Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grieks restaurant Irodios

1. Grieks

Grieks restaurant Irodios

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 036 52 22 524

Danielle_G

Inmiddels twee keer hier gegeten. Alhoewel wij in Utrecht wonen, met veel goede Griekse restaurants, is deze in Zeewolde toch wel het allerbeste. Eigenaar Jorgos ken ik al vanuit zijn zeer goed lopende cafetaria in hartje Utrecht, waar de beste patat giros te krijgen is. Ook in zijn restaurant in Zeewolde is het eten vreselijk goed. Het vlees is mals en vers, de toetjes veelal zelf gemaakt en masterlijk!!! De locatie aan het water is top, het restaurant is schoon en leuk ingericht. Kortom: perfect voor ons

Gegeten op 1 november 2014

zeeuwolde2013

Mijn vrouw en ik werden onthutsend onvriendelijk ontvangen> En hoewel we hadden gereserveerd mochten we middenin het meest rumoerige deel van het restaurant zelf een klein tafeltje uitzoeken.
Op verzoek konden we even later alsnog aan een rustiger, vrijgekomen tafel bij het raam plaatsnemen.

Van collegae en buren hadden we enthousiaste verhalen over Irodios gehoord en vandaar dat we het restaurant hadden uitgekozen om ons 9-jarig samenzijn te vieren.
De gerechten werden echter in zo'n absurde sneltreinvaart en met zo weinig aandacht geserveerd dat van een romantisch onderonsje geen sprake kon zijn.
Door de beroerde service lukte het me ook nauwelijks van het eten te genieten. Ik geloof dat de kwaliteit hiervan wel aardig was, maar door de behandeling die ons ten deel viel was ik te verbouwereerd om echt te proeven.

Kortom: binnen 2 uur nadat we op de fiets richting restaurant waren vertrokken, zat ik teleurgesteld en enigszins verbijsterd weer thuis op de bank.

Gegeten op 31 augustus 2014

wimmus

Vele Zeewoldenaren gingen ons voor en als fijnproever konden we niet achter blijven. Het heeft ons zeker niet teleurgesteld. We hebben ruim drie uur getafeld en overheerlijk gegeten. Het is een aanwinst . Heerlijk eten, een schoon restaurant, sfeervolle muziek op de achtergrond en vriendelijke bediening. Tip: terras gezellig aankleden. Het lijkt een verwaarloosd pleintje.

Gegeten op 17 juni 2014

Dickvo

Vrij nieuw restaurant in Zeewolde aan de jachthaven. Het restaurant is modern ingericht maar niet alles lijkt nieuw. Aan de versieringen aan de muur is te zien dat het Grieks is, verder niet. Het eten is redelijk goed maar had er zelf meer van verwacht. Naar smaak leek het te zijn opgewarmd in een hetelucht oven. De bediening niet heel geïnteresseerd en het komt wel over als een werk kamp. Heb voor mijn gevoel ook erg lang gewacht op het eten en drinken.

Gegeten op 20 december 2013

adon

Als afsluiting van ons weekend heerlijk gegeten in dit restaurant. Bij reservering werden de namen van de kinderen gevraagd i.v.m. de komst van Sint en zijn Pieten. Heel attent.

Gegeten op 1 december 2013

mariska34

Vanaf het begin een groot fan van dit restaurant, natuurlijk waren er in het begin puntjes die op de I gezet moesten worden. Leuk om te zien dat dit ook gebeurt is. De kaart is heel erg uitgebreid, maar dat kan de kok goed aan. Elk gerecht van hem is een kunstwerk. Er is altijd een hartelijk woord van het personeel en de service vind ik prima. We hebben ook al een paar keer geen zin gehad om te koken en daar een maaltijd afgehaald. HEERLIJK!
Ik weet niet of de kok de eigenaar is van het restaurant maar tegen de eigenaar wil ik zeggen: VASTHOUDEN deze kok!

Gegeten op 18 augustus 2013

RRVDM

Voor de eerste keer als Zeewoldenaren gegeten. Prima echt heerlijk eten, maar aan de prijs, zoals overal in Nederland trouwens. Laatst met 5 personen in Duitsland bij de Griek gegeten voor 120 euro, betaal je hier 70 euro voor 2 personen. Bediening vlot, misschien iets te vlot zelfs, nauwelijks je gerecht op en borden worden weggehaald. Bij binnenkomst word je allerhartelijkst verwelkomd, na het afrekenen werd het door niemand gereageerd toen we tot ziens zeiden en keurt men je geen blik waardig. Werk aan de winkel dus voor het personeel.

Gegeten op 26 juli 2013

fvanlamoen1948

Gisteren weer terug bij Irodios met een vriendin. Gezellig druk !
Gekozen voor Jacobsschelpen op zijn grieks vooraf en inktvis als hoofdgerecht. Was weer lekker, maar de schelpen werden wat overheerst door de te rijkelijke bedekking van gekonfijte rode kool. Inmiddels een nieuwe serveerster aangetrokken; aanwinst in menig opzicht ! Al met al: lekker gegeten, vlotte charmante bediening, gezellige sfeer en dat alles voor een redelijke prijs.

fvanlamoen1948

Heb tussen mei 2012 en heden inmiddels 6 of 7 keer gegeten bij Irodios en zal dat blijven doen. Het sterkste punt aan dit restaurant is de prijs - kwaliteit verhouding van het eten. Daarnaast waardeer ik zeer de wijze waarop de bedrijfsleiding zich opstelt richting klant ( warm hartelijk ). Minder goed is de score op het gebied van de bediening. Men heeft er kennelijk moeite mee echt professioneel personeel voor de vloer te vinden.
Dat de aankleding nogal sobertjes is uit gevallen vindt ik geen probleem; het is er brandschoon en het plekje is gezellig. Liever goed eten in een acceptabele omgeving, dan allerlei toeters en bellen qua inrichting en matig eten.
Frits van Lamoen.

doro

Een vrij nieuw restaurant in Zeewolde. Het restaurant is modern ingericht. Aan de versieringen aan de muur is te zien dat het Grieks is, verder niet. Het eten is goed. Ook aan de kinderen is gedacht met vier varianten op het frietmenu met leuke namen. De bediening is vriendelijk. We moesten wel wat lang wachten.

Gegeten op 15 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Grieks restaurant Irodios in Zeewolde

Schrijf hieronder je recensie over Grieks restaurant Irodios. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.