a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Logisch in Den Haag - 1 foto's van Restaurant Logisch in Den Haag - 2 foto's van Restaurant Logisch in Den Haag - 3 foto's van Restaurant Logisch in Den Haag - 4

Restaurant Logisch

3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 3635259
  2. www.restaurantlogisch.nl

Biologisch, da’s logisch!

Wie denkt dat biologisch eten duur en truttig is, heeft het helemaal mis. In het centrum van Den Haag kun je namelijk heel betaalbaar biologisch eten in het hippe restaurant Logisch! Chef Johan zorgt ervoor dat je de lekkerste gerechten op je bord krijgt, allemaal van eerlijke, biologische producten. En dat proef je, aldus Johan. Maar niet alleen het eten heeft een verantwoorde herkomst, zelfs het trendy interieur is gemaakt van duurzame materialen. Dus zoek je een authentiek, smakelijk en eerlijk restaurant, dan zit je hier goed, dat is logisch!

Sjorsbrink

Een collega had mij verteld over dit tentje en was nu ook wel nieuwsgierig geworden. Mijn vriendin en ik kregen een tafeltje op de bank en werden erg vriendelijk door de kelner geattendeerd op het feit dat zijn geen normale kaart hebben maar deze op de muur geschreven staat. Hij bracht ons twee aperitieven en heeft ons even door de kaart gewandeld. Het leuke was dat hij bij elk gerecht kon vertellen waar het vandaan kwam wat erbij geserveerd word en waarom het nou eigenlijk zo lekker zou zijn. Leuk maar schept ook verwachtingen. De gerechten waren echt heerlijk! precies zoals hij het had uitgelegd en hij had ook bij elk gerecht een mooie wijn die er goed bij paste. Echt heerlijk gegeten hier en kom snel weer eens terug.

Gegeten op 14 juli 2015

sverstaveren

Mijn vriendin was jarig en dacht laat ik haar eens meenemen naar een restaurant waar zij graag zou willen eten. De keuze was op Logisch gevallen. Ik had al gehoord dat je hier lekker kan eten van wat vrienden en Logisch heeft ons niet teleurgesteld! het eten was echt heerlijk! Het leuke was dat de kelner ons ook echt van alles heeft uitgelegd over de wijnen en de gerechten waar het vandaan kwam en waarom ze dat nu op dat moment serveren. Erg leuke bijkomstigheid. Echt een aanrader kom snel weer eens terug.

Gegeten op 8 juli 2015

Patriciavanwal

Omdat ik nieuw ben komen wonen in Den haag ben ik de buurt een beetje aan het verkennen en toevallig kwam ik met mijn vriendin aan bij dit leuke biologische restaurant. Wij werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en hebben dan ook heerlijk op het kleine terrasje voor de deur gezeten. Er werd gevraagd of wij zin hadden in een aperitief en kregen daar gelijk een heerlijke kan met water bij geserveerd! Top. Doen ze niet overal maar prettige service vonden mijn vriendin en ik. De gerechten die ons werden voorgeschoteld waren allemaal even lekker en even puur zoals verwacht bij een biologisch restaurant. Wij werden ook uitermate goed voorgelicht over de wijnen en wat er het beste bij ons gerecht zou passen. Dus echt een hele fijne verassing dit restaurant. Tot slot een heerlijk dessert wat wij samen hebben gedeeld. Toen ik ging afrekenen werd mij nog gevraagd of hij nog iets voor ons kon betekenen of dat hij wellicht een taxi voor ons moest bellen. Kijk dat noem ik nou gast gericht. Kunnen veel restaurants wat van leren!

Gegeten op 27 juni 2015

barrys

Ik moest mee van mijn meisje naar Logisch, na vorige keer was zij er zo vol van.
dit keer de kok een beetje voor het blok gezet en gevraagd iets te maken vega wat niet op de kaart stond.
vooraf de artisjokke en een vega shared platter. dat was al een goeie hap eten. zodoende heeft mijn vriendin toch maar de cesaer salade genomen. leuk gedaan met de temphe. ik ben toch voor de entrecote gegaan. groot stuk vlees, simpel maar goed.
de wijn kennis van de eigenaar is indrukwekkend, bij elk gang een goed glas wijn. heerlijk.

