Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grand Café de Brass

1. Hollands

Grand Café de Brass

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 058 8433233

elmy

Op verschillende plekken gelezen over slechte bediening en kleine porties bij de Brass. Beetje vreemd want onze ervaring was heel anders. De bediening op het terras aan de gracht was on-Fries goed; vrolijk, snel, leuke babbel en toch heel correct. We kregen heel vlot een goede kop koffie met lekkers en een glaasje wijn. De keuken deed er iets langer over, maar we kregen toen wel een enorme Italiaanse bol met salade, veel gerookte kip, salade, stukjes bacon en ei en olijfjes. Met een smakelijke dressing. Eigenlijk een 7,5, maar omdat dat niet kan, de prijs kwaliteit-verhouding uitstekend was en de bediening zo leuk ronden we 'm af op 8

Gegeten op 10 augustus 2014

nienkewillemijn

Na drie kwartier op onze broodjes gewacht te hebben, was het niet helemaal wat we besteld hadden. Twee keer vergist in broodsoort en de bestelde cappuccino hebben we nooit gekregen (die achteraf wel op de rekening stond. Prijs-kwaliteitverhouding ook niet goed, weinig smaak aan broodje carpaccio. Trage en niet alerte bediening.

Schrijf zelf een recensie over Grand Café de Brass in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Grand Café de Brass. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.