The Harbour Club Amsterdam

2. Internationaal
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 767 0421

marlies64

Eigenlijk hadden we ons voorgenomen om hier niet meer te eten. Door de vele slechte ervaringen die we reeds vooral met de bediening hebben gehad. De bediening is ondermaats en niet vriendelijk. Je krijgt het gevoel alsof er onderscheid wordt gemaakt in klanten. Lang wachten, tafels niet indekken, geen koeler bij de wijn, 3x vragen voor je wijn krijgt en ga ga zo maar door. We zijn al eens de tent uitgelopen door de arrogante houding van een personeelslid. Er wordt geen verantwoordelijk genomen voor het werk wat ze doen. Je zou hier een geweldige tent van kunnen maken als er maar een beetje leiding zou worden gegeven. Locatie is perfect!!!

Gegeten op 16 februari 2015

Tastycouple

Gegeten op 14 februari 2015

LSV

Prachtig ingericht en anders dan alle andere restaurants. Een compleet eigen concept. Muziek staat hard, dus je moet er van houden, maar ik vind het prima. Vriendelijk personeel dat weet wat ze doen. Service is ontzettend goed. Menu is erg variërend met ruime keuze. Leuk restaurant voor een verjaardag of andere feestelijke gelegenheid!

Gegeten op 18 januari 2015

Purplelady

afgelopen maand met de hele groep hier gegeten, het personeel was vriendelijk en beleefd, het eten was matig vergeleken met de prijs. de toilet juffrouw moet ontslagen worden, was zeer onbeleefd.

Gegeten op 9 december 2014

Daanvp

Duur en niet bijzonder eten. Met de kreeftdeal op maandag nog enigszins toegankelijk, maar zelfs het ademhalen komt op de rekening. Pand en inrichting mooi opgezet, locatie is mooi, behalve dat het zonder auto wat afgelegen ligt.

Gegeten op 17 november 2014

GauchoNL

Diverse malen lunch gedaan in deze zaak. Deze keer een avondje uit met buitenlandse gasten op vrijdagavond. Totaal zijn we met 5 personen. Bij binnenkomst hangt er gelijk een goede sfeer met goede club muziek.
Ondanks de drukte is de bediening in staat om alles goed bij te houden en zeer attent. Het eten is vrij basic maar wel van heel goede kwaliteit. Met 3 personen een volledige Fruits de Mer besteld, met een scala aan verse zeevruchten. Het grootste plateau dat ik ooit gehad heb en alles super vers. De voorgerechten van de anderen vallen ook goed in de smaak. Daarna krijgen we de dry aged beef, welke aan tafel getrancheerd wordt en de steak tartare welke ook aan tafel bereidt wordt. Beide gerechten zeer smaakvol.

Als afsluiting nemen we het speciale chocolade toetje dat per 2 personen wordt klaar gemaakt. Bijzonder gepresenteerd en heel erg lekker.

Naarmate de avond vordert wordt het drukker (veel mooie mensen), volle bak en gaat de muziek harder. De ambiance is dan ook perfect te noemen en het is een echte belevenis voor mensen die hier voor de 1e keer komen.

Gegeten op 16 januari 2015

Butragueno

Het decor van de Harbour Club blijft gewoon de grootste trekker van dit restaurant... prachtig. Ik loop nog altijd een klein rondje om overal even te kijken echt heel prettig allemaal. Het toilet met vinyl muziek ... Top !
Er was ook live muziek en natuurlijk is dat eigenlijk hartstikke leuk, maar waarom zo achterlijk hard ? er wordt niet gedanst en mensen zitten te eten ?? maar de band was zeker niet slecht !
De bediening komt traditioneel langzaam op gang en is soms een beetje ... Raar zeg maar. Je wordt ontvangen bij binnenkomst en naar je tafel gebracht onder het genot van waarschijnlijk vooraf bedachte, opmerkelijke, vragen zoals : Verwacht u nog dat er mensen bijkomen ? Terwijl je met 4 gereserveerd hebt.
Het maakt in the end allemaal niet zoveel uit het eten is okay en af en toe goed en de entourage prachtig we blijven vast terugkomen, maar je hebt steeds het gevoel dat het allemaal gemakkelijk veel beter zou kunnen zijn.

Gegeten op 18 januari 2015

goodfoodgoodmood

Seafood in The Harbour Club is goed, maar zeker niet beter dan andere seafood restaurants. Voor een fruit de mer betaal je hier grofweg 100 euro en dat is het echt niet waard. Waarom het hier altijd zo druk is, is me nog steeds een vraag. Het publiek bestaat voornamelijk uit schreeuwerige nouveau riche volk dat graag de aandacht steelt. Veel hoogmoed en overdreven decadentie. De inrichting vind ik erg mooi, met name is het bijzonder hoe zij de loods van binnen hebben vormgegeven. De service is middelmatig, maar mijn grootste kritiekpunt richt zich op de schoonmakers in de toiletten. Die slaan toch een nare taal uit, zowel bij binnenkomst als bij het verlaten van het toilet. Nu is toiletjuffrouw niet de leukste baan, maar let aub op je woorden, ik durfte niet eens meer naar het toilet. Ik ben totaal 4x in The Harbour Club geweest en dezelfde vrouw die elke keer weer scheldend de wc's schoonmaakt. Dat kan gewoon echt niet. Zoiezo niet voor zo'n "chiquee" tent als deze. Jammer

Gegeten op 15 januari 2015

nicolashugo

Met vrienden hier gegeten, na bezoek aan een beurs.
Hebben hier een gezellige avond gehad met een vriendelijke serveerster, die vanwege de drukte behoorijk haar best moest doen om al haar tafels bij te houden. Een echte topper.
Het eten was goed van smaak, warm en werd gelukkig voor iedereen gelijktijdig uitgeserveerd.
Toch wat verbeterpuntjes:
- behalve de oesters zijn de schaaldieren van de fruits des mer voorgekookt. Ik heb ze liever rauw, zoals ze dat in Parijse restaurants wel doen.
- het is beter om drankjes voor een grote groep niet zonder boekje op te nemen; mijn drankje moest uiteindelijk twee keer terug, voor ik het juiste drankje geserveerd kreeg.

De inrichting en grootte van het restaurant blijft altijd indrukwekkend. Het is er erg groot, zonder dat het ongezellig overkomt.
We komen hier graag nog eens terug. Misschien nog een keer voor hun lobster monday.

Gegeten op 13 januari 2015

Robbirob

Entourage en sfeer is elke keer prima maar deze keer was de bediening dramatisch, de man sprak alleen Frans
Het eten was eigelijk nog slechter, een Tomahawk steak van €75 was verkeerd geroosterd, bleef vervolgens heel lang op een tafel liggen , dus koud en werd ook nog eens verkeerd gesneden.
Een biefstuk van supermarkt van 3,50 maak ik thuis lekkerder klaar
Wanneer je aan de bediening meldt dat het eten niet ok is hoor je niks meer maar krijg je gewoon de rekening
Wij raden dus echt af om hier te gaan eten, je kunt voor veel minder veeeel beter eten op heel veel leuke plekken
Jammer dus maar Harbourclub heeft zijn beste tijd gehad .

Gegeten op 9 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.