Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Vito

1. Restaurant
  2. Italiaans

Restaurant Vito

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 072 5113178

Hesterve

Hier serveren ze goed voedsel met prachtige wijnen. Jammer dat de prijskwaliteitverhouding een pietsje zoek is. Voor een kleine kreeft met een beetje pasta rekenden ze 40 eu af. Dat was een beetje jammer, vooral als je het vergelijkt met andere hoofdgerechten en dat bij bestelling niet wordt vermeld. Ook brood was behoorlijk aan de prijs. Ook jammer dat bij het gesprek hierover er niet meer vanaf kon dan dat het besproken zou worden met de keuken. Dooddoeners zijn dan weinig prettig. Maar op zich aardig, en als je geen problemen hebt met een stevige rekening, prima te doen.

Gegeten op 1 oktober 2014

fabiola2

op mijn verjaardag gingen we bij vito eten. eerste keer dat ik er was. En ik vind dat ze een leuk sfeertje hebben. de werknemers zijn aardig en geen vies servies. het eten vind ik daar echt
perfect! (maar de Italiaanse mode mag toch wat meer)

Gegeten op 15 september 2014

FreddyB

Gegeten op 16 augustus 2014

Angelsmen

Wij moesten lang wachten tot de bediening in beweging kwam.
Daarna duurde de bestelling lang.
De lunch was goed, maar een kindertosti was niet geschikt voor kleine kinderen.
Het brood was veel te dik.
Het glaswerk was van zeer goedkope kwaliteit.
Bij het afrekenen moest de dame van de bediening gezocht worden.

Gegeten op 13 juli 2014

FloraBella

Lekker buiten gezeten bij Vito. Goede huiswijnen en ook goed dat je de keuze hebt uit twee soorten huiswijn. Ook het eten was lekker. Mijn gezelschap had penne pasta met quatro fromagi en de ander had de ossobuco. Zelf had ik een pizza met zalm en rozemarijn. De pasta en de pizza waren simpel qua ingrediënten, maar rijk van smaak. Het enige wat we wat minder vonden was het dessert met een trio van chocolade. Het chocolade ijs was gekristalliseerd en dat was minder smakelijk. We zijn hier op een zonnige zondagmiddag geweest en daar is het ook een prima tent voor. Niks hoogdravend, maar gewoon gezellig een hapje eten.

Gegeten op 13 juli 2014

Edwin Groeneveld

Keurig restaurant. Prima bediening (ietwat aan de jonge kant) maar dat was in dit geval niet erg. Het eten is bijzonder lekker. Pizza's belegd zoals het hoort met verse ingrediënten en bijzonder goede bodem! Kortom een aanrader als u in de buurt van Alkmaar bent.

Gegeten op 5 juni 2014

martijn144

Vanavond bij restaurant vito gegeten,het viel helaas erg tegen,mijn vriendin had de risotto vegetarisch als hoofdgerecht genomen maar het was zo klein dat het ,meer een voorgerechtje was.
na een opmerking hierover kreeg ze er wel een beetje bij,helaas had ze ook hierna nog steeds honger,en een hele grote eter is ze niet!

Ik had zelf een kaas pizza gekozen,de buitenste vijf centimeter was alleen deeg met tomatenpuree wat erg droog en smakeloos was, de pizza zelf was met de kaas er op ook echt niet lekker,het smaakte alsof het kaas korsten waren waar t plastic nog op zat,kortom niet echt lekker terwijl we ons er erg op verheugd hadden!

Uiteindelijk hoefden we de pizza niet te betalen ,het zag er verder wel gezellig uit en het personeel was erg vriendelijk.

Gegeten op 19 april 2014

Marga Schuurman

Afgelopen zaterdag bij Vito gegeten. We hebben in de zomer eerder bij Vito gegeten en waren tevreden. Dit keer viel het tegen, de bediening liep als een kip zonder kop rond, chaotisch en inefficiënt. Heel irritant om 30 minuten te wachten op je drankje, water vergeten en wederom proberen contact te krijgen. Dit was de hele avond een enorme ergernis. Wij vroegen om een proeverij van diverse voorgerechten voor 5 personen, zalm/carpaccio/Italiaanse ham oid. Dit werd volledig verkeerd begrepen, we kregen een "proeverij" van Italiaanse ham, voor 1 persoon, zonder brood. Jammer jammer. Hoofdgerecht was perfect, kabeljauw subliem, en de rest pasta, ravioli, pizza, alle gerechten waren prima en goed van smaak. Complimenten voor de keuken. Nu nog een goede "leider" in de bediening, die richting kan geven, en ik kom graag terug. Ps, ook de toiletten waren rond sluitingstijd niet schoon, toiletpapier zelfs op...

Gegeten op 29 maart 2014

spiens48

Vito heeft in de namiddag een aanbod met wijn en hapjes. Wij wilden dat 's avonds wel. Geen probleem gelukkig. Welkom met een glas prosecco, daarna keuze uit de wijnen wit en rood. Wilde de rode graag inruilen voor een mooie Barolo. Ook geen probleem (mits akkoord met prijsverhoging, uiteraard :-). Eerst een etagere met allerlei koude en warme vlees- en vishapjes, genoeg voor vier eters. Dus wij eten met zijn tweeën niet alles op. Was dit al heerlijk, de volgende schaal met vegetarische hapjes was voldoende geweest om ons deze avond culinair gelukkig te maken. Wat een heerlijke combinatie van frisse, verse en geraffineerde smaken. Toetje had ook nog gemogen, maar dat durven we niet meer aan. Vragen we tot slot een kopje koffie met een lekker chocolaatje. Komt er een prachtig schaaltje met allerlei lekkers aan koekjes, chocolaatjes en mints. Verrukkellijk en gezellig met al die leuke hapjes gesnoept deze avond van dit gevarieerde lekkers. En voor een heel vriendelijke prijs. Van de zomer op het terras nog maar 's op herhaling (als we de verleiding kunnen weerstaan om niet eerder terug te komen).

Gegeten op 19 februari 2014

Mrjolein

Recent hier met een grote groep gegeten. Gelet op de voorgaande reacties was ik een beetje huiverig. De pizza carpaccio genomen, deze was heerlijk. Alle gerechten kwamen op tijd en er werd ook regelmatig gevraagd of we nog iets te drinken wilden. Al met al redelijk tevreden, alleen het personeel nog wat onervaren (bestek laten vallen etc.)

Gegeten op 18 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vito in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vito. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.