Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Eetcafe Kwajongens in Groningen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 280 71 65

Tinamapau

Net terug van een heerlijke avond bij kwajongens. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren allemaal erg lekker. De goede smaak, de gezellige sfeer en vooral de aardige bediening zijn goed bevallen. Voor een goede prijs kun je hier prima eten. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 25 september 2014

maarten157

Via online reservering

Zeer vriendelijke bediening. Als je van verschillende soorten bier houd, is dit eetcafe een echte aanrader. Eigenaar heeft verstand van bier en heeft diverse soorten in voorraad. De menukaart is niet heel groot, maar daardoor levert met juist kwaliteit en dat proef je. Als je bent wezen statten in Groningen moet je hier afsluiten en lekker gaan eten. Toprestaurant!

Gegeten op 12 september 2014

lexusfijnproever

Na hoge recenties vol verwachting hier naartoe. Viel beetje tegen. Vegaburger weinig bijzonders, saus bij varkensoester koud, ietwat krap allemaal en wel erg bijdehante ober. Hoeft niet nog een keer.

Gegeten op 23 augustus 2014

Topexpertproever

Kwajongens is een leuk, klein en betaalbaar eetcafe. Spontaan gegeten, en de zaak zat redelijk vol, dus reserveren is een aanrader. De eigenaar heeft jarenlange ervaring in andere zaken, en dat maakt dat hij goed inspeelt op de wensen van de gast.

Gegeten op 2 juli 2014

JanJee

Via online reservering

Brood en smeersels, heerlijk vers gebakken brood, dikke plakken met prima smeersels! Als hoofdgerechten hadden we de spare ribs, mexicaanse stoofpot, vakensoester met turkse worst en het duo lamsvlees. Stuk voor stuk prima gerechten. We proeven altijd van elkaar! Een prima advies voor de begeleidende biertjes bij de gerechten. Ontspannen bediening die erg gastvrij is. Het voelt als een warm nest. Een heerlijke mousse van chocolade. Een bordje erbij om te delen is geen enkel probleem. Zelf een eigen gemaakte bonbon met een espresso maakten de maaltijd af. We komen terug!

Gegeten op 15 augustus 2014

makebeliefde

Fijne keus op de kaart, voor ieder wat wils. Ik nam het weekgerecht, aubergine met notenpesto, parmezaanse kaas (en nog iets dat ik vergeten ben), op een citroencouscous: heerlijk!! Ook de mosterdsoep met spekjes vooraf was erg goed. Service was perfect en de prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Het is dat ik 300 km verder naar het zuiden woon, anders zou ik zeker vaker langsgaan.

Gegeten op 31 juli 2014

KapiteintjeHaak

Heerlik gegeten met goed advies welk bier bij de maaltijd het best gedronken kan worden. Zeer aardige en snelle bediening. En het eten is niet alleen erg lekker, het wordt ook nog eens prachtig opgediend. Aanrader!

LuukPl

Op de 17e heerlijk gegeten bij Eetcafé Kwajongens. Dit café heeft een klein terras half in de zon en een prima bediening. We werden erg snel geholpen en de bediening was erg vriendelijk. De kaart is niet heel uitgebreid, maar de gerechten die er op staan klinken allemaal erg goed. De mixed-grill was de dag special en deze smaakte uitstekend. Goed bier advies erbij, op het niveau waar je normaal alleen wijn advies op krijgt. Al met al was het een hele goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 juli 2014

baard

we hebben hier heerlijk gegeten. Er heerst een gezellige sfeer en de service is uitmuntend. Een uitgebreide bierkaart met heerlijke bieren. Bediening heeft verstand van bier en adviseert graag en goed. De kaart was gevarieerd en origineel. Het eten was heerlijk.

Een absolute aanrader!

Gegeten op 15 juli 2014

jeroen180

Perfect geregeld, met een knettergoede service. Gewoon doen.

Eerste keer dat ik hier was. En het is zeer goed bevallen. Het eten was erg lekker, van de smeersels bij het stokbroodje tot de Baileys/Bastogne-taart en van de eendenborstfilet tot de framboos/Liqor43/lavendel-saus. Ze hebben er weer een regular bij.

Gegeten op 11 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafe Kwajongens in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafe Kwajongens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.