Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 280 71 65

lexusfijnproever

Na hoge recenties vol verwachting hier naartoe. Viel beetje tegen. Vegaburger weinig bijzonders, saus bij varkensoester koud, ietwat krap allemaal en wel erg bijdehante ober. Hoeft niet nog een keer.

Gegeten op 23 augustus 2014

Topexpertproever

Kwajongens is een leuk, klein en betaalbaar eetcafe. Spontaan gegeten, en de zaak zat redelijk vol, dus reserveren is een aanrader. De eigenaar heeft jarenlange ervaring in andere zaken, en dat maakt dat hij goed inspeelt op de wensen van de gast.

Gegeten op 2 juli 2014

JanJee

Via online reservering

Brood en smeersels, heerlijk vers gebakken brood, dikke plakken met prima smeersels! Als hoofdgerechten hadden we de spare ribs, mexicaanse stoofpot, vakensoester met turkse worst en het duo lamsvlees. Stuk voor stuk prima gerechten. We proeven altijd van elkaar! Een prima advies voor de begeleidende biertjes bij de gerechten. Ontspannen bediening die erg gastvrij is. Het voelt als een warm nest. Een heerlijke mousse van chocolade. Een bordje erbij om te delen is geen enkel probleem. Zelf een eigen gemaakte bonbon met een espresso maakten de maaltijd af. We komen terug!

Gegeten op 15 augustus 2014

makebeliefde

Fijne keus op de kaart, voor ieder wat wils. Ik nam het weekgerecht, aubergine met notenpesto, parmezaanse kaas (en nog iets dat ik vergeten ben), op een citroencouscous: heerlijk!! Ook de mosterdsoep met spekjes vooraf was erg goed. Service was perfect en de prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Het is dat ik 300 km verder naar het zuiden woon, anders zou ik zeker vaker langsgaan.

Gegeten op 31 juli 2014

KapiteintjeHaak

Heerlik gegeten met goed advies welk bier bij de maaltijd het best gedronken kan worden. Zeer aardige en snelle bediening. En het eten is niet alleen erg lekker, het wordt ook nog eens prachtig opgediend. Aanrader!

LuukPl

Op de 17e heerlijk gegeten bij Eetcafé Kwajongens. Dit café heeft een klein terras half in de zon en een prima bediening. We werden erg snel geholpen en de bediening was erg vriendelijk. De kaart is niet heel uitgebreid, maar de gerechten die er op staan klinken allemaal erg goed. De mixed-grill was de dag special en deze smaakte uitstekend. Goed bier advies erbij, op het niveau waar je normaal alleen wijn advies op krijgt. Al met al was het een hele goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 juli 2014

baard

we hebben hier heerlijk gegeten. Er heerst een gezellige sfeer en de service is uitmuntend. Een uitgebreide bierkaart met heerlijke bieren. Bediening heeft verstand van bier en adviseert graag en goed. De kaart was gevarieerd en origineel. Het eten was heerlijk.

Een absolute aanrader!

Gegeten op 15 juli 2014

jeroen180

Perfect geregeld, met een knettergoede service. Gewoon doen.

Eerste keer dat ik hier was. En het is zeer goed bevallen. Het eten was erg lekker, van de smeersels bij het stokbroodje tot de Baileys/Bastogne-taart en van de eendenborstfilet tot de framboos/Liqor43/lavendel-saus. Ze hebben er weer een regular bij.

Gegeten op 11 juni 2014

mies05

We waren op zoek naar een eetcafé waar ze spareribs serveren, omdat mijn vriend daar zo gek op is en het zijn verjaardag was. Via iens kwamen we bij Eetcafe Kwajongens terecht. We hadden een tafeltje buiten. Mijn vriend koos uiteraard voor de spareribs en ik voor de Duo van lamsvlees. We hebben beide super lekker gegeten, ook van de patatjes, aardappeltjes en de salade. Het was echt genieten. We vonden het leuk dat er tijdens het eten werd gevraagd 'is er genoeg van alles?', een hele fijne benadering! En ja er was meer dan genoeg van alles! Ook echt een pluspunt was het advies wat werd gegeven qua drankjes bij de gekozen gerechten. Weer eens wat anders en goede tips! Het toetje (de tiramisu) was ook erg lekker. Kortom; eetcafe de Kwajongens is echt een aanrader!! En niet duur!

Gegeten op 6 juni 2014

martien3

Op 28 mei ben ik met een kennis gaan eten bij Kwajongens te Groningen. Ik was wat aan de vroege kant maar werd zeer gastvrij onthaalt door Jeroen. Tijdens een gezellig gesprek heeft hij ingeschat welk biertje ik lekker zou vinden. Ik moet toegeven een schot in de roos, La Trappe. Toen mijn vriend aan was gekomen werd ook zijn smaak bepaald en ook hij was erg tevreden over de suggestie. Ik heb daarna vooraf genoten van de salade met gerookte zalm en wasabicreme. Het was een heerlijk voorgerecht. Niet te pittig maar de wasabicreme was erg goed op smaak, de zakm was verrukkelijk. Het hoofdgerecht was gebakken varkensoester met turkse worst. Het vlees was precies goed gebakken en zeer mals. De turkse worst lekker pittig maar niet te extreem. De combinatie was erg verrassend en erg prettig. Als toetje heb ik de taart van baileys op bastognekoeken gehad, als of een engeltje over je tong ........ Als afsluiting nog een paar overheerlijke biertjes en een kop koffie. Wij hebben genoten en voortreffelijk gegeten. De sfeer was uitstekend met de, voor mij, juiste muziek keuze. Ook Jeroen bediende met flair en humor. Niet stijf netjes in pak maar gewoon gekleed en daardoor een informele sfeer scheppend. Ik ga hier zeker vaker eten en hoop nog vaak aangenaam verrast te worden door de bier suggesties van Jeroen. Het eten wat door de kok gemaakt is verdient het dat de kok, als het mogelijk is, zijn opwachting in het restaurant zou maken om de complimenten in ontvangst te nemen. Kortom een zeer geslaagde avond! Bedankt Kwajongens!

Gegeten op 28 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafe Kwajongens in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafe Kwajongens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.