a TripAdvisor company

foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 1 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 2 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 3 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 4 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 5 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 6

1. Eetcafé

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 280 71 65

jeroen180

Via online reservering

Bij Eetcafé Kwajongens is het eerste wat opvalt de vriendelijke benadering van het personeel. Jeroen is een gastheer pur sang.

Verder is het eten echt voortreffelijk. Mooi opgemaakt bord. Smaken die elkaar versterken. Ik kom hier graag en kom hier weer. En weer. Sowieso.

Gegeten op 14 maart 2015

martinkoers

Via online reservering

Kleine maar wel gezellige.
Het eten was super.
Personeel was gezellige en goede service
ik zou er graag weer naar toe gaan.

Gegeten op 28 februari 2015

frank96

Gisteren voor de 2e keer gegeten met een paar collega's. Erg leuke tent. De joviale ober / eigenaar Jeroen heeft een leuke, enthousiaste stijl en is bovendien eerlijk over de kaart ("ik zou maar 1 mandje brood bestellen"). Bovendien weet hij, zoals vaker vermeld, veel van bier. Kaart is niet te groot wat ik zie als een voordeel. De stoofpot met geit is een aanrader! Uiteraard met bijpassend bier. Prijzen zijn heel redelijk. Ook leuk dat Jeroen een goede muzieksmaak heeft (vind ik dan). Pearl Jam, Nirvana, de Dijk : precies mijn smaak.

Gegeten op 19 februari 2015

rwessels

Via online reservering

Heerlijke vegetarische gerechten en voldoende keus voor de vegetariër. Het is een klein restaurantje met als resultaat een knusse setting en vriendelijke, persoonlijke bediening; een aanrader!

Gegeten op 30 januari 2015

19841988

Via online reservering

Erg Lekker Gegeten. vlees van de spareribs viel van t bot. Kikkererwten burger was weer wat anders maar zeer smaakvol. De camembert in deeg, was goed op smaak, de camembert was niet overheersend of te machtig. Het baileys met bastognekoek toetje vond ik te machtig. Hoe lekker ook er wordt wel erg veel gebruik gemaakt van knoflook. De zelfgemaakte ice tea is een aanrader al lijkt het meer op een aardbeien vruchtensap. Maar heerlijk!! En een dikke plus dat je bij elk glas wijn een glas water krijgt!!
Ik houd van de ongedwongen sfeer en de gezellige barman, die ondanks de drukte blijft lachen en grapjes maken. Een avondje genieten. Ik ga er zeker vaker heen.

Gegeten op 30 januari 2015

Cappiehoutkachels

Via online reservering

I.p.v wijnarrangement een passend bierarrangement voorgesteld door de gastheer welke een echte kenner is.
Goed gegeten voor een eerlijke prijs, complimenten voor de huisgemarineerde Olijven en de gamba' s en natuurlijk zijn bier keuze.

Goede gastheer welke zijn best doet het zijn gasten naar de zin te maken.

Gegeten op 20 januari 2015

margeer

Aardige jongen in de bediening. Ivm noorderslag waar we om acht uur wilde zijn om half zes gereserveerd. Waren de tweede tafel die binnen zat op dat tijdstip, maar toen we aangaven liever van de kaart te eten ipv het samengestelde menu werd aangegeven dat 20:00 uur niet kon worden gegarandeerd. Toch voor de kaart gekozen en waren om 19:00 uur klaar. Eten was prima maar niet bijzonder. Wel wat weinig.

elisabeth11

Regelmatig komen wij hier eten. De bierkennis van de eigenaar is gigantisch, en hij weet precies welk speciaal biertje waarbij hoort. Verder wordt er op het menu duidelijk aangegeven wat waar in zit, zodat ook mensen met een allergie duidelijk zien wat ze kunnen eten. Er zijn zelfs glutenvrije biertjes in het assortiment! Alle gerechten op de kaart zijn heerlijk! De wekelijks wisselende weekhap is altijd minstens zo goed, en alles is vers en zelf gemaakt. Kortom, als je heerlijk wil eten, in een ongedwongen prettige sfeer en je graag laat verrassen door een nieuw speciaal biertje, dan kan je niet om Kwajongens heen!

Gegeten op 8 januari 2015

Stratenvans

Via online reservering

Goed gegeten in dit eetcafé, onbekende bieren werden geserveerd , die erg lekker waren. Voorgerecht zalmrollerjes met wasabi, prima smaken bij elkaar, heerlijk. En volgens mij had ik nog nooit geitenvlees gegeten, dit koos ik als hoofdgerecht. Verrassende maaltijd en wederom heerlijk.

Gegeten op 30 december 2014

ejit

Via online reservering

Regelmatig gegeten bij Kwajongens en altijd een geweldige avond! Fijne sfeer, op en top service en fantastisch eten. Als je van speciaalbieren houdt ben je hier aan het goede adres! Je kunt je gerust bij iedere gang laten verrassen met een nieuw biertje, de eigenaar weet precies wat waarbij past.
De gerechten zijn heerlijk, goede porties voor een eerlijke prijs.

Ik kom hier zeker nog vaker en kan het iedereen die van een gezellig eetcafe houdt aanraden!

Gegeten op 26 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafe Kwajongens in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafe Kwajongens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.