Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Neetu Dhaba

1. Indiaas

Neetu Dhaba

1. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 020 612 41 00

kimmy1234

Wij hebben Tandoori lamb ,en palak paneer besteld om te bezorgen.
Beide gerechten waren lekker,maar toch iets milder dan ik van een indiase keuken gewend ben.
Verder had ik butter naan, ook heel lekker.
De bezorging was heel vlot en vriendelijk.
een aanrader.

Gegeten op 27 oktober 2014

rizwan

We hebben hier lekker Chicken vindaloo gegeten en Lamb Madras.
De smaak van beide was heel lekker,maar veels te heet.Dat mag je wel van Vindaloo verwachten. De hitte hebben we kunnen compenseren met sweet lassi, ook heel lekker en raita.
De service was goed .Decor normaal rustig.We komen hier zeker terug.

Gegeten op 4 oktober 2014

Loire

Daar zaten we in een leeg restaurant. Scooterkoeriers kwamen af en aan. Lijkt een afhaalrestaurant, maar we waren vroeg. Aardige bediening. Het lamsvlees Dhansak was lekker, de Madras variant wat minder. Naan brood prima evenals de prijs/kwaliteit van de gerechten.

Gegeten op 17 juni 2014

josh12

Na vele recencies gelezen te hebben,besloten wij toch naar deze restaurant te gaan.
We namen de chicken Tikka massala.Kip was lekker mals en smaakte goed.Verder hadden wij lamb birjani.Deze was te pittig alhoewel er gezegd werd,dat hij toch mild is.
De mango lassi is echt lekker.De service is niet vlot zoals het hoort te zijn.Je moet ze wel vaker roepen om iets voor je te laten doen.

Gegeten op 5 februari 2014

emmadth

Gisteren eten van Neetu Dhaba thuis laten bezorgen. Kan dus niks over het decor zeggen, alleen over het eten. Dat was goed maar niet heel bijzonder. We hadden de lamb rogan josh en lamb bhuna balti. Beide waren lekker maar de smaken waren niet heel erg sprekend, zoals bij sommige andere Indiase restaurants. Ook was de garlic nan iets te dik en niet echt knapperig. Al met al prima om af te halen maar ik zou er niet snel uit eten gaan.

Gegeten op 19 januari 2014

Niels-van-Beelen

Hier eten besteld en bezorgd bij vrienden van me, voor € 30,00 waanzinnig lekker zitten smullen met z'n vieren.
Geen idee hoe het restaurant er uitziet, maar het gebeurd weinig dat ik een goed Indiaas restaurant tegen kom, maar hier hebben we er een gevonden