Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Vito

1. Restaurant
  2. Italiaans

Restaurant Vito

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 072 5113178

Casiraghi

Geen aanrader helaas. Om eerlijk te zijn teleurstellende kwaliteit. Pizza tonijn (met bijna geen tonijn) was royaal ''gegarneerd'' met een mayo-achtige saus, maar miste desondanks alle mogelijke culinaire fijnheid. De kok zal wel niet zijn dag gehad hebben.

Gegeten op 2 november 2014

ralphvergeer

Dit mooie italiaanse restaurant heeft iets eigens, wat ik niet typisch italiaans wil noemen. Service en timing zijn bijzonder goed, het mag de bezoeker aan niets ontbreken. Het eten was gewoon goed, een lekkere set antipasti, waarin vooral de warme tomatensoep in een glaasje opviel, echt vers, heerlijk. De pizza de capre was ok, het nagerecht, 5 verschillende heerlijkheden, buitengewoon. Jammer, maar 1 soort grappa, en die was niet zo bijzonder. O ja, comfortabele stoelen, erg prettig.

Gegeten op 29 oktober 2014

Cubazek

Wat is dit toch een heerlijk restaurant! Onze zoon van 5 stond erop hier te eten! Kinderpizza is groot genoeg. Verder personeel is vriendelijk, meedenkend en efficiënt. Kan er niks anders van maken dan TOP.
Alexandra, Tim en Bessel

Gegeten op 25 oktober 2014

Hesterve

Hier serveren ze goed voedsel met prachtige wijnen. Jammer dat de prijskwaliteitverhouding een pietsje zoek is. Voor een kleine kreeft met een beetje pasta rekenden ze 40 eu af. Dat was een beetje jammer, vooral als je het vergelijkt met andere hoofdgerechten en dat bij bestelling niet wordt vermeld. Ook brood was behoorlijk aan de prijs. Ook jammer dat bij het gesprek hierover er niet meer vanaf kon dan dat het besproken zou worden met de keuken. Dooddoeners zijn dan weinig prettig. Maar op zich aardig, en als je geen problemen hebt met een stevige rekening, prima te doen.

Gegeten op 1 oktober 2014

fabiola2

op mijn verjaardag gingen we bij vito eten. eerste keer dat ik er was. En ik vind dat ze een leuk sfeertje hebben. de werknemers zijn aardig en geen vies servies. het eten vind ik daar echt
perfect! (maar de Italiaanse mode mag toch wat meer)

Gegeten op 15 september 2014

FreddyB

Gegeten op 16 augustus 2014

Angelsmen

Wij moesten lang wachten tot de bediening in beweging kwam.
Daarna duurde de bestelling lang.
De lunch was goed, maar een kindertosti was niet geschikt voor kleine kinderen.
Het brood was veel te dik.
Het glaswerk was van zeer goedkope kwaliteit.
Bij het afrekenen moest de dame van de bediening gezocht worden.

Gegeten op 13 juli 2014

FloraBella

Lekker buiten gezeten bij Vito. Goede huiswijnen en ook goed dat je de keuze hebt uit twee soorten huiswijn. Ook het eten was lekker. Mijn gezelschap had penne pasta met quatro fromagi en de ander had de ossobuco. Zelf had ik een pizza met zalm en rozemarijn. De pasta en de pizza waren simpel qua ingrediënten, maar rijk van smaak. Het enige wat we wat minder vonden was het dessert met een trio van chocolade. Het chocolade ijs was gekristalliseerd en dat was minder smakelijk. We zijn hier op een zonnige zondagmiddag geweest en daar is het ook een prima tent voor. Niks hoogdravend, maar gewoon gezellig een hapje eten.

Gegeten op 13 juli 2014

Edwin Groeneveld

Keurig restaurant. Prima bediening (ietwat aan de jonge kant) maar dat was in dit geval niet erg. Het eten is bijzonder lekker. Pizza's belegd zoals het hoort met verse ingrediënten en bijzonder goede bodem! Kortom een aanrader als u in de buurt van Alkmaar bent.

Gegeten op 5 juni 2014

martijn144

Vanavond bij restaurant vito gegeten,het viel helaas erg tegen,mijn vriendin had de risotto vegetarisch als hoofdgerecht genomen maar het was zo klein dat het ,meer een voorgerechtje was.
na een opmerking hierover kreeg ze er wel een beetje bij,helaas had ze ook hierna nog steeds honger,en een hele grote eter is ze niet!

Ik had zelf een kaas pizza gekozen,de buitenste vijf centimeter was alleen deeg met tomatenpuree wat erg droog en smakeloos was, de pizza zelf was met de kaas er op ook echt niet lekker,het smaakte alsof het kaas korsten waren waar t plastic nog op zat,kortom niet echt lekker terwijl we ons er erg op verheugd hadden!

Uiteindelijk hoefden we de pizza niet te betalen ,het zag er verder wel gezellig uit en het personeel was erg vriendelijk.

Gegeten op 19 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vito in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vito. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.