Restaurant Logisch

• 8.3

• 7.9

ellen58
  • Recensies in de laatste twee jaar

Klein maar zeer goed biologisch restaurant.
Eten is zeer goed, jammer dat er weinig van kaart gewisseld wordt. Mooie wijnen.
Prijs/kwaliteit verhouden is prima.

Bediening is meestal ook erg goed. Ik kom hier vaak terug, niet alleen voor het goede eten maar ook voor de goede sfeer.

Gegeten op 13 februari 2014

joepvm
  • Recensies in de laatste twee jaar

We vinden dit restaurant een echte aanrader. Voelden ons zeer welkom. We hebben niet alleen heel lekker gegeten maar het was ook mooi opgemaakt. De wijnen die werden aangeraden pasten goed bij onze gerechten.
Hele fijne ongedwongen sfeer. We gaan zeker nog een keer terug.

Joep en Lizz

Gegeten op 20 februari 2014

barber1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerlijke smaken en prima klaargemaakt. Goede producten. Ik vond mijn dessert het allerlekkerst. Het warme chocotaartje wat van buiten heerlijk krokant en van binnen zacht en vol was. Vriendelijke bediening zorgt voor een leuk en gezellige sfeer.

Gegeten op 18 januari 2014

Burbarella
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel lekker gegeten voor een leuk prijsje. We waren hier voor het eerst. Oogt als een simpel restaurantje, zonder aparte wijnkaart. Blij verrast dat deze er wel was, met een ober die er verstand van heeft. De vlees was perfect gegaard, lekkere variatie van groente, prima porties, goede wijntjes erbij. Mmmmmm! De service was prettig en professioneel en op het interieur heb ik ook niks aan te merken. Iedereen (vijf man) was erg tevreden over het eten, de wijntjes en de service. Een echte aanrader!

Gegeten op 11 december 2013

Heike
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toen restaurant Logisch open ging in mei2012 ben ik kort erna eten geweest en daarna niet meer. Het werd tijd weer eens een etentje te plannen bij dit restaurant.
Zaterdag 16 november heb ik hier gegeten, reservering was voor 19.30uur. Bij binnenkomst werd helaas onze jas niet aangenomen. Ook hadden ze geen tafel vrij omdat ze tien personen verwachten. We konden wel aan een hoge tafel bij de keuken eten. Dit vond ik niet zo een gezellig idee. De bediening regelde dat we een drankje konden nemen aan de hoge tafel en dan even later aan een lage tafel plaats nemen. Aan de hoge tafels zit je erg krap, ik vond dit dan ook geen gezellige plek.

Vooraf kregen we heerlijk warm brood met boter, olie en zout. Het was super lekker. We kozen voor een flesje witte wijn uit Bulgarije. Prima wijn!
Als voorgerecht koos ik voor de soep van de dag en mijn partner bestelde zalmtartaar. De soep met paddenstoelen was vol van smaak, alleen het bijgeleverde sneetje brood was te donker gegrild en smaakte bitter. De bediening bracht meteen een nieuwe. De tartaar was rijkelijk en viel bij mijn eetpartner goed in de smaak.
Het hoofdgerecht werd een vleesragout serveert met onder ander hert en uien in een stoofpotje. Hierbij kregen wij kool op aardappelpuree en een stoofpeertje. Zalig! Alles zo fris van smaak, bij het hoofdgerecht kozen wij voor een Rioja die het gerecht helemaal rond maakte.
Complimenten aan de bediening en de keuken! Bij Logisch zit je goed!
Een klein minpuntje, bij de garderobe zag het wat rommelig uit. Heer en deer lagen er spullen waaronder ook wc-rollen. Dit kan beter.

Gegeten op 16 november 2013

sahereh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten bij Logisch. Klein maar gezellig, je heb niet veel spannende keuzes naar mijn mening. maar we hebben wel lekker gegeten. Wijn was lekker, de bediening is erg aardig en prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker ga ik terug.

Gegeten op 17 oktober 2013

Hipenhot
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een goed bewaard Haags geheim! In een klein zijstraatje van de Denneweg zit dit lieve restaurantje verstopt. Heel zonde als je het niet weet, want het is superleuk ingericht en het eten is lekker. De bediening is zeer vriendelijk. Leuk het woord logisch in mos op de wand geschreven. Het was er lekker warm en gezellig. Goed sfeertje! Wij aten vooraf een zalmtaartje was erg lekker was (al vond ik de crostini met tomatensaus er niet geweldig bij passen) en als hoofdgerecht hadden we lam met couscous. Was prima. Bijpassende wijntjes werden geadviseerd. Hele leuke avond gehad, mede dankzij de vriendelijke bediening, de leuke entourage, gezellige sfeer en goede eten + wijn. Hier kom ik zeker nog eens terug!

Gegeten op 12 oktober 2013

BFN
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Logisch. Goede, veelzijdige kaart en een goede ambiance. De bediening was erg aardig. Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 15 augustus 2013

KimG4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig klein restaurantje waar we heerlijk gegeten hebben. Vriendelijke bediening; er werd echter niet gevraagd of ik nog iets wilde drinken toen mijn glas lees was. Dat was het enige minpuntje.
Het eten (zowel voor- als hoofdgerecht vis) was echt heerlijk! Aanrader!

Gegeten op 8 oktober 2013

AnneliesPC
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag heb ik - met man en twee kinderen 10 en 11 - gedineerd bij Logisch. Alles heerlijk; wijn, entrecote, roquefortsaus (geweldig), groentes, toetjes... In die volgorde. Ambiance was fijn, beetje a la Aan de Amstel in Amsterdam. Leuk, dat het woord Logisch in mos op de muur stond geschreven, hoe die dat gedaan heeft, geen idee. De patron was buitengewoon vriendelijk. Knap ook, want deed toch het restaurant - de voorkant dan - helemaal in zijn eentje. Het was echt goed en fijn vertoeven hier, een aanrader.

Gegeten op 10 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Logisch in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Logisch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!