• foto's van Rodin in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 413 01 43

Een stukje Parijs in Rotterdam

Zet een voet over de drempel en je bevindt je direct in een stijlvolle brasserie in hartje Parijs. De kaart staan vol met Franse klassiekers, maar ook mediterrane smaken ontbreken hier niet. De eigenaresse is vriendelijk en beschikt over een flinke dosis vak- en wijnkennis. Erg fijn.

DekkerF

Wij zijn groot fan. Heerlijk en eerlijk vers bereid eten. Mooie gerechten, niet te ingewikkeld, gewoon lekker.
Vriendelijk personeel, erg service gericht. Als je iets anders wilt kan dat altijd. Het 3 gangen kinder menu is een aanrader. Vooraf hadden ze vleeswaren, daarna pasta pesto met groenten en witvis en een raketje na.

Gegeten op 19 april 2015

wiebe6

Via online reservering

Lekkere Franse gerechten met bijpassende wijnen. De service is optimaal en de product- en wijnkennis is beter dan verwacht bij een bistro zoals dit.

Gegeten op 10 april 2015

Proever53836

Wat ik gegeten heb doet er eigenlijk niet zo toe aangezien ik hier vrij vaak kom en zo'n beetje alles wel geprobeerd heb.
Het was allemaal goed tot uitstekend, met liefde bereid en opgediend. Als men al een steekje
laat vallen dan wordt dat op professionele wijze opgelost, is één keer gebeurd in al de jaren dat ik er kom en dat is al zolang de zaak er zit.
De eigenaresse én het personeel beschikken over goede wijnkennis.

Gegeten op 26 maart 2015

mentjol

'Of alles naar wens was' vroegen de aardige obers bij het afrekenen; 'de slibtongetjes hadden nog wel een jaar mogen groeien' zei ik slechts.
Want weet u, het was niet alles naar wens, maar zoveel komt het niet voor dat we met ons drieen uit kunnen eten, daarom wilde ik deze avond niet bederven met discussie, over het gebodene.
Daarom wil ik dit toch meegeven:
Ik bestelde 'vis van de dag' dit was zuurkool met slibtong, voor de zekerheid vroeg ik het nog een keer ; correct verstaan. Maar het bleek een schep fantasieloze puree met wat blaadjes witte kool daarop en twee ondermaatse slibtongetjes.
De tweede gast had 'Hollands weiderund' welke taai was en met verder een schamele dressing.
En gast drie had ; 'Inktpasta met gamba's' - schelpjes en o.a. krulsla, dit zag er best fris uit, maar was geen eetsensatie.
De geschonken huiswijnen ; chardonnay, rode wijn en rosé waren prima, evenals de bijbestelde huisgemaakte frites.
Tot slot de nagerechten ; 'Creme bulee' - was OK, 'Taart van de dag' - Mwa..., Hazelnoot Caramel Fudge - als een zeer taaie toffee.

Verder was de ontvangst en service dik in orde, het decorum wat gedateerd, maar wel sfeervol.

Gegeten op 28 maart 2015

Naomi010

Via online reservering

Het is de tweede keer dat ik hier heb gegeten.

Het eten was erg lekker, snelle service.
Het was vrij rustig, maar er hing alsnog een gezellige sfeer.

Als je voor de 3 gangenmenu voor een bepaalde prijs gaat, houdt er dan wel rekening mee dat je alleen kan kiezen uit het menu die Rodin zelf heeft samengesteld!

Gegeten op 24 februari 2015

michael146

Via online reservering

We hebben eerst de rodin borrel genomen en vervolgens het dag menu was bij elkaar eigenlijk te veel maar allemaal wel erg lekker komen zeker nog een keer terug!!

Gegeten op 15 februari 2015

KeesHaring

Een tijd niet gegeten bij Rodin, maar nog steeds goed. We kozen voor het Valentijnsmenu. Vooraf tartaar van schotse zalm met een eiercreme. Klinkt simpel maar was boterzacht. Als hoofd een mooie rode kalfsoester, super mals. Dessert ook lekker.

Goed wijnadvies, althans we wilden een stevig glas rood en werden verrast door een krachtige Hongaar.

Het was een erg drukke avond maar de bediening was desalniettemin erg attent.

Gegeten op 14 februari 2015

peet4

Via online reservering

impro voorgerecht van coquilles met ganzenlever. creatief omgaan met tekorten. mooi visje.
aardige bediening maar te weinig mensen voor de drukte. bediening moet in het restaurant staan en niet heel veel bij het buffet.

Gegeten op 14 februari 2015

Dje

Via online reservering

vriendelijk personeel. Attent (was etentje voor verjaardag. Is opgemerkt door personeel en feestelijk nagerecht geserveerd)

Gegeten op 7 februari 2015

t-shirrtje

Van de kaart gerechten gekozen. Het was een drukke vrijdagavond en zonder te reserveren toch een plekje gelukkig. Vooraf had ik de ganzenlever; te groot, niet lekker bereid en de compote was niet passend. Hoofd was een vis van de dag met zoete aardappel en pompoen; de zoete aardappel was rauw. Toen ik dit aangaf is de serveerster uit de keuken teruggekomen met de opmerking dat dit zo hoorde. Ik bereid dit zelf vaak genoeg en ik kan toch echt zeggen dat dit niet klopte. Het was keihard en niet eetbaar. Gelukkig kon ik het gerecht opnieuw krijgen met een ratatouille en tja dit was behoorlijk saai maar gelukkig wel gaar. Tafelgenoot had een carpaccio vooraf; deze was ok. Vervolgens een bavette die te taai was om weg te krijgen.

Het was niet voor herhaling vatbaar de avond, het is een eetcafe die iets beter wil doen maar het niet waarmaakt en in prijs wel in een hoger segment zit.

Gegeten op 19 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Rodin in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Rodin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.