Cafe Lombok Eten & Drinken

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 030 294 59 52

MLotte

Beperkte, maar lekkere kaart. Veel lekkere en aparte biertjes op de kaart. Goede, snelle bediening. Prettige sfeer en goede muziek.

Gegeten op 31 maart 2015

fiona2

Voor de eerste keert eindelijk naar Café Lombok geweest bij mij om de hoek. We waren met z'n vijven, 3 vegetariërs en 2 pescetariërs. Gelukkig stonden er voldoende vegetarische gerechten op de kaart. Vooral veel voorgerechten, bij de voorgerechten kun je als vegetariër kiezen uit 2 gerechten. Op zich prima, maar nog een erbij die geen burger is, zou geweldig zijn.

Dat gezegd hebbende, was de bulghurburger wel erg lekker. De dhal was lekker, maar de bloemkool was nog bijna rauw en was bijna niet te snijden. Lekkere wijn erbij! Wel een klein bakje friet voor 4 personen samen.
De nagerechten waren prima, alleen was de custard wel erg dun en moest die gegeten worden met een vork. Ook werd er een verkeerd nagerecht bezorgd bij een van ons.

De bediening is erg prettig, spontaan en vriendelijk. Er werd plek voor ons gemaakt.

Verder is de sfeer in het café erg fijn en ziet het er leuk uit met comfortabele stoelen. Kom zeker weer terug dus!

Gegeten op 25 januari 2015

Raimooij

Op weg naar huis besloten om een keer in Café Lonbok te gaan eten. Ondanks dat er veel gereserveerd was, was er alsnog een mooi plaatsje vrij. Qua drinken hebben ze hier bijzondere biertjes uit de streek (o.a. Winter Saison - Final Countdown van brouwerij de Rooie Dop). Ook de gerechten zijn lekker. We hebben twee hoofdgerechten genomen: pompoensalade en een keftaburger. Je krijgt een klein bakje friet maar je kan gratis bij bestellen.
In totaal waren we €41,30 kwijt voor twee hoofdgerechten, twee drankjes en en twee thee. Ook het decor is erg leuk.

Gegeten op 16 januari 2015

Lot87

De menukaart is "klein" maar heel goed samengesteld. Veel vega opties en originele gerechten. Ik had de bulghurburger, deze was heerlijk op smaak maar misschien iets te zout. Frietjes die bij het hoofdgerecht kwamen waren lekker, ook de wijn bij Cafe Lombok is goed! Wel jammer dat ze deze in gewone water glazen serveren.

Bediening was vriendelijk maar een beetej onoplettend (ondanks dat het rustig was), een aantal dingen werden vergeten (wat uiteindelijk wel goed werd gemaakt!) en moest een aantal keer naar de bar lopen voor een nieuw glas wijn.

De sfeer en inrichting zijn top: laagdrempelig en gezellig. Ook de prijs/kwaliteit is prima!
Komen zeker nog een keer terug om andere gerechten op de kaart te proberen!

Gegeten op 25 augustus 2014

tvlierop

Leuk lokaal restaurant, goede prijs kwaliteit en aardig personeel en lekker eten. Niks speciaals, maar een goed restaurant om de hoek om af en toe binnen te lopen. Utrechts bier en fijne ambiance.

Gegeten op 14 november 2013

G-R-

Wat een heerlijk buurtcafé!
De kwaliteit stijgt uit boven de prijs, leuke bediening, zeer vriendelijk, precies vaak genoeg wisselende kaart, fijne muziek.
Ik zit hier graag: de ene keer overdag met een goede kop koffie, de andere dag om lekker met vrienden te borrelen, dan wel een goede hap te eten.
Een goed en werkend concept als je het mij vraagt!

Gegeten op 17 januari 2014

pokpok

Heerlijk gegeten! We kregen meer dan waar voor ons geld. Een lekkerdere burger vind je niet snel in Utrecht. De borek en forel waren ook perfect. We werden bovendien vakkundig bediend door een jongen die erg op Lexie Immers lijkt.
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 24 januari 2014

LotteVB

Een mooi ingericht cafe met een gezellig sfeertje.
We hadden recensies gelezen dat ze muziek te hard zou staan, of de bediening onvoldoende, maar dat viel bij ons heel erg mee.
De curry was niet zo speciaal, de borek verassend en zag er goed uit. Tevens hebben we het dag menu geprobeerd wat ook erg lekker was.
Zoals ik in vorige recensies heb gelezen was de groenten bij ons ook niet goed doorgekookt. Wellicht een keuze van de kok?

Gegeten op 9 januari 2014

Avondrood

Op aanraden van bekende bij Lombok gezeten vrijdag avond. Eerst wat drankjes gedronken, en toen prima gegeten. Leuk dat ze veel Utrechtse biertjes op de kaart hebben. Het eten is goed voor de prijs die ze vragen. Aanrader is de hele makreel die gerookt is! Wij komen terug!

Gegeten op 1 november 2013

peter_janknegt

Gezellig eetcafe met regelmatig wisselende kaart. We eten hier een paar keer per jaar en altijd is het gewoon goed voor een prima prijs. Bediening is altijd vriendelijk en met mooi weer kun je lekker buiten zitten.

Een bepaald gerecht aanraden is lastig omdat de kaart nog wel eens wisselt, maar als je plek hebt voor een toetje, probeer dan de hemelse modder! Heerlijk!

Gegeten op 20 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Cafe Lombok Eten & Drinken in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Lombok Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.