a TripAdvisor company

foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 1 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 2 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 3 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 4 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 5 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 6 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 7 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 8 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 9 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 10

The Harbour Club Amsterdam

  1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. 31% Duurzaam
  4. 45.00
  1. 7.2

    Eten

  2. 6.5

    Service

  3. 8.2

    Decor

The Harbour Club Amsterdam

  1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. 31% Duurzaam
  4. 45.00
  1. Toon telefoonnummer 020 767 0421
  2. www.theharbourclub.com
  1. 7.2 10 1 126

    Eten

  2. 6.5

    Service

  3. 8.2

    Decor

Gebaseerd op 126 recensies

Unieke locatie met internationale allure

Chique en toegankelijk, modern en klassiek, luxe en laagdrempelig; The Harbour Club krijgt het voor elkaar om deze tegenstrijdig klinkende eigenschappen te verenigen. Het resultaat: drie wonderschone zaken in Scheveningen, Rotterdam en sinds kort ook één in Amsterdam. Mooie, open ruimtes die je direct het gevoel geven dat je een avond uit bent. The Harbour Club doet zijn naam eer aan door hun specialisatie in vis, schaal- en schelpdieren.

Recensies

kristel14
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    3 goedgekeurde recensies
    0 recensies nuttig bevonden

Proever
  • 8 10 1

    Eten

  • 3

    Service

  • 8

    Decor

  • 8

    Eten

  • 3

    Service

  • 8

    Decor

Heerlijk gegeten en het ziet er natuurlijk allemaal fantastisch uit, niet de eerste keer dat wij er kwamen, maar mijn hemel de bediening laat zich te wensen over, again! De bediening leek zijn baan niet leuk te vinden en voelde zichzelf te goed om ons te bedienen!? Het klinkt heel gek, maar zo kwam het op ons over. Arrogant, neerbuigend, vervelend dus.

Gegeten op 17 augustus 2016

Ladytess
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    1 goedgekeurde recensie
    0 recensies nuttig bevonden

Proever in spe
  • 8 10 1

    Eten

  • 4

    Service

  • 8

    Decor

  • 8

    Eten

  • 4

    Service

  • 8

    Decor

De afgelopen twee jaar hier regelmatig drankje genuttigd en gegeten.
De kwaliteit van het eten en drinken is prima maar de organisatie op de vloer en daarmee de bediening gaat behoorlijk achteruit.
Er zijn zoveel dames bezig met een bijvoorbeeld telefonisch gemaakte reservering dat niemand meer weet waar je kan plaatsnemen of je wel of niet buiten kan eten, op welke plek van het terras je wel of niet mag zitten en bediend wordt etc.....
Heel verwarrend en niet klantvriendelijk, je staat soms bijna 10 minuten te wachten waar je "mag" zitten.
De locatie/decor is mooi, de koks zijn top. Ben benieuwd wanneer de service ook constant dit niveau haalt.
Gezien de prijzen zou dit wel geboden moeten worden.

Gegeten op 6 augustus 2016

Wickham
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    19 goedgekeurde recensies
    3 recensies nuttig bevonden

Expertproever
  • 7 10 1

    Eten

  • 6

    Service

  • 6

    Decor

  • 7

    Eten

  • 6

    Service

  • 6

    Decor

Automatisch vertaald door Bing Translator Originele tekst - Toon origineel Toon vertaling Fout bij ophalen originele tekst, probeer opnieuw.

Er is veel gaande op hier. Geweldig uitzicht. Witte tafelkleden. Zon. Grote decor. Alles wat weg te nemen - je hebt nogal een dure en eclectische restaurant die hebben beheerst de kunst van upselling. Het eten is goed. De goede wijn. De goede service. Het voelt als een Beach Club in Cannes in plaats van een plaats die is gepassioneerd door eten.

