Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Village Bakery - BetterBagels

2. Amerikaans
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 7370172

Evitara22

Na alle lovende reacties gelezen te hebben toch wat teleurgesteld. De bagels zelf waren taai en het beleg erg simpel. Ik koos pastrami en hier zat slechts wat creamchease en rucola bij. Jammer, ik had er meer van verwacht. Wel erg vriendelijk personeel en knus ingericht.

Gegeten op 2 juli 2014

Eevaaaa

Weer een keer wat anders als zondagse lunch. Heerlijke verse bagels met zelfgemaakt beleg. Je hebt wel goede kauwspieren nodig, want ze zijn aardig vast qua structuur, maar dat hoort zo. Prijs-kwaliteit is vergeleken met de bagels&beans prima.

Gegeten op 13 juli 2014

CarolineW

De beste bagels van Leiden! De bagels worden voor je neus gebakken op traditionele wijze. Het ruikt dan ook heerlijk in de bakkerij. Er is veel keus in beleg en alles is duurzaam. Echt genieten!

Gegeten op 30 november 2013

omnomnom

Service:
goed en vriendelijk. Serveerster dacht mee en was vriendelijk. Ze gaan qua duurzaamheid verder dan alleen het eten want kraanwater staat gewoon op de kaart vermeld ( voor 0 euro). Dat vind ik altijd een goed teken!

Eten:
Erg lekker. Ik had de walnoten-honing-creamcheese bagel (euro 3,50). Daarnaast hadden ze een speciale gember-bagel met kastanjepasta en pecannoten. Die was heel winters en echt lekker. Het eten is niet heel goedkoop, maar het is wel van een goede kwaliteit.

Decor:
Decor is netjes en ziet er leuk uit. Enige nadeel is dat het nogal een kleine zaak is. Er zijn in totaal 16 zitplaatsen achterin, naast de open keuken. Op zich was het prima te doen, maar het voelt wel een klein beetje krap. Maar ik had het er uiteindelijk wel voor over, want het eten was gewoon heel lekker en de sfeer was ook gezellig.

Gegeten op 16 november 2013

Suus91

Heel leuk bagel lunchtentje. Op zich genoeg keus, je moet aan de bar bestellen en krijgt je bagel mee. Ook sapjes en taart. Volgens mij best biologisch allemaal, duurzaam. Ik had de bagel met zalm en roomkaas, lekker veel zalm. Daarna een halve met jam en creamcheese, als toetje.

Gegeten op 1 oktober 2013

ChantalleW

Heerlijke bagels, heb er al een paar keer enkele afgehaald. Wel niet enorm veel keuze, maar wel erg lekker. Niet goedkoop, maar kwalitatief wel goed.

Gegeten op 11 mei 2013

bakoproever

Alles is vers, als je een mooi rustig ontbijt of een hapje tijdens de dag willen hebben, is dit de plek! De locatie is ook leuk, recht in het hart van Leiden, vriendelijk personeel, een grote variëteit van bagels, hier vindt u ook een aantal leuke muffins en gebak. Heel gezellige sfeer

Gegeten op 7 april 2013

cjetten

Ik kom hier bijna ieder weekend om een bagel en muffin voor ontbijt te halen. De bagels zijn heerlijk en lekker zwaar uitgevoerd, zoals in Amerika. Ze worden een paar keer per dag achterin de zaak vers gemaakt. Vanochtend zag ik toevallig een van de tussenstappen van het bereidingsproces: het (heel kort) koken van de bagels in een pot met water, voordat ze de oven in gaan. Ik vermoed dat de bagels juist door deze tussenstap hun zware structuur krijgen. Bij de andere bagelzaken in het centrum van Leiden lijken de bagels meer op een pistolet die in een rondje loopt. Daar staat tegenover dat de keuze qua beleg bij de Village Bakery beperkter is, maar de honing-walnoot cream cheese is dan wel weer perfect (met echte honing). Er zijn een paar tafeltjes achterin de zaak met zicht op de keuken, maar het is geen plek om lang te blijven zitten. De bagel slicer die langs de hele lengte van de toonbank loopt is ook een attractie apart. Een echte aanwinst voor het centrum van Leiden!

Gegeten op 23 februari 2013

Xochitl

Mijn vaste adres voor ontbijt in het weekend. Heerlijke verse bagels met een goede selectie beleg.
Ook de zoetigheden - koeken, muffins en taart - zijn van hoge kwaliteit. 'Gewoon' brood heeft deze bakker niet, alleen ongesneden bollen en stokbroden van Vanmenno, die moet ik nog proberen.
Broodjes en koffie zijn zeer betaalbaar en biologisch!
Verder belangrijk: het is er altijd schoon, het toilet is netjes.
Echt een aanwinst in de stad.

Gegeten op 27 januari 2013

BastiaanvanderBurg

Prima bagels, beetje log. Toppings stellen teleur in varieteit en kwaliteit. Mooie zaag voor de bagels ingebouwd in het barblad. Aardige mensen achter de toonbank.

Gegeten op 8 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Village Bakery - BetterBagels in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Village Bakery - BetterBagels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.