Antonio's

Antonio's

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 350 40 30

jkleinveld

met vakantieveilingbon hier gegeten,mijn man carpaccio en pizza en ik champignons en lasagne,prima ,prima,lekker,lekker,vriendelijk meisje die bediend,ze gaf duidelijk aan dat als je gegrilde zalm wilde je bij moest betalen,of ik dat begreep van de kaart, ijsje toe en je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dus wij komen nog wel eens terug, de opmerkingen over het decor kan ik niet onderschrijven,het is helder en oogt ruim. de entree bij de toilet is niet helemaal geweldig,maar daar kom je niet voor,toch.

Gegeten op 1 april 2015

desiree53

Ook wij gingen hier eten met een bon van vakantieveilingen.nl. Eerst dachten we dat we verkeerd waren, omdat het op een afhaal pizzaria lijkt. Bleek er toch een zit gedeelte te zijn. Deze ruimte was erg sober ingericht.
Zou de plek niet misstaan als ze hier wat aan zouden doen.

De bediening was oke. Het meisje had geen bedrijfskleding aan en het had wat professioneler geoogd als dat wel was. Ze nam bestelling op en voorgerecht kwam snel. Carpaccio hadden we. Het was lekker, maar je merkte dat ze dit vtv klaar hadden gemaakt en al klaar stond in de koelkast. Heel snel daarna kwam de pizza al. Ook deze was lekker! Alleen kwam voor ons dit eten te snel na voorgerecht. Daarom de vraag of het toetje even kon wachten. Dat was goed en we moesten maar een seintje geven. 10 min later stond het ijs toch al op tafel. Toetje was matig. Zoals eerder genoemd supermarkt kwaliteit, zo ook de slagroom (geen horeca kwaliteit ). Wat wel raar was, was dat er een stel kwam eten die hun hond(je) bij hadden!? Volgens mij vonden de overige gasten dit ook raar.

Al met al - voor het geld wat we hadden betaald - prima voor een keertje.

Gegeten op 21 maart 2015

Michelleex

Vanavond net als iedereen met een bon van vakantieveilingen hier wezen eten. Toen we aankwamen zag het eruit als alleen een afhaal tentje, gaf een slechte eerste indruk.
Eenmaal binnen reservering doorgegeven en mochten we een tafeltje uitkieze, wij komen ervoor om bij het raam te gaan zitten. De kaarten lagen al klaar pp Tafel geplastificeerde A4tjes, drie keuzes voor het voorgerecht, wij kozen voor de carpcacio en de champignons in kruidenboter, smaakten allebei naar prijs - kwaliteit prima.
Ruime keuze aan hoofdgerechten wij kozen voor een pizza met vis en spaghetti carbonara. Ook deze smaakten beiden erg goed.
Het opnemen van de bestelling duurde wat lang en wij moesten gelijk het nagerecht opgeven keuze uit twee. Wij hadden beiden de coupe bianca, ijs met bevroren stukjes erin, en een toefje slagroom met erg plakkerige (eerder aangebrachte) chocolade saus. Het dessert was Helaas wat minder.
Voor de prijs via VV prima hier te eten. Goed bereikbaar met het OV.
Decoratie is gewoon slecht zou leuk zijn als ze er iets mee doen. Meisje van de bediening deed haar best, geen speciale kleding, geen (zichtbare) Horeca vaardigheden maar dat ging verder prima.
Prima avond gehad voor een mooie prijs

Gegeten op 13 maart 2015

gerklaver

Afgelopen maandag hier gegeten.
Uiteraard met Vakantieveiling bon zoals iedereen die daar eet.

Het eten was prima bediening was vrij (althans dat was het verhaal ik denk dat de kok er vaker alleen voor staat.
Maar hij deed enorm z'n best.
Het duurde wel lang maar alles kwam goed en het eten was prima.

Het decor is ronduit jammer overal lege glazen alles hangt scheef je kijkt zo de WC in.
Erg jammer.
Met wat simpele handelingen zou dit stukken beter kunnen!

Maar het eten is prima en de prijs met de bon was ronduit goed.

