Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Welkom Thuis  in Aalsmeer - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0297 331090

Voel je welkom

Het gevoel van thuiskomen en toch in de watten worden gelegd; daar draait het hier allemaal om. Eigenaar Mark wil dat je geniet van heerlijke gerechten, een goede sfeer en grote gastvrijheid. Alles klopt, dit voelt inderdaad echt als thuiskomen.

rb33

Het eten was redelijk, al mag je obv de prijs beter verwachten. Klacht/opmerking werd goed opgepakt. Drie meiden in de bediening waarvan er een de sfeer verpestte, zelden zo'n onsympathieke chagrijn meegemaakt in de horeca.

Gegeten op 21 december 2014

Terencew47

Afgelopen zaterdagavond hier gegeten. Binnen is een prettige warme kerstster, maar het overheerst niet. Gewoon fijn thuis gevoel. We hebben gekozen voor 2 voor, 2 hoofd. Bediening is lichtelijk traag, maar staat dus ook niet elke seconde aan je tafel of je nog wat wilt. Wel praten de dames veel met elkaar en dat zorgt ervoor dat er twee keer aan dezelfde tafel wordt gevraagd wat ze willen drinken bij binnenkomst. Scherper zijn! Het voorgerecht van de tomatensoep is prima, niets bijzonders, maar ook niet zuur of juist zoet maar iets ertussenin. De vitello tonato is mooi op smaak en een grote portie. Het hoofdgerecht zeetong is uitstekend bereid en glijdt zo van de graat af. Zeer smaakvol. De mixed grill komt op een spies en dat is lastig bereiden. De kip is duidelijk te gaar, droog en niet lekker. Spare ribs mooi, de rest is behoorlijk doorgegaard, op het randje voor onze fijnproever, prima voor de gemiddelde eter. Al met al heerlijk gedineerd en een fijne avond gehad. Dikke aanrader!

Gegeten op 13 december 2014

emotion

Leuk restaurant, bijzonder vriendelijke bediening. Eten wisselend, uiensoep smaakte lekker, sate was taai en niet lekker, de ravioli was prima. Sauvignon wijn was niet bijzonder.

Gegeten op 20 november 2014

joop rigter

Verjaardag 65 jarige, DINER. Huiswijnen Chardonnay/Sauvignon Blanc en Merlot van Franse afkomst, vind een ieder lekker. Vooraf Vitello Tonato, klassiek, ruime portie fricandeau, kraakverse rucola, tonijnsaus etc., een smakelijke start. Entrecote met garnituur, mooie dikke frites. Opvallend, men vraagt niet hoe men de entrecote bereid wil hebben, maar voor mijn smaak kwam het perfect op tafel, supervlees. Dessert brownie met toebehoren, lekkere koffie. Om mij heen bij andere gerechten, alleen goede berichten gehoord. Leuk personeel, vriendelijk en attent.

Gegeten op 11 oktober 2014

Marion V

Via online reservering

Ik vond de ambiance en de inrichting van de zaak super. Wij zaten op de bovenverdieping en keken zo uit over het water. We konden nog heerlijk buiten zitten! De bediening was erg aardig en alert. Wij hadden het iens diner dagen menu. Het voorgerecht was met zalm. Erg lekker maar een grote portie voor een voorgerecht. Had voor ons kleiner gemogen. Hoofdgerecht was een rib eye met pepersaus. De pepersaus was erg zoutig en niet lekker. Ribeye op zich was goed gebakken. Wij hebben doorgegeven aan de bediening dat de saus erg zout was en later kwam zij terug en beaamde dit. Erg netjes. We kregen de dessertwijn van het huis wat we namen bij het dessert. Het dessert was erg machtig en ook een grote portie. Banaan met ijs en chocolade saus. Dit mocht ook echt wat subtieler. Maar al met een al en zeker door de bediening wel een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2014

Enur

Via online reservering

De ligging van het restaurant aan het water is uitstekend. Het was zo een warme avond dat wij op het terras op de tweede verdieping konden zitten eten.
De personeel was zeer vriendelijk en attent - wij voelden ons thuis...
Het menu was goed. Echter, de porties waren zeer royaal, waardoor het een beetje te veel werd. Omgedraaid, voor 20 euro, meer dan de prijs waard.
Wij zullen zonder meer Welkom Thuis weer bezoeken bij mooi weer.

Gegeten op 3 oktober 2014

PB11

Drie weken geleden gegeten. We hadden er meer van verwacht gezien de recensies. Eten drinken bediening en aankleding was allemaal wel oké. Niet bijzonder. Enige echt bijzondere is het uitzicht over het water. Dat is prachtig!

Gegeten op 29 augustus 2014

adoks

Brasserie met een prachtig uitzicht over de Westeinderplas.
Het voorgerecht Vitello tonato en de tonijn met sojasaus waren goed.
De lamsrack was mooi rose en heerlijk maar het vispannetje was vlak van smaak en viel daardoor wat tegen. Verschillende wijnen zijn per glas verkrijgbaar. De Sauvignon Blanc miste zijn frisse zuren en was zeer matig, maar de rode Shiraz smaakte voortreffelijk.
De Crème Brulée zou brandend met Grand Marnier worden geserveerd. (denk eraan om dit uit te blazen staat op de kaart.) Onze kwam direct uit de koelkast.
Na een opmerking hierover werd deze fout met duidelijke tegenzin door de bediening hersteld.

Gegeten op 31 augustus 2014

MoniqueSP

Via online reservering

Het restaurant is smaakvol ingericht en heeft prachtig uitzicht op de plas. De sfeer is ongedwongen en bediening vriendelijk. De kaart heeft veel van mijn favoriete gerechten zoals mixed grill, zeetong, carpacio en sate. De kwaliteit viel ons iets tegen. Het vlees van de mixed grill teveel doorgekookt en daarom droog alhoewel de smaak goed was. Spareribs waren super. Patat is goed, sla niets bijzonders. Het vlees van mijn runder sate was lekker maar de saus niet, niet pittig of anderzins met een lekkere smaak. Uien soep en carpaccio wel lekker. Jammer omdat er niet zoveel gelegenheden zijn waar je zo gezellig kan zitten en no nonsens gerechten kan krijgen met een vriendelijke bediening. Misschien kan de keuken de feedback ter harte nemen (vooral ten aanzien van mixed grill die dezelfde kritiek in eerdere recenties kreeg). We gaan het zeker nog eens proberen.

Gegeten op 24 augustus 2014

Basz

Welkom Thuis heeft een ontspannen sfeer en zeer vriendelijke bediening. De menukaart is redelijk doorsnee, maar biedt voldoende keus voor zowel vlees- en visliefhebbers als vegetarisch. Wij hebben gekozen voor de Mixed Grill, maar zijn daar niet erg enthousiast over. Alle soorten vlees lijken tegelijk bereid waardoor ze niet allemaal de juiste garing hebben. De sparerib daarentegen is erg smaakvol. Voor het dessert hebben wij de Chocolade proeverij gekozen. De schuimzoen en de slagroom waren zeer zeker niet zelf bereid en de chocolademousse en de brownie waren prima te versmaden. Het voorgerecht (Plateau Welkom Thuis) was voldeed aan de verwachting. Onze eindconclusie is dat je er voor sfeer, vriendelijke bediening en een diner van gemiddelde kwaliteit zeker naar toe kan gaan. Wil je beter eten dan gemiddeld, kun je ons inziens beter iets anders zoeken.

Gegeten op 3 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Welkom Thuis in Aalsmeer

Schrijf hieronder je recensie over Welkom Thuis . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.