The Harbour Club Amsterdam

2. Internationaal
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 767 0421

Silva020

Prima gegeten maar stevig geprijsd. Dit wordt niet gecompenseerd door goeie informatie of leuke bediening. Gelikte zaak, maar onpersoonlijk. Leuk om uit verschillende oesters te kunnen kiezen.

Gegeten op 21 maart 2015

LucianoFG

Vooral een zeer mooie hippe tent, erg gezellig. Grootschalige opzet, weinig 'knusheid', je moet daar van houden. Je kunt hier lekker uitgebreid dineren tot in de late uurtjes. Eten was lekker, bediening goed, prijs aan de hoge kant. Wij hebben een leuke avond gehad!

masterchef007

Eten was goed, wel prijzig.
Wat niet uit maakt, maar het bedienend personeel helpt er niet bij de avond goed te laten verlopen.
Drankjes worden vergeten , geen uitleg van het eten wat je voorgeschoteld krijgt. Heel onpersoonlijk allemaal.
Jammer, want zo laten ze gasten die hun eerste bezoek er hebben het ook de laatste zijn.
Leidinggevende zou zijn personeel beter moeten instrueren.
Komende tijd ga ik er niet heen en zou het mensen ook niet aanraden, maar eerder andere seafoodrestaurants.

Gegeten op 6 maart 2015

Alexis

Wat een heerlijk restaurant! Goed eten, heerlijke wijn, vriendelijke bediening, fantastische ambiance en voldoende gratis parkeren. De gamba's en prime rib zijn een aanrader. Wij waren er op zondag en toen was er live muziek. Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Gegeten op 8 maart 2015

Jammie2015

Eten: In het algemeen genomen is het eten op orde, vrij parkeren voor de deur is ook fijn.
Service: Deze kan beter maar ik had o.b.v. eerdere recensies niet al te hoge verwachtingen. Het management van deze zaak moet hier echt wat mee! Ik woon in de buurt van 020, maar toch de vestiging in 010 doet het echt heel veel beter!
Decor: Het interieur is leuk speels en divers, jong en hip en zeker iets waar we ons thuis in voelde…..
Overig: echter als je met vrienden wil gaan eten, neem dan een megafoon mee, want wat stond die muziek waaaanzinnig hard voor bij het avondeten (let wel, zeg maar tussen 19.00 en 22.00 uur) dus niet pas tegen het eind van de avond.
En echt, ik vind een etentje zonder muziek helemaal niets, maar als je elkaar normaal niet kan verstaan, dan ga je niet meer leuk gezellig uit eten, maar kun je je voornemen beperken tot slechts gaan eten…. En snel er weer uit!

Gegeten op 20 februari 2015

marlies64

Eigenlijk hadden we ons voorgenomen om hier niet meer te eten. Door de vele slechte ervaringen die we reeds vooral met de bediening hebben gehad. De bediening is ondermaats en niet vriendelijk. Je krijgt het gevoel alsof er onderscheid wordt gemaakt in klanten. Lang wachten, tafels niet indekken, geen koeler bij de wijn, 3x vragen voor je wijn krijgt en ga ga zo maar door. We zijn al eens de tent uitgelopen door de arrogante houding van een personeelslid. Er wordt geen verantwoordelijk genomen voor het werk wat ze doen. Je zou hier een geweldige tent van kunnen maken als er maar een beetje leiding zou worden gegeven. Locatie is perfect!!!

Gegeten op 16 februari 2015

Tastycouple

Gegeten op 14 februari 2015

LSV

Prachtig ingericht en anders dan alle andere restaurants. Een compleet eigen concept. Muziek staat hard, dus je moet er van houden, maar ik vind het prima. Vriendelijk personeel dat weet wat ze doen. Service is ontzettend goed. Menu is erg variërend met ruime keuze. Leuk restaurant voor een verjaardag of andere feestelijke gelegenheid!

Gegeten op 18 januari 2015

Purplelady

afgelopen maand met de hele groep hier gegeten, het personeel was vriendelijk en beleefd, het eten was matig vergeleken met de prijs. de toilet juffrouw moet ontslagen worden, was zeer onbeleefd.

Gegeten op 9 december 2014

Daanvp

Duur en niet bijzonder eten. Met de kreeftdeal op maandag nog enigszins toegankelijk, maar zelfs het ademhalen komt op de rekening. Pand en inrichting mooi opgezet, locatie is mooi, behalve dat het zonder auto wat afgelegen ligt.

Gegeten op 17 november 2014

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.