Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Welkom Thuis  in Aalsmeer - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0297 331090

Welkom Thuis doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

Voel je welkom

Het gevoel van thuiskomen en toch in de watten worden gelegd; daar draait het hier allemaal om. Eigenaar Mark wil dat je geniet van heerlijke gerechten, een goede sfeer en grote gastvrijheid. Alles klopt, dit voelt inderdaad echt als thuiskomen.

PB11

Drie weken geleden gegeten. We hadden er meer van verwacht gezien de recensies. Eten drinken bediening en aankleding was allemaal wel oké. Niet bijzonder. Enige echt bijzondere is het uitzicht over het water. Dat is prachtig!

Gegeten op 29 augustus 2014

adoks

Brasserie met een prachtig uitzicht over de Westeinderplas.
Het voorgerecht Vitello tonato en de tonijn met sojasaus waren goed.
De lamsrack was mooi rose en heerlijk maar het vispannetje was vlak van smaak en viel daardoor wat tegen. Verschillende wijnen zijn per glas verkrijgbaar. De Sauvignon Blanc miste zijn frisse zuren en was zeer matig, maar de rode Shiraz smaakte voortreffelijk.
De Crème Brulée zou brandend met Grand Marnier worden geserveerd. (denk eraan om dit uit te blazen staat op de kaart.) Onze kwam direct uit de koelkast.
Na een opmerking hierover werd deze fout met duidelijke tegenzin door de bediening hersteld.

Gegeten op 31 augustus 2014

MoniqueSP

Via online reservering

Het restaurant is smaakvol ingericht en heeft prachtig uitzicht op de plas. De sfeer is ongedwongen en bediening vriendelijk. De kaart heeft veel van mijn favoriete gerechten zoals mixed grill, zeetong, carpacio en sate. De kwaliteit viel ons iets tegen. Het vlees van de mixed grill teveel doorgekookt en daarom droog alhoewel de smaak goed was. Spareribs waren super. Patat is goed, sla niets bijzonders. Het vlees van mijn runder sate was lekker maar de saus niet, niet pittig of anderzins met een lekkere smaak. Uien soep en carpaccio wel lekker. Jammer omdat er niet zoveel gelegenheden zijn waar je zo gezellig kan zitten en no nonsens gerechten kan krijgen met een vriendelijke bediening. Misschien kan de keuken de feedback ter harte nemen (vooral ten aanzien van mixed grill die dezelfde kritiek in eerdere recenties kreeg). We gaan het zeker nog eens proberen.

Gegeten op 24 augustus 2014

Basz

Welkom Thuis heeft een ontspannen sfeer en zeer vriendelijke bediening. De menukaart is redelijk doorsnee, maar biedt voldoende keus voor zowel vlees- en visliefhebbers als vegetarisch. Wij hebben gekozen voor de Mixed Grill, maar zijn daar niet erg enthousiast over. Alle soorten vlees lijken tegelijk bereid waardoor ze niet allemaal de juiste garing hebben. De sparerib daarentegen is erg smaakvol. Voor het dessert hebben wij de Chocolade proeverij gekozen. De schuimzoen en de slagroom waren zeer zeker niet zelf bereid en de chocolademousse en de brownie waren prima te versmaden. Het voorgerecht (Plateau Welkom Thuis) was voldeed aan de verwachting. Onze eindconclusie is dat je er voor sfeer, vriendelijke bediening en een diner van gemiddelde kwaliteit zeker naar toe kan gaan. Wil je beter eten dan gemiddeld, kun je ons inziens beter iets anders zoeken.

Gegeten op 3 mei 2014

Hans200810

"Welkom Thuis" is binnen gezelliger dan je buiten zou verwachten. Daarnaast ook een prachtig uitzicht over het Westeinderplassen. Zondag avond verrassend druk maar dan ook helaas wel geduld moeten hebben. de vissoep was goed gevuld maar de peper overschaduwde de vissmaak. De moot zalm als hoofdgerecht was niets op aan te merken zoals ook op het dessert van passievruchtbavarois. Kortom lekker gegeten. De bediening van vriendelijk.

