a TripAdvisor company

foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 1 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 2 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 3 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 4 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 5 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 6 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 7 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 8 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 9 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 10 foto's van The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam - 11

The Harbour Club Amsterdam

2. www.theharbourclub.com
  1. 7,1 10 1 130

2. 6,5

3. 8,2

Unieke locatie met internationale allure

Chique en toegankelijk, modern en klassiek, luxe en laagdrempelig; The Harbour Club krijgt het voor elkaar om deze tegenstrijdig klinkende eigenschappen te verenigen. Het resultaat: drie wonderschone zaken in Scheveningen, Rotterdam en sinds kort ook één in Amsterdam. Mooie, open ruimtes die je direct het gevoel geven dat je een avond uit bent. The Harbour Club doet zijn naam eer aan door hun specialisatie in vis, schaal- en schelpdieren.

Ellure

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

THC erg trendy en gezellige plek om te eten/borrelen.
Wat anderen hier onlangs hebben ervaren over de bediening, harde muziek etc, hadden wij NIET ervaren. We hadden een spontane en leuke gastvrouw. We hoefden niet te vragen naar drinken. En muziek was goed en niet te hard. En dat gedoe over gezien worden, dat weet je van te voren als je naar zo'n trendy plekje gaat. Kan je er niet tegen dan moet je er niet heen. Lekker zitten eten, genietenen niets van anderen aantrekken. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 30 april 2016

Mikespanjaard

Gezellige zaak waar je tenminste op alle tijden kunt eten en borrelen, sommige gerechten zoals de sliptongetjes zijn echt heel lekker evenals de sushi. Leuke barmannen verzorgen gewoon en hele leuke avond.

Gegeten op 2 april 2016

samnm80

Het eten vond ik helaas beneden de maat. Is erg simpel klaargemaakt vergeleken met de prijs die je ervoor betaald. De decor is wel prachtig. Mooie locatie wat de reden is van de prijs waarschijnlijk. De volgende keer zal ik sneller een drankje doen ipv komen dineren.

Gegeten op 20 april 2016

Singh27

We kwamen aan en werden naar onze plaatsen geleid. Ze waren vergeten de bestek vergeten van een van de persoon. Helaas merkte ze dit niet op toen ze de voorgerechten brachten, dus moesten we het wel vertellen. Voor de prijzen die ze vragen zou je bepaalde niveau verwachten. Voor de voorgerechten hadden we 30 gram kaviaar, oesters, garnalen.Dit was wel lekker. Voor hoofdgerecht hadden we allemaal king crab van 400gram . Helaas hierbij weer in de fout. Teneerste geen krakers en ten tweede hadden ze 200 gram gegeven ipv 400 gram. Verder was het wel okay, maar niet speciaal. Voor een prijs van over 400 euro was de experience helaas niet waard.

Gegeten op 22 april 2016

Romarn

Mooie zaak en van de bar, zaal, tot aan de toiletten op en top glamour.
Heerlijke sushi, oesters en tonijn gegeten. Lekkere fles cotes de provence rose er bij top avond gehad. De bediening is oplettend, vriendelijk en ziet er zacht uitgedrukt erg representatief uit! Harbour club Amsterdam is een feestje voor smaakpapillen en ogen ;) tot snel!

Gegeten op 18 maart 2016

corriemetjan

Via groupon een 4 gangen diner geprobeerd om te ervaren wat wij al meer hadden gehoord
De ontvangst was vriendelijk en de deur werd open gehouden en wij konden eerst een lekker drankje aan de bar nemen
En ja de gerechten waren van een bijzondere kwaliteit vooral de zalm was van een fantastische en het thaise soepje overheerlijk
Heel apart is de lounche muziek die van de achtergrond naar een luider vermogen gaat en dan weer terug
De presentatie van de gerechten was artistiek te noemen en de bediening top wij gaan er zeker nog eens terug.

Gegeten op 3 april 2016

Natasjaaaaaaaaa

Heerlijk gegeten, met 2 gezinnen dus ook met kinderen kun je hier prima eten...
Heerlijke wijn bij het gerecht en vriendelijke bediening. Ondanks de grote ruimte toch een warme sfeer! Trendy en gastvrij een combinatie die goed werkt wat ons betreft, ook hier werd er goed rekening gehouden met gluten en nootvrij dieet voor mijn dochter! Complimenten en het maakt uit eten gaan met een dieet zoveel relaxter!