Gegeten op 20 juli 2016

EBDA
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    1 goedgekeurde recensie
    0 recensies nuttig bevonden

Proever in spe
  • 8 10 1

    Eten

  • 3

    Service

  • 8

    Decor

  • 8

    Eten

  • 3

    Service

  • 8

    Decor

We hebben heerlijk gegeten na heeeeel lang wachten. Na 2,5 uur hadden we een drankje gedronken en een borrelhapje gegeten.
Om de attentie van het personeel te krijgen moesten we erg ons best doen. De kaart brengen duurde ook echt eindeloos.
Het reserveringskaartje dat je bij de entree krijgt wordt helemaal niet gebruikt,.. je moet m wel weer inleveren, maar hebben er echt niets aan gehad. Toen we naar onze tafel wilden was er nl helemaal geen tafel gereserveerd,..
Een hoop Poeha van veel rondlopend, goed geklede, bediening die niets doen en je ook nog uitlachen als je vraagt of ze de lege glazen willen meenemen? Als je zoveel betaald voor het eten mag daarbij de service niet zo achter blijven... Echt jammer want we zaten er heerlijk in de zon.

Gegeten op 18 juli 2016

Ingridf73
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    6 goedgekeurde recensies
    0 recensies nuttig bevonden

Fijnproever
  • 9 10 1

    Eten

  • 7

    Service

  • 10

    Decor

  • 9

    Eten

  • 7

    Service

  • 10

    Decor

Heerlijk buiten gegeten. De gerechten waren weer voortreffelijk en de geadvisserde wijnen maakten het helemaal af. De bediening was dit keer erg attent, dat is niet altijd het geval. Het eten en de wijn voldeden weer aan de verwachting. Fantastische sushi en visgerechten. Alleen al voor de toetjes komen we weer terug! Het terras aan het water is uniek, evenals het gratis parkeren.

Gegeten op 12 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Ingridf73,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve ervaring.

Erg leuk te lezen dat u ons omschrijft als voortreffelijk en uniek!

Wij kijken ernaar uit u mogelijk nogmaals te mogen verwelkomen bij The Harbour Club Amsterdam.

Met vriendelijke groet,

Het team van The Harbour Club

Djor
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    1 goedgekeurde recensie
    0 recensies nuttig bevonden

Proever in spe
  • 9 10 1

    Eten

  • 1

    Service

  • 7

    Decor

  • 9

    Eten

  • 1

    Service

  • 7

    Decor

Dit is de 2e keer dat we hier zijn gaan eten, eerste keer alles was top! het eten de service noem maar op overal werd aan gedacht!!
Maar zondag 10-07-16 weer hier gegeten, hadden paar dagen ervoor via de site gereserveerd.
Aangekomen stond het niet op hun lijstje. De gastvrouw moeilijk kijken of er misschien nog een plekje voor 2 was. Uiteindelijk werden we ergens in een hoekje gestopt.

Na 30 minuten te hebben gewacht nog steeds geen serveerster die ons drinken kwam opnemen. In de tussentijd liep de gastvrouw wel 3x voorbij. Maar had totaal geen oog voor ons. (Druk was het niet dus daar lag het niet aan) Serveersters en gastvrouw die gisteren (10-07-16) werkte waren arrogant en totaal niet attent.
Blijkbaar moet je Lil kleine heten want die werd op zijn wenken bediend.

Voorgerecht en hoofdgerecht kwamen redelijk snel door.
Ober die de oesters kwam brengen was erg attent en legde netjes uit wat alles was.
De Sushi zag er top uit en was heerlijk.
Als onze glazen leeg waren vulde de ober die netjes bij.

Al met al heerlijk gegeten alleen de service kan veel en veel beter.
Helemaal voor de prijs die je betaald.

Obers die ons hadden geholpen waren top!! en krijgen ook alle credits!
Daar kunnen de serveersters een voorbeeld aan nemen ipv alleen ''lekker'' te zijn

Gegeten op 10 juli 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Djor,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Daar kunnen wij alleen maar van leren. Hartelijk dank daarvoor!

