• foto's van Welkom Thuis  in Aalsmeer - 1

• 8.0

Welkom Thuis doet mee!

Reserveer nu!

Voel je welkom

Het gevoel van thuiskomen en toch in de watten worden gelegd; daar draait het hier allemaal om. Eigenaar Mark wil dat je geniet van heerlijke gerechten, een goede sfeer en grote gastvrijheid. Alles klopt, dit voelt inderdaad echt als thuiskomen.

Hans200810
  • Recensies in de laatste twee jaar

"Welkom Thuis" is binnen gezelliger dan je buiten zou verwachten. Daarnaast ook een prachtig uitzicht over het Westeinderplassen. Zondag avond verrassend druk maar dan ook helaas wel geduld moeten hebben. de vissoep was goed gevuld maar de peper overschaduwde de vissmaak. De moot zalm als hoofdgerecht was niets op aan te merken zoals ook op het dessert van passievruchtbavarois. Kortom lekker gegeten. De bediening van vriendelijk.

Gegeten op 13 april 2014

evertjan46
  • Recensies in de laatste twee jaar

ik heb er spareribs gegeten heerlijk gekruid goed van smaak ook de vis en de desserts zijn echt goed van smaak ,interieur gezellig rustig echt een welkom thuis de bediening erg goed vriendelijk gastvrij en altijd met een glimlach een welkom

Gegeten op 22 maart 2014

Gurt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Welkom thuis ligt mooi aan de rand van het meer. Achter het dijkpand is voldoende parkeerruimte. Je kunt beneden binnen zitten, maar ook boven. Boven bevindt zich ook een mooi dakterras met prima uitzicht.
Op een vroege voorjaarsmiddag genoten wij hier van een prima lunch.
De jonge bediening is attent en vriendelijk, laat soms een klein steekje vallen maar lost dat prima op met een glimlach.
De koks – die hun domein beneden hebben – komen zelf even langs om te vragen of alles naar wens is. Hoe vaak zie je dat nog?

Dan het eten zelf: wij kozen voor de versgemaakte soep van de dag. Dat was een romige mosterdsoep die prima op smaak was. Ook de Franse uiensoep was wat je er van mag verwachten.
Prettig is, dat je van diverse salades kunt aangeven of je de grote of kleine variant wenst.
De salada met geitenkaas was mooi opgemaakt en precies goed van smaken. Het brood met carpaccio werd geserveerd op een groot bord en was gewoon een maaltijd. Uitschieter in positieve zin was de salade met ossenhaas, het vlees niet te gaar (wil nog wel eens voorkomen) en met Oosterse kruiden gebraden. Lekker brood erbij en zelfs de witte wijn had voldoende smaak om hierbij goed aan te sluiten.
Met 3 personen, ieder 2 drankjes en de gezellige bediening erbij vol je je voor 55 euro

Gegeten op 9 maart 2014

Jan55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren geluncht bij Welkom Thuis. Ik wilde graag een Cesar salade eten maar deze stond niet op de kaart. Ik vroeg aan de gastheer of het mogelijk was om een salade met kip voorgeschoteld te krijgen. Ik kreeg twee opties. Salade met kippendijen of met gerookte kip. Ik koos voor het laatste en heb hier bijzonder goed van genoten. Voor de combinatie kip met pesto was erg lekker! De service is verder uitstekend. Na de lunch ben ik nog gaan werken op de bank vlak bij een open haart. Je voelt je hier al snel (welkom) thuis. Kortom een aanrader!

Gegeten op 18 december 2013

JMDenBreeijer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn vriendin en ik hebben hier laatst heerlijk geluncht!
Waarna wij besloten hebben hier ook 's avonds een hapje te gaan eten!

Zij had het broodje zalm, ik het broodje carpaccio.

Één woord: Voortreffelijk! Het brood was heerlijk vers! En dit brood was daarnaast ook nog eens rijkelijk belegd!

Avondeten was ook fantastisch, goede smaak van vlees, goede garing en heerlijke wijnen!

Prijs/ kwaliteit verhouding een dikke 10+!

