Nexxt 1

• 6.4

• 7.3

fransoos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst hier gegeten en wij waren aangenaam verrast. Eten met live jazzmuziek. Heerlijk gegeten, heerlijk glas huiswijn en supermuziek. Was vergeten dit bericht te schrijven, maar een heel plezierige manier om de vrijdagavond door te brengen. een aanrader.

Gegeten op 4 oktober 2013

vierheuvel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geluncht buiten op het terras bij Nexxt 1 in Lisse.
Het was duur en niet goed.
Een heel klein kopje (gewone) koffie voor € 2,50.
Een (heel kleine) uitsmijter welke niet eens goed gebakken was, en ook nog koud opgediend, was de prijs niet waard.
We hadden ook een sandwich Zalm besteld. Gebracht werd een sandwich kip.
Ondanks dat het er bijzonder stil was. Hoe kun je dan nog vergissen.
De norse, onvriendelijke ober herstelde het zonder commentaar.
Voor ons: geen Nexxt 1 meer.
Maar, zoals de naam al zegt, neem een VOLGENDE eetgelegenheid.

Gegeten op 28 september 2013

radejonge
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten voor een fatsoenlijke prijs. En de Irish Coffee heb ik in jaren niet zo goed gehad.
De beruchte televisie is alleen hinderlijk op bepaalde plaatsen, wij hadden er totaal geen last van.

Gegeten op 10 augustus 2013

Tipster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sinds een jaar ongeveer het concept veranderd: van klasse restaurant naar prima brasserie. Wij kwamen er voorheen al graag maar alleen met speciale gelegenheden. Nu komen we er regelmatig en eten er telkens fantastisch. Service is prima, ambiance ook.

Gegeten op 20 juli 2013

martinschoon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hier geten. Wij kozen voor de dagschotel. Mijn partner had de biefstuk met een stamppot van rucola met aardappel, gebakken paddestoelen en sjarlottesaus. Deze was super! Goed gegaard en zeer smaakvol. Ik had een zalmforel op een ruim bed van risotto met worteltjes, doperwtjes en een boter dillesaus. De vis was goed gebakken en de risotto was een feestje! Mooi gekookt en de smaken waren duidelijk aanwezig. Als nagerecht een aardbeien desert op 3 manieren gemaakt. Sorbet aardbeien ijs, een aardbeien mouse en gemarineerde aardbeien met een soort van Haagse bluf. Deze was heerlijk van smaak en de aardbeien waren echt super bereid. De bediening was erg vriendelijk en de wijn was van een goede kwaliteit, zowel de chardonnay als ook de rode Franse huiswijn. Wij betaalde voor het hoofdgerecht €. 8,50 (dagschotel) en het nagerecht €.6,50. Dit is niet voor te stellen. Het eten was kwalitatief echt bijzonder goed, smaakvol en goed bereid. Het restaurant zag er gezellig uit en de toiletten waren netjes en schoon. De bediening vriendelijk en een kannetje kraanwater was geen probleem. Vooraf kregen wij vers stokbrood met aioli, roomboter en tappanade. (gratis) Ik heb eerder nergens voor de prijs zoveel kwaliteit gekregen. Dit is een aanrader voor een ieder die mbt prijs / kwaliteit op de eerste rij wil zitten!

Gegeten op 22 juni 2013

er-ing
  • Recensies in de laatste twee jaar

Waren vanavond van plan heerlijk te gaan eten om het slagen voor een examen te vieren. Gezien eerdere ervaringen voor Nexxt 1 gekozen. Wat viel dat nu tegen!! Na ruim 45 min toch maar eens gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef. Opeens na 1 uur pas het hoofdgerecht en dat was gewoon lauw tot koud. Opvallend dat ook andere tafels opeens hun eten kregen terwijl die of voor ons of ook zelfs na ons binnenkwamen. En om nou te zeggen dat het er druk was..ongeveer 6 tafels met minder dan 20 eters!? Op ons aangeven dat het eten niet goed was werd gereageerd dat ze hier snel wel wat aan konden doen (dan wel snel??). Het zou komen omdat ze net een nieuwe kaart hadden en dat liep nog niet goed. Niet iets om de klanten mee lastig te vallen. Informeren dat het niet loopt of dat het wat langer duurt is dan het minste wat gedaan kan worden. Wij hebben bedankt en zijn maar ergens anders heen gegaan en daar wel heerlijk gegeten.
Een volgende keer weer hierheen?? Voorlopig zeker niet.

Gegeten op 12 juni 2013

Deanz
  • Recensies in de laatste twee jaar

In de achterzaal gegeten met grote groep (32 man). Prachtige zaal, goede bediening, privé kok met passie en kunde.

Uitstekende aspergesoep, sashimi en redelijke Carpaccio als voorgerechten. Hoofdgerechten biefstuk of ossenhaas, ook lekker. Risotto bij de kabeljauw goed, bij de biefstuk een lekkere saus, wel te weinig.

Er was afgesproken dat we koffie/thee zouden krijgen tot slot, dit stond zelfs op onze menukaart. Uiteindelijk moest ieder zijn koffie/thee alsnog afrekenen! Niet netjes dus! Pas na een poos aandringen, kwam de eigenaar. Mocht niet baten.... Dit zorgde bij het verlaten van het restaurant toch voor een negatief gevoel. €30 voor enkel een voor en een hoofdgerecht zijn dan in verhouding veel te duur.

jvanmarle
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gaan geregeld eten in dit restaurant. De dagschotel is afwisselend en kwalitatief zeer goed. Laatst lever gegeten, iets dat je niet meer op iedere kaart ziet. De zaak zelf is sfeervol ingericht, alleen de televisie met clips is vaak storend. Desalniettemin een aanrader om lekker te eten...

Gegeten op 12 maart 2013

Pippilotti
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden allebei de dagschotel voor 8,50. Een pasta met vis en een biefstuk met echt goede frites. Bijzonder dat je voor zo weinig geld zo lekker kunt eten. Het decor zou hoger scoren als ze de tv's (met constante videoclips) zouden verwijderen.

Gegeten op 27 februari 2013

GvanLeeuwen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond met een grotere groep gegeten, waarvan aangegeven was dat a la carte geen probleem was: wat ontzettend jammer om te ervaren dat dit het dus wèl was. In tegenstelling tot mijn eerdere positieve ervaringen kan ik nu alleen maar zeggen: héél slechte bediening. Zelfs de eigenaren Peter en Ingrid hebben het op alle vlakken laten liggen: er was totaal geen communicatie. Zelf vragen om drankjes te bestellen, na een uur wachten nog geen voorgerecht en de hoofdgerechten waren overwegend smakeloos. Het erge in dit verhaal is dat niemand heeft gevraagd of alles naar wens was: zowel bij het uitserveren als het uithalen werd NIETS gezegd. Zelfs bij het verlaten van het restaurant zijn wij totaal genegeerd. Als dit de manier is om je gasten een fijne avond te bezorgen: stop ermee en zoek een andere baan! Je betaalt een hoop geld voor een avond onwelkom voelen. Ronduit teleurstellend en wat ons betreft voorlopig niet meer naar Next1!

Gegeten op 17 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Nexxt 1 in Lisse

Schrijf hieronder je recensie over Nexxt 1. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!