Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 1

2. Internationaal
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 767 0421
  2. www.theharbourclub.nl

Unieke locatie met internationale allure

Chique en toegankelijk, modern en klassiek, luxe en laagdrempelig; The Harbour Club krijgt het voor elkaar om deze tegenstrijdig klinkende eigenschappen te verenigen. Het resultaat: drie wonderschone zaken in Scheveningen, Rotterdam en sinds kort ook één in Amsterdam. Mooie, open ruimtes die je direct het gevoel geven dat je een avond uit bent. The Harbour Club doet zijn naam eer aan door hun specialisatie in vis, schaal- en schelpdieren.

Proever71303

Bedankt Linda2512 voor je recensie. Bij binnenkomst eerst een lekkere cocktail aan de bar en vervolgens bij de barman naar Guido gevraagd die heel goed voor ons gezorgd heeft deze avond! Bij het aan tafel gaan stond er al een schaal heerlijke sushi klaar en vervolgens brood met o.a. tapenade. Fruit du Mer was fantastisch. Prima wijn: gewurztraminer. Muziek was precies goed en de ambiance was in een gezellige kerstsfeer gehuld. Wij zijn erg tevreden en komen zeker terug. Guido bedankt je hebt ons een top avond hebt gegeven.

Gegeten op 11 december 2014

linda2512

Gisteravond gegeten bij The Harbour Club. Topavond gehad maar dat was niet te danken aan het eten of de service. Wij werden getrakteerd op een Moët experience. De hele avond kan ik beschrijven als een bijzondere experience! De ruimte is mooi maar ook erg groot. Formaat fabriekshal. Fijne muziek maar mag tot 10 uur best iets minder hard. Bij binnenkomst meteen duidelijk dat mensen hier komen om te kijken en bekeken te worden. Daar moet je van houden. Toen we aan tafel zaten kregen we binnen een kwartier 6 verschillende mensen aan onze tafel. Allemaal reuze vriendelijk maar al snel bleek dat dit gigantische restaurant een gebrek heeft aan structuur in de organisatie. En 400 couverts per avond heeft een geoliede machine nodig om te kunnen functioneren.
We hadden al aardig wat glazen champagne op toen er eindelijk wat brood op tafel kwam. Waar zal ik beginnen? We hebben veel te weinig te eten gekregen. wij wilden geen vlees en kregen gewoon 2 gangen minder! Verkeerde champagnes bij de gerechten. En het wachten op het eten was avondvullend. Waarom hebben wij dan toch een leuke avond gehad? Zijn naam is Guido. Guido stuurde iedereen naar een andere hoek van het restaurant en ontfermde zich over ons. Hij zorgde dat we toch nog wat te eten kregen en vermaakte ons. Hij is warm en zorgzaam voor zijn gasten en zorgt dat je denkt: jammer dat ik hier zo weinig te eten krijg maar ik heb toch een leuke avond. Uiteraard droeg de onuitputtelijke aanvoer van champagne daar ook aan bij... We aten oesters, gamba's en kreeft en veel chocola met ijs toe. En wat brood en friet. Conclusie: leuke omgeving, chaos en veel te duur eten. Als Guido er niet was geweest hadden wij een veel minder geslaagde avond gehad. Prijs/ kwaliteit verhouding is hier volledig zoek.

Gegeten op 7 november 2014

R.Smit

Op een mooie zomerse dag besloten hier te gaan eten. Gelukkig kon ik nog reserveren, want wat ik vernomen heb is dat dit restaurant erg druk is. Eenmaal aangekomen op locatie werden we netjes begeleid naar onze parkeerplek. Overigens goed geregeld, dit restaurant heeft een eigen parkeerplaats, en dat is toch wel erg handig in Amsterdam.
Bij aankomst netjes opgewacht door de gastvrouw en daarna begeleid naar onze tafel. Direct de kaart gekregen en de hele avond hebben we dezelfde ober gehad. Dat is zeker een pluspunt.
Het voorgerecht carpaccio en als hoofdgerecht steak. Prima keuze, fijne keuken!
De sfeer was goed. Mooi weer en iedereen was vrolijk. Leuk uitzicht naar het water.
Al met al een fijne zomerse avond gehad.

Gegeten op 18 juli 2014

rondan10

Zondag middag lunch, de Harbourclub Fruit de mer genomen, voor 3 personen! Rijkelijk gevulde schalen, erg rustig maar zeer sfeervolle ambiance! komen we zeker terug!

Gegeten op 5 oktober 2014

S1967

Via online reservering

Wij hadden 30 min vantevoren gereserveerd via Seatme maar deze reservering was niet bekend bij het restaurant. Het gevolg was dat we 45 min aan de bar hebben gewacht. Toen dit was opgehelderd was de service prima, het eten lekker en entourage top. Aanrader!

