Mangetsu

• 8.6

• 8.1

juffiejuf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt heerlijke gerechten. Je lust de sushi van elders niet meer als je deze hebt geproefd.
Ook de eend was om je tong af te bijten en het ijs is verrukkelijk.
De wijn paste perfect bij het eten en de bediening is zo vriendelijk!
We zijn nu een paar keer geweest en elke keer verbaast het ons dat er nog plek is....

Gegeten op 22 januari 2014

wortmanchopin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondagavond 26 januari 2014 gegeten bij Mangetsu. Was er erg rustig door slecht weer, maar ondanks wellicht wat stille ambiance..fantastisch gegeten. Hier is sashimi echt sashime, vers, smaak..top. De soft shell spring roll met tempura...waanzinnig lekker. Een halve is genoeg voor twee personen als je daarna nog wat anders neemt. Wij aten gevulde biefstukrolletjes en kipvleugeltjes aan de spies. Alles beter dan je had mag verwachten. Lekker huiswijn, wit zowel als rood. Niets op aan te merken. Schade rond de 120 euro, maar dan ook wel zo gegeten dat je er over na blijft denken. Geen nietszeggend eten, maar iets om op terug te kijken. Bij de sashimi waren vooral de coquilles top...boterzacht, goede temperatuur en heerlijke smaak. Ik zou zeggen...doen...en kijk hier niet op een paar euro...want deze ingredienten zijn echt de top...

Gegeten op 26 januari 2014

Charmainemee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens lekker bij mangetsu gegeten!! Heerlijk genieten, sushi echt top en vlees zo mals en smaakvol! En de service is natuurlijk even goed als t eten!! En een super gezellige klantvriendelijk eigenaaresse!! Niet te vergeten kind vriendelijk, ons kinderen 8 en 6 hebben ook genoten!! Groetjes Charmaine & Paul x :) ;)

A3aan1970
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super lekker gegeten! Bijzonder aangename kennismaking. Aanraders zijn de Mangetsu Roll (je kan ook een halve bestellen want het formaat is groot) en de spicy tuna makis. De rode huiswijn is heerlijk. De prijs is anders dan die van de "all you can eat" formules dus deze restaurants mag en moet je niet vergelijken met Mangetsu. Hier eet je de heerlijkste sushi's & makis en zoals ze horen te zijn. De porties zijn groot, verse ingrediënten, fantastisch op smaak en een attente bediening. De prijs is het waard. Aanrader als je eens wat anders wilt eten dan wat je bij iedere formule voorgeschoteld krijgt.

Gegeten op 26 december 2013

Suzanne123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wekelijks ga ik met mijn vriend naar Mangetsu en tot nu toe is dit mijn favoriete restaurant. Altijd heerlijke verse sushi's (niet te vergelijken met all u can eat), kleine traditionele Japanse hapjes waar je met een groep de gerechten kunnen delen en een zeer alerte en gastvriendelijke gastvrouw die altijd bij jou aan tafel een praatje komt doen. Topper! Houden zo! Je ziet me binnenkort weer verschijnen :-)

Gegeten op 17 december 2013

CSM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanwege de goede Iens-kritieken hier terecht gekomen als toerist zijnde. Interieur kaal en op vrijdagavond twee gasten (op ons na). Bediening vriendelijk maar wel een beetje van 'niet zeuren' (m.n. de eigenaresse).
We wilden het menu, maar hielden niet van pijlstaartinktvis. Het was lastig om dit te vervangen door iets anders (we konden de onderlinge discussie aan de bar letterlijk volgen). Geen authentieke gerechten op de sushi na (erg vers en lekker), we vonden de rekening (met z'n tweeën € 100,00) vrij hoog. Het product smaakte als kant en klaar aangeleverd. Voor de uiteindelijk geserveerde asperge (Japans?) i.p.v. de inktvis moesten we ook nog € 5,00 p.p. extra betalen. Kippenvleugeltjes had ook gekund. Jammer van onze avond.

Gegeten op 6 december 2013

paula5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Aan alles kon je proeven dat alle ingrediënten vers zijn. Opmaak van borden was ronduit appetijtelijk. Bediening uitstekend! Hier ga ik zeker weer eten!

Gegeten op 16 november 2013

AnneBe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na de goede recensies op Iens gelezen te hebben zijn wij hier gisteravond gaan eten. Het menu van €65,- was heerlijk; een goede afwisseling van sushi en andere gerechtjes. We wilden graag de soft shell crab roll proberen, maar die zat niet in het menu. Toch kon dit geregeld worden; top! De soft shell crab roll was heerlijk (wel erg groot, dus best een uitdaging om het op te eten)! De sashimi was erg vers. De service vonden wij erg goed; de eigenaresse is een vrolijke en betrokken dame. Het bolletje ijs na (rode bonen en zwarte sesamzaad ijs) vonden we niet geweldig. Maar: wij komen hier zeer zeker terug!

Gegeten op 5 oktober 2013

Puukster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beste sushi van Amsterdam met de vriendelijkste bediening! Ga vooral voor de Sint Jacobsschelp en de sushirol met geflambeerde zalm en het moshi moshi ijs. Al heel vaak met veel plezier hier gegeten, kom zeker weer terug.

nunez
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkerste sushi van Amsterdam! Wij zijn hier al meerdere keren geweest en we proberen elke keer andere dingen uit. Niet alleen de sushi maar ook de andere gerechten zijn echt heerlijk. De gastvrouw weet het je naar de zin te maken, geeft eerlijk advies en je hebt niet het gevoel dat je iets wordt opgedrongen. Top dus!

Gegeten op 17 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Mangetsu in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mangetsu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!