Gegeten op 29 december 2014

mama_arguleh

Als je hier gaat eten, moet je geen hoogstaande gerechten verwachten. Dat deden we ook niet, en vooral niet met de Vakantieveilingenbon die we hadden. Als je op die manier kijkt, is het een prima pizzeria.
Mijn man was wat later, maar het was voor mij geen probleem om alvast te gaan zitten met een drankje. Toen hij een uur later arriveerde, werden we meteen geholpen en stond binnen no-time het voorgerecht op tafel: voor ons beiden champignons. Deze waren wel lekker, hoewel ik ze wel wat kaal vond zo alleen. Ik had er wel een broodje of zo bij gelust.
De pizza's die we hadden, waren ook prima: quatro formaggi en vegetariana. Ze kwamen rechtstreeks uit de oven en waren lekker.
Het toetje was simpel: een paar bolletjes ijs (supermarktkwaliteit) en goedkope spuitslagroom. Op zich wel oké en meer kun je ook niet verwachten voor de prijs die we ervoor hebben betaald. Zouden we dit echter in een wat duurder restaurant hebben gekregen, dan hadden we het teruggestuurd.
De gerechten volgden elkaar snel op, wat wij wel prettig vonden, omdat we moe waren en er thuis een baby op ons wachtte. Ik denk dat er echter mensen zijn die liever wat meer tijd tussen de gerechten zouden willen hebben. Minpuntje in de bediening was dat de man niet goed Nederlands sprak en daardoor mijn man niet zo goed begreep toen hij een vraag stelde, maar al met al, als je even snel een pizza wilt eten, is dit een goed adres.

Gegeten op 7 december 2014

MariellevdV

Als echte Italië liefhebbers troffen we een strak en sober ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Snelle service met een kwinkslag. Het was een heerlijke maaltijd en we hebben dan ook 2 verse pizza's meegenomen om de volgende dag van te genieten.
Ook die waren erg lekker, zelfs nadat ze waren opgewarmd.
Een echte aanrader voor liefhebbers van Italiaans eten op zijn Nederlands.
Het eten was uitstekend én niet duur, ook de wijn (zowel rood als wit) waren prima en ook nog eens in mooie hoeveelheden. Tenslotte een overheerlijke cappucino genuttigd. Kortom een adres om terug te komen.

Gegeten op 12 november 2014

kitty25

met een vakantieveilingen gekochte bon hier gegeten. was wat angstig gezien de vorige reacties. onze ervaring was uitstekend! ja inrichting was eenvoudig maar rustig en deed erg fris aan niets op aan te merken. het eten was gewoon goed. prijs kwaliteit verhouding uitstekend zelfs. vooraf nam ik de champignons en mijn man de carpaccio, prima van smaak. als hoofdgerecht . spaghetti bolognese en pizza primavera. ik was wat angstig omdat de pizza's volgens sommige meningen niet gaar geweest zouden zijn nou deze was echt heerlijk knapperig. en het toetje eenvoudig maar . prima ja simpel ijs met spuitslagroom. maar voor zo'n prijs als je met vakantieveilingen betaalt is de prijs kwaliteit verhouding meer dan uitstekend!!!

Gegeten op 28 oktober 2014

Annelies1

Gisteren hier gegeten met gebruik van een vakantieveiling bon. Na alle negatieve berichten te hebben gelezen waren onze verwachtingen niet erg hoog gespannen. Het decor is zeker niet "gezellig"te noemen maar het heeft wel wat. Zo iets zou je ook in een eenvoudig restaurant in Italië tegen kunnen komen. De serveerster was ziek dus de eigenaar moest alles alleen doen. Petje af!! Hij bleef vriendelijk ondanks de drukte,zowel in het afhaalgedeelte als in het restaurant. Bijna alle tafeltjes waren bezet. We hadden het idee dat het niet allemaal nieuwe bezoekers waren. En dat zegt toch eigenlijk ook wel wat! We namen allebei als voorgerecht de champignons. Heerlijk! Mijn man nam de spaghetti carbonara en ik een vegetarische pizza. Allebei heerlijk. De pizza was lekker knapperig en op mijn verzoek extra pittig gemaakt. Dus extra moeite was niet te veel gevraagd. En ja,er wordt gevraagd bij het opnemen van de bestelling of je ook al weet wat je als nagerecht wilt. Maar als je aangeeft dat je dat nog niet weet is dat geen probleem. De chanti die wij er bij dronken was van een uitstekende kwaliteit! Al met al voor ons voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 24 oktober 2014

nicole110

Enige wat ik positief vond was de carpaccio.. De pizza was klef, en leek uit de vriezer te komen. Een aantal keren afgesnauwd door de bediening. En de man was niet te verstaan.
Bon niet te lezen, terwijl we apart af wilden rekenen.
Dit echt nooit meer!

Gegeten op 21 oktober 2014

iadea

Het dessert moet nog komen, maar gezien andere recensies hier en een vv-bon, was ik angstig hier te komen. Maar het eten is tot nu toe helemaal prima en ik heb jarenlang bij een pizzeria-ristorante gewerkt dus ik ben echt wel kritisch.
Carpaccio was prima, champignons van m'n man ook. Lasagne was lekker en ook de pizza niets op aan te merken.
Ja het duurt allemaal wat langer en hier geen muurschilderingen of chiantiflessen aan t plafond, maar het is lekker, ze doen hun best met z'n 2en om een vol restaurant en de afhaal te runnen en het was met de VV-bon ook niet duur.

Schrijf zelf een recensie over Antonio's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Antonio's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.