Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 1

2. Internationaal
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 767 0421
  2. www.theharbourclub.nl

Unieke locatie met internationale allure

Chique en toegankelijk, modern en klassiek, luxe en laagdrempelig; The Harbour Club krijgt het voor elkaar om deze tegenstrijdig klinkende eigenschappen te verenigen. Het resultaat: drie wonderschone zaken in Scheveningen, Rotterdam en sinds kort ook één in Amsterdam. Mooie, open ruimtes die je direct het gevoel geven dat je een avond uit bent. The Harbour Club doet zijn naam eer aan door hun specialisatie in vis, schaal- en schelpdieren.

prescilla

Met hele hoge verwachtingen gereserveerd bij The Harbour Club. Prachtige entourage, maar helaas was het wow-effect na het diner helemaal verdwenen. Het eten was slecht tov de hoge prijzen (matige kwaliteit kreeft, slechte biefstuk van 30 euro), maar al zou ik het zo bij de bistro op de hoek krijgen voor weinig zou ik nog klagen en nooit meer terugkomen. Zonde zonde zonde...dit is niet hoe je de club neer wilt zetten als eigenaar lijkt mij! Helaas reageerde de bediening ook flauwtjes op onze opbouwende kritiek, terwijl wij juist deze feedback wilden geven om er iets mee te kunnen of om van te leren, want zelfs het gratis kopje koffie hebben wij afgeslagen..daar was het ons niet om te doen. Misschien wel leuke tent om in de zomer heerlijk aan het water te zitten met een wijntje....

Gegeten op 26 september 2014

karin131

Het voorgerecht hadden wij Carpaccio en Tonijn beide was prima en voldoende. Het hoofdgerecht een Black Angus of Kabeljauw Beide hoofdgerechten erg weinig en de Black Angus behoorlijk Rood. (Na hier iets over gezegd te hebben was er de gelegenheid het terug te geven) Het dessert was ook niet echt bijzonder. Smakelijk maar klein. Zeker voor de €45 die wij pp moesten betalen. Wat ons erg tegenviel was dat er extra voor het brood betaald moest worden. bijna €3 pp voor 1 brokje pp. Als klap op de vuurpijl kregen wij de factuur waar €15 op stond voor het maken van de factuur?! (Achteraf stond dit op de overeenkomst van de groep en kan zelfs oplopen tot €150) Ik ben blij als ik een factuur MAG maken maar hier worden er kosten voor in rekening gebracht iets wat mij toch erg irriteert! Wat mij dan in zijn geheel stoort is de arrogante houding van de Harbourclub op zich.... Had beetje het gevoel dat met 40 personen eten ook niet heel bijzonder was voor hun... Had er behoorlijk wat meer van verwacht...

Gegeten op 1 oktober 2014

Charlotte55

Oke, met een beetje vooroordeel ging ik erheen, naar de Harbourclub. Op maandag is het "kreeftavond" dit houdt in een hele kreeft voor 24,95 ipv 49,95. Mijn vriendin en ik liepen het restaurant binnen, nou ben ik in veel horeca zaken geweest maar als een verdwaalde toerist begon ik foto's te maken; wat mooi, en zo groot, dit hadden we zo niet verwacht. Voorgerecht zij: gekookte mosselen, ik grote gambas in knoflook, heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we beide de kreeft, top, je ziet de koks ze uit het aquarium halen en even later ligt deze op je bord, blijft apart. Omdat we niet wisten of je het lijfje ook kon eten dit gewoon gevraagd, mevrouw nam alle tijd om ons het eea uit te leggen en was zeer vriendelijk. Nagerecht; ik 3 petitfourtjes, het bord was zo mooi opgemaakt, ik bleef er naar kijken, heerlijk, nog koffie aan toe, koffie was lekker en heet, zoals ik hem graag wil. Tot slot de rekening, 140 euro inclusief 4 wijntjes trouwens, nee je kan inderdaad elders goedkoper eten, maar echt, dit is zo uniek, bijzonder en speciaal, wij hebben die 140 met een glimlach betaald....wat een bijzondere avond.

Gegeten op 13 oktober 2014

Wanda1971

Heel mooi restaurant om te zien. Wel groot maar gezellige half ronde banken om op te zitten.
De sushi was echt heerlijk, maar de hoofdgerechten om te huilen. Vlees taai en de vis was al niet veel beter. Ik hoop dat ze daar wat aan doen.
De bediening was redelijk, we moesten wel lang op ons eten wachten.

