a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0297 331090

Voel je welkom

Het gevoel van thuiskomen en toch in de watten worden gelegd; daar draait het hier allemaal om. Eigenaar Mark wil dat je geniet van heerlijke gerechten, een goede sfeer en grote gastvrijheid. Alles klopt, dit voelt inderdaad echt als thuiskomen.

Jensgombert

We wilde zaterdag zeetong eten in Ijmuiden bij een lang bestaand restaurant. Had het mijn kinderen beloofd. Helaas had dit visrestaurant geen zeetong op voorraad. Puur toevallig op zondag terecht gekomen bij het restaurant Welkom Thuis in Aalsmeer. Een gokje, maar wat zou het! Allemaal aan de zeetong. Geen voorgerecht, vanwege jonge kinderen. Wat we kregen? Mega tongen voor 25 euro p.p! Nog nooit zulke boter malse zeetongen gehad! TOP!!!! En ik ben echt MEGA kritisch! Ik neem zeker nog een keer de moeite om daar te gaan eten of lunchen, ook met klanten en leveranciers! Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!

Gegeten op 13 maart 2016

Marleen66

Wij hebben met onze familie ontzettend lekker gegeten bij Welkom thuis. Ik had zelf een 4-gangen verrassingsmenu. Het vlees, de vis, alles was ontzettend goed en lekker! Ook de gegrilde tomaatjes en gevulde paprika waren verrukkelijk! We hebben de hele avond met elkaar genoten van een verrukkelijk diner! Hier komen we zeker terug! Echt een aanrader!!!

Gegeten op 6 december 2015

RS29

Heerlijk gegeten met een prachtig uitzicht! De bediening is zeer vriendelijk en op de juiste momenten oplettend. De kaart is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. Echt een aanrader!

Gegeten op 7 februari 2015

sanniecee

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten. De maaltijdsalades zijn echt heel erg lekker en de wijnkaart is ook een aanrader. Mijn tafelgenote was helemaal onder de indruk van het uitzicht. Helemaal in de zomer is het genieten bij Welkom Thuis. Je kunt in alle rust hier rustig bijpraten of vergaderen. Het personeel is heel vriendelijk en niet opdringerig. Speciale wensen kunnen ook worden aangegeven. Één van mijn favoriete restaurants.

Gegeten op 27 januari 2015

sabrena

Heerlijk gegeten bij Welkom Thuis! We waren er al wat eerder dan zonsondergang dus we hebben nog even mogen genieten van het prachtige uitzicht! De chef had een heerlijk menu'tje samengesteld ook wel ''chefs special'' genoemd, en voor deze prijs echt boven verwachting wat voor lekkers we op tafel kregen! We komen zeker vaker eten... Bediening was erg vriendelijk en we werden fijn geholpen.

Gegeten op 20 januari 2015

rb33

Het eten was redelijk, al mag je obv de prijs beter verwachten. Klacht/opmerking werd goed opgepakt. Drie meiden in de bediening waarvan er een de sfeer verpestte, zelden zo'n onsympathieke chagrijn meegemaakt in de horeca.

Gegeten op 21 december 2014

Terencew47

Afgelopen zaterdagavond hier gegeten. Binnen is een prettige warme kerstster, maar het overheerst niet. Gewoon fijn thuis gevoel. We hebben gekozen voor 2 voor, 2 hoofd. Bediening is lichtelijk traag, maar staat dus ook niet elke seconde aan je tafel of je nog wat wilt. Wel praten de dames veel met elkaar en dat zorgt ervoor dat er twee keer aan dezelfde tafel wordt gevraagd wat ze willen drinken bij binnenkomst. Scherper zijn! Het voorgerecht van de tomatensoep is prima, niets bijzonders, maar ook niet zuur of juist zoet maar iets ertussenin. De vitello tonato is mooi op smaak en een grote portie. Het hoofdgerecht zeetong is uitstekend bereid en glijdt zo van de graat af. Zeer smaakvol. De mixed grill komt op een spies en dat is lastig bereiden. De kip is duidelijk te gaar, droog en niet lekker. Spare ribs mooi, de rest is behoorlijk doorgegaard, op het randje voor onze fijnproever, prima voor de gemiddelde eter. Al met al heerlijk gedineerd en een fijne avond gehad. Dikke aanrader!

Gegeten op 13 december 2014

emotion

Leuk restaurant, bijzonder vriendelijke bediening. Eten wisselend, uiensoep smaakte lekker, sate was taai en niet lekker, de ravioli was prima. Sauvignon wijn was niet bijzonder.

Gegeten op 20 november 2014

joop rigter

Verjaardag 65 jarige, DINER. Huiswijnen Chardonnay/Sauvignon Blanc en Merlot van Franse afkomst, vind een ieder lekker. Vooraf Vitello Tonato, klassiek, ruime portie fricandeau, kraakverse rucola, tonijnsaus etc., een smakelijke start. Entrecote met garnituur, mooie dikke frites. Opvallend, men vraagt niet hoe men de entrecote bereid wil hebben, maar voor mijn smaak kwam het perfect op tafel, supervlees. Dessert brownie met toebehoren, lekkere koffie. Om mij heen bij andere gerechten, alleen goede berichten gehoord. Leuk personeel, vriendelijk en attent.

Gegeten op 11 oktober 2014

Marion V

Via online reservering

Ik vond de ambiance en de inrichting van de zaak super. Wij zaten op de bovenverdieping en keken zo uit over het water. We konden nog heerlijk buiten zitten! De bediening was erg aardig en alert. Wij hadden het iens diner dagen menu. Het voorgerecht was met zalm. Erg lekker maar een grote portie voor een voorgerecht. Had voor ons kleiner gemogen. Hoofdgerecht was een rib eye met pepersaus. De pepersaus was erg zoutig en niet lekker. Ribeye op zich was goed gebakken. Wij hebben doorgegeven aan de bediening dat de saus erg zout was en later kwam zij terug en beaamde dit. Erg netjes. We kregen de dessertwijn van het huis wat we namen bij het dessert. Het dessert was erg machtig en ook een grote portie. Banaan met ijs en chocolade saus. Dit mocht ook echt wat subtieler. Maar al met een al en zeker door de bediening wel een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Welkom Thuis in Aalsmeer

Schrijf hieronder je recensie over Welkom Thuis . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.