Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ichiba

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Filipijns
  3. Topper 2014

Ichiba

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Filipijns
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 0261234567

Haylee

Eten is heerlijk, zowel de sushi als warme gerechtjes, lunchen kan ook, lekker goedkoop dan €16 all you can eat. Kwaliteit is goed en de keuze in arnhem aan sushitentjes is in de afgelopen 2 jaar nogal groot geworddn.

ichiba is de enige zonder tijdslimiet, heel fijn want dan kan je lekker rustig N doen en echt genieten van het eten.

Op donderdag en vrijdag en weekends is het in de avond erg druk reserveren is handig.

We komen hier wekelijks en dat is echt wel de moeite waard :)

Gegeten op 29 juni 2014

Eve29

Top tent. Dit is ons favoriete all you can eat restaurant. Heerlijk smaakvol eten, snelle en goede bediening, gezellige moderne setting. Nette toiletten.

Gegeten op 22 maart 2014

katja6

Mijn vriend en ik eten regelmatig bij Ichiba. Het is onze favoriete all you can eat restaurant in Arnhem. Afgelopen zondag met Moederdag (de zaak was helemaal vol) hebben we met mijn moeder er weer fantastisch gegeten! We zijn begonnen met oesters. Voor een meerprijs van € 2,50 krijg je er 3. Geloof me, ze waren fantastisch! Mooie heldere oesters die echt vers zijn. Als voorgerecht hebben we sushi en sashimi besteld. De vis ziet er mooi uit en is erg smaakvol. De geflambeerde coquille en de handroll mag je zeker niet overslaan. Als hoofdgerecht hebben we salades en warme gerechten besteld. Mijn vriend smulde van de beef. Kortom, we hebben echt heerlijk gegeten! De bediening is trouwens ook helemaal prima. Snel, vriendelijk en niet opdringerig!

Gegeten op 11 mei 2014

Kikiboe

We waren hier met de lunch. Het eten was ronduit teleurstellend, zowel qua presentatie als qua smaak. De sushi's waren te klein van formaat en slecht gerold. De salades zagen er ook niet uit. Heel magertjes en vrij smakeloos. De warme gerechten waren zo zo, er zaten een paar redelijke tussen, maar als er zoveel ondermaats is dan scoor je bij mij een dikke onvoldoende.
Het uitserveren ging niet goed, er werden gerechten vergeten. De vloer was zeer plakkerig.
We werden voornamelijk bediend door 2 meisjes, waarvan er 1 redelijk vriendelijk maar de ander was kennelijk niet in staat om in volzinnen te spreken. "Nieuw glas?", "Bestellen?", was haar manier om met gasten te communiceren. Het moge duidelijk zijn dat we geen fooi hebben achter gelaten en hier nooit meer terug zullen komen.

Gegeten op 22 februari 2014

ingeb1979

Deze valentijnsavond was het restaurant helemaal volgeboekt. Ondanks dat was het eten erg lekker en vers! We hebben genoten van de diverse gerechten! Vriendelijk personeel en een super vriendelijke en galante eigenaar. Na afloop loopt bij me en helpt iedereen in zn jas, vandaag kregen we zelfs een rode roos bij vertrek. Was de tweede keer dat we hier waren en beviel weer super.
Goede regeling dat je bij overbestellen moet betalen. Tot ziens!

Gegeten op 14 februari 2014

Laurafrank

All you can eat principe , goed , vriendelijk bediening voor bijzonder gerechten zoals oesters iets bijbetalen , Japanse biertjes veel gerechtjes gedaan , goed maar qua gezelligheid , het blijft all you can eat...

Gegeten op 21 januari 2014

GijsGenieter

Op uitnodiging hier gegeten. Zeer teleurstellende sushi ervaring. Kleine rolletjes, slecht gerold en zeer vlak van smaak. Zelfs de Edamame boontjes waren klein, verschrompeld en smakeloos (zonder zout). Ook de andere gerechtjes konden helaas niet echt bekoren. Te formele, niet onvriendelijke maar wel afstandelijke bediening in een gedateerd interieur. Het aanzicht van buitenaf oogt meer als een stomerij dan als een Japans restaurant. Jammer.

Gegeten op 6 januari 2014

reem

We zijn nogal wat sushi gewend vanuit de randstad en dan valt deze sushi tent ietwat tegen. De sushi smaakt overigens wel goed, maar interessante variaties zijn ver te zoeken en de kaart is wat klein, net als de sushi zelf die niet altijd even goed bleef plakken aan de rijst. Je kunt hier voornamelijk de basic sushi varianten krijgen.

Apart ook dat je hier standaard een mes en vork krijgt (ook stokjes natuurlijk), maar dat zal misschien wel normaal zijn in deze contreien, want sushi eet je niet met mes en vork wat mij betreft. De bediening is verder wel snel en attent, leuk ook die bestelling opnemen met de iPad, lekker efficient. Verder oogt de zaak wat saai, maar dat is onze mening.

Gegeten op 28 december 2013

Kalaforni

Mooi interieur , zeer vriendelijke bediening , gegeten 10 verschillende gerechten volgens het "all you can eat" principe zalm van de plaat en chickenterIyaki staken erboven uit maar alle gerechten waren heel oké , gaan terug !

Gegeten op 16 december 2013

Etna72

Afgelopen maandag de verjaardag van mijn dochter bij Ichiba gevierd. Ik ben altijd terughoudend bij onbeperkt eten formules, maar ik kan niets anders zeggen dat ik hier een goed gevoel aan over heb gehouden. Uit het menu is genoeg keus voor vegetariërs, viseters, vleeseters... De sushi is goed.. vers gemaakt, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Ook, vond ik hun flexibiliteit in het serveren van de gerechten heel prettig. Ik had in ieder geval niet het gevoel dat ik moest haasten om binnen een paar uurtjes weer buiten gezet te worden. Ik was onder de indruk van de bediening; heel attent en vriendelijk. Ik kan niet praten voor alle mensen in de bediening, maar wel voor diegene die ons tafel heeft geserveerd op die avond. Zeker een plek waar je weer terug komt.

Gegeten op 4 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Ichiba in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ichiba. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.