a TripAdvisor company

foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 1 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 2 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 3 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 4 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 5 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 6 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 7 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 8 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 9 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 10 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 11

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. 31% Duurzaam

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 767 0421
  2. www.theharbourclub.com

Unieke locatie met internationale allure

Chique en toegankelijk, modern en klassiek, luxe en laagdrempelig; The Harbour Club krijgt het voor elkaar om deze tegenstrijdig klinkende eigenschappen te verenigen. Het resultaat: drie wonderschone zaken in Scheveningen, Rotterdam en sinds kort ook één in Amsterdam. Mooie, open ruimtes die je direct het gevoel geven dat je een avond uit bent. The Harbour Club doet zijn naam eer aan door hun specialisatie in vis, schaal- en schelpdieren.

KellyVries64

Wij vinden deze net iets beter dan Scheveningen. Wat een prachtige zaak zeg! Als vooraf de carpaccio, daarna oesters en als hoofdgerecht de biefstuk, super mals! Het toetje was een grand dessert met allemaal lekkernijen! Zeker een aanrader.

sebastiaan1976

Zaterdag naar THB geweest. Beetje geisoleerd gevestigd, maar nadat je van de parkeerplaats loopt veranderd je indruk en wordt het alleen maar beter. leuk terras aan het water. Binnen bar en open keuken (met verse vis ten toongesteld) en zeer grote ruimte voor restaurant. Inrichting en sfeer: TOP! Trendy en gezellig en lekker muziekje op achtergrond.
Eerste indruk van service was goed (bijschenken van water en wijn) maar ook een tikkeltje te veel "push" ten behoeve van omzet was onze indruk. Tot aan hoofgerecht werd alles prima bijgehouden, maar zodra we het hoofdgerecht hadden ging het bergafwaards. Niet meer bijschenken, niemand vraagt of alles naar wens is, ontbrekende bijgerecht niet gebracht, lang wachten op tafel afruimen.
Jammer!
Gezien ook de andere recenties is er qua service dus nog wel wat werk aan de winkel voor een restaurant als dit. Het gaat niet alleen om de verpakking ook om de inhoud.
We komen nog wel een keer terug en dan hopen we dat de service ook op goed niveau is waarvoor je betaald en dat je bij de THC mag verwachten.

Gegeten op 11 juni 2016

LeoFloor

Lekkere maar best dure clubsandwich. En wat het nu zo extra duur maakt.... er wordt ons door de bediening gevraagd of we een stukje brood vooraf willen (ng niet bekend dat we de sandwich gaan eten). Dat wordt dus aangeboden, ik bestel dat niet maar er staat wel 7 euro! op de rekening. Belachelijk.

Gegeten op 23 mei 2016

Elisabeth-

Iemand in ons gezelschap was jarig en dat wilden wij graag bij de Harbour club vieren. Allereerst stond reservering niet goed in hun systeem en hebben wij 3kwartier moeten wachten in de bar. Aan tafel moest we vervolgens 3 bedieners aanspreken om te vragen of we iets mochten drinken. Na het bestellen van het eten hebben we meer dan 3kwartier gewacht op het voorgerecht. Hierna weer zelf moeten vragen of we iets mochten drinken. Bij het dessert aangegeven dat we een jarige hadden, hier werd vervolgens niks meegedaan. Vragen naar de rekening duurde een kwartier want de vrouw die ons hielp stond even 10min met haar collega te praten. Decor en eten was echt top! Service vreselijk slecht, en niet hoe het hoort bij de prijs die je betaald! Voor mij hoeft dit niet meer. Jammer! Leuke tent!

Gegeten op 18 mei 2016

Restaurant - 3 weken geleden

Geachte Elisabeth,

Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. Omdat wij ons willen blijven verbeteren en ontwikkelen, waarderen wij uw mening zeer.

Wij betreuren het ten zeerste dat uw diner bij ons niet naar verwachting is verlopen. Heel graag zou ik in contact met u willen komen via feedback@theharbourclub.nl.

Cruquiusweg 67
T. 020 - 767 04 21

Mimy88

Met een vriendin in de middag bij Harbour Club geluncht. We zijn netjes naar onze tafel begeleid.
Heerlijk terras met uitzicht op het water. We hadden een club steak sandwich en een mix sushi en sashimi besteld. De wachttijd op het eten duurde wel even, maar je krijgt er wel smakelijk eten voor terug. Minpuntje was dat de serveerster en voorbij lopende gasten continue tegen onze tafel op botste. De bediening is niet erg attent, wat je eigenlijk wel verwacht voor de prijs wat je betaald.

