Grieks restaurant Irodios

• 7.3

• 7.4

Dickvo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrij nieuw restaurant in Zeewolde aan de jachthaven. Het restaurant is modern ingericht maar niet alles lijkt nieuw. Aan de versieringen aan de muur is te zien dat het Grieks is, verder niet. Het eten is redelijk goed maar had er zelf meer van verwacht. Naar smaak leek het te zijn opgewarmd in een hetelucht oven. De bediening niet heel geïnteresseerd en het komt wel over als een werk kamp. Heb voor mijn gevoel ook erg lang gewacht op het eten en drinken.

Gegeten op 20 december 2013

adon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als afsluiting van ons weekend heerlijk gegeten in dit restaurant. Bij reservering werden de namen van de kinderen gevraagd i.v.m. de komst van Sint en zijn Pieten. Heel attent.

Gegeten op 1 december 2013

mariska34
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanaf het begin een groot fan van dit restaurant, natuurlijk waren er in het begin puntjes die op de I gezet moesten worden. Leuk om te zien dat dit ook gebeurt is. De kaart is heel erg uitgebreid, maar dat kan de kok goed aan. Elk gerecht van hem is een kunstwerk. Er is altijd een hartelijk woord van het personeel en de service vind ik prima. We hebben ook al een paar keer geen zin gehad om te koken en daar een maaltijd afgehaald. HEERLIJK!
Ik weet niet of de kok de eigenaar is van het restaurant maar tegen de eigenaar wil ik zeggen: VASTHOUDEN deze kok!

Gegeten op 18 augustus 2013

RRVDM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de eerste keer als Zeewoldenaren gegeten. Prima echt heerlijk eten, maar aan de prijs, zoals overal in Nederland trouwens. Laatst met 5 personen in Duitsland bij de Griek gegeten voor 120 euro, betaal je hier 70 euro voor 2 personen. Bediening vlot, misschien iets te vlot zelfs, nauwelijks je gerecht op en borden worden weggehaald. Bij binnenkomst word je allerhartelijkst verwelkomd, na het afrekenen werd het door niemand gereageerd toen we tot ziens zeiden en keurt men je geen blik waardig. Werk aan de winkel dus voor het personeel.

Gegeten op 26 juli 2013

fvanlamoen1948
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren weer terug bij Irodios met een vriendin. Gezellig druk !
Gekozen voor Jacobsschelpen op zijn grieks vooraf en inktvis als hoofdgerecht. Was weer lekker, maar de schelpen werden wat overheerst door de te rijkelijke bedekking van gekonfijte rode kool. Inmiddels een nieuwe serveerster aangetrokken; aanwinst in menig opzicht ! Al met al: lekker gegeten, vlotte charmante bediening, gezellige sfeer en dat alles voor een redelijke prijs.

fvanlamoen1948
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb tussen mei 2012 en heden inmiddels 6 of 7 keer gegeten bij Irodios en zal dat blijven doen. Het sterkste punt aan dit restaurant is de prijs - kwaliteit verhouding van het eten. Daarnaast waardeer ik zeer de wijze waarop de bedrijfsleiding zich opstelt richting klant ( warm hartelijk ). Minder goed is de score op het gebied van de bediening. Men heeft er kennelijk moeite mee echt professioneel personeel voor de vloer te vinden.
Dat de aankleding nogal sobertjes is uit gevallen vindt ik geen probleem; het is er brandschoon en het plekje is gezellig. Liever goed eten in een acceptabele omgeving, dan allerlei toeters en bellen qua inrichting en matig eten.
Frits van Lamoen.

doro
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een vrij nieuw restaurant in Zeewolde. Het restaurant is modern ingericht. Aan de versieringen aan de muur is te zien dat het Grieks is, verder niet. Het eten is goed. Ook aan de kinderen is gedacht met vier varianten op het frietmenu met leuke namen. De bediening is vriendelijk. We moesten wel wat lang wachten.

Gegeten op 15 augustus 2012

Johnny66
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nieuw restaurant, sinds mei 2012. Tot nu toe 2 keer gegeten, beide keren gewoon goed Grieks eten. Bediening gewoontjes, zou wel wat onderscheidender mogen zijn. Klein minpuntje; de eerste keer binnen was het erg warm. Leuk terras aan de haven.

Gegeten op 6 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Grieks restaurant Irodios in Zeewolde

Schrijf hieronder je recensie over Grieks restaurant Irodios. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!