Kami Sushi & Grill

• 7.5

• 7.5

MRS28
  • Recensies in de laatste twee jaar

De zaak is leuk ingericht en je hebt een goede prijs/kwaliteit verhouding. Tevens goed bereikbaar. Het eten is wat je kan verwachten van een all-you-can-eat zaak. Goed genoeg, maar hier en daar kan de kwaliteit wat omhoog (gerechten soms lauw ipv warm, smaakten als ver van tevoren klaargemaakt). De verschillen tussen deze zaak en die in enschede zit hem vooral daarin. De service is wel beter en sneller.

Gegeten op 2 november 2013

rickje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de tweede maal hier onlangs gegeten. Sushi is in! En dat is natuurlijk ook te merken aan dit restaurant. Toch blijven de gerechten op een constante, kwalitatieve manier de 'keuken' uitrollen. Bij mij een aantal mensen die nog niet eerder hier waren geweest en zij waren achteraf ook net zo enthousiast als een vaker komende gast.

Dit sushi restaurant werkt met papiertjes waar je de bestelling op kunt plaatsen. Zo'n bestelpapiertje deel je met 3 andere gasten waar je maximaal vijf ronden mee kunt bestellen. Per ronde kun je ongeveer 5 gerechtjes bestellen. Nadeel van deze wijze is dat hetgeen geleverd wordt niet altijd kloppend is. Gelukkig is de prijs all-in en bestel je het vergeten gerecht gewoon de volgende ronde wel weer.

Het eten is goed, de medewerkers zijn vriendelijk en snel (ook qua uitvragen drinken gelukkig) en ondanks dat het altijd druk is kwaliteit blijft geleverd worden.

Gegeten op 19 december 2013

Liliath666
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 2e keer in korte tijd Kami Sushi bezocht. Het valt gelijk op dat het hier altijd druk lijkt te zijn. De bediening vliegt van hot naar her en de bestellijsten zijn zo van tafel. Binnen een mum van tijd druppelen je bestelde gerechtjes binnen en is het genieten geblazen. Al veel all-you-can-eat sushirestaurants bezocht maar deze staat wat ons betreft op nummer 1!

Gegeten op 27 oktober 2013

saskia61
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 2e keer dit restaurant bezocht. Vlotte bediening, gerechten snel geserveerd. Mijn moeder, die hier voor het eerst was, keek haar ogen uit van alles wat steeds werd gebracht. Er liep veel bediening rond, restaurant zat ook helemaal vol. Heerlijk eten, zowel de koude als de warme gerechten. En dat alles voor een heel leuke prijs. Rekening was nog geen 60 euro voor 2 personen.
Als ik dan een minpuntje moet bedenken: de 'kinderstokjes' waar mijn moeder om vroeg, werden niet gebracht. Uiteindelijk ging het eten met echte stokjes haar steeds beter af.

Gegeten op 21 september 2013

-T-
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker verse sushi en grill die ter plekke op bestelling wordt gemaakt en dat proef je! Gerechten worden snel geserveerd. Vriendelijke bediening. Mooi interieur, alhoewel het een beetje donker is. Maar verder niets op aan te merken. Een aanrader!

Gegeten op 13 augustus 2013

Stiefie7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben met een groep van 7 gegeten. Het concept brengt een zeker dynamiek met zich mee. Hierdoor gaat wel eens wat fout in afstemming met de keuken. De bediening is erg vriendelijk en houdt het tempo hoog. Er is een uitgebreide kaart waar je als niet-sushi-fan ook ruimschoots aan je trekken kan komen. Het eten was vers en erg goed van kwaliteit. Interieur is modern aziatisch en men zit tenminste niet opeen gepakt.

Gegeten op 19 mei 2013

AnneBe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten hier, erg leuk concept. Het maakt je etentje erg dynamisch, leuk dat je zelf kunt invullen welke gerechtjes je wilt. De kwaliteit van het eten is goed, de ambiance is ook goed. Ik vond de gerechtjes met 'beef' en de gefrituurde garnalen erg lekker. De bediening is vriendelijk maar komt nog enigszins onervaren over. Ik vind het een aanwinst voor Hengelo.

Gegeten op 18 januari 2013

Vragender
  • Recensies in de laatste twee jaar

Werkelijk fantastisch gegeten! Concept waarbij je in 5 rondes per persoon steeds 5 gerechtjes mag bestellen stopte bij ons al na ronde 3
Spiesje inktvis is mijn favoriet, maar ook de California handrol smaakt zeer goed.
In het weekend 23,- voor 5 rondes met wat heerlijke Japanse biertjes Kirin en Sapporo waren we met ons tweeen net geen 70,- kwijt.
Terwijl wij in Amsterdam meestal 120,- kwijt zijn en kwalitatief was dit zeker beter!
De dames die de schaaltjes komen brengen moeten vriendelijker kijken en de schaaltjes met iets meer gevoel op tafel zetten dat zou je meer gast voelen.

Gegeten op 3 februari 2013

q1991
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg uitgebreide kaart, veel verschillende soorten sushi, ook voor mensen die niet echt fan zijn van sushi kun je heerlijke vleesgerechtjes en bijgerechtjes bestellen! Bediening was erg vriendelijk en redelijk snel. Heerlijk en rustig gegeten achter in het restaurant, ik ga er zeker vaker naartoe, beste Sushi in Twente waar ik tot nu toe ben geweest!

Esmarev
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben veel ervaring met sushi op diverse continenten en waren aangenaam verrast door de kwaliteit van alles van we kozen. Het concept all-you-can-eat werkt met max. 5 rondes van 5 verschillende keuzes per persoon. We kwamen er lang niet aan. De keuze is enorm, niet alleen sushi maar ook vleesspiesjes, curry, salades en soepen. We hebben echt heerliik gegeten, en gaan dit snel weer doen.

Het decor, we zaten achterin, is minder. Als ze de verlichting door iets anders zouden vervagen zou het heel wat sfeervoller zijn!

Gegeten op 22 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Kami Sushi & Grill in Hengelo

Schrijf hieronder je recensie over Kami Sushi & Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!