Wij komen hier zeker weten terug!

Gegeten op 2 augustus 2013

Peeveeha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond heerlijk zitten eten bij 'Welkom Thuis' in Aalsmeer.
We zaten op het buitenterras op de eerste verdieping waar je wordt gefêteerd met een prachtig uitzicht op en over de Westeinderplas. De service sluit aan bij de naam van het huis en de bediening geeft je meteen het welkome gevoel van thuiskomen terwijl je uit bent. Het 3 gangen weekmenu dat voor de ongelofelijke prijs van 25 euro (!!) wordt aangeboden was een echte aanrader. Als vooraf een prachtige huisgerookte zalmfilet gelardeerd met een fijn uitgebalanceerde salade en een mooie ravigottedressing, als hoofdgerecht Beef Stroganoff met vlees van een fantastische kwaliteit en een perfecte garing en boeren aardappelen uit de oven (echt yummie!) als dessert heb ik de voorgestelde vruchtensorbet van witte chocolade vervangen door een klassieke gelatocoupe die van een uitstekende kwaliteit was maar volgens mijn vrouw heb ik hiermee een grote fout gemaakt omdat de sorbet echt zinnenprikkelend lekker bleek te zijn. Zo blijft er weer iets om naar uit te kijken voor een volgend bezoek want dat die er gaat komen staat nu alweer vast ;-) Echt een warme aanrader, gewoon doen!

Gegeten op 21 augustus 2013

Jannie82
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond heerlijk gegeten bij Welkom Thuis! We wonen in de buurt maar waren er eigenlijk nog nooit geweest. Hele fijne sfeer met 2 gezellige dames in de bediening Geen culinair gedoe (daar zijn wij niet zo van), maar gewoon lekker eten en een goede prijs/kwaliteit voor wat je krijgt. Prachtige locatie, echt een vakantie gevoel. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 10 juli 2013

Guusjedanny
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond een heerlijke avond gehad met zeker een thuis gevoel bij Welkom Thuis Aalsmeer. We werden zeer enthousiast ontvangen door het personeel. Kregen een heerlijke tonijncreme als hapje van het huis! Erg verassend en vooral heel leuk initiatief! Als voorgerecht had ik gekozen voor de coquilles. Deze werden geserveerd met parmaham, zeer aangename smaakcombinatie! Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de sliptong. Er verschenen drie mooie grote goudbruin gebakken sliptongen op een bord met een saladegarnituur! Zoals het eruit zag smaakte het ook, de vissen waren heerlijk gekruid, ik kan niet anders zeggen dan dat dit gerecht zeker een aanrader is! Mijn man had gekozen voor de mixed grill, drie mooi geportioneerde stukken vlees, geserveerd met bijbehorende sauzen! De bediening bestond uit vlot personeel die erg vriendelijk en vooral gastvrij waren. Ze namen de tijd aan tafel en de glazen werden goed gevuld! Het restaurant is sfeervol ingericht en geeft zeker een warm gevoel!
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer enthousiast ben over Restaurant Welkom Thuis Aalsmeer!

Gegeten op 28 juni 2013

tlv92
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, lekker broodje vooraf met kruidenboter, daarna heerlijke saté en als afsluiter een lekker damè blance. Ik heb genoten van het eten, het uitzicht en de gezelligheid. De bediening hielp goed en kwam een aantal keer vragen hoe het eten smaakten. Ik heb hier een goed gevoel bij en wij werden vriendelijk geholpen!

TOP!!

Gegeten op 2 juni 2013

Za0243
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een veelbelovend interieur wordt helaas niet aangevuld met goed eten, een schepje haring als amuse slaat de smaakpapillen direct dood, een visplateau met onverse vis, gevolgd door fantasieloze hoofdgerechten en deserts. Bediening door drie jonge meiden die echt hun best doen maar beetje wijn en menu kennis ontbreekt, een echte gastheer of dame hoort op zaterdag in zijn restaurant te zijn. Heel jammer.

Schrijf zelf een recensie over Welkom Thuis in Aalsmeer

Schrijf hieronder je recensie over Welkom Thuis . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!