleen maar omdat het zo dichtbij is, groot terras, en je kan er goed mensen kijken.

Het eten is er niet lekker. Ik zou ook niemand aanraden om hier te gaan eten.
Tuurlijk, als je 10 speciaal biertjes verder bent, zijn bitterballen altijd goed. Maar een echte maaltijd hier is niet aan te raden. Het is het allemaal net niet. Ook vind ik het Marokkaanse / Arabische food concept niet echt passen bij de rest van het drink concept met gewoon biertjes drinken, spelletjes spelen, en in het zonnetje kletsen met buurtgenoten.

De drankjes zijn duur (bier ook).

Bediening is niet altijd even snel (ligt echt aan hun dag). Ze zijn wel altijd vriendelijk en gezellig.

En toch kom ik er vrij regelmatig. Het is gewoon een top locatie, in het zonnetje, en iedereen kent elkaar. Als ze nu ook nog eens echt lekker eten zouden serveren zou het cafe ook nog echt top zijn en niet alleen de locatie. Als we op zoek zijn naar een plek om wat te drinken en een hapje te eten gaan we eigenlijk altijd wel naar West, daar is het eten gewoon een stuk beter.

Gegeten op 27 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Cafe Lombok Eten & Drinken in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Lombok Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.