Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bistro Bord'o

3. Topper 2015
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 51 30 131

manon57

We hebben gisteren het kerstdiner voorgeproefd, nou....de mensen die 1e en 2e kerstdag bij Bord'o gaan eten worden absoluut in de watten gelegd met dit 6 gangen diner. Mooie porties, schitterend opgemaakt en een zeer gepast wijnarrangement. Voor ons is gisterenavond de kerst begonnen met een 10!

Gegeten op 18 december 2014

Proever1985

Zondag met twee Engels vrienden hier gegeten. Ik kende het restaurant nog niet maar zij hadden via tripadviser dit pareltje ontdekt. Ik woon al bijna 8 jaar in Leiden maar heb nog nooit zo'n goede restaurant ervaring gehad en vond het dan ook waard om maar eens een recensie te schrijven! Te beginnen met de Friese whisky die ik nog nooit heb gedronken voor de prijs ook echt een aanrader om een keer te proberen. Het 3 gangen menu smaakte heel goed en de oesters waren een goede opwarmer. De bediening was erg behulpzaam en diet wensen waren geen enkel probleem. Doordat onze Engelse vrienden nogal veel van sterke drank houden besloten we het diner ook met een glas sterk, dit keer cognac, die ook weer geweldig smaakte! Het 'decor' was erg gezellig en over nagedacht. De bediening krijgt een 10 vanwege de geweldige service maar ook de goede sterke dranken die ze je kunnen voorschotelen. Hier kom ik zeker snel nog een keer eten!

Gegeten op 14 december 2014

Lekkor

Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten. 2 jaar geleden hier voor het eerst geweest en ze zijn nog veel beter geworden. We kozen voor het 6 gangen menu wat echt geweldig heeft gesmaakt met als absolute hoogtepunt de oeuf en cocotte, wat een pareltje uit de klassiek Franse (Boeren) keuken! De wijnen waren van hoog niveau en de uitleg zeer kundig. We hebben elk personeelslid (behalve de afwasser) aan tafel gehad ,en als de koks over hun eten praten straalt de passie ervan af. De setting was zeer gezellig met mooie houten tafels en een intieme doch professionele sfeer, zoals het hoort. In mijn ogen zeer verdiend de nummer 1 van Leiden in de IENSToppers2014 en met afstand de beste prijs-kwaliteit verhouding van het hogere segment in Leiden. Ik raad iedereen hieraan te gaan eten en je lekker in de watten laten leggen, dat kunnen ze hier zeker!

Gegeten op 7 december 2014

Bad-Haircut

Heerlijk gegeten, 4-gangen menu genomen, prima afgestemd op iedere gang. Perfecte wijnen, en vooral het desert....kaasplankje, zelf te kiezen kazen, van scherp tot zacht, mooie afsluiting van een geslaagde avond....

Gegeten op 7 december 2014

Freddyfish

Ontzettend lekker gegeten en waanzinnige wijn gedronken.
het menu was mooi samegesteld en alleen een onderdeel (Kalfsgehakt) vonden wij iets minder.
Voorgerecht en Dessert waren echt een omweg waard!

De bediening verdient echt 10 punten, gedeeltelijk uitgevoerd door de koks, en iedereen kon je feilloos elke vraag beantwoorden, en was vriendelijk en snel.

De tafel naast ons bestelde kaas, uit een Kaasplateu van zeker 20 kazen werd voor iederen een flinke portie samengesteld, dit te zien was echt bijzonder.

Gegeten op 24 november 2014

rosanne15

Fantastisch gegeten en gedronken bij Bistro Bord'o. We hadden iets te vieren en dat is gelukt. We kozen voor het 4 gangen menu en het wijnarrangement. Eten was top, met liefde bereid. Het enige aandachtspuntje is dat het wellicht wat teveel op vlees-eters gericht is. Misschien wat vegetarische alternatieven bieden? De service was ook perfect, niets op aan te merken. Leuk ook dat je met het wijnarrangement wijnen drinkt die je anders niet zo snel zou drinken. De sommelier verstond haar vak en was ook zeer gastvrij. Echt een aanrader!

Gegeten op 14 november 2014

Maaktnietuit

Heerlijk eten, prachtige presentatie. Het vier-gangen menu aanbevelenswaardig. We zaten ook nog op een uitstekende plek zodat we én konden praten én van het eten konden genieten.
Naast de koks verdienen ook de dames van de bediening een pluim.
Eén puntje van kritiek ten aanzien van het dessert: de citroen cheesecake smolt wel heel snel weg door het ijs waardoor het geheel niet meer zo fraai oogde.
Het decor is gezellig en romantisch en voldoet niet helemaal aan de laatste trend van moderne, kille interieurs. Mogelijk daarom geen ster? Wat mij betreft verdienen ze hem.

Gegeten op 1 november 2014

SmulleN-Maar

Heerlijk gegeten! Menu genomen: verrassende smaken, mooi opgemaakt, iedere keer persoonlijke uitleg erbij. Precies goede porties ook omdat er vooraf een nootje etc bij borrel was, ook nog een amuse kwam en koffie met heerlijke bonbons! En zelfgemaakt pepermunt bij de rekening. Echt een aanrader. Gevonden via Iens door alle enthousiaste recensies en dat was zeker waar. Ik kom er zeker terug!

Gegeten op 18 september 2014

Miel2012

op een mooie dag hier op het terras gegeten. oesters, tonijn, langoustines allemaal heerlijke gerechten. Allemaal vriendelijke dames in de bediening die rust uitstralen. voor de gast is dat ook een fijn gevoel. Misschien wat kleine kaart, maar de gerechten die wij hebben gegeten vonden we heerlijk!

Gegeten op 27 augustus 2014

Xochitl

Fantatisch eten voor een prima prijs. Ben hier al meerdere malen geweest en de kok lijkt het niveau elke keer weer een tandje op te schroeven. Zijn echtgenote, de sommelier, komt met vaak verrassende maar altijd goede wijnen bij de gerechten. Dit jonge stel gaat in rap tempo richting de top! Reserveer tijdig als je hier wilt eten want het is een klein zaakje met niet al te veel tafels en zit meestal vol.

Gegeten op 27 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro Bord'o in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Bord'o. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.