Bistro Bord'o

• 8.7

• 7.8

blondchef

Een pareltje in Leiden!
Wij hebben hier heeeeeeerlijk gegeten. Alles klopte! Wijn was lekker, mooie gerechten (wij hadden vanwege de Pasen het lamsvlees) en als nagerecht een mooie kaasplank met bijbehorende port. Als ik toch een minpuntje moet noemen: de wc bril in de dames toilet was kapot.

Gegeten op 18 april 2014

Proever24720
  • Recensies in de laatste twee jaar

Driewerf hulde! Topzaak. Vanmiddag hier heerlijk op het terras geluncht. Er was een vast menu. Amuse van piccalilly. Voor een briljant smakend stukje kabeljauw filet tartaar. Ik dronk daarbij Spaans wit. Hoofd een zacht gegaard stuk konijn en gebakken eendenlever met een glas Libanees rood uit 2008. Hierna nog 2 dessert wijntjes. Alles was subliem. Fijne relaxte bediening. Top smaken. Prijs-kwaliteit prima in verhouding. Ik kom graag snel terug!

Gegeten op 5 april 2014

jhbouman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hebben wij het 4-gangen menu uitgekozen, vooraf gegaan door een amuse: bloemkool op 3 manieren bereid. Erg smaakvol. Het voorgerecht met paling was erg lekker, krachtige smaken. Het tussengerecht, kalf en kreeft, gewoon goed. Hoofdgerecht black angus, een mooie portie, smakelijk, mals vlees. En als dessert vanille mouse met ananas met rum. Een mooie afsluiter. Het bijpassende wijnarrangement was uitstekend, voor ons originele wijnen. De bediening is attent en zeer vriendelijk. Een informele sfeer, maar uitzonderlijk mooi menu. Goede prijs/ kwaliteit.

NvdAM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer genoten. Mooie creaties op het bord, en alles is heerlijk mals. De wijnen zijn perfect matchend, mooi gedaan. Fijn ook dat kraanwater aangeboden wordt als keus.
Vriendelijke, attente bediening. Op de een of andere manier kwamen voor ons de gangen steeds mooi volgend op elkaar, zonder haast om je wijn vd vorige gang leeg te drinken. Echt heel prettig. Gezellige ambiance.
Prijs-kwaliteit verhouding ook goed, we komen weer terug hier.

msg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Achter de pui, die een snackbar suggereert, zit één van de leukste restaurantjes van Leiden. Men heeft een kleine kaart, een wisselend menu en bij de gerechten prima wijnsuggesties. Voordeel is dat iedereen kan eten wat hij wil, vlees, vis of vegetarisch. Werkelijk alle gerechten die wij drieën namen, waren prima uitgevoerd. Wil men wat minder zwaar eten, neem dan wel vis. De bediening is vriendelijk zonder opdringerig te zijn.

Gegeten op 15 februari 2014

martin93
  • Recensies in de laatste twee jaar

Om heel eerlijk te zijn hebben we wel eens beter gegeten. Prijs kwaliteit gezien haalt bord'o het net niet en waren meerdere gerechten een teleurstelling. Je dient vlees als een Black Angus niet lauw op een koud metalen dienblad op, elke kok hoort dat te weten. Het voelt daarom aan alsof ze met veel poespas en 'het klinkt frans dus het zal wel exclusief zijn' te hoog grijpen voor de werkelijke kunde in de keuken. Wij gaan hierom dus niet meer terug. Voor 180 euro voor een maaltijd verwacht ik meer.

Gegeten op 23 februari 2014

Alfaman
  • Recensies in de laatste twee jaar

goed ontvangst. Zeer vriendelijk personeel. Keuze uit twee soorten huisaperitieven. Kleine, smakelijke amuse als opwarmer. 4 gangen menu genomen met wijnarrangement. Kraanwater was geen probleem en er werd voldoende extra brood aangeboden. Moderne compositie van zeebaars en langoustine als voorgerecht. Hoofdgerecht van kalfslende en merg met paddestoelen en venkel. Erg smakelijk. De wijnen pasten prima. Weinig negatiefs op te merken op deze culinaire avond. De tafels waren ook voldoende ruim opgesteld. Prima restaurant.

mirjam12345
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Bistro Bord'O. Elk hapje was een smaakbeleving. De marbré met eendenlever is misschien wel het lekkerste dat ik ooit heb gegeten. Ook het voorerecht met tonijn was verukkelijk, ik denk er watertandend aan terug. De wijn spijs combinatie was uitzonderlijk goed, ik heb van bijzonder lekkere en goed gekozen wijnen genoten. De sfeer was fijn, er werken jong mensen die enthousiast zijn over smaak en samen topprestaties neerzetten.

Gegeten op 7 februari 2014

ClaireM
  • Recensies in de laatste twee jaar

3 gangen verrassingsmenu gekozen, met een wijnarrangement.
porties waren super, voor en hoofdgerecht waren goed op smaak. Nagerecht was werkelijk helemaal super. wijnen die erbij geschonken werden pastte goed bij de gerechten. hele vriendelijke dames en je kon goed merken dat ze met veel plezier aan het werk waren en veel verstand van zaken hadden. Helemaal top! Aanraden voor iedereen!

Gegeten op 7 februari 2014

Mary53
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister het jaarlijkse etentje met broer en zus in bistro Bord'o gehouden.
dit jaar voor mij lastig vanwege allerlei allergieen, (gluten Lactose en vele anderen) maar daar wisten ze bij bord'o wel raad mee, ik heb alleen een lijstje ingeleverd met wat ik niet mocht.
we hebben heerlijk gegeten, en dit keer voor mij geen half leeg bord omdat de kok niet creatief genoeg was, voor alles wat ik niet mocht, was een prachtig alternatief gemaakt. hier ga ik zeker vaker eten!!

Gegeten op 10 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro Bord'o in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Bord'o. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!