Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Logisch in Den Haag - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 3635259

angelique62

Via online reservering

Dit keer geluncht bij Logisch. Er was net een nieuwe kaart dus ik keek er al naar uit. Alle opties leken me heerlijk, maar ik ben gegaan voor de avocadosalade met bloedsinaasappel en noten. Een goede keuze. De opmaak was mooi, je kan zien dat er met liefde en aandacht gewerkt wordt, ook de smaken waren verrukkelijk! De bediening was weer top en dus zijn wij opnieuw met een volle maag en blij de deur uit gegaan. Zeker een aanrader!

Gegeten op 12 september 2014

karrrrr

Via online reservering

eten was redelijk, de entrecote was niet rare maar well done. We zijn hier gaan eten omdat we een mailtje kregen van diligentia dat ze hier een theatermenu serveerden. dit bleek niet te kloppen, we hadden gewoon pech werd verteld. Dat ik het al bij het reserveren had vermeld was blijkbaar niet gelezen. Verder was het eten gemiddeld, zeker geen 8.4 zoals iens vermeld... (het theater was gelukkig wel leuk :-)

Gegeten op 13 september 2014

frits123

Logisch is een knus restaurant. Prettig geholpen. Eerlijk advies over de wijn. Vooraf brood met zeezout, boter en heerlijke olijfolie. Hoofdgerecht was een heerlijke pasta agilo olio met zeevruchten. Mijn tafeldame genoot van een rundersteak au bonfemme. Om af te sluiten van een uitzonderlijk goede Irish coffee (of 2 ) genoten. De kaart is niet al te uitgebreid, waardoor het kiezen niet erg moeilijk is. Leuke locatie, goede bediening, redelijke prijzen en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar. Probeer het eens!

Gegeten op 3 september 2014

jmp

Betaalbaar, goed en verantwoord eten. Dat is denk ik wel de kern van logisch.
Cijfer voor eten ergens tussen de 7 en de 8. Absoluut waar voor je geld, maar je wordt ook weer niet weggeblazen. Bediening is vlot en vriendelijk. Op een rustige doordeweekse avond is t meer dan halfvol. Ook al s in t weekend geweest, dan volle bak en wat krap - tafeltjes dicht bij elkaar.
Logisch heeft een ruimere keus dan een gemiddeld restaurant voor de vegetarische eter, maar ook voor vlees- en visliefhebbers (zoals ikzelf) is het een aanrader.
Volgende keer wordt mn 7,5 weer een 8 (als de ervaring hetzelfde is uiteraard...)

Gegeten op 14 augustus 2014

middelhof

Via online reservering

Perfecte locatie voor fijnproevers. Heerlijk eten, met enorm veel zorg en liefde voor het vak bereid. Gezellige en correctie bediening. Kortom een echte aanrader.

Gegeten op 28 augustus 2014

Abigail

Samen met een vriendin heb ik heerlijk gegeten bij Logisch. We namen allebei twee voorgerechten. Het eerste was een salade. Die was groot!! We dachten: "goed dat we maar twee voorgerechten hebben genomen!" Ons tweede voorgerecht, een warm gerecht, was daarentegen stukken kleiner. Dus die balans is wel een beetje zoek. We hebben geen dessert genomen, we vonden allebei die kaart niet heel aantrekkelijk. Het zat lekker vol op donderdagavond en de bediening is geweldig. Prima zaak dus, ik zal er zeker terugkeren.

Gegeten op 7 augustus 2014

GMW

Twee keer bij Logisch gegeten. Wat een leuk, hippe en fantastisch restaurant.
Eerst keer niet zo geweldige ervaring, omdat mijn entrecote niet zo lekker was. Maar de tweede bezoek was echt super. Dit zijn de redenen:
1) Eten: het is biologisch en lekker op smaak. Voorgerecht met eend, hoofdgerecht: vegetarische risotto en steak, dessert: vruchtentaart met witte chocolade topping zijn echt een aanrader.
2) Service: er werken twee jonge mannen in de bediening. Ze hebben echt oog op detail en stellen je op je gemak. Ze zijn ook erg vriendelijk en toegankelijk.
Als je op zoek bent naar een hippe, leuke restaurant waar lekker & eerlijke eten wordt geserveerd, dan zit je hier goed.
Echt top en ik kom zeker terug.

Gegeten op 19 april 2014

badeend_15

Na alle recensies gelezen te hebben, raakte ik erg nieuwsgierig naar dit restaurant. Naar aanleiding van een verjaardag zijn we hier gaan eten, en zelfs na de positieve berichten over Logisch, waren we toch nog heel aangenaam verrast en onder de indruk. Ieder gerecht wat we hebben gehad, was overheerlijk. Het was geen enkel probleem dat de jongste gast in ons gezelschap om een aangepast kindermenu vroeg. Bij het reserveren had ik doorgegeven dat het om een verjaardag ging. Bij aankomst had ik verwacht dat dit verzoek vergeten zou worden, dus toen ik de bediening eraan liet herinneren, bleek dat ze het helemaal niet vergeten waren. Het was een top avond, we hebben er erg van genoten. Hartelijk dank aan de vriendelijke, attente bediening, en lof aan de chef die het eten perfect heeft bereid.

Gegeten op 28 juni 2014

ellen58

Klein maar zeer goed biologisch restaurant.
Eten is zeer goed, jammer dat er weinig van kaart gewisseld wordt. Mooie wijnen.
Prijs/kwaliteit verhouden is prima.

Bediening is meestal ook erg goed. Ik kom hier vaak terug, niet alleen voor het goede eten maar ook voor de goede sfeer.

Gegeten op 13 februari 2014

joepvm

We vinden dit restaurant een echte aanrader. Voelden ons zeer welkom. We hebben niet alleen heel lekker gegeten maar het was ook mooi opgemaakt. De wijnen die werden aangeraden pasten goed bij onze gerechten.
Hele fijne ongedwongen sfeer. We gaan zeker nog een keer terug.

Joep en Lizz

Gegeten op 20 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Logisch in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Logisch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.