Logisch will be Back, maar eerst op vakantie

Gegeten op 30 juni 2015

chloecaron

Gisteravond bij logisch gegeten! Gezellige, knusse en intieme sfeer. Lekker muziekje op de achtergrond! Eigenaar was heel vriendelijk en behulpzaam en stond open voor een gezellig kletspraatje. Voorgerecht pulled pork, echt heel smakelijk! Mals vlees met een heerlijke balsamico stroop op een eigen gemaakt brioche broodje. Alleen al hiervoor moet ik terug komen!! Hoofd eendenborst met knolselerij puree. Vlees was goed gegaard en had een lekker sausje. De Vlees en visgerechten worden veel met groenten geserveerd, lekker gezond en je zit niet zo vol. Dus ruimte voor een toetje. Panna cotta met passievrucht. Zoet met een zuurtje. Love it! Thanks logisch, see you soon!

Gegeten op 4 juni 2015

merle2

Leuke avond gehad in dit kleine en fijne restaurant. Het eten was erg lekker en de sfeer was zeer aangenaam. Erg vriendelijke bediening.

Gegeten op 30 mei 2015

franscaron

Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Logisch en genoten van de heerlijke biologische gerechten en fijne wijnen. Het is een knus restaurantje met kleine tafeltjes, maar dat heeft zijn charme. Je voelt je in het restaurant op je gemak ook door de perfecte bediening. De prijs/kwaliteit was uitstekend. Wat een heerlijke avond. Super.

Gegeten op 23 mei 2015

timderuiter

Logisch biologisch is een aanrader, niet alleen voor het goeie bio eten. Maar het totale plaatje.
mooie ligging bij de denne weg. Leuk knuse zaak. Zeer goeie bediening, vooral de eigenaar weet veel van wijnen. het eten was erg goed. We hadden een shared plater, een aanrader als je van alles wil proeven. Daarna een entrecote en een zalmforel besteld. Goeie smaken en riante porties. Dessert een kaas plateua, mooie afsluiter met een lekker port erbij.
ik kom zeker terug.

Gegeten op 22 mei 2015

Polvliet

Gisteren bij Logisch gegeten. We werden ontzettend leuk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Er is net een nieuwe kaart en deze is waanzinnig goed, erg lastig om te kiezen. Mijn vriend en ik kozen daarom voor een 'shared platter' als voorgerecht. Je krijgt samen 1 bord met vlees-, vis-, en vegetarische gerechten, een wandeling door de voorgerechten. De ceviche (heilbot) was heerlijk zacht van smaak en ging erg goed in combinatie met de frisse venkelsalade. De favoriet van mijn vriend was de 'pulled pork'. Heel verassend gecombineerd met een vijgencompote op een lekker brioche broodje. Erg goed samengebracht. Wij dachten het de gastheer moeilijk te maken door een passend wijnadvies te vragen bij dit gerecht (bestaande uit 6 kleine verschillende gerechtjes) maar dit was voor hem totaal geen probleem! Ik kan me de naam van de wijn helaas niet meer herinneren, maar hij had zeker gelijk, een echte kenner dus! Het restaurant zat zeer goed gevuld, maar hij nam alle tijd om ons te helpen. Super! Ook de hoofdgerechten waren super. Ik nam de risotto met groenten en asperges, erg lekker, veel verschillende, goed passende smaken op een bord. Mijn vriend ging voor de gegrilde entrecote met roquefortsaus. Hij vond dit de lekkerste die hij ooit heeft gegeten, en aangezien hij zodra er een entrecote op de kaart staat, altijd daarvoor kiest, is dat een zeer groot compliment. Weer werden ons heerlijke glazen wijn aangeraden. Omdat de porties redelijk groot zijn, besloten we om een dessert te delen. Meloensoep met aardbeienijs! WOW!!! waanzinnig lekker! Kortom: heerlijk eten, geweldige bediening, fantastische wijnen in een ontzettend gezellig restaurant. Ons nieuwe favoriete restaurant in Den Haag. Een echte aanrader!

Gegeten op 21 mei 2015

suzanne119

Mijn partner en ik kregen een gehele vis op ons bord met weinig garnering en de garnering bevatte rare/niet lekkere smaakcombinaties.
Service was prima.
Het decor was wel leuk, alleen is jammer dat het er redelijk klein was.
Toen wij er waren was er het trouwens best wel aan de hete kant, niet prettig.

Gegeten op 15 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Logisch in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Logisch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.