Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bistro Bord'o

3. Topper 2014
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 51 30 131

SmulleN-Maar

Heerlijk gegeten! Menu genomen: verrassende smaken, mooi opgemaakt, iedere keer persoonlijke uitleg erbij. Precies goede porties ook omdat er vooraf een nootje etc bij borrel was, ook nog een amuse kwam en koffie met heerlijke bonbons! En zelfgemaakt pepermunt bij de rekening. Echt een aanrader. Gevonden via Iens door alle enthousiaste recensies en dat was zeker waar. Ik kom er zeker terug!

Gegeten op 18 september 2014

Miel2012

op een mooie dag hier op het terras gegeten. oesters, tonijn, langoustines allemaal heerlijke gerechten. Allemaal vriendelijke dames in de bediening die rust uitstralen. voor de gast is dat ook een fijn gevoel. Misschien wat kleine kaart, maar de gerechten die wij hebben gegeten vonden we heerlijk!

Gegeten op 27 augustus 2014

Xochitl

Fantatisch eten voor een prima prijs. Ben hier al meerdere malen geweest en de kok lijkt het niveau elke keer weer een tandje op te schroeven. Zijn echtgenote, de sommelier, komt met vaak verrassende maar altijd goede wijnen bij de gerechten. Dit jonge stel gaat in rap tempo richting de top! Reserveer tijdig als je hier wilt eten want het is een klein zaakje met niet al te veel tafels en zit meestal vol.

Gegeten op 27 juni 2014

edwinh

Dit restaurant uitgekozen op basis van de recensies op Iens en gisteravond hier gegeten met een vriendin. Ontvangst was hartelijk en we mochten een tafeltje uitzoeken. Alles ziet er verzorgd uit en de tafeltjes zijn lekker ruim met goede stoelen. We kozen voor het 4-gangen Bord'o menu met bijpassende wijnen. Stuk voor stuk goede en originele gerechten met idem dito wijnen. Goede uitleg over de gerechten en de wijnen, alleen niet waarom een wijn bij het gerecht was gekozen, hier ligt nog een kans. Al met al een zeer geslaagde avond met een zeer goede prijs-kwaliteitverhoudingen, mij zien ze hier nog wel een keer terug!

Gegeten op 29 augustus 2014

Goffie

Fijn menu buiten de kaart om. Glaasje wijn bij hoofdgerecht werd met goed advies geschonken en paste perfect. Zowel vlees als viagerechten prima. Aardige, losse omgangsvormen bij de bediening. Prima avond.

joopdevries53

voortreffelijk diner. Bijzondere nagerechten met heerlijke drank erbij. Heel vriendelijke en kundige bediening. Een aanrader. Uiteindelijk kregen we van de aardige jongen die voor de afwas verantwoordelijk was ook nog deskundige uitleg over allerlei soorten zwaluwen. Top.

Gegeten op 11 juli 2014

Remco82

Heerlijke gerechten en mooie wijnen. Vriendelijk personeel met kennis van zaken. De kok komt persoonlijk aan tafel zijn gerechten toelichten. Kortom echt genieten!

Gegeten op 15 juni 2014

GerardS

Met een grote groep (14 personen) gegeten op de dag dat de Leidse versie van de canal parade was; geen probleem voor de mensen in dit restaurant. Zowel de keukenbrigade, als het bedienend personeel hadden goede kennis van dat wat gepresenteerd was. Het vier-gangen menu bestond uit een Tartare van kalfsvlees, Tarbot met cous-cous, eendenborst en een kaasplankje. Alles uiterst smakelijk en in een juiste proportie. Prima!

Gegeten op 27 juni 2014

KlaasW

We hebben het 4-gangen menu gekozen met een Bob-wijnarrangent (4 halve glazen pp). Het was begin tot eind smikkelen en smullen. Ieder hapje was een avontuur. Wat een creativiteit van de koks. Hiervoor ga je heel graag uit eten.
Dus een echte aanrader.

Gegeten op 28 juni 2014

WVB60

Met een groep van 8 vandaag zeer goed buiten op het terras aan het water geluncht. Voor een variatie op eendelever en als hoofdgerecht een mooi stukje bavette op parelrisotto met bijpassende groenten. Huiswijn rood en wit, beiden uit Frankrijk zijn van goede prijs/ kwaliteit. 18.75 euro per fles. Bediening vlot en losjes!

Gegeten op 26 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro Bord'o in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Bord'o. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.