Gegeten op 30 augustus 2014

Roxxy

Via online reservering

Wij waren hier met de IENS Dinerdagen en dat is absoluut niet aan te raden. Je krijgt een vast menu wat niet bijzonder was. Terwijl ze op de kaart veel beter eten hebben dus ga daarvoor en niet voor zo'n vast menu. Ik was nog nooit in de Harbour Club geweest dus dacht is wel leuk om eens te kijken tijdens de IENS Dinerdagen, doe dat dus niet! Er was echt weinig aan.

De Harbour Club in Amsterdam is zeer groot en mooi ingericht. Echter nadelen zijn het is veel te donker je kan je eten niet zien en de muziek staat te hard.

Gegeten op 3 oktober 2014

ystar

Topavond gehad! Zowiso is de uitstraling heerlijk luxe, dj die lekker draait, super attente bediening, die het ons graag naar het zin maakte. Fruit de Mer, goddelijk, en als afsluiter het chocolade dessert!

Gegeten op 2 oktober 2014

AnnemiesGort

Wat een geweldig restaurant! Uitstekend eten, bijzonder lekkere wijn, mooie zitplekken en een zeer persoonlijke bediening. Ook handig : gratis parkeren. De prijs is pittig (voor een glas water en wat brood vooraf betaal je flink) maar het is elke euro waard.

Gegeten op 29 september 2014

Harando

Voor de eerste keer gegeten (lunch) bij de harbour club.
Waanzinnige locatie, prachtige inrichting, vooral met het zonnetje erbij een heerlijke plek!
Eten ziet er heel goed uit wn smaakte ook fantastisch (Dry-aged meat) en ook de wijnkaart is zeer uitgebreid, voor een ieder wat wils.
Maar........ de bediening!! We zaten met z'n vieren te eten, allen mannen (ca 40 jaar) die zeer geregeld in binnen- en buitenland in restaurants eten, maar wat we hier meemaakten, ik dacht echt dat ik in Bananasplit zat. Ongelofelijk en eigenlijk ook niet beschrijven. We hebben vier verschillende. Mensen aan onze tafel gehad en de één had nog minder manieren dan de ander, bij het onbeschofte af, echt niet normaal. Ik kan me niet voorstellen dat je je dit kan permitteren als restaurant, maar kennelijk kan dat hier wel.
Ik had er vandaag geen zin, maar met alle plezier zou ik dit even terugkoppelen aan de eigenaar.

Gegeten op 28 september 2014

iens-recensist

Ja, ik heb hoge cijfers geplaatst bij dit restaurant. Wat een feest zeg om hier te mogen eten. Het is een enorm groot restaurant, maar toch wel aardig knus.
De visvitrine is prachtig om te zien en ook de bediening is gezellig. Niet alleen maar van die jonge meiden en jongens.
Ook het eten en drinken was heerlijk. Wij komen graag weer.

Gegeten op 19 juli 2014

tastemore

igroots opgezet restaurant met een internationale ambiance met verschillende soorten zithoeken bij d-e persoonlijk gemaakte- reservering was met nadruk verzocht om een tafel voor 6 pers. zonder vaste zitbank i.vm een rolstoel ondanks dat het restaurant bij lange na niet vol zat kregen we tot onze teleurstelling toch een tafel met een vaste zitbank.. vreemd er waren gastvrouwen bij de entree die zich met de tafeltoewijzing maar blijkbaar was dit teveel gevraagd juist met zoveel soorten tafels is het belangrijk om dit goed te regelen! anders begint wat een leuke avond moet worden met een teleurstelling.. als voorgerecht had ik een Ceasar salade met kip dat was een behoorlijke schaal en had beter als een maaltijdsalade op de kaart kunnen staan! een aantal van ons hadden als hoofdgerecht heilbot met prei en aardappelpuree besteld en 1x oesters en als extra bijlage een schaaltje frites helaas kwam de frites aan de late kant vrijwel aan het einde.. de heilbot lag helaas onder de puree en doordat het in ons deel nogal donker was moeilijk te vinden zonder eerst in de puree te prikken. de Rioja Reserva smaakte helaas een beetje wrang deze wijn smaakt gebruikelijk zachter en vaak ook met meer vanille- en meer houttonen. die nu ontbraken deze bij deze Rioja reserva van ruim euro 40 per fles). men zal hier nog het e.e.a dienen bij te stellen ook ook om het niveau van het eten op een wat hoger en verfijnder niveau te krijgen zodat de prijs/kwaliteitsverhouding en de presentatie ervan beter wordt want het is nu behoorlijk prijzig voor wat je voorgeschoteld krijgt..

Gegeten op 3 september 2014

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.