Cafe Lombok Eten & Drinken

• 7.2

• 7.6

tvlierop
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk lokaal restaurant, goede prijs kwaliteit en aardig personeel en lekker eten. Niks speciaals, maar een goed restaurant om de hoek om af en toe binnen te lopen. Utrechts bier en fijne ambiance.

Gegeten op 14 november 2013

G-R-
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijk buurtcafé!
De kwaliteit stijgt uit boven de prijs, leuke bediening, zeer vriendelijk, precies vaak genoeg wisselende kaart, fijne muziek.
Ik zit hier graag: de ene keer overdag met een goede kop koffie, de andere dag om lekker met vrienden te borrelen, dan wel een goede hap te eten.
Een goed en werkend concept als je het mij vraagt!

Gegeten op 17 januari 2014

pokpok
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten! We kregen meer dan waar voor ons geld. Een lekkerdere burger vind je niet snel in Utrecht. De borek en forel waren ook perfect. We werden bovendien vakkundig bediend door een jongen die erg op Lexie Immers lijkt.
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 24 januari 2014

LotteVB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een mooi ingericht cafe met een gezellig sfeertje.
We hadden recensies gelezen dat ze muziek te hard zou staan, of de bediening onvoldoende, maar dat viel bij ons heel erg mee.
De curry was niet zo speciaal, de borek verassend en zag er goed uit. Tevens hebben we het dag menu geprobeerd wat ook erg lekker was.
Zoals ik in vorige recensies heb gelezen was de groenten bij ons ook niet goed doorgekookt. Wellicht een keuze van de kok?

Gegeten op 9 januari 2014

Avondrood
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van bekende bij Lombok gezeten vrijdag avond. Eerst wat drankjes gedronken, en toen prima gegeten. Leuk dat ze veel Utrechtse biertjes op de kaart hebben. Het eten is goed voor de prijs die ze vragen. Aanrader is de hele makreel die gerookt is! Wij komen terug!

Gegeten op 1 november 2013

peter_janknegt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig eetcafe met regelmatig wisselende kaart. We eten hier een paar keer per jaar en altijd is het gewoon goed voor een prima prijs. Bediening is altijd vriendelijk en met mooi weer kun je lekker buiten zitten.

Een bepaald gerecht aanraden is lastig omdat de kaart nog wel eens wisselt, maar als je plek hebt voor een toetje, probeer dan de hemelse modder! Heerlijk!

Gegeten op 20 juli 2013

Tolletje75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een tegenvaller zeg. Voorgerecht was niet onsmakelijk maar ook niet erg spannend. Met Turks brood kan niet veel misgaan, jammer dat het van te voren al gesneden was en dus aan de buitenkant droog was geworden. Hoofdgerecht (broodje met bulgurburger en de curry) vonden we ook niet bijzonder. Burger wat droog, curry niet te scherp maar groente was te rauw en met het mes niet door te snijden. Wat vooral storend was was dat de meneer van de bediening steeds met de muziek bezig was en halverwege nummers weer overschakelde op een ander nummer en ook het volume iedere keer harder en zachter zette. Zeer irritant als je onder de box zit. Voor ons alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 oktober 2013

HelenP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke tent. De kwaliteit van de bediening is wat wisselvallig, maar wel altijd erg vriendelijk. Het eten is goed. Een aparte menukaart. Hoop wel dat die af en toe wat gewijzigd wordt, dan blijf ik zeker komen.

Gegeten op 6 augustus 2013

Maarten_C
  • Recensies in de laatste twee jaar

Utrecht heeft een nieuwe nummer 1 qua slechte bediening. Werkelijk nog nooit zo onverschillig, langzaam en allround slecht bediend. En als je dan eindelijk je bestelling mag plaatsen dan is dit geen enkele garantie dat deze ook aankomt. Ruim een uur wachten op hoofdgerechten die nooit aankomen, van ellende dan maar de drankjes afrekenen om ergens anders te gaan eten en dan toch de nooit geserveerde gerechten op de rekening aantreffen en geen excuus hoeven te verwachten? Juist, het kan in Lombok... Absolute afrader!

Overigens week eerder ook geweest en ondanks de toen ook verschrikkelijke bediening wel eten gekregen. Complimenten voor de kok en de prijs-kwaliteit verhouding.

Gegeten op 30 juni 2013

Eva1986
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister hier met twee personen binnen gegeten. Sfeer is leuk, we moesten even wachten op een tafel; niet erg natuurlijk. Toen er na 3 kwartier een tafel vrijkwam had de bediening dat niet door, dus zelf maar gevraagd of we mochten gaan zitten. Toen onze bestelde maaltijdsalades kwamen was de tafel nog niet schoongemaakt na onze voorgangers (servet, bakje met gesmolten ijs, etensresten en glaswerk op tafel!). Salade was ook niet bijzonder. Wel een groot stuk zal, maar veel te veel dressing en de portie was eigenlijk ook best karig. Toch maar een toetje daardoor genomen. Hemelse modder was in presentatie waardeloos; maar wel smakelijk en ook de worteltaart smaakte goed. Kortom; je zit er wel gezellig, de bediening was vriendelijk, maar niet erg oplettend (buiten roken etc.). Helaas voor het eten hoef je er niet te komen. Wellicht de verkeerde keus genomen in hoofdgerecht. Zou hier terugkomen voor koffie of lunch, maar niet voor diner.

Gegeten op 13 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Cafe Lombok Eten & Drinken in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Lombok Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!