Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Mangetsu in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 22 311 30

jcvmak

Op basis van de eerdere Iens recensies een tafeltje gereserveerd. En inderdaad wat een geweldige kwaliteit. Met name de sashimi is van grote klasse. Wat ons betreft is de gastvrouw iets te veel aanwezig met haar mening, maar daar tegenover staat dat haar keuze prima was (we hadden haar om advies gevraagd).
Wij komen terug !

Gegeten op 4 oktober 2014

Dest

Heerlijk sushi, sashimi en teppan yaki (vlees en vis) gegeten. Was allemaal erg lekker. Vooral de sashimi is een aanrader! Personeel was erg vriendelijk. Service was goed, prima advies en snel.

Gegeten op 2 oktober 2014

kogerjenny

Heerlijk eerlijk eten top kwaliteit wat er in de keuken gebruikt word goede nette bediening geeft goede bruikbare tips kortom wij komen zeker terug was een geweldige ervaring.

Gegeten op 14 september 2014

anske63

Culinair laten verwennen? Ja, dat kan hier. Zeer goed bereide sushi waarbij zelfs makreel niet ontbrak. Een handroll California waarbij je de vingers aflikt gevolgd door een B.C. roll met zalm en tamago. De afsluitende zeewiersalade met zalm was ook geweldig. Met de begeleiding van een lekkere (Franse) rode huiswijn en vooral de lieve service en dito uitleg van mevrouw Man-Yee hebben wij een top avond beleefd. Dit restaurant is top en hier komen we graag terug!

Gegeten op 6 september 2014

lil_suze

Ik kijk al jaren op Iens voor goede tips, maar na het goede eten van gisteravond heb ik besloten me aan te melden. De sushi en met name de sashimi heb ik weinig zo vers gegeten als bij Mangetsu. De huiswijn was prima en de gastvrouw was zeer prettig. Ze liet ons met rust wanneer nodig en was tegelijkertijd zeer vriendelijk bij het bestellen.
Hier kom ik zeker nog een keer terug!

Fijn even geen all you can eat sushi restaurant :-)

Gegeten op 30 augustus 2014

cato

Hier gegeten via een Groupon deal. Soms heb je via Groupon het gevoel iets minder welkom te zijn of een aangepast menu te krijgen (m.a.w. kleinere porties). Niets is hier minder waar. We werden echt verwend en het eten is heerlijk. Voor mij de beste sushi tot nu toe maar ook de warme gerechten zijn heel erg goed. De gastvrouw (eigenaresse) maakt de avond compleet, vriendelijk, behulpzaam en humor.

Gegeten op 20 juli 2014

La Fontaine

Erg goede sushi, vooral de dragon en de mangetsu zijn favoriet bij mij. Ben hier al meerdere malen geweest en blijf ook zeker terugkomen. De eigenaresse is vriendelijk. Ik begrijp niet zo goed waarom het hier altijd zo rustig is.

Gegeten op 11 juli 2014

Flooronland

Superleuk ontvangen. Lieve gastvrouw en heerlijk 'met rust' gelaten! Haar tip bij ronde 2: de dragon roll was werkelijk té goed!
Wil je goed sushi eten en relaxed dan moet je dit restaurant eens proberen. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 29 mei 2014

rebecca15

Fluweelzachte sashimi, verrassende sushi en Man Yee als topgastvrouw. Ik heb op veel plekken in de wereld sashimi en sushi gegeten, maar nog nooit zo lekker als hier. De zalm, tonijn en coquille- sashimi zijn echt om je vingers bij af te likken! Als je hier bent moet je ook echt de Mangetsu-rol met soft shell crab proberen; bij iedereen een succes. Ik ben hier al vaak met vrienden en familie geweest en iedereen wil terugkomen :-) Topklasse!

Gegeten op 25 januari 2014

juffiejuf

Echt heerlijke gerechten. Je lust de sushi van elders niet meer als je deze hebt geproefd.
Ook de eend was om je tong af te bijten en het ijs is verrukkelijk.
De wijn paste perfect bij het eten en de bediening is zo vriendelijk!
We zijn nu een paar keer geweest en elke keer verbaast het ons dat er nog plek is....

Gegeten op 22 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Mangetsu in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mangetsu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.