a TripAdvisor company

2. Amerikaans
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 7370172

DeZieligeKoe

Fijne plek in het centrum van Leiden. Lekkere zelfgemaakte bagels, met een gevarieerde menukaart (wel moeilijk kiezen!). We hadden een knus plekje in de hoek. Open keuken was leuk, en ook het decor leuk gedaan. Chocolademelk met marshmallows was heerlijk, en ook de bagel met zalm en ook die met roomkaas en zongedroogde tomaat smaakten erg goed.

Toevallig konden we onze bestelling doorgeven aan de vriendelijke eigenaar terwijl hij de tafel naast ons afruimde, maar normaal gesproken moet je even aan de counter bestellen, vandaar een iets lager cijfer voor service.

Vergeleken met Bagels&Beans komt de BetterBagels authentieker over, en is het zelfs wat goedkoper terwijl de bagels waarschijnlijk beter zijn. Echt een aanrader.

Gegeten op 17 november 2015

jet14

Lekker gegeten en gedronken. Leuk dat je kan zien hoe de bagels worden gemaakt en dat het daarom ook zo heerlijk ruikt. Werden goed geadviseerd over welke bagel paste bij welk beleg. Jongen die de bagels belegde was erg aardig, maar de man die de bagels bakt ook! Goede samenwerking ook volgens mij. Chapeau!

Gegeten op 6 september 2015

Tessin

Heerlijke bagels, veel keuze en interessante smaken. Mijn favoriet: de tomato garlic bagel. De bediening is altijd erg aardig en de prijzen zijn schappelijk voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.

Gegeten op 25 juli 2015

Annetje13

Heerlijke, verse, biologische bagels met een groot assortiment aan beleg. Daarnaast is de bakkerij heel knus, ruikt het er altijd heerlijk en is het personeel is voor een kletspraatje. Wij komen hier regelmatig, zowel voor een uitgebreide lunch onder het genot van verse koffie/sap en een krantje als om even snel wat bagels af te halen en deze thuis of onderweg op te eten. De cookies zijn overigens ook heerlijk en laten je geloven dat je verantwoord snackt, altijd een plus :)
Dit is onze favoriete bakkerij in Leiden, het is altijd fijn om hier te komen.

Gegeten op 15 februari 2015

Evitara22

Na alle lovende reacties gelezen te hebben toch wat teleurgesteld. De bagels zelf waren taai en het beleg erg simpel. Ik koos pastrami en hier zat slechts wat creamchease en rucola bij. Jammer, ik had er meer van verwacht. Wel erg vriendelijk personeel en knus ingericht.

Gegeten op 2 juli 2014

Restaurant - 21 juli 2014

De bagel met pastrami heeft ons de prijs voor het "Lekkerste broodje van Leiden" opgeleverd. De spread was van zonnebloempitten, mierikswortel en citroensap en de sla bevatte geen rucola. Dit is allemaal echter minder belangrijk want het is niet in de smaak gevallen. Jammer! Hopelijk toch tot ziens.

Eevaaaa

Weer een keer wat anders als zondagse lunch. Heerlijke verse bagels met zelfgemaakt beleg. Je hebt wel goede kauwspieren nodig, want ze zijn aardig vast qua structuur, maar dat hoort zo. Prijs-kwaliteit is vergeleken met de bagels&beans prima.

Gegeten op 13 juli 2014

CarolineW

De beste bagels van Leiden! De bagels worden voor je neus gebakken op traditionele wijze. Het ruikt dan ook heerlijk in de bakkerij. Er is veel keus in beleg en alles is duurzaam. Echt genieten!

Gegeten op 30 november 2013

omnomnom

Service:
goed en vriendelijk. Serveerster dacht mee en was vriendelijk. Ze gaan qua duurzaamheid verder dan alleen het eten want kraanwater staat gewoon op de kaart vermeld ( voor 0 euro). Dat vind ik altijd een goed teken!

Eten:
Erg lekker. Ik had de walnoten-honing-creamcheese bagel (euro 3,50). Daarnaast hadden ze een speciale gember-bagel met kastanjepasta en pecannoten. Die was heel winters en echt lekker. Het eten is niet heel goedkoop, maar het is wel van een goede kwaliteit.

Decor:
Decor is netjes en ziet er leuk uit. Enige nadeel is dat het nogal een kleine zaak is. Er zijn in totaal 16 zitplaatsen achterin, naast de open keuken. Op zich was het prima te doen, maar het voelt wel een klein beetje krap. Maar ik had het er uiteindelijk wel voor over, want het eten was gewoon heel lekker en de sfeer was ook gezellig.

Gegeten op 16 november 2013

Suus91

Heel leuk bagel lunchtentje. Op zich genoeg keus, je moet aan de bar bestellen en krijgt je bagel mee. Ook sapjes en taart. Volgens mij best biologisch allemaal, duurzaam. Ik had de bagel met zalm en roomkaas, lekker veel zalm. Daarna een halve met jam en creamcheese, als toetje.

Gegeten op 1 oktober 2013

ChantalleW

Heerlijke bagels, heb er al een paar keer enkele afgehaald. Wel niet enorm veel keuze, maar wel erg lekker. Niet goedkoop, maar kwalitatief wel goed.

Gegeten op 11 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Village Bakery - BetterBagels in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Village Bakery - BetterBagels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.