a TripAdvisor company

foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 1 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 2 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 3 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 4 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 5 foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 6

1. Eetcafé

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 280 71 65

renske16

Via online reservering

Gezellig plekje om te zitten en te genieten van een warm welkom en lekker eten. Het is klein, maar knus. Zeker een aanrader! En de Baileys taart als desert is super lekker!!!

Gegeten op 29 mei 2015

Dumjum

Via online reservering

Het eten was lekker, we hadden de eendeborst, het stoofpotje van geitenvlees en het duo van Lam, we waren alledrie te spreken over de smaak en opmaak. De sfeer in het eetcafe is toegankelijk en gezellig. De eigenaar weet veel van bier en laat dat nou een passie zijn van de mannen die met mij mee waren. Het meisje achter de bar was ook erg aardig en behulpzaam. Al met al een echte aanrader!

Gegeten op 29 mei 2015

dirk46

Eetcafé kwajongens aangedaan voorafgaande aan een cabaret voorstelling. Bij het maken van de reservering en tijdens het eten werd er keurig mee omgegaan, zodat we op tijd naar de voorstelling konden. Erg prettig en de bediening is informeel en aardig. Het mandje met brood en smeersels was lekker en de gebakken eendenborst was lekker. De pittige gamba's hadden wel wat pittiger gemogen en konden qua smaak minder overtuigen.

Gegeten op 9 mei 2015

jeroen180

Via online reservering

Bij Eetcafé Kwajongens is het eerste wat opvalt de vriendelijke benadering van het personeel. Jeroen is een gastheer pur sang.

Verder is het eten echt voortreffelijk. Mooi opgemaakt bord. Smaken die elkaar versterken. Ik kom hier graag en kom hier weer. En weer. Sowieso.

Gegeten op 14 maart 2015

martinkoers

Via online reservering

Kleine maar wel gezellige.
Het eten was super.
Personeel was gezellige en goede service
ik zou er graag weer naar toe gaan.

Gegeten op 28 februari 2015

frank96

Gisteren voor de 2e keer gegeten met een paar collega's. Erg leuke tent. De joviale ober / eigenaar Jeroen heeft een leuke, enthousiaste stijl en is bovendien eerlijk over de kaart ("ik zou maar 1 mandje brood bestellen"). Bovendien weet hij, zoals vaker vermeld, veel van bier. Kaart is niet te groot wat ik zie als een voordeel. De stoofpot met geit is een aanrader! Uiteraard met bijpassend bier. Prijzen zijn heel redelijk. Ook leuk dat Jeroen een goede muzieksmaak heeft (vind ik dan). Pearl Jam, Nirvana, de Dijk : precies mijn smaak.

Gegeten op 19 februari 2015

rwessels

Via online reservering

Heerlijke vegetarische gerechten en voldoende keus voor de vegetariër. Het is een klein restaurantje met als resultaat een knusse setting en vriendelijke, persoonlijke bediening; een aanrader!

Gegeten op 30 januari 2015

19841988

Via online reservering

Erg Lekker Gegeten. vlees van de spareribs viel van t bot. Kikkererwten burger was weer wat anders maar zeer smaakvol. De camembert in deeg, was goed op smaak, de camembert was niet overheersend of te machtig. Het baileys met bastognekoek toetje vond ik te machtig. Hoe lekker ook er wordt wel erg veel gebruik gemaakt van knoflook. De zelfgemaakte ice tea is een aanrader al lijkt het meer op een aardbeien vruchtensap. Maar heerlijk!! En een dikke plus dat je bij elk glas wijn een glas water krijgt!!
Ik houd van de ongedwongen sfeer en de gezellige barman, die ondanks de drukte blijft lachen en grapjes maken. Een avondje genieten. Ik ga er zeker vaker heen.

Gegeten op 30 januari 2015

Cappiehoutkachels

Via online reservering

I.p.v wijnarrangement een passend bierarrangement voorgesteld door de gastheer welke een echte kenner is.
Goed gegeten voor een eerlijke prijs, complimenten voor de huisgemarineerde Olijven en de gamba' s en natuurlijk zijn bier keuze.

Goede gastheer welke zijn best doet het zijn gasten naar de zin te maken.

Gegeten op 20 januari 2015

margeer

Aardige jongen in de bediening. Ivm noorderslag waar we om acht uur wilde zijn om half zes gereserveerd. Waren de tweede tafel die binnen zat op dat tijdstip, maar toen we aangaven liever van de kaart te eten ipv het samengestelde menu werd aangegeven dat 20:00 uur niet kon worden gegarandeerd. Toch voor de kaart gekozen en waren om 19:00 uur klaar. Eten was prima maar niet bijzonder. Wel wat weinig.

Schrijf zelf een recensie over Eetcafe Kwajongens in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafe Kwajongens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.