Babylonia

• 8.7

• 8.2

EminaJoostenBeslagic
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met tegenzin liet ik mij meeslepen met mijn ouders van gezellige Scheveningenstrand e tentjes naar Babylonia. Mijn moeder zei dat het absoluut de moeite waard was, maar eerst proeven, dan geloven. En zij had gelijk....Als voorgerecht hadden we zo een plateau met verschillende voorgerechtjes, allemaal lekker. Als hoofdgerecht heb ik de lekkerste stuk lamsvlees in mijn leven gegeten, zaterdag special. Restaurant is echt, echt een aanrader!

Gegeten op 12 april 2014

kique
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens neergestreken om de hoek en dit keer voor het buffet. Weer een hartelijk welkom en goede uitleg van de gerechten. Het was lekker maar ik ga de volgende keer toch weer voor de gewone ala carte, is gewoon nog beter ! Toch leuk dat op een doordeweekse woensdag er toch nog flink wat tafels bezet zijn ! Ze doen het zeker goed !

Gegeten op 2 april 2014

Rika
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de vijfde keer in een paar maanden tijd, zowel van de kaart als het buffet en een keer met een grotere groep hier wezen eten en we zijn nog steeds net zo enthousiast als de eerste keer. Zeer vriendelijke behulpzame bediening, een mooie kleurrijke en schone ambiance met romantische muziek op de achtergrond, we wanen ons echt even in geheel andere sferen, de tijd lijkt even stil te staan, wat wil een mens nog meer! De verschillende Perzische gerechten zijn bijzonder vers en zien er mooi verzorgd uit maar bovenal smaken ze verrukkelijk. Elk gerecht staat op zichzelf en heeft zo zijn eigen mild gekruide smaak, keuze genoeg, ook voor vegetariërs en mensen met een eetbeperking. De typisch Perzische specialiteiten als nagerecht zijn niet bij het buffet inbegrepen maar zeker een aanrader. De rode wijn die geschonken wordt is top. De locatie moet je maar net weten, wij hebben het via Iens ontdekt en de navigatie gebruikt. Het parkeren is nooit een probleem, er is altijd wel plek en de kosten zijn laag. Ik hoop voor de eigenaren dat er nog vele mensen dit restaurant zullen ontdekken en er vaak naar toe willen om net zo te kunnen genieten als wij.

Gegeten op 29 maart 2014

kees4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij aten hier met een groupon bon, heerlijk gegeten, voorgerecht met Perzische specialiteiten, daarna diverse hoofdgerechten als vis, lamsvlees, kip, enz. Heel aparte desserts, saffraan ijs en saffraan thee. Ook de baklava was heel apart. De bediening was buitengewoon attent en vriendelijk. Aanrader dus.

Gegeten op 19 maart 2014

Proever9518
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een hele tijd hier gegeten met een Groupon. Het was onwijs lekker. Er werd goed uitgelegd aan het buffet wat alles was. Ik vind dit een absolute aanrader.

Gegeten op 20 oktober 2013

odadewijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

heb vorige week, voor het eerst bij Babylonia gegeten , eerst een voorgerechtje en daarna een vegetarische maaltijd ,fijn van smaak, met 2 soorten rijst, spinazie en aubergine , met een heerlijk glas rode wijn.
de sfeer was prettig zo ook de bediening. zal er zeker nog een keer terug gaan.

Gegeten op 25 januari 2014

ietenkarin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst hier gegeten, het eten was erg smaakvol, ook vegetarisch. We hebben ons laten verrassen,maak maar iets klaar.Ontzettend aardige eigenaar, die ons bij alles uitlegde wat het was. een aanrader!

Gegeten op 25 januari 2014

cejaba
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week hebben mijn partner en ik voor de derde keer bij restaurant Babylonia gegeten.
Elke keer is het eten erg lekker, en de bediening zeer vriendelijk.

Deze keer kregen wij een verrassingsmenu van de chef (24,95 p.p), omdat ik geen keuze kon maken. Dit menu bestond uit een combinatie van de buffetgerechten en de gegrilde vleesschotel. Ik kreeg zelfs een portie Gormeh Sabsi omdat ik had aangeven dat ik dat lekker vond!

Wij komen hier zeker weer terug!

Gegeten op 28 december 2013

Richard1074
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit was best een verrassing. Vooraf had ik mijn bedenkingen, maar toen we hier kwamen en ik het buffet zag waren die bedenkingen snel weg. Je kan vooral zien dat er veel aandacht aan het eten is besteed. Alles is pico bello in orde en het restaurant is ook zeer schoon. We kregen een uitgebreide uitleg over de gerechten en de smaak was heerlijk. De service was perfect, verder niks op aan te merken. De inrichting is erg kleurrijk, erg bijzonder.
Kortom een aanrader als je in Scheveningen bent.

Gegeten op 1 november 2013

MaitimuvanderLinden
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben nu in een half jaar tijd voor de derde keer gegeten in restaurant Babylonia. Het ontvangst door de eigenaar is zeer vriendelijk en gastvrij. Hij neemt uitgebreid de tijd om de diverse gerechten en mogelijkheden toe te lichten. We hebben de eerste twee keer a la carte gegeten, de derde keer hebben we gebruik gemaakt van het buffet. Beiden zijn aan te bevelen. Het eten is heerlijk gekruid en zeer gevarieerd. Er zijn veel vleesgerechten, maar als vegetariër kom ik door de rijke variatie aan groenteschotels goed aan mijn trekken. Het dessert, Perzisch ijs, is heerlijk! Het restaurant is sfeervol verlicht, smaakvol ingericht en er klinkt romantische muziek op de achtergrond. Kortom, wij zijn er voorlopig nog niet uitgegeten.

Gegeten op 15 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Babylonia in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Babylonia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!