Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kami Sushi & Grill

1. BBQ/grill
  2. Topper 2014

Kami Sushi & Grill

1. BBQ/grill
  2. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 074 8531547

Japiyoo

Met erg hoge verwachtingen aangeschoven, maar het viel een beetje tegen. Niet dat het slecht was, maar een beetje gewoontjes. Zeker geen 8,2 waard (IENS-gemiddelde), wat mij betreft. Bestellen met tablet is wat onpersoonlijk (nauwelijks contact met bediening) en voelt omslachtig, maar gaat steeds beter en sneller. Het eten wordt snel gebracht. Aanrader is de lamsrack. Voor mij niet weer, ik woon in Almelo en met Sushitijd hebben wij een betere all you can eat in de stad.

Gegeten op 10 augustus 2014

Milamber77

Het was even wennen: met een tablet sushi bestellen. Maar ook wel leuk, omdat je op je gemak kon kijken welke sushi je wilt eten. Er is veel keuze en dat maakte het voor mij lastig. Gelukkig geld hier een all-you-can-eat concept en dus was het gewoon proberen.

Een proeverij van verschillende soorten sushi: Vis, vegetarisch en kip; De bekende rolletjes met zeewier of alleen rijst en nog andere variaties.

De sushi was lekker. De bediening vlot, al was het wel even wennen dat de gerechtjes niet telkens tegelijk op tafel gezet werden en zodra een schaaltje leeg was, gelijk werd weggehaald. Een uitleg van wat er weggezet werd was er niet bij, dus even puzzelen wat we precies besteld hadden.

Een plek om nog een keer terug te komen. Al is het wel verstandig om vantevoren te reserveren, omdat het zelfs op een dinsdagavond behoorlijk vol zit. We zaten aan de achterkant van het restaurant waar het een stuk rustiger waar we elkaar goed konden verstaan.

Gegeten op 22 juli 2014

Renee88

Een restaurant waar je als sushi liefhebber zeker aan je trekken komt. Een ruime keuze aan sushi en grill wordt op een overzichtelijke kaart gepresenteerd. Zeer moeilijk kiezen, wat gelukkig niet hoeft gezien het all you can eat concept.
De bediening is vlot en vriendelijk, maar soms wat opdringerig. Wij denken wel eens: Eeeuhhh, nee? mijn glas is nog vol!
De akoestiek is niet helemaal in orde. Het is er vaak druk en daar hoort wat rumoer bij, maar ook op rustige avonden heb je snel last van andere gasten om je heen.

Gegeten op 22 februari 2014

MRS28

De zaak is leuk ingericht en je hebt een goede prijs/kwaliteit verhouding. Tevens goed bereikbaar. Het eten is wat je kan verwachten van een all-you-can-eat zaak. Goed genoeg, maar hier en daar kan de kwaliteit wat omhoog (gerechten soms lauw ipv warm, smaakten als ver van tevoren klaargemaakt). De verschillen tussen deze zaak en die in enschede zit hem vooral daarin. De service is wel beter en sneller.

Gegeten op 2 november 2013

rickje

Voor de tweede maal hier onlangs gegeten. Sushi is in! En dat is natuurlijk ook te merken aan dit restaurant. Toch blijven de gerechten op een constante, kwalitatieve manier de 'keuken' uitrollen. Bij mij een aantal mensen die nog niet eerder hier waren geweest en zij waren achteraf ook net zo enthousiast als een vaker komende gast.

Dit sushi restaurant werkt met papiertjes waar je de bestelling op kunt plaatsen. Zo'n bestelpapiertje deel je met 3 andere gasten waar je maximaal vijf ronden mee kunt bestellen. Per ronde kun je ongeveer 5 gerechtjes bestellen. Nadeel van deze wijze is dat hetgeen geleverd wordt niet altijd kloppend is. Gelukkig is de prijs all-in en bestel je het vergeten gerecht gewoon de volgende ronde wel weer.

Het eten is goed, de medewerkers zijn vriendelijk en snel (ook qua uitvragen drinken gelukkig) en ondanks dat het altijd druk is kwaliteit blijft geleverd worden.

Gegeten op 19 december 2013

Liliath666

Voor de 2e keer in korte tijd Kami Sushi bezocht. Het valt gelijk op dat het hier altijd druk lijkt te zijn. De bediening vliegt van hot naar her en de bestellijsten zijn zo van tafel. Binnen een mum van tijd druppelen je bestelde gerechtjes binnen en is het genieten geblazen. Al veel all-you-can-eat sushirestaurants bezocht maar deze staat wat ons betreft op nummer 1!

Gegeten op 27 oktober 2013

saskia61

Voor de 2e keer dit restaurant bezocht. Vlotte bediening, gerechten snel geserveerd. Mijn moeder, die hier voor het eerst was, keek haar ogen uit van alles wat steeds werd gebracht. Er liep veel bediening rond, restaurant zat ook helemaal vol. Heerlijk eten, zowel de koude als de warme gerechten. En dat alles voor een heel leuke prijs. Rekening was nog geen 60 euro voor 2 personen.
Als ik dan een minpuntje moet bedenken: de 'kinderstokjes' waar mijn moeder om vroeg, werden niet gebracht. Uiteindelijk ging het eten met echte stokjes haar steeds beter af.

Gegeten op 21 september 2013

-T-

Lekker verse sushi en grill die ter plekke op bestelling wordt gemaakt en dat proef je! Gerechten worden snel geserveerd. Vriendelijke bediening. Mooi interieur, alhoewel het een beetje donker is. Maar verder niets op aan te merken. Een aanrader!

Gegeten op 13 augustus 2013

Stiefie7

Wij hebben met een groep van 7 gegeten. Het concept brengt een zeker dynamiek met zich mee. Hierdoor gaat wel eens wat fout in afstemming met de keuken. De bediening is erg vriendelijk en houdt het tempo hoog. Er is een uitgebreide kaart waar je als niet-sushi-fan ook ruimschoots aan je trekken kan komen. Het eten was vers en erg goed van kwaliteit. Interieur is modern aziatisch en men zit tenminste niet opeen gepakt.

Gegeten op 19 mei 2013

AnneBe

Heerlijk gegeten hier, erg leuk concept. Het maakt je etentje erg dynamisch, leuk dat je zelf kunt invullen welke gerechtjes je wilt. De kwaliteit van het eten is goed, de ambiance is ook goed. Ik vond de gerechtjes met 'beef' en de gefrituurde garnalen erg lekker. De bediening is vriendelijk maar komt nog enigszins onervaren over. Ik vind het een aanwinst voor Hengelo.

Gegeten op 18 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Kami Sushi & Grill in Hengelo

Schrijf hieronder je recensie over Kami Sushi & Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.