a TripAdvisor company

Antonio's

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 350 40 30

Proever66246

via vakantieveilingen hier gegeten... wat een ellende... de porties zijn klein en smaken niet .... ijs toe is echt om te huilen zoveel kristallen erin bediening erg slecht...een armetierig uitziend zooitje ... ik zeg nooit meer ....bah

Gegeten op 16 mei 2015

stefan48

Afgelopen vrijdagavond weer eens Bij Antonio's gaan eten.
Het was gezellig druk in het restaurant, we werden vriendelijk welkom geheten.
Middels een vakantieveilingenbon hadden we gereserveerd. Qua uitstraling is het een eenvoudig restaurant wat meer van een cafetaria weg heeft.
De voorgerechten: de carpaccio en de salade met tonijn waren lekker. Vervolgens namen we 2 pizza's. Beiden beoordeelden we als voldoende. Mijn enige opmerking is dat de bodem iets krokanter zou mogen.
Het toetje, ijs met warme chocoladesaus en slagroom viel tegen.
Er zitten veel ijskristallen in het ijs en dit lees je bij meerdere recensies. Jammer.
Maar vergeet niet dat je voor de prijs van de vakantieveilingenbon natuurlijk niet te veel moet verwachten.
Concluderend: een voldoende.

Gegeten op 8 mei 2015

essiej

Decor zag et niet uit net alsof je bij een afhaalrestaurant of een fastfood keten zat. Bediening was een beetje chagrijnig. Voorgerecht vond ik het lekkerst. Voor de rest was mijn pizza erg zuinig belegd.

De dame blanche was alleen erg vies. Zaten stukken ijsklontjes in.

Gegeten op 25 april 2015

ManonG

Vandaag hier gegeten met een bon van vakantieveilingen. Ook wij dachten eerst dat het een afhaaltent was. Toen we binnenkwamen vroeg ik of we in het lagere gedeelte mochten zitten, omdat dat er gezelliger uitzag. Dit mocht niet, want dat deel van het restaurant wou ze afsluiten (?). Een kwartier later zat er een andere tafel..

Het menu was een a4-tje met spellingsfouten erin.

Als voorgerecht beide een carpaccio genomen. Daar zat erg weinig smaak aan. Vervolgens allebei een pizza. Ik had een pizza Calzone die niet gaar was, en mijn vriend had een pizza mafiosa die erg karig was belegd. 'Met spekjes erop'. Er waren maarliefst 5 spekjes te vinden.

We hadden geen zin meer in een toetje en vroegen ons af of we in plaats van het ijsje dat in het menu stond een kopje koffie konden krijgen. Dit kon niet.. raar.

De hele avond bedient door een meisje die er overduidelijk geen zin in had, wat het totaalplaatje er niet beter op maakte.

Nooit meer.

Gegeten op 24 april 2015

jkleinveld

met vakantieveilingbon hier gegeten,mijn man carpaccio en pizza en ik champignons en lasagne,prima ,prima,lekker,lekker,vriendelijk meisje die bediend,ze gaf duidelijk aan dat als je gegrilde zalm wilde je bij moest betalen,of ik dat begreep van de kaart, ijsje toe en je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten dus wij komen nog wel eens terug, de opmerkingen over het decor kan ik niet onderschrijven,het is helder en oogt ruim. de entree bij de toilet is niet helemaal geweldig,maar daar kom je niet voor,toch.

Gegeten op 1 april 2015

desiree53

Ook wij gingen hier eten met een bon van vakantieveilingen.nl. Eerst dachten we dat we verkeerd waren, omdat het op een afhaal pizzaria lijkt. Bleek er toch een zit gedeelte te zijn. Deze ruimte was erg sober ingericht.
Zou de plek niet misstaan als ze hier wat aan zouden doen.

De bediening was oke. Het meisje had geen bedrijfskleding aan en het had wat professioneler geoogd als dat wel was. Ze nam bestelling op en voorgerecht kwam snel. Carpaccio hadden we. Het was lekker, maar je merkte dat ze dit vtv klaar hadden gemaakt en al klaar stond in de koelkast. Heel snel daarna kwam de pizza al. Ook deze was lekker! Alleen kwam voor ons dit eten te snel na voorgerecht. Daarom de vraag of het toetje even kon wachten. Dat was goed en we moesten maar een seintje geven. 10 min later stond het ijs toch al op tafel. Toetje was matig. Zoals eerder genoemd supermarkt kwaliteit, zo ook de slagroom (geen horeca kwaliteit ). Wat wel raar was, was dat er een stel kwam eten die hun hond(je) bij hadden!? Volgens mij vonden de overige gasten dit ook raar.

