a TripAdvisor company

Antonio's

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 070 350 40 30

Bloempje123

Via vakantieveilingen geboekt. Salade had niet veel smaak, pizza was totaal niet anders dan een diepvriespizza (die is zelfs beter). Het dessert (ijs) was niet bijzonder. Er was ook niet echt sfeer. Geen aanrader!

Gegeten op 15 juli 2016

pinky3

Via een vakantieveilingen bon ben ik hier terecht gekomen.
Eten was simpel, maar lekker. Service was snel, al kwam de serveerster wel wat nors over. Het decor viel me erg mee (na wat ik hierover op internet las). Het ziet er niet echt gezellig of sfeervol uit, maar je zit er prima.

Gegeten op 6 juli 2016

ReneOvermeer

Eten was best lekker maar: tomatensoep (met alleen tomaat, geen stukje vlees of groente te bekennen), sla met Tonij (sla was vers, tonijn uit blik) Lasagne was op meerdere plaatsen zwartgeblakerd, net als het witte schaaltje waar het in zat . Had het idee dat ik een seniorenmenu had gekregen (erg weinig), maar blijkbaar was het een aangepast portie omdat ik via vakantieveilingen had gereserveerd. Desert was nog kleiner dan het minischaaltje waar het in zat.
Serveerster was aardig, maar ook zij kon toch ook wel zien dat de zwarte lasagne die ik kreeg zo niet geserveerd kon worden. De eigenaar weet blijkbaar nog steeds niet dat als je niet investeerd in je klanten ze niet meer terugkomen. WIJ OOK NIET!!!

Gegeten op 19 juni 2016

Jordi070

hier pizza gegeten. bediening was redelijk traag en niet zo vrolijk. decor is niet mooi. pizza was prima maar niet bijzonder.

Gegeten op 4 juni 2016

Pauline1979

Uitverkocht huis, het eten was weer super lekker en gezellig uitgeserveerd. De sfeer was gezellig en voor alle 4 gangen geven wij als cijfer een dikke 9. Wij hadden net als de andere gasten wel gereserveerd want het is hier altijd druk. Wij komen ook zeker terug!

Gegeten op 4 mei 2016

michel168

Via groupon een pizza of pasta naar keuze. Wij waren er op een vrijdag omstreeks 17.00 u. Het werd een vlotte hap met goede bediening. De dame nam eerst de bestelling op voor het drankje en wij bestelde daar een mandje brood met kruidenboter bij. Nadat zij terug kwam met de drankjes gelijk de keuze van onze pizza's doorgegeven. Het stokbrood was prima en de kruidenboter was zelf gemaakt . De pizza's waren gewoon goed, smaak, versheid van de producten en het deeg was gaar en NIET verbrand! Een goede pizzeria voor een snelle hap.

Gegeten op 20 mei 2016

misspoes

Met een bon van vakantieveilingen hier gaan eten.
Het was echt prima: de bediening ging vrij vlot, zeker als je beseft dat de beste man alles alleen deed voor het restaurantgedeelte EN het afhaalgedeelte.
De soep,salade, pizza.. smaakte allemaal prima. Het brood met knoflook uit de oven:mjam! Dessert hebben wij overgeslagen omdat we vol zaten.

Gegeten op 19 april 2016

1peetje

Zondag wezen eten met bon.
lang wachten voor we drinken konden bestellen.
salade en soep waren prima daarna ruim uur op verbrande pizza moeten wachten die echt niet te eten was.
Kon er met scherp mes niet doorheen komen en was zo verbrand dat je alleen niks meer kon proeven.
ijs was goed.
gaan hier nooit meer heen.

Gegeten op 8 mei 2016

Jessicapppp

Heerlijk gegeten op een donderdagavond met een bon van vakantieveilingen een 3 gangen diner voor 2 personen. Keuze is niet heel groot op deze kaart maar we hebben heerlijk gegeten. Soep vooraf was erg smakelijk. Bediening is vlot vriendelijk en professioneel. Ze stonden met zijn 2e maar we hebben niet lang moeten wachten op onze drankjes en ons eten. Dit kwam zelfs vlot achter elkaar. De pizza en pasta waren erg lekker. Als toetje hadden we ijs. Niet heel bijzonder maar wel lekker. Al met al hebben we heerlijk gegeten en gaan zeker terug komen!

dezoete

Vandaag met 3-personen gegeten. Niet lang hoeven wachten op een drankje en de bestelling. Bediening niet erg gastvrij, zou wat meer aandacht mogen geven op de momenten dat het mogelijk is. Voorgerechten zijn eenvoudig maar vers. Pizza's en spaghetti prima van samenstelling. Nagerecht (IJs) niet bijzonder. Inrichting is sober te noemen. Al aantal keer hier gegeten en dat steeds prima gevonden. Nu nog aandacht voor de gast en iets doen aan de inrichting en dan zal het nog drukker worden.

Schrijf zelf een recensie over Antonio's in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Antonio's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.