a TripAdvisor company

1. 6,6 10 1 18

2. 7,0

3. 7,5

osansje

Gezellige tent met aardig personeel. Hartsikke leuk om een biertje te gaan drinken zeker s'zomers op het terras. Meer café dan restaurant. Ik raad je af er te gaan eten het eten is niet veel bijzonders en duur. Voor een middelmatige hamburger €14,- vragen slaat nefgens op. Een keer Gado Gado gegeten waar grote stukken rouwe bloemkool in waren gegooid. Echt niet te eten. De bediening is vriendelijk maar vergeetachtig en luisteren blijkt moeilijk. Heb er in 3 jaar een paar maal een hamburger besteld en van de 4 x 3 x gevraagd of de hete saus er af kon. (vinden mijn kids niet lekker) van de 4x zijn ze het 3x vergeten (waar gebeurd!). Regelmatig moet je lang wachten, vergeten ze een gerecht of krijg je het later dan de rest. Biertje drinken met heerlijke garnalenkroketjes raad ik jullie aan dan is het een leuk café (wel hard schreeuwen naar de bediening:-)

Gegeten op 4 januari 2016

larasimons

Wanneer wij geen zin hebben om te koken gaan wij altijd naar Cafe Lombok: een hamburger voor mijn man, iets van de kaart voor mij en een bordje extra groenten voor onze dochter. En altijd met een bijzonder biertje erbij: lekker eten met vaak verassende combinaties, lekker drinken en aardige bediening. Wat wil je nog meer? Ook is het voor onze dochter van 2 altijd leuk spelen met al het aanwezige speelgoed en wordt er moeite gedaan om voor haar ook een lekker en gezond bordje eten te maken.
Beste eetcafe van de buurt!

Gegeten op 21 december 2015

RoaldM

Vorige week een hapje wezen eten bij Café Lombok. Was hier één keer eerder geweest en toen redelijk tevreden, maar nu ging ik aan het eind van de avond positief en voldaan huiswaarts. Dinerkaart was flink veranderd, maar gelukkig was mijn favoriete biertje 'Broeders' er nog wel. De Arabische visschotel smaakte goed en was qua portie ruim voldoende. Bediening was goed. Gezellig en informeel, maar zo'n ongedwongen sfeertje ervaar ik als prettig. Tot de volgende keer!

Gegeten op 6 januari 2016

kees230

Eigenlijk belachelijk duur voor wat je krijgt. Hamburgers zijn koud en lijken diepvriesgevallen. Smakeloos. Overige maaltijden waren ook niet best. We waren met 7 en slechts 1 had redelijk warm eten. Doorgaans stuur ik het terug maar zou daarmee de sfeer verzieken. Vermoed dat ik de keuken niet echte koks staan. De prijzen lijken meer te passen bij een ECHT restaurant.
Maar ze zijn wel aardig!

Gegeten op 5 december 2015

Paxsmo86

Waar moet je beginnen bij Cafe Lombok. Ik ben ongeveer op 3 stappen loopafstand opgegroeid vanaf die hoek. Op die hoek heeft heel veel gezeten. Vroeger een heel goed restaurant, maar in een minder goede buurt en nu de buurt echt leuk aan het worden is zit er een cafe, met eten dat tegenvalt.

Ik kom er vaak, maar waarom? Eigenlijk alleen maar omdat het zo dichtbij is, groot terras, en je kan er goed mensen kijken.

Het eten is er niet lekker. Ik zou ook niemand aanraden om hier te gaan eten.
Tuurlijk, als je 10 speciaal biertjes verder bent, zijn bitterballen altijd goed. Maar een echte maaltijd hier is niet aan te raden. Het is het allemaal net niet. Ook vind ik het Marokkaanse / Arabische food concept niet echt passen bij de rest van het drink concept met gewoon biertjes drinken, spelletjes spelen, en in het zonnetje kletsen met buurtgenoten.

De drankjes zijn duur (bier ook).

Bediening is niet altijd even snel (ligt echt aan hun dag). Ze zijn wel altijd vriendelijk en gezellig.

En toch kom ik er vrij regelmatig. Het is gewoon een top locatie, in het zonnetje, en iedereen kent elkaar. Als ze nu ook nog eens echt lekker eten zouden serveren zou het cafe ook nog echt top zijn en niet alleen de locatie. Als we op zoek zijn naar een plek om wat te drinken en een hapje te eten gaan we eigenlijk altijd wel naar West, daar is het eten gewoon een stuk beter.

