Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Pampa

1. Argentijns

La Pampa

1. Argentijns
  1. Toon telefoonnummer 072 7507780

robert130

Heerlijk gegeten, prettige bediening, goede wijn en het vlees was van uitstekende kwaliteit. Het kwam zoals gevraagd medium rare op tafel. De aarbei bij het toffeetaartje detoneerde, beste koks, geef niet hetzelfde garni bij alle desserts! Hier was een pecannoot of iets dergelijks meer op zijn plaats geweest.

Toen we in Alkmaar vroegen waar je in de buurt van de Grote Kerk goed kon eten adviseerde men ons dit restaurant. Het was een goede tip.

Gegeten op 12 augustus 2014

zondermeer

De mais was overgaar maar nog wel te eten. De Nachos waren goddelijk. Het hoofdgerecht viel erg tegen, het vlees was kurkdroog en smaakte naar lever. aan garnering geen tekort, maar de gepofte aardappel was droog en het sausje erbij fantasieloos. Er was slechts een serveerster die bediende die avond en het duidelijk erg druk had. Vanuit de keuken klonk constant het geschreeuw van de kok, een oudere man die duidelijk aanwezig was.

Gegeten op 8 februari 2013

jennifer9092

Na jaren in Argentinië te hebben gewoond nu weer terug in Nederland. Zijn erg verwend geweest daar wat betreft het eten en wilden eens kijken hoe het hier zou bevallen. Kan niet anders zeggen dan dat het eten bijzonder goed en smakelijk is, lekker mals stukje vlees! Strak opgeleid personeel die het de gasten erg naar de zin maken. Komen vast nog een keer terug.

Gegeten op 25 januari 2013

Proever64600

• Uitstekend

• Uitstekend

Ik ben vaker bij dit restaurant geweest toen het nog aan de andere kant van de stad zat. Vorige week weer eens geweest om ze te proberen op de nieuw locatie, en het viel zeker niet tegen.

Vlees was heerlijk, bediening was vlot en vriendelijk. Het viel misschien een beetje tegen qua drukte, maar ik was er dan ook vroeg (17.00).

Ik ga hier zeker nog een keer naar terug.

Schrijf zelf een recensie over La Pampa in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over La Pampa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.