a TripAdvisor company

Ichiba

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Filipijns

Ichiba

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. Filipijns
  1. Toon telefoonnummer 0261234567

Mwrw

Ben er heel vaak geweest met familie en vriendinnen. Lekker en snel eten! Goede service, vragen altijd of het eten lekker is en of het naar wens is. Kom er maar al te graag, ga zo door! Zeker een aanrader voor als je in de buurt bent. Beneden ook een leuke grote ruimte voor de kids, kunnen ze tv kijken en spelen. Ook een rook ruimte voor de rookliefhebbers.

Gegeten op 1 juli 2016

frans180

Met vaderdag een etentje van de kinderen aangeboden gekregen ergens in Nederland.
Onze keuze viel hierbij op Arnhem waarna we na een heerlijk zonnig dagje bij het Sushi restaurant Ichiba zijn gaan eten. De producten zagen er mooi en vers uit en smaakte heerlijk.
Een echte aanrader als je van Sushi houd.

Gegeten op 19 juni 2016

Jason1993

Gisteravond met vrienden die hier op vakantie zijn wezen eten bij ichiba.
Wij komen zelf regelmatig eten en alles bevalt altijd super goed. Daarom hebben we deze vrienden meegenomen om hun deze geweldige restaurant ook een keertje laten mee maken.
Zowel onze vrienden als wij zelf hebben een hele gezellige avond gehad.
Eten was zoals altijd weer lekker, bediening echt heel vriendelijk, komt regelmatig bij ons langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat te eten of drinken bij wilde bestellen.
Dit vinden we erg knap omdat het ook zo super druk was en dat de personeel toch zoveel aandacht kon besteden aan de klanten.
Soms moeten we wat langer wachten op de sushi's, maar dat begijpen we ook wel door de drukte. Hopelijk gaat dat beter volgende keer.

Gegeten op 18 juni 2016

Naivy

Helaas maken we nu (21:00) mee dat de bediening erbij gaat zitten en twee bedieners alleen maar bij een tafel met ' bekende' blijven hangen. De service is erg slecht en ze hebben geen contact met de gasten (standaard 'ja, ja, ja'). Beetje jammer dit, want wij betalen voor het eten en het lijkt alsof de bediening daar helemaal niks om geeft. Op het moment zitten ze nu met de rug naar ons toe terwijl wij willen bestellen en geen drankjes meer hevben

Wij zijn fijnproevers qua sushi en dat is goed te doen hier. Alleen jammer dat de bediening laat zien dat ze geen zin hebben en de gast niet 'koning' is.

Gegeten op 13 juni 2016

tomgreep

Eten is lekker, maar de service was vandaag ronduit slecht. Tot een halfuur op sommige gerechten moeten wachten en even lang tot je een bestelling kan doorgeven. Ook de bediening kwam enorm ongeïnteresseerd over. Tot slot is de manier van bestellen erg onhandig. Geef de gasten een bestellijstje of tablet, dat is veel handiger.

Wat mij betreft de laatste keer hier; de volgende keer zoek ik een restaurant met service.

Gegeten op 27 maart 2016

GuusD

Op uitnodiging hier gegeten. Zeer teleurstellende sushi ervaring. Kleine rolletjes, slecht gerold en zeer vlak van smaak. Zelfs de Edamame boontjes waren klein, verschrompeld en smakeloos (zonder zout). Ook de andere gerechtjes konden helaas niet echt bekoren. Te formele, niet onvriendelijke maar wel afstandelijke bediening in een gedateerd interieur. Het aanzicht van buitenaf oogt meer als een stomerij dan als een Japans restaurant. Jammer.

Gegeten op 6 januari 2016

Rvst

Vooral: heerlijke sushi en andere gerechtjes. Bediening is aardig en vlot.
Afhalen gaat ook prima. Telefonisch besteld en toen ik aan kwam stond het al klaar.
Sfeer/ambiance/ privacy kan nog wel iets beter.

Gegeten op 25 januari 2016

lisanne62

Al meerdere keren sushi gegeten bij Ichiba en altijd erg tevreden. De sushi is erg lekker en de bediening is snel (soms iets te snel). Ze hebben een grote keuze uit sushi, waarvan de Ebi Tempura en Rainbow Roll mijn favorieten zijn. Ook hebben ze een grote keuze uit niet-sushi gerechten, waarvan gefrituurde inktvisringen mijn favoriet zijn.

Gegeten op 9 oktober 2015

Marjoleiin

Ik vond de sushi wel lekker maar vaak de gerechten die warm moesten zijn waren vaak lauw of koud. Ook toetje iedereen had het toetje en 1tje moest er langer wachten dat vind ik zelf altijd jammer. Al met al je kunt er goed eten voor een schappelijke prijs

Gegeten op 1 november 2015

fantastic4

fantastic4

Jullie zijn nog steeds favoriet bij ons.
Eten is prima! Wat ik wel jammer vind is dat de borden vaak te snel van tafel gehaald worden.
Mijn dochter en nichtje komen er vandaag lunchen.

Gegeten op 24 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Ichiba in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Ichiba. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.