Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Logisch in Den Haag - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 3635259

middelhof

Via online reservering

Perfecte locatie voor fijnproevers. Heerlijk eten, met enorm veel zorg en liefde voor het vak bereid. Gezellige en correctie bediening. Kortom een echte aanrader.

Gegeten op 28 augustus 2014

Abigail

Samen met een vriendin heb ik heerlijk gegeten bij Logisch. We namen allebei twee voorgerechten. Het eerste was een salade. Die was groot!! We dachten: "goed dat we maar twee voorgerechten hebben genomen!" Ons tweede voorgerecht, een warm gerecht, was daarentegen stukken kleiner. Dus die balans is wel een beetje zoek. We hebben geen dessert genomen, we vonden allebei die kaart niet heel aantrekkelijk. Het zat lekker vol op donderdagavond en de bediening is geweldig. Prima zaak dus, ik zal er zeker terugkeren.

Gegeten op 7 augustus 2014

GMW

Twee keer bij Logisch gegeten. Wat een leuk, hippe en fantastisch restaurant.
Eerst keer niet zo geweldige ervaring, omdat mijn entrecote niet zo lekker was. Maar de tweede bezoek was echt super. Dit zijn de redenen:
1) Eten: het is biologisch en lekker op smaak. Voorgerecht met eend, hoofdgerecht: vegetarische risotto en steak, dessert: vruchtentaart met witte chocolade topping zijn echt een aanrader.
2) Service: er werken twee jonge mannen in de bediening. Ze hebben echt oog op detail en stellen je op je gemak. Ze zijn ook erg vriendelijk en toegankelijk.
Als je op zoek bent naar een hippe, leuke restaurant waar lekker & eerlijke eten wordt geserveerd, dan zit je hier goed.
Echt top en ik kom zeker terug.

Gegeten op 19 april 2014

badeend_15

Na alle recensies gelezen te hebben, raakte ik erg nieuwsgierig naar dit restaurant. Naar aanleiding van een verjaardag zijn we hier gaan eten, en zelfs na de positieve berichten over Logisch, waren we toch nog heel aangenaam verrast en onder de indruk. Ieder gerecht wat we hebben gehad, was overheerlijk. Het was geen enkel probleem dat de jongste gast in ons gezelschap om een aangepast kindermenu vroeg. Bij het reserveren had ik doorgegeven dat het om een verjaardag ging. Bij aankomst had ik verwacht dat dit verzoek vergeten zou worden, dus toen ik de bediening eraan liet herinneren, bleek dat ze het helemaal niet vergeten waren. Het was een top avond, we hebben er erg van genoten. Hartelijk dank aan de vriendelijke, attente bediening, en lof aan de chef die het eten perfect heeft bereid.

Gegeten op 28 juni 2014

ellen58

Klein maar zeer goed biologisch restaurant.
Eten is zeer goed, jammer dat er weinig van kaart gewisseld wordt. Mooie wijnen.
Prijs/kwaliteit verhouden is prima.

Bediening is meestal ook erg goed. Ik kom hier vaak terug, niet alleen voor het goede eten maar ook voor de goede sfeer.

Gegeten op 13 februari 2014

joepvm

We vinden dit restaurant een echte aanrader. Voelden ons zeer welkom. We hebben niet alleen heel lekker gegeten maar het was ook mooi opgemaakt. De wijnen die werden aangeraden pasten goed bij onze gerechten.
Hele fijne ongedwongen sfeer. We gaan zeker nog een keer terug.

Joep en Lizz

Gegeten op 20 februari 2014

barber1

Eerlijke smaken en prima klaargemaakt. Goede producten. Ik vond mijn dessert het allerlekkerst. Het warme chocotaartje wat van buiten heerlijk krokant en van binnen zacht en vol was. Vriendelijke bediening zorgt voor een leuk en gezellige sfeer.

Gegeten op 18 januari 2014

Burbarella

Heel lekker gegeten voor een leuk prijsje. We waren hier voor het eerst. Oogt als een simpel restaurantje, zonder aparte wijnkaart. Blij verrast dat deze er wel was, met een ober die er verstand van heeft. De vlees was perfect gegaard, lekkere variatie van groente, prima porties, goede wijntjes erbij. Mmmmmm! De service was prettig en professioneel en op het interieur heb ik ook niks aan te merken. Iedereen (vijf man) was erg tevreden over het eten, de wijntjes en de service. Een echte aanrader!

Gegeten op 11 december 2013

Heike

Toen restaurant Logisch open ging in mei2012 ben ik kort erna eten geweest en daarna niet meer. Het werd tijd weer eens een etentje te plannen bij dit restaurant.
Zaterdag 16 november heb ik hier gegeten, reservering was voor 19.30uur. Bij binnenkomst werd helaas onze jas niet aangenomen. Ook hadden ze geen tafel vrij omdat ze tien personen verwachten. We konden wel aan een hoge tafel bij de keuken eten. Dit vond ik niet zo een gezellig idee. De bediening regelde dat we een drankje konden nemen aan de hoge tafel en dan even later aan een lage tafel plaats nemen. Aan de hoge tafels zit je erg krap, ik vond dit dan ook geen gezellige plek.

Vooraf kregen we heerlijk warm brood met boter, olie en zout. Het was super lekker. We kozen voor een flesje witte wijn uit Bulgarije. Prima wijn!
Als voorgerecht koos ik voor de soep van de dag en mijn partner bestelde zalmtartaar. De soep met paddenstoelen was vol van smaak, alleen het bijgeleverde sneetje brood was te donker gegrild en smaakte bitter. De bediening bracht meteen een nieuwe. De tartaar was rijkelijk en viel bij mijn eetpartner goed in de smaak.
Het hoofdgerecht werd een vleesragout serveert met onder ander hert en uien in een stoofpotje. Hierbij kregen wij kool op aardappelpuree en een stoofpeertje. Zalig! Alles zo fris van smaak, bij het hoofdgerecht kozen wij voor een Rioja die het gerecht helemaal rond maakte.
Complimenten aan de bediening en de keuken! Bij Logisch zit je goed!
Een klein minpuntje, bij de garderobe zag het wat rommelig uit. Heer en deer lagen er spullen waaronder ook wc-rollen. Dit kan beter.

Gegeten op 16 november 2013

sahereh

Lekker gegeten bij Logisch. Klein maar gezellig, je heb niet veel spannende keuzes naar mijn mening. maar we hebben wel lekker gegeten. Wijn was lekker, de bediening is erg aardig en prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker ga ik terug.

Gegeten op 17 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Logisch in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Logisch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.