Gegeten op 24 oktober 2014

smulpaapje1970

Top tent! Goede bediening. Eten is ook gewoon goed. Heerlijk relaxt zitten. Muziek mag soms klein tikje zachter. Toilet is perfect. We hebben alleen telkens bij binnenkomst een nieuwe gastvrouw die nog wennen moet aan de tafelnummers. Komen hier erg graag met onze kinderen en vrienden. Fruit de mer is een verslaving aan het worden.

Gegeten op 20 oktober 2014

dewitmolendijk

Aangezien we de voorgaande recensies gelezen hadden, waren er geen verwachtingen. Maar de positieve recensie over de overweldigende locatie was zeker waar. Mooi, sfeervol, chic, echt uitgaan! Bediening was attent, behulpzaam, snel. Eten was verukkelijk. Ik had bij reserveren slechts terloops gezegd dat we een jarige in ons midden hadden en die kreeg dan ook vuurwerk bij t dessert. Klasse! Weinig woorden, op je wenken bediend. We komen graag terug!

Gegeten op 25 oktober 2014

prescilla

Met hele hoge verwachtingen gereserveerd bij The Harbour Club. Prachtige entourage, maar helaas was het wow-effect na het diner helemaal verdwenen. Het eten was slecht tov de hoge prijzen (matige kwaliteit kreeft, slechte biefstuk van 30 euro), maar al zou ik het zo bij de bistro op de hoek krijgen voor weinig zou ik nog klagen en nooit meer terugkomen. Zonde zonde zonde...dit is niet hoe je de club neer wilt zetten als eigenaar lijkt mij! Helaas reageerde de bediening ook flauwtjes op onze opbouwende kritiek, terwijl wij juist deze feedback wilden geven om er iets mee te kunnen of om van te leren, want zelfs het gratis kopje koffie hebben wij afgeslagen..daar was het ons niet om te doen. Misschien wel leuke tent om in de zomer heerlijk aan het water te zitten met een wijntje....

Gegeten op 26 september 2014

karin131

Het voorgerecht hadden wij Carpaccio en Tonijn beide was prima en voldoende. Het hoofdgerecht een Black Angus of Kabeljauw Beide hoofdgerechten erg weinig en de Black Angus behoorlijk Rood. (Na hier iets over gezegd te hebben was er de gelegenheid het terug te geven) Het dessert was ook niet echt bijzonder. Smakelijk maar klein. Zeker voor de €45 die wij pp moesten betalen. Wat ons erg tegenviel was dat er extra voor het brood betaald moest worden. bijna €3 pp voor 1 brokje pp. Als klap op de vuurpijl kregen wij de factuur waar €15 op stond voor het maken van de factuur?! (Achteraf stond dit op de overeenkomst van de groep en kan zelfs oplopen tot €150) Ik ben blij als ik een factuur MAG maken maar hier worden er kosten voor in rekening gebracht iets wat mij toch erg irriteert! Wat mij dan in zijn geheel stoort is de arrogante houding van de Harbourclub op zich.... Had beetje het gevoel dat met 40 personen eten ook niet heel bijzonder was voor hun... Had er behoorlijk wat meer van verwacht...

Gegeten op 1 oktober 2014

Charlotte55

Oke, met een beetje vooroordeel ging ik erheen, naar de Harbourclub. Op maandag is het "kreeftavond" dit houdt in een hele kreeft voor 24,95 ipv 49,95. Mijn vriendin en ik liepen het restaurant binnen, nou ben ik in veel horeca zaken geweest maar als een verdwaalde toerist begon ik foto's te maken; wat mooi, en zo groot, dit hadden we zo niet verwacht. Voorgerecht zij: gekookte mosselen, ik grote gambas in knoflook, heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we beide de kreeft, top, je ziet de koks ze uit het aquarium halen en even later ligt deze op je bord, blijft apart. Omdat we niet wisten of je het lijfje ook kon eten dit gewoon gevraagd, mevrouw nam alle tijd om ons het eea uit te leggen en was zeer vriendelijk. Nagerecht; ik 3 petitfourtjes, het bord was zo mooi opgemaakt, ik bleef er naar kijken, heerlijk, nog koffie aan toe, koffie was lekker en heet, zoals ik hem graag wil. Tot slot de rekening, 140 euro inclusief 4 wijntjes trouwens, nee je kan inderdaad elders goedkoper eten, maar echt, dit is zo uniek, bijzonder en speciaal, wij hebben die 140 met een glimlach betaald....wat een bijzondere avond.

Gegeten op 13 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.