Gegeten op 10 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Geachte Mimy88,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Wij waarderen iedere vorm van feedback. Hiermee kunnen wij ons blijven verbeteren.
Erg spijtig om te horen dat uw recente bezoek aan The Harbour Club niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij hopen dat wij u binnenkort nogmaals mogen verwelkomen, zodat wij u de service en aandacht kunnen geven die u verdiend. Mocht u een reservering willen maken, dan hoor ik dat heel graag via feedback@theharbourclub.nl.

T: 020 – 767 04 21
E: feedback@theharbourclub.nl
www.theharbourclub.com

linda402

Lekker geluncht aan het water, al is het best prijzig.
Slordig dat de hele bank op het terras vol met broodkruimels lag toen wij naar onze tafel werden gebracht. Serveerster deed geen moeite om ze weg te vegen, zelfs niet toen we dat zelf maar deden. Ze was er ook niet met haar hoofd bij. We hadden al broodje besteld, toch kwam ze 10 minuten later vragen of we brood wilden. De fles water werd in de koeler gezet - om bij te schenken moesten we van de bank af komen om fles te pakken. Bijschenken door bediening was er niet bij - hoeft niet, maar dan de fles graag binnen bereik.
Gezien de prijs mag de service een stuk beter zijn.

Gegeten op 10 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Geachte Linda402,
Erg spijtig om te horen dat uw recente bezoek aan The Harbour Club niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij hopen dat we u binnenkort nogmaals mogen verwelkomen, zodat wij u de service en aandacht kunnen geven die u verdiend. Mocht u een reservering willen maken, dan hoor ik dat heel graag via feedback@theharbourclub.nl.

T: 020 – 767 04 21
E: feedback@theharbourclub.nl
www.theharbourclub.com

FamilieCornelisse

Wat een prachtig restaurant is dit. Groot en ruim opgezet, en toch een warme knusse uitstraling. Chapeau voor de designers. Het is gelukt om van een restaurantbezoek een belevenis te maken. Mede door een goed draaiende DJ en zelfs een aparte platendraaier op het toilet, alsmede de mooie open keuken, lekkere banken en het gebruik van natuurlijke materialen maakt deze beleving af. Het eten was trouwens ook uitstekend. Jammer dat de jongen die ons bediende een ongeïnteresseerde hautaine uitstraling had waardoor het allemaal wat onpersoonlijk werd.
En de prijs. Die is pittig. Maar dan houd iemand wel de deur voor je open als je naar het toilet gaat....

Gegeten op 19 april 2016

janwillem18

Het is mijn inziens heel simpel; het gaat hier duidelijk niet om een restaurant; het gaat hier om een concept waar heel veel mensen in geloven (met name in de doelgroep waar geld niet of nauwelijks een rol speelt) en het heerlijk vinden om daarin te worden ondergedompeld! Superslim gedaan! Proficiat. Bediening is keurig alles prima, wellicht muziek een beetje te hard, maar dat zal wel met mijn leeftijd te maken hebben. Echter heeft het niets met een restaurant en goed eten te maken; tot mijn teleurstelling heb ik dit zelf mogen constateren. Ik had een hele hoge verwachting van dit restaurant, die op een klein lichtpuntje na totaal niet is waargemaakt. Kokkie en het management moesten zich wat betreft de culinaire verantwoordelijkheid in deze zaak diep en diep schamen!

Gegeten op 2 mei 2016

Ellure

THC erg trendy en gezellige plek om te eten/borrelen.
Wat anderen hier onlangs hebben ervaren over de bediening, harde muziek etc, hadden wij NIET ervaren. We hadden een spontane en leuke gastvrouw. We hoefden niet te vragen naar drinken. En muziek was goed en niet te hard. En dat gedoe over gezien worden, dat weet je van te voren als je naar zo'n trendy plekje gaat. Kan je er niet tegen dan moet je er niet heen. Lekker zitten eten, genietenen niets van anderen aantrekken. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 30 april 2016

Mikespanjaard

Gezellige zaak waar je tenminste op alle tijden kunt eten en borrelen, sommige gerechten zoals de sliptongetjes zijn echt heel lekker evenals de sushi. Leuke barmannen verzorgen gewoon en hele leuke avond.

Gegeten op 2 april 2016

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.