Gegeten op 27 september 2015

anthropo

Leuke locatie, met een kaart die van meer creativiteit getuigd dan andere eetcafé's. Misschien een tikje duur, maar eigenlijk zijn de prijzen in vergelijking met andere horeca in de randstad ook wel weer normaal. De bediening is duidelijk te informeel (sorry maar gasten moet je gewoon niet te amicaal behandelen), teveel met zichzelf of collega's bezig en sommige waren gewoonweg lomp. Als je een vol dienblad hebt en je kan iemands biertje niet ergens neerzetten op tafel omdat het ver is dan zeg je niet ''hey kun je het ff aanpakken''... Er was één knul die goed en netjes bediende, maar de rest van het personeel (in 2013/2014) heb ik nooit goed gevonden. En ja, heb er vaak genoeg gezeten om het te beoordelen want ik woonde om de hoek en het was ons stamcafé voor een tijdje :)

Gegeten op 1 augustus 2015

ilona24

Kaart is divers en ziet er goed uit. Interieur is ook leuk, knus met leuke decoraties en ook spelletjes. We bestelden de makreel, de parelhoen en de portobello met haloumi en gegrilde groenten. Dit laatste gerecht viel helaas een beetje tegen. Ik ben dol op portobello, maar deze smaakten alsof ze te lang in de oven waren geweest en daarna hadden liggen verrimpelen onder een warmtelamp; ze waren droog en kurkachtig. Zonde. De quinoa was wel lekker op smaak gebracht met citrusvruchten en granaatappel. Apart! De parelhoen smaakte volgens mijn tafelgenoot prima. De makreel was niet makkelijk te fileren en was erg groot voor één persoon.
Ik herken me niet in eerdere recensie dat je weinig brood en dip krijgt. Wij bestelden 1 portie en kregen ruim een half turks brood met 4 verschillende dips, zeker voldoende.
De bediening was prima, maar soms traag. Mensen die later naast ons kwamen zitten waren al klaar met hun hoofdgerecht voordat het überhaupt bij ons op tafel stond. Goede prijzen.

Gegeten op 23 augustus 2015

Lienepien_1984

Het leek veelbelovend maar helaas viel het eten toch tegen. De porties waren nogal klein. Zo besteld we vooraf als hapje stuks brood met dip en kregen we nog geen kwart van een heel brood met een beetje tapanade waar je doodleuk 7 euro voor betaalt. Wetende dat je in die wijk op elke hoek een heel brood voor een euro krijgt is dat toch wel mager. Ook het verdere eten was niet echt speciaal. Jammer.

Gegeten op 13 mei 2015

myrjan

Gisteravond weer heerlijk gegeten in cafe Lombok. We waren van plan om alleen een lekker biertje te pakken op het terras, maar zoals vaker mondde dat uit in een gezellige avond, genietend van de chef's special. Dat zijn verrassende gerechten, zoals vanavond vooraf reepjes ingelegde heekfilet en als hoofdgerecht een heerlijke kalfs ribeye. Super! Met de vaste menukaart is ook niks mis, en met de prijs-kwaliteitverhouding al helemaal niet.
De bierkaart biedt de avontuurlijke drinker veel keuzemogelijkheden. Ooit gedacht dat een pikzwart bier lekker fris kan zijn? Natuurlijk zijn ook de diverse varianten " Van de streek" niet te versmaden. Als je aarzelt, vraag dan gerust om een proefglaasje. Als iets niet helemaal je smaak is, weet de barman altijd wel een biertje te vinden dat je wel lekker vindt.
Kortom: gezellig, lekker en niet duur. Een echte pleisterplaats voor de buurt!

Gegeten op 26 juli 2015

KrahnFugel

De locatie en sfeer van eetcafe Lombok zijn prima. Lekker terras in de zon aan een druk kruispunt (moet je wel van houden, maar is altijd wat te zien) en binnen een soort huiskamersfeer.

De bediening is vriendelijk maar moet je constant blijven herinneren aan je bestellingen, want van de tafel naar de keuken of bar zijn ze meestal de helft vergeten. Wordt wel allemaal weer netjes en vriendelijk rechtgezet, maar op een gegeven moment toch wat vervelend.

De kwaliteit van het eten verschilt nogal. De hamburger (standaard op de kaart) is prima, maar de keuken heeft (zoals nogal veel restaurants) de neiging tot creatief experimenteren wat niet altijd goed uitpakt.

Gegeten op 17 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Cafe Lombok Eten & Drinken in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Lombok Eten & Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.