Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Nexxt 1

Nexxt 1

1. Toon telefoonnummer 0252 411665

Angellans

Heerlijk buiten op het terras van een lunch genoten. Prima service en gaan in op je wensen. Zo wilde ik de clubsandwich, maar dan met bruin brood. Bij navraag was dit geen probleem. Kip was lekker mals. Het was ook geen probleem dat we nog bijna een uur van de zon genoten, zonder drinken te bestellen. Vriendelijke bediening

Gegeten op 30 juli 2014

MsAnne

Prima restaurant, goed bereid eten voor een vriendelijke prijs.
Wat betreft service vind ik dat je veel extra's/service krijgt zoals een stokbroodje met diverse soorten smeersels en ook kraanwater mag je gewoon bestellen. De veelal jonge bediening is erg vriendelijk en de gastheer bijzonder kundig (zeker op het gebied van wijnkennis).
Ik herken me niet in de klachten over koud/slecht eten, bij mij is het altijd goed geweest en zeker de prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Gegeten op 7 mei 2014

fransoos

Voor het eerst hier gegeten en wij waren aangenaam verrast. Eten met live jazzmuziek. Heerlijk gegeten, heerlijk glas huiswijn en supermuziek. Was vergeten dit bericht te schrijven, maar een heel plezierige manier om de vrijdagavond door te brengen. een aanrader.

Gegeten op 4 oktober 2013

vierheuvel

Geluncht buiten op het terras bij Nexxt 1 in Lisse.
Het was duur en niet goed.
Een heel klein kopje (gewone) koffie voor € 2,50.
Een (heel kleine) uitsmijter welke niet eens goed gebakken was, en ook nog koud opgediend, was de prijs niet waard.
We hadden ook een sandwich Zalm besteld. Gebracht werd een sandwich kip.
Ondanks dat het er bijzonder stil was. Hoe kun je dan nog vergissen.
De norse, onvriendelijke ober herstelde het zonder commentaar.
Voor ons: geen Nexxt 1 meer.
Maar, zoals de naam al zegt, neem een VOLGENDE eetgelegenheid.

Gegeten op 28 september 2013

radejonge

Prima eten voor een fatsoenlijke prijs. En de Irish Coffee heb ik in jaren niet zo goed gehad.
De beruchte televisie is alleen hinderlijk op bepaalde plaatsen, wij hadden er totaal geen last van.

Gegeten op 10 augustus 2013

Tipster

Sinds een jaar ongeveer het concept veranderd: van klasse restaurant naar prima brasserie. Wij kwamen er voorheen al graag maar alleen met speciale gelegenheden. Nu komen we er regelmatig en eten er telkens fantastisch. Service is prima, ambiance ook.

Gegeten op 20 juli 2013

martinschoon

Vanavond hier geten. Wij kozen voor de dagschotel. Mijn partner had de biefstuk met een stamppot van rucola met aardappel, gebakken paddestoelen en sjarlottesaus. Deze was super! Goed gegaard en zeer smaakvol. Ik had een zalmforel op een ruim bed van risotto met worteltjes, doperwtjes en een boter dillesaus. De vis was goed gebakken en de risotto was een feestje! Mooi gekookt en de smaken waren duidelijk aanwezig. Als nagerecht een aardbeien desert op 3 manieren gemaakt. Sorbet aardbeien ijs, een aardbeien mouse en gemarineerde aardbeien met een soort van Haagse bluf. Deze was heerlijk van smaak en de aardbeien waren echt super bereid. De bediening was erg vriendelijk en de wijn was van een goede kwaliteit, zowel de chardonnay als ook de rode Franse huiswijn. Wij betaalde voor het hoofdgerecht €. 8,50 (dagschotel) en het nagerecht €.6,50. Dit is niet voor te stellen. Het eten was kwalitatief echt bijzonder goed, smaakvol en goed bereid. Het restaurant zag er gezellig uit en de toiletten waren netjes en schoon. De bediening vriendelijk en een kannetje kraanwater was geen probleem. Vooraf kregen wij vers stokbrood met aioli, roomboter en tappanade. (gratis) Ik heb eerder nergens voor de prijs zoveel kwaliteit gekregen. Dit is een aanrader voor een ieder die mbt prijs / kwaliteit op de eerste rij wil zitten!

Gegeten op 22 juni 2013

er-ing

Waren vanavond van plan heerlijk te gaan eten om het slagen voor een examen te vieren. Gezien eerdere ervaringen voor Nexxt 1 gekozen. Wat viel dat nu tegen!! Na ruim 45 min toch maar eens gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef. Opeens na 1 uur pas het hoofdgerecht en dat was gewoon lauw tot koud. Opvallend dat ook andere tafels opeens hun eten kregen terwijl die of voor ons of ook zelfs na ons binnenkwamen. En om nou te zeggen dat het er druk was..ongeveer 6 tafels met minder dan 20 eters!? Op ons aangeven dat het eten niet goed was werd gereageerd dat ze hier snel wel wat aan konden doen (dan wel snel??). Het zou komen omdat ze net een nieuwe kaart hadden en dat liep nog niet goed. Niet iets om de klanten mee lastig te vallen. Informeren dat het niet loopt of dat het wat langer duurt is dan het minste wat gedaan kan worden. Wij hebben bedankt en zijn maar ergens anders heen gegaan en daar wel heerlijk gegeten.
Een volgende keer weer hierheen?? Voorlopig zeker niet.

Gegeten op 12 juni 2013

Deanz

In de achterzaal gegeten met grote groep (32 man). Prachtige zaal, goede bediening, privé kok met passie en kunde.

Uitstekende aspergesoep, sashimi en redelijke Carpaccio als voorgerechten. Hoofdgerechten biefstuk of ossenhaas, ook lekker. Risotto bij de kabeljauw goed, bij de biefstuk een lekkere saus, wel te weinig.

Er was afgesproken dat we koffie/thee zouden krijgen tot slot, dit stond zelfs op onze menukaart. Uiteindelijk moest ieder zijn koffie/thee alsnog afrekenen! Niet netjes dus! Pas na een poos aandringen, kwam de eigenaar. Mocht niet baten.... Dit zorgde bij het verlaten van het restaurant toch voor een negatief gevoel. €30 voor enkel een voor en een hoofdgerecht zijn dan in verhouding veel te duur.

jvanmarle

Gaan geregeld eten in dit restaurant. De dagschotel is afwisselend en kwalitatief zeer goed. Laatst lever gegeten, iets dat je niet meer op iedere kaart ziet. De zaak zelf is sfeervol ingericht, alleen de televisie met clips is vaak storend. Desalniettemin een aanrader om lekker te eten...

Gegeten op 12 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Nexxt 1 in Lisse

Schrijf hieronder je recensie over Nexxt 1. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.