Daarnaast vind ik get spijtig om te lezen dat de service niet lekker verliep tijdens het begin van jullie avond. Lil Kleine of niet, wij streven ernaar om iedere gast met een glimlach te deur uit te laten gaan. Ons welgemeende excuses als u en uw gezelschap ons restaurant hebben verlaten met een teleurgesteld gevoel. Dat is nooit onze bedoeling geweest.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen zodat wij u kunnen laten zien dat uw laatste bezoek een incident blijkt te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Het team van The Harbour Club Amsterdam

Apenkoning
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    7 goedgekeurde recensies
    0 recensies nuttig bevonden

Topproever
  • 10 10 1

    Eten

  • 10

    Service

  • 8

    Decor

  • 10

    Eten

  • 10

    Service

  • 8

    Decor

Mijn favoriete restaurant. Het eten is van een uitstekende en constante kwaliteit. Het personeel is beleefd en ter zake kundig. Ze weten van de ingrediënten, de bereiding en de oorsprong. Het is een verademing om te zien hoe goed georganiseerd alles gaat. Het was druk >400 couverts en daarom lawaaiig. En de muziek staat er altijd net iets te hard. Heerlijke Black Cod gegeten echt een aanrader.

Gegeten op 2 juli 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste 'Apenkoning',

Hartelijk dank voor uw fijne review! Wij zijn trots op dit soort mooie complimenten over ons personeel, de gerechten en de organisatie, en waarderen het zeer dat u dit op Iens deelt!

Heel graag tot snel!

Met vriendelijke groet,

Het team van The Harbour Club Amsterdam

Bickert
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    13 goedgekeurde recensies
    0 recensies nuttig bevonden

Expertproever
  • 6 10 1

    Eten

  • 7

    Service

  • 7

    Decor

  • 6

    Eten

  • 7

    Service

  • 7

    Decor

Op uitnodiging hier de lunch gebruikt. Het is even zoeken, maar op het terras was het prima toeven. Het personeel was attent, het was dan ook niet erg druk. Wel echt een tent waarvan veel rekeningen waarschijnlijk als "bedrijfskosten" de boeken in gaan. De tonijntartaar was goed, maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht een steak die naar was wens was bereid. Wel mals, maar komt niet in mijn Top 5. De bijbehorende sauzen konden mij niet bekoren, de bijgeleverde frietjes zeker wel. Kortom, redelijk, maar ik zal privé niet snel terug gaan. Dat laatste vooral gelet op de prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 28 juni 2016

Tess2016
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    1 goedgekeurde recensie
    0 recensies nuttig bevonden

Proever in spe
  • 5 10 1

    Eten

  • 2

    Service

  • 5

    Decor

  • 5

    Eten

  • 2

    Service

  • 5

    Decor

Wat een aanfluiting. Om 19.00u aan de gin Tonic en om 21.00u je eerste eten... Er werd niet naar ons omgekeken. We hebben echt om elke bestelling of aandacht van een ober moeten smeken. We hebben uiteindelijk maar geen hoofdgerecht meer besteld, omdat het dan te lang zou duren. Uiteindelijk hebben we een half uur wel van goede bediening mogen genieten, maar toen was de shift afgelopen. Rekening klopte niet. bord van 3 oester werd 4 keer aangeslagen.. 70 Euro verder. Helaas zagen we het niet op een rekening van 725 Euro met z'n zessen. De volgende dag geprobeerd de bedrijfsleider te spreken. Ik ben tot de dag van vandaag nog nooit teruggebeld. Ik laat het hierbij , maar echt nooit meer!!!

Gegeten op 29 mei 2016

KellyVries64
  • Recensies in de afgelopen twee jaar
    16 goedgekeurde recensies
    0 recensies nuttig bevonden

Expertproever
  • 8 10 1

    Eten

  • 8

    Service

  • 9

    Decor

  • 8

    Eten

  • 8

    Service

  • 9

    Decor

Wij vinden deze net iets beter dan Scheveningen. Wat een prachtige zaak zeg! Als vooraf de carpaccio, daarna oesters en als hoofdgerecht de biefstuk, super mals! Het toetje was een grand dessert met allemaal lekkernijen! Zeker een aanrader.

Er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

  • Lees onze tips en richtlijnen voor het schrijven van een recensie.

Waar gaan we eten?

© IENS 1999 - 2016 Alle restaurants in Nederland, met recensies van hun gasten

a TripAdvisor company