a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 51 30 131

Bekoorlijke hapjes in Leiden

Bekoorlijke gerechten bij Bistro Bord’o. Een Frans-internationale keuken komt tot leven in het boeiende hart van Leiden. De keukenbrigade maakt bijzonder opgemaakte hapjes. Elk hapje een lust voor het oog.

bollenstreek

Dit restaurant staat met een 9,1 genoemd in de iens recensies derhalve waren wij zeer verwachtingsvol of dit ook zou kloppen: beiden hebben we gekozen voor een vier gangen verrassingsmenu en ik moet zeggen van de amuse tot aan dessert het klopte alle smaken waren volledig met elkaar in balans. Dit was een van de avonden waarbij je blij werd van hetgeen er opgediend wordt een echte aanrader.

Gegeten op 28 mei 2016

Talus

Voor de tweede keer binnen een half jaar bij bordo gegeten. Opnieuw was de eigenaar er niet.
Toeval of niet :) weer geweldig gegeten, wat voel je je toch verwend in dit bedrijf. Van zeven tot dik na twaalf uur, genoten van: twee zalige amuses, gazpacho, vis, Black angus, als dessert allerlei bereidingen van aardbeien en een kaasplankje.
Vergeet het niet te nemen als je gaat, een feest.
Is er dan helemaal niets te zeuren, tuurlijk wel. Als rechtgeaarde Nederlander heb ook ik altijd wel wat te zeuren.
Groep van 10 maakte redelijk wat herrie, de gazpacho, wel heel veel verschillende smaken, espresso goed van smaak maar al wat koud. Kopje was denk ik niet goed voorverwarmd.
Wij komen terug, ik was van ons gezelschap van vier de enige die hier al eens was geweest, de andere drie waren ook zo enthousiast dat zij er direct een jaarlijkse traditie van wilden maken. Of de eigenaar er dan weer niet is ? Ben benieuwd, dit team, hoe jong ook, is groots.

Gegeten op 20 mei 2016

Emveebee

Het restaurant heeft, vergeleken met het vorige bezoek, binnen een mooie opfrisbeurt gekregen. We eten op het terras dat fraai gelegen is.
Goed bereidde gerechten waarbij de sukade toch wat tegenviel. Het was nog ene behoorlijk taai stuk en dat zou eigenlijk niet mogen.

Gegeten op 12 mei 2016

fcozijn

Afgelopen week weer eens gegeten bij ons favoriete restaurant van Leiden. Het eten en de keuze van de wijnen zijn hier altijd fantastisch geweest, maar wij vonden echt dat er een sprong in de kwaliteit is gemaakt sinds de afgelopen keer dat wij hier hadden gegeten. Wij laten ons altijd graag verrassen door de chef met het 4-gangen menu met een bijpassend wijn arrangement, en een verrassing was het zeker! Wat een fantastische smaakcombinaties en balans in de gerechten en wijnen. We komen snel weer terug.

Gegeten op 9 mei 2016

boobytube

Hier erg goed gegeten en ook de bediening was prima; hoewel we aan het einde van de avond wel veel moeite moesten doen om de rekening te krijgen. Verder slooft men zich uit om je het naar de zin te maken; dat kost wel wat, maar dan krijg je ook wat. Echt heel goed gegeten, smaakvol en vers. Jammer dat het kleine terras buiten door het voortrazende verkeer niet uitnodigt om buiten te eten. Aanrader!

Gegeten op 4 mei 2016

Johantenbroek

Heb hier al eens een keer fantastische gegeten. En nu dus weer maar nu buiten op het terras. Ik had het 4 gangen verrassings menu met bijpassende wijnen en de kaasjes als finish. Het was weer top.

Gegeten op 12 mei 2016

Adriana72

Heerlijk buiten gegeten aan de gracht op schitterende warme avond. Bediening in mooi tempo. Eten heerlijk, steeg boven het niveau van gemiddeld restaurant uit. Advies over de wijn mocht met wat meer kennis gebeuren, gelukkig wisten we wel wat we lekker vinden. We komen zeker terug.

Gegeten op 6 mei 2016

Carladiepenhorst

Geweldig gegeten!!!!! Fantastische avond, heerlijke gerechten, voortreffelijke wijnuitleg, voorkomende bediening, mooi tempo.
Value for money.
Voor ons de top in Leiden.
C.C.

Gegeten op 16 april 2016

marijkeries

Tweede Paasdag en op 6 april, dus kort na elkaar, bij Bistro Bord'o gegeten.
Beide keren was het verrassingsmenu een echte verrassing.
Om te zien en te proeven.
Zoals altijd een feestje.
Het wijn arrangement was spannend en heerlijk.
De bediening vlot en gezellig en goed geïnformeerd. Kortom , mooie avonden gehad in dit leuke kleine restaurant.

Gegeten op 6 april 2016

tienke

2e paasdag heerlijk gegeten! Paasmenu was super en de service top! Omdat ik glutenvrij eet was mijn menu helemaal aangepast wat altijd geweldig is omdat je weet dat je "veilig" kan eten zonder nare toestanden achter af.

Gegeten op 28 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Bistro Bord'o in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Bord'o. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.