Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Antonio's

1. Italiaans

Antonio's

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 350 40 30

gerklaver

Afgelopen maandag hier gegeten.
Uiteraard met Vakantieveiling bon zoals iedereen die daar eet.

Het eten was prima bediening was vrij (althans dat was het verhaal ik denk dat de kok er vaker alleen voor staat.
Maar hij deed enorm z'n best.
Het duurde wel lang maar alles kwam goed en het eten was prima.

Het decor is ronduit jammer overal lege glazen alles hangt scheef je kijkt zo de WC in.
Erg jammer.
Met wat simpele handelingen zou dit stukken beter kunnen!

Maar het eten is prima en de prijs met de bon was ronduit goed.

Gegeten op 29 december 2014

mama_arguleh

Als je hier gaat eten, moet je geen hoogstaande gerechten verwachten. Dat deden we ook niet, en vooral niet met de Vakantieveilingenbon die we hadden. Als je op die manier kijkt, is het een prima pizzeria.
Mijn man was wat later, maar het was voor mij geen probleem om alvast te gaan zitten met een drankje. Toen hij een uur later arriveerde, werden we meteen geholpen en stond binnen no-time het voorgerecht op tafel: voor ons beiden champignons. Deze waren wel lekker, hoewel ik ze wel wat kaal vond zo alleen. Ik had er wel een broodje of zo bij gelust.
De pizza's die we hadden, waren ook prima: quatro formaggi en vegetariana. Ze kwamen rechtstreeks uit de oven en waren lekker.
Het toetje was simpel: een paar bolletjes ijs (supermarktkwaliteit) en goedkope spuitslagroom. Op zich wel oké en meer kun je ook niet verwachten voor de prijs die we ervoor hebben betaald. Zouden we dit echter in een wat duurder restaurant hebben gekregen, dan hadden we het teruggestuurd.
De gerechten volgden elkaar snel op, wat wij wel prettig vonden, omdat we moe waren en er thuis een baby op ons wachtte. Ik denk dat er echter mensen zijn die liever wat meer tijd tussen de gerechten zouden willen hebben. Minpuntje in de bediening was dat de man niet goed Nederlands sprak en daardoor mijn man niet zo goed begreep toen hij een vraag stelde, maar al met al, als je even snel een pizza wilt eten, is dit een goed adres.

Gegeten op 7 december 2014

MariellevdV

Als echte Italië liefhebbers troffen we een strak en sober ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Snelle service met een kwinkslag. Het was een heerlijke maaltijd en we hebben dan ook 2 verse pizza's meegenomen om de volgende dag van te genieten.
Ook die waren erg lekker, zelfs nadat ze waren opgewarmd.
Een echte aanrader voor liefhebbers van Italiaans eten op zijn Nederlands.
Het eten was uitstekend én niet duur, ook de wijn (zowel rood als wit) waren prima en ook nog eens in mooie hoeveelheden. Tenslotte een overheerlijke cappucino genuttigd. Kortom een adres om terug te komen.

Gegeten op 12 november 2014

kitty25

met een vakantieveilingen gekochte bon hier gegeten. was wat angstig gezien de vorige reacties. onze ervaring was uitstekend! ja inrichting was eenvoudig maar rustig en deed erg fris aan niets op aan te merken. het eten was gewoon goed. prijs kwaliteit verhouding uitstekend zelfs. vooraf nam ik de champignons en mijn man de carpaccio, prima van smaak. als hoofdgerecht . spaghetti bolognese en pizza primavera. ik was wat angstig omdat de pizza's volgens sommige meningen niet gaar geweest zouden zijn nou deze was echt heerlijk knapperig. en het toetje eenvoudig maar . prima ja simpel ijs met spuitslagroom. maar voor zo'n prijs als je met vakantieveilingen betaalt is de prijs kwaliteit verhouding meer dan uitstekend!!!