Gegeten op 9 januari 2016

Meander_hl

Heerlijk gegeten, goede bediening, echt een avondje uit!
Kaart bood ruime keuze, locatie vonden wij erg mooi zo gelegen aan het water.
Kortom: voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 maart 2016

Walterdus

Eerst even de pluspunten: bizar goede parkeergelegenheid, prachtig interieur. Als je met meerdere mensen afspreekt en een (groot) aantal van die mensen komt van buiten Amsterdam, dan is het qua locatie dus perfect.
Helaas blijft het daarbij. Qua sfeer moet je denken aan een combinatie van nieuw geld (makalaars), zwart geld (projectontwikkelaars, no offence voor de brave projectontwikkelaars) en/of hun kinderen (leeftijd onder 25; waarde auto boven € 100.000). Het is dus zien en gezien worden en daar haakt het management van de Harbour Club gretig op in. Je gaat zitten en meteen komt de vraag of er "lekker wat water en brood en lekkere Iberico ham op tafel mag worden gezet". Natuurlijk mag dat. In een restaurant in deze prijsklasse is het logisch dat je wat brood met boter krijgt. En een amuse. Er volgde, en dit benadruk ik, geen verdere uitleg over het water en brood in kwestie. Behalve op de rekening: € 6 voor paar sneetjes brood met boter en dip. Maal 2 want we waren met 8 man, dus dan zet je er 2 neer. En € 15 voor de ham (4 plakjes), ook maal 2. Zonder overleg, herhaal ik. Water uit fles, bubbels en zonder bubbels: € 6 per fles. Ook zonder overleg. Het eten is verder op orde. De magere voldoende komt vooral door de totale afwezigheid van een verhouding tussen prijs en kwaliteit. Ik ben een grote uit eter, dus geloof me als ik zeg dat ik zo 10 restaurants kan opnoemen, waarvan enkele beloond met Michelin ster, die betaalbaarder zijn dan de Harbour Club en daar een kwaliteit-van-eten tegenover zetten die een factor 3 hoger is ten opzichte van die van de Harbour Club. Conclusie: mooie 'gemaakt-hippe' tent voor als je in de doelgroep valt; bar slechte zaak voor mensen die in Amsterdam wonen en écht goed willen eten.

Gegeten op 11 februari 2016

willemsvl

Met zijn drieën aan een ronde tafel gezet. Mooi, maar omdat de tafel vrij groot is, kunnen we elkaar lastig verstaan, ook al omdat gedurende de avond de beatmuziek steeds harder wordt gedraaid.

Het eten: we bestellen drie maal de 'BBQ Chicken', 'kip zonder bot' van de grill. De kip wordt geserveerd op een bananenblad (?), op een mini-bbq met een enkel halfgloeiend kooltje erin. Ernaast wat ingelegde komkommer. Prima smaken, zij het dat de kip in 2 van de 3 gevallen nog maar net lauw is en bij alledrie aan de droge kant (het lijkt eerder kipfilet met vel dan een hele kip). Bijgerechten moeten los worden besteld. Prima friet, aardige asperge.

De wijnen (verdejo, gruner veltliner, shiraz) zijn goed en komen in gulle glazen. Bij de gratie van de (attente) bediening krijgen we drie glazen kraanwater, normaal serveren ze alleen flessenwater.

Het dessert, Chocolate Dream, zou 'aan tafel bereid' worden. Dat klopt: er wordt wat chocoladesaus overheen gegoten. De enorme plank met een keur aan cake, ijs en chocoladesnippers/sticks ziet er indrukwekkend uit, maar verrast nauwelijks. Wat wel verrast is de rekening: daarop staat 25,90 aangeslagen, terwijl op het menu 12,95 staat. Maar dat is per persoon. Niks onjuist aan, maar wel een tikkeltje lullig om niet gewoon de totaalprijs erop te zetten als het dessert alleen voor 2 geserveerd wordt.

Beetje een zure recensie, maar voor dit geld (144 euro voor 3 personen) mag je wat meer finesse en aandacht voor de afwerking verwachten.

Gegeten op 15 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.