Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ichiba

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Filipijns

Ichiba

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Filipijns
  1. Toon telefoonnummer 0261234567

Philip112

Samen met mijn gezin en ouders (85 jr) gegeten bij Ichiba. Als Japans restaurant een uitstekende opvolger van het hier voorheen gevestigde Indonesische restaurant Tempo Dulu.
Het restaurant heeft zich een stevige plaats verworven als eetgelegenheid in Arnhem. Dat was te zien aan de drukte in het restaurant en dus was het vooraf reserveren een goede beslissing. Het eten was uitstekend en de bediening vlot en attent.
Het onbeperkt eten is niet aan een tijdslimiet gebonden, wat erg fijn is. Rustig genieten van wat de kaart te bieden heeft. Zelfs voor mijn ouders was het concept duidelijk en zij genoten zichtbaar van de verschillende gerechten die ze bestelden.
Een prima restaurant met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Gegeten op 30 november 2014

geweldig restaurant. wij komen er regelmatig eten. leuke gastheer en de bediening ook top alleen ze hallen de borden wel snel weg. het eten heerlijk. ik heb altijd wel lekkere kikkerbillen ze zijn lekker knapperig en ik eet ook soms sperips. ook leuk voor kinderen beneden een bank met tafel. en rookhok voor papa en mama. in 1 woord SUPPER!!!

Gegeten op 2 januari 2015

joost137

Eerste keer Ichiba.
Binnen 15 minuten begreep ik waarom dit het enige sushi restaurant was waar op zondagavond last minute gegeten kan worden.
Raar en onvriendelijk personeel, komt ongeinteresseerd over en loopt al weg als je nog half in een zin bent.
Dessert moet voor worden bijbetaald, bier is extreem klein voor 2.60 euro.
Bestellen via een tablet via een ober verliep moeizaam. Tablets zijn kennelijk sloom waardoor soms drie keer herhaald moest worden wat we wilden hebben.
sushi ook matig gerold en slap van smaak.
Eens maar nooit weer voor ons, echt met afstand de slechtste van Arnhem

Gegeten op 2 november 2014

Dikbuikje

All you can eat concept. Sushi en diverse oosterse warme gerechten.
Service is top. Bestelling komt razend snel op tafel, ookal was de tent helemaal bezet. Bediening aardig en correct.
Decor prima. Gezellig en niet te massaal.
Eten: prima! Enige nadeel: bestelling komt in 1 keer. Dus beter eerst soep en sushi bestellen, en 2e keer warme gerechten. Anders krijg je eerst je lamsrack en dan je soep :-).
Prijs kwaliteit erg ok. Zeker een aanrader!

Gegeten op 26 oktober 2014

Toby_S

Voor de sushiliefhebber een echte aanrader! Als je hier gaat lunchen dan is het er meestal rustig en is de bediening perfect. Zodra je klaar bent met de gerechten staat er meteen iemand paraat om de bordjes op te halen en eventueel je volgende bestelling op te nemen via een tablet. De sfeer is eigenlijk zoals in de meeste sushirestaurants, stijlvol en strak ingericht met een oosters/Japans tintje.
De sushi zelf heb ik tot nu toe nog nergens anders lekkerder geproefd. Verder is het echt onbeperkt en zonder tijds of -gangenlimiet.

Wanneer je in Arnhem bent en zin hebt om uitgebreid en uitstekend te lunchen dan is dit zeker aan te raden!

Gegeten op 14 augustus 2014

Haylee

Eten is heerlijk, zowel de sushi als warme gerechtjes, lunchen kan ook, lekker goedkoop dan €16 all you can eat. Kwaliteit is goed en de keuze in arnhem aan sushitentjes is in de afgelopen 2 jaar nogal groot geworddn.

ichiba is de enige zonder tijdslimiet, heel fijn want dan kan je lekker rustig N doen en echt genieten van het eten.

Op donderdag en vrijdag en weekends is het in de avond erg druk reserveren is handig.

We komen hier wekelijks en dat is echt wel de moeite waard :)

Gegeten op 29 juni 2014

Eve29

Top tent. Dit is ons favoriete all you can eat restaurant. Heerlijk smaakvol eten, snelle en goede bediening, gezellige moderne setting. Nette toiletten.

Gegeten op 22 maart 2014

katja6

Mijn vriend en ik eten regelmatig bij Ichiba. Het is onze favoriete all you can eat restaurant in Arnhem. Afgelopen zondag met Moederdag (de zaak was helemaal vol) hebben we met mijn moeder er weer fantastisch gegeten! We zijn begonnen met oesters. Voor een meerprijs van € 2,50 krijg je er 3. Geloof me, ze waren fantastisch! Mooie heldere oesters die echt vers zijn. Als voorgerecht hebben we sushi en sashimi besteld. De vis ziet er mooi uit en is erg smaakvol. De geflambeerde coquille en de handroll mag je zeker niet overslaan. Als hoofdgerecht hebben we salades en warme gerechten besteld. Mijn vriend smulde van de beef. Kortom, we hebben echt heerlijk gegeten! De bediening is trouwens ook helemaal prima. Snel, vriendelijk en niet opdringerig!

Gegeten op 11 mei 2014

Kikiboe

We waren hier met de lunch. Het eten was ronduit teleurstellend, zowel qua presentatie als qua smaak. De sushi's waren te klein van formaat en slecht gerold. De salades zagen er ook niet uit. Heel magertjes en vrij smakeloos. De warme gerechten waren zo zo, er zaten een paar redelijke tussen, maar als er zoveel ondermaats is dan scoor je bij mij een dikke onvoldoende.
Het uitserveren ging niet goed, er werden gerechten vergeten. De vloer was zeer plakkerig.
We werden voornamelijk bediend door 2 meisjes, waarvan er 1 redelijk vriendelijk maar de ander was kennelijk niet in staat om in volzinnen te spreken. "Nieuw glas?", "Bestellen?", was haar manier om met gasten te communiceren. Het moge duidelijk zijn dat we geen fooi hebben achter gelaten en hier nooit meer terug zullen komen.

Gegeten op 22 februari 2014

ingeb1979

Deze valentijnsavond was het restaurant helemaal volgeboekt. Ondanks dat was het eten erg lekker en vers! We hebben genoten van de diverse gerechten! Vriendelijk personeel en een super vriendelijke en galante eigenaar. Na afloop loopt bij me en helpt iedereen in zn jas, vandaag kregen we zelfs een rode roos bij vertrek. Was de tweede keer dat we hier waren en beviel weer super.
Goede regeling dat je bij overbestellen moet betalen. Tot ziens!

Gegeten op 14 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Ichiba in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ichiba. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.