Gegeten op 13 april 2014

evertjan46

ik heb er spareribs gegeten heerlijk gekruid goed van smaak ook de vis en de desserts zijn echt goed van smaak ,interieur gezellig rustig echt een welkom thuis de bediening erg goed vriendelijk gastvrij en altijd met een glimlach een welkom

Gegeten op 22 maart 2014

Gurt

Welkom thuis ligt mooi aan de rand van het meer. Achter het dijkpand is voldoende parkeerruimte. Je kunt beneden binnen zitten, maar ook boven. Boven bevindt zich ook een mooi dakterras met prima uitzicht.
Op een vroege voorjaarsmiddag genoten wij hier van een prima lunch.
De jonge bediening is attent en vriendelijk, laat soms een klein steekje vallen maar lost dat prima op met een glimlach.
De koks – die hun domein beneden hebben – komen zelf even langs om te vragen of alles naar wens is. Hoe vaak zie je dat nog?

Dan het eten zelf: wij kozen voor de versgemaakte soep van de dag. Dat was een romige mosterdsoep die prima op smaak was. Ook de Franse uiensoep was wat je er van mag verwachten.
Prettig is, dat je van diverse salades kunt aangeven of je de grote of kleine variant wenst.
De salada met geitenkaas was mooi opgemaakt en precies goed van smaken. Het brood met carpaccio werd geserveerd op een groot bord en was gewoon een maaltijd. Uitschieter in positieve zin was de salade met ossenhaas, het vlees niet te gaar (wil nog wel eens voorkomen) en met Oosterse kruiden gebraden. Lekker brood erbij en zelfs de witte wijn had voldoende smaak om hierbij goed aan te sluiten.
Met 3 personen, ieder 2 drankjes en de gezellige bediening erbij vol je je voor 55 euro

Gegeten op 9 maart 2014

Jan55

Gisteren geluncht bij Welkom Thuis. Ik wilde graag een Cesar salade eten maar deze stond niet op de kaart. Ik vroeg aan de gastheer of het mogelijk was om een salade met kip voorgeschoteld te krijgen. Ik kreeg twee opties. Salade met kippendijen of met gerookte kip. Ik koos voor het laatste en heb hier bijzonder goed van genoten. Voor de combinatie kip met pesto was erg lekker! De service is verder uitstekend. Na de lunch ben ik nog gaan werken op de bank vlak bij een open haart. Je voelt je hier al snel (welkom) thuis. Kortom een aanrader!

Gegeten op 18 december 2013

JMDenBreeijer

Mijn vriendin en ik hebben hier laatst heerlijk geluncht!
Waarna wij besloten hebben hier ook 's avonds een hapje te gaan eten!

Zij had het broodje zalm, ik het broodje carpaccio.

Één woord: Voortreffelijk! Het brood was heerlijk vers! En dit brood was daarnaast ook nog eens rijkelijk belegd!

Avondeten was ook fantastisch, goede smaak van vlees, goede garing en heerlijke wijnen!

Prijs/ kwaliteit verhouding een dikke 10+!

Wij komen hier zeker weten terug!

Gegeten op 2 augustus 2013

Peeveeha

Vanavond heerlijk zitten eten bij 'Welkom Thuis' in Aalsmeer.
We zaten op het buitenterras op de eerste verdieping waar je wordt gefêteerd met een prachtig uitzicht op en over de Westeinderplas. De service sluit aan bij de naam van het huis en de bediening geeft je meteen het welkome gevoel van thuiskomen terwijl je uit bent. Het 3 gangen weekmenu dat voor de ongelofelijke prijs van 25 euro (!!) wordt aangeboden was een echte aanrader. Als vooraf een prachtige huisgerookte zalmfilet gelardeerd met een fijn uitgebalanceerde salade en een mooie ravigottedressing, als hoofdgerecht Beef Stroganoff met vlees van een fantastische kwaliteit en een perfecte garing en boeren aardappelen uit de oven (echt yummie!) als dessert heb ik de voorgestelde vruchtensorbet van witte chocolade vervangen door een klassieke gelatocoupe die van een uitstekende kwaliteit was maar volgens mijn vrouw heb ik hiermee een grote fout gemaakt omdat de sorbet echt zinnenprikkelend lekker bleek te zijn. Zo blijft er weer iets om naar uit te kijken voor een volgend bezoek want dat die er gaat komen staat nu alweer vast ;-) Echt een warme aanrader, gewoon doen!

Gegeten op 21 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Welkom Thuis in Aalsmeer

Schrijf hieronder je recensie over Welkom Thuis . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.