Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Babylonia

3. Topper 2014
  4. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 322 68 73

Zeeuws_meisje

Het is al enige tijd geleden dat ik, samen met mijn dochter, bij babylonia heb gegeten. Wij hadden een groupon voor het buffet. Maar omdat er voor die avond niet veel reserveringen waren, was er geen buffet, wel jammer, maar ze hebben dat goed opgelost. We kregen verschillende voorgerechten, zoals; Mirza Ghassemi, sabzi, en ook verschillende hoofdgerechten zoals, safraan kip en kebab, met verschillende soorten rijst. En ook nog afgaanse aubergine. Alles mochten we nog bij bestellen en dat hebben ze zeker ook gedaan, want het smaakte echt heerlijk. Als deserst hebben wij de combinatie van Perzisch ijs & Faloodeh genomen. Ik denk dat de eigenaar die dag de bediening deed. Hij heeft alles goed uitgelegd en kwam ook een praatje maken. Volgende keer hoop ik dat er wel lopend buffet is, want dat willen wij ook proberen.

Gegeten op 25 juni 2014

Charissa80

lekkere ash als voorafje, miste wel wat zout.
Per toeval langs gelopen samen met mijn vriend en na de positieve recensies te hebben gelezen werden wij nieuwsgierig. lekker en niet duur. Kubide was super lekker, echt een aanrader. rijst was wel een beetje droogjes , maar dat was absoluut geen ramp.

Wij hebben een zalige avond gehad en lekker gegeten.

Gegeten op 27 juli 2014

Markui

Vanavond heerlijk gaan eten bij Babylonia. We hebben ons laten verrassen door de chef.
Hij had zelf voor ons een voor en hoofdgerecht gekozen. Het eten was verrukkelijk en we zijn zeer te spreken over dit restaurant. De sfeer in het restaurant is gezellig. Ook de prijzen voor de heerlijke gerechten zijn betaalbaar. Wij raden dit restaurant absoluut aan!

Gegeten op 31 mei 2014

vick

We hebben niet van de kaart besteld, maar gekozen voor het buffet. Eten was niet goed gekruid, niet smakelijk en zeer weinig keus voor een buffet. We hebben er brood bij besteld. Was oud brood. Op aanspreken gaven ze toe dat het brood van gister was. Was verder geen alternatief hiervan, wat mij zeer verbaasde. Bediening was vriendelijk, maar wist niets over Perzische keuken. Decor ziet er goed uit.

Gegeten op 23 mei 2014

Ariane65

Op aanraden van de chef kozen we een voorgerecht en hoofdgerecht bestaande uit een 'proeverij' van Perzische en Afghaanse gerechten. Zo hebben we uitgebreid kennis kunnen maken met de meest verrukkelijke schotels. De Perzisch/Afghaanse keuken (lamsvlees, kip, veel met bijv aubergine) biedt een veelzijdig smaakpalet door geraffineerde kruiden. Mild, bijzonder en zeker niet 'zwaar'. Af en toe zijn er buffetavonden, maar kiezen uit de kaart (met hulp van de chef!) is een groot plezier. Het Perzische ijs als dessert: zó lekker!
Wij raden iedereen dit restaurant aan, makkelijk bereikbaar, parkeren geen probleem.

Gegeten op 28 april 2014

EminaJoostenBeslagic

Met tegenzin liet ik mij meeslepen met mijn ouders van gezellige Scheveningenstrand e tentjes naar Babylonia. Mijn moeder zei dat het absoluut de moeite waard was, maar eerst proeven, dan geloven. En zij had gelijk....Als voorgerecht hadden we zo een plateau met verschillende voorgerechtjes, allemaal lekker. Als hoofdgerecht heb ik de lekkerste stuk lamsvlees in mijn leven gegeten, zaterdag special. Restaurant is echt, echt een aanrader!

Gegeten op 12 april 2014

kique

Weer eens neergestreken om de hoek en dit keer voor het buffet. Weer een hartelijk welkom en goede uitleg van de gerechten. Het was lekker maar ik ga de volgende keer toch weer voor de gewone ala carte, is gewoon nog beter ! Toch leuk dat op een doordeweekse woensdag er toch nog flink wat tafels bezet zijn ! Ze doen het zeker goed !

Gegeten op 2 april 2014

Rika

Voor de vijfde keer in een paar maanden tijd, zowel van de kaart als het buffet en een keer met een grotere groep hier wezen eten en we zijn nog steeds net zo enthousiast als de eerste keer. Zeer vriendelijke behulpzame bediening, een mooie kleurrijke en schone ambiance met romantische muziek op de achtergrond, we wanen ons echt even in geheel andere sferen, de tijd lijkt even stil te staan, wat wil een mens nog meer! De verschillende Perzische gerechten zijn bijzonder vers en zien er mooi verzorgd uit maar bovenal smaken ze verrukkelijk. Elk gerecht staat op zichzelf en heeft zo zijn eigen mild gekruide smaak, keuze genoeg, ook voor vegetariërs en mensen met een eetbeperking. De typisch Perzische specialiteiten als nagerecht zijn niet bij het buffet inbegrepen maar zeker een aanrader. De rode wijn die geschonken wordt is top. De locatie moet je maar net weten, wij hebben het via Iens ontdekt en de navigatie gebruikt. Het parkeren is nooit een probleem, er is altijd wel plek en de kosten zijn laag. Ik hoop voor de eigenaren dat er nog vele mensen dit restaurant zullen ontdekken en er vaak naar toe willen om net zo te kunnen genieten als wij.

Gegeten op 29 maart 2014

kees4

Wij aten hier met een groupon bon, heerlijk gegeten, voorgerecht met Perzische specialiteiten, daarna diverse hoofdgerechten als vis, lamsvlees, kip, enz. Heel aparte desserts, saffraan ijs en saffraan thee. Ook de baklava was heel apart. De bediening was buitengewoon attent en vriendelijk. Aanrader dus.

Gegeten op 19 maart 2014

Proever9518

Een hele tijd hier gegeten met een Groupon. Het was onwijs lekker. Er werd goed uitgelegd aan het buffet wat alles was. Ik vind dit een absolute aanrader.

Gegeten op 20 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Babylonia in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Babylonia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.