Al met al - voor het geld wat we hadden betaald - prima voor een keertje.

Gegeten op 21 maart 2015

Michelleex

Vanavond net als iedereen met een bon van vakantieveilingen hier wezen eten. Toen we aankwamen zag het eruit als alleen een afhaal tentje, gaf een slechte eerste indruk.
Eenmaal binnen reservering doorgegeven en mochten we een tafeltje uitkieze, wij komen ervoor om bij het raam te gaan zitten. De kaarten lagen al klaar pp Tafel geplastificeerde A4tjes, drie keuzes voor het voorgerecht, wij kozen voor de carpcacio en de champignons in kruidenboter, smaakten allebei naar prijs - kwaliteit prima.
Ruime keuze aan hoofdgerechten wij kozen voor een pizza met vis en spaghetti carbonara. Ook deze smaakten beiden erg goed.
Het opnemen van de bestelling duurde wat lang en wij moesten gelijk het nagerecht opgeven keuze uit twee. Wij hadden beiden de coupe bianca, ijs met bevroren stukjes erin, en een toefje slagroom met erg plakkerige (eerder aangebrachte) chocolade saus. Het dessert was Helaas wat minder.
Voor de prijs via VV prima hier te eten. Goed bereikbaar met het OV.
Decoratie is gewoon slecht zou leuk zijn als ze er iets mee doen. Meisje van de bediening deed haar best, geen speciale kleding, geen (zichtbare) Horeca vaardigheden maar dat ging verder prima.
Prima avond gehad voor een mooie prijs

Gegeten op 13 maart 2015

gerklaver

Afgelopen maandag hier gegeten.
Uiteraard met Vakantieveiling bon zoals iedereen die daar eet.

Het eten was prima bediening was vrij (althans dat was het verhaal ik denk dat de kok er vaker alleen voor staat.
Maar hij deed enorm z'n best.
Het duurde wel lang maar alles kwam goed en het eten was prima.

Het decor is ronduit jammer overal lege glazen alles hangt scheef je kijkt zo de WC in.
Erg jammer.
Met wat simpele handelingen zou dit stukken beter kunnen!

Maar het eten is prima en de prijs met de bon was ronduit goed.

Gegeten op 29 december 2014

mama_arguleh

Als je hier gaat eten, moet je geen hoogstaande gerechten verwachten. Dat deden we ook niet, en vooral niet met de Vakantieveilingenbon die we hadden. Als je op die manier kijkt, is het een prima pizzeria.
Mijn man was wat later, maar het was voor mij geen probleem om alvast te gaan zitten met een drankje. Toen hij een uur later arriveerde, werden we meteen geholpen en stond binnen no-time het voorgerecht op tafel: voor ons beiden champignons. Deze waren wel lekker, hoewel ik ze wel wat kaal vond zo alleen. Ik had er wel een broodje of zo bij gelust.
De pizza's die we hadden, waren ook prima: quatro formaggi en vegetariana. Ze kwamen rechtstreeks uit de oven en waren lekker.
Het toetje was simpel: een paar bolletjes ijs (supermarktkwaliteit) en goedkope spuitslagroom. Op zich wel oké en meer kun je ook niet verwachten voor de prijs die we ervoor hebben betaald. Zouden we dit echter in een wat duurder restaurant hebben gekregen, dan hadden we het teruggestuurd.
De gerechten volgden elkaar snel op, wat wij wel prettig vonden, omdat we moe waren en er thuis een baby op ons wachtte. Ik denk dat er echter mensen zijn die liever wat meer tijd tussen de gerechten zouden willen hebben. Minpuntje in de bediening was dat de man niet goed Nederlands sprak en daardoor mijn man niet zo goed begreep toen hij een vraag stelde, maar al met al, als je even snel een pizza wilt eten, is dit een goed adres.

Gegeten op 7 december 2014

MariellevdV

Als echte Italië liefhebbers troffen we een strak en sober ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Snelle service met een kwinkslag. Het was een heerlijke maaltijd en we hebben dan ook 2 verse pizza's meegenomen om de volgende dag van te genieten.
Ook die waren erg lekker, zelfs nadat ze waren opgewarmd.
Een echte aanrader voor liefhebbers van Italiaans eten op zijn Nederlands.
Het eten was uitstekend én niet duur, ook de wijn (zowel rood als wit) waren prima en ook nog eens in mooie hoeveelheden. Tenslotte een overheerlijke cappucino genuttigd. Kortom een adres om terug te komen.

Gegeten op 12 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Antonio's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Antonio's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.