Gegeten op 28 oktober 2014

Annelies1

Gisteren hier gegeten met gebruik van een vakantieveiling bon. Na alle negatieve berichten te hebben gelezen waren onze verwachtingen niet erg hoog gespannen. Het decor is zeker niet "gezellig"te noemen maar het heeft wel wat. Zo iets zou je ook in een eenvoudig restaurant in Italië tegen kunnen komen. De serveerster was ziek dus de eigenaar moest alles alleen doen. Petje af!! Hij bleef vriendelijk ondanks de drukte,zowel in het afhaalgedeelte als in het restaurant. Bijna alle tafeltjes waren bezet. We hadden het idee dat het niet allemaal nieuwe bezoekers waren. En dat zegt toch eigenlijk ook wel wat! We namen allebei als voorgerecht de champignons. Heerlijk! Mijn man nam de spaghetti carbonara en ik een vegetarische pizza. Allebei heerlijk. De pizza was lekker knapperig en op mijn verzoek extra pittig gemaakt. Dus extra moeite was niet te veel gevraagd. En ja,er wordt gevraagd bij het opnemen van de bestelling of je ook al weet wat je als nagerecht wilt. Maar als je aangeeft dat je dat nog niet weet is dat geen probleem. De chanti die wij er bij dronken was van een uitstekende kwaliteit! Al met al voor ons voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 24 oktober 2014

nicole110

Enige wat ik positief vond was de carpaccio.. De pizza was klef, en leek uit de vriezer te komen. Een aantal keren afgesnauwd door de bediening. En de man was niet te verstaan.
Bon niet te lezen, terwijl we apart af wilden rekenen.
Dit echt nooit meer!

Gegeten op 21 oktober 2014

iadea

Het dessert moet nog komen, maar gezien andere recensies hier en een vv-bon, was ik angstig hier te komen. Maar het eten is tot nu toe helemaal prima en ik heb jarenlang bij een pizzeria-ristorante gewerkt dus ik ben echt wel kritisch.
Carpaccio was prima, champignons van m'n man ook. Lasagne was lekker en ook de pizza niets op aan te merken.
Ja het duurt allemaal wat langer en hier geen muurschilderingen of chiantiflessen aan t plafond, maar het is lekker, ze doen hun best met z'n 2en om een vol restaurant en de afhaal te runnen en het was met de VV-bon ook niet duur.

stefan48

Via de vakantieveiling hier gegeten.
De zaak doet qua inrichting kil aan. Er gaat weinig sfeer vanuit.
Het eten is prima te noemen. Ik praat dan over het voorgerecht en de pizza's.
Het ijsje als dessert is eenvoudig maar wat wil je voor een prijs waar ik nog niet eens voor in de keuken wil staan.
Even een hapje eten dan is Antonio's een aanrader. Zoek je meer sfeer en gezelligheid dan zou ik verder kijken.
Voor ons een prima tent met een vriendelijke eigenaar en serveerster. Komen zeker terug

Gegeten op 12 augustus 2014

-Charles-

Gegeten op 27 september 2014

anita124

Met vvbon hier gegeten, hadden om 5 uur gereserveerd, maar wilde iets eerder komen. Dus netjes gebeld waarop de man erg boos werd. Nauwelijks te verstaan en toen ik vroeg wat hij zei gooide hij de hoorn erop. Gelijk terug gebeld waar dit voor nodig was, zei dat het restaurant pas om 5 uur opengaat. Aangeven dat overal staat dat het restaurant al om 4 uur open gaat, werd weer boos en hingop.
Met heel veel tegenzin naar het restaurant gegaan, kwamen 16:40 aan. Eenmaal binnen werd meneer helemaal boos en begon in zijn eigen taal te spreken, we hebben hem op de feiten gedrukt maar werd niet rustig, aangeven waarom wij niet konden zitten aangezien zijn hele zaak leeg was.
We moesten maar buiten wachten. Rond kwart voor 5 kwamen de eerste mensen en voor hun was heg geen probleem om alvast plaats te nemem.
Wij zijn net voor 5 ook nasr binnen gegaan en gevraagd of wij nu wel plaats mochten nemen waar heen snel op geantwoord werd.

Verder was het eten koud en de pizza smaakte erg naar deeg wat nog niet lang genoeg gebakken was.
Het leek eerder gemaakt en zo in de vriezer gelegd, hier zaten dus allemaal kristallen in.
De menukaart '(een geplastificeerd a4'tje) was erg smerig!! Zaten allemaal etensrestdn aanvast geplakt.
Een woord: NOOIT MEER!

Gegeten op 23 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Antonio's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Antonio's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.