a TripAdvisor company

Kami Sushi & Grill

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 074 8531547

marjan119

Concept met bestellen werkt goed! Alles is er mooi op tijd en compleet. Vriendelijke bediening. Wel wat rumoerig. Ruime keuze uit gerechten.

Gegeten op 12 maart 2016

BA_Baracus

Een echte vreetschuur waarbij het lijkt of er maar 1 bepaalde saus is voor de warme gerechten.
Echt heel veel gerechten (kipballetjes, kip yakitori, beefspiesjes, biefrolletjes, stukjes bief, chicken wings, champignons) met Teriyakisaus (zoete bruine saus). Na 1 of twee gerechtjes heb je die saus echt wel geproefd. Afwisseling zou fijn zijn. Sushi was ok, niks bijzonders. Wij zullen hier niet meer terugkomen.

Gegeten op 31 januari 2016

ellen_m

Goede sushi voor een goede prijs. Het concept met de tablets werkt alleen totaal niet met grotere groepen. Wij hebben uiteindelijk voor sommige dingen dubbel moeten betalen en de bediening kwam ons niet tegemoet.

Het is ook een beetje een vreetschuur maar daar is de prijs ook naar. Veel opties voor vegetariërs.

Gegeten op 2 januari 2016

claire50

Vorige week met een vriendin hier gegeten. We komen maandelijks bij Kami Sushi en altijd tevreden geweest over het eten en de service, maar vorige week was het rond uit slecht! Er zat een dikke zwarte haar in onze sushi, dit hadden we meteen netjes aangegeven en de sushi werd terug gehaald en we moesten het met 'sorry' doen. Verder niemand bij ons geweest of alles nog naar wens was of over een oplossing te praten. Helaas was onze eetlust al verpest en zijn we na een half uur maar weg gegaan. Erg jammer!!! Was altijd een zeer tevreden gast.

Gegeten op 2 december 2015

MarFokkema

Gewoon verslaafd geworden aan hun geflambeerde zalm! Alles is goed/ lekker. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Aanrader!!

Gegeten op 12 september 2015

xayedi

Heeeeeerijk! Het is hier gezellig en het eten is verrukkelijk! het is altijd druk,maar de service lijdt er nooit onder. Ook de snelle bediening blijft tijdens drukte bestaan.

Gegeten op 25 juli 2015

Henk-V

Top tentje! Al meerdere malen gegeten. Hou normaal niet van "all you can eat" vanwege de doorgaans matige kwaliteit maar in dit geval is daar geen sprake van. Eten is van zeer goede kwaliteit en het is gewoon gezellig om met meerdere personen van alles te bestellen. Bediening en sfeer zijn ook goed.

Gegeten op 29 januari 2015

Emveka

Deze week voor het eerst met een vriendin gegeten, met een bioscoop arrangement. Absoluut een aanrader. We hebben erg gezellig gezeten en de bediening was erg vriendelijk. Niet alles wat op tafel kwam was mijn smaak, maar dat is dan ook wel weer het leuke. Je kunt gewoon overal een kleine portie van bestellen en proberen. We kwamen lang niet aan alle gangen toe. Allerlekkerst vond ik de bami soep met garnalen, de garnaal in aardappel en de salade met bief. Ga zeker nog eens terug.

Gegeten op 20 januari 2015

MarloesM

Inmiddels zijn wij al zeker 7x bij Kami sushi geweest. Elke keer verheug ik me er weer op.
Het eten is heerlijk. Verse sushi, eten zoveel je wilt, bestellen via een tablet, snelle service en zeker niet duur. Reserveren is wel aan te raden. Het is altijd druk. Ook begin van de week.

Gegeten op 22 december 2014

ClemensR

Hier gegeten op aanraden,eten vaker sushi,en voor een veel hogere prijs,maar deze echt een toppertje,sauzen uitstekend,lamsrack,gamba's,biefrolletjes,alleen jammer dicht op elkaar,en erg druk,zonder reserveren geen plek,ze zien ons hier vaker.

Gegeten op 15 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Kami Sushi & Grill in Hengelo (ov)

Schrijf hieronder je recensie over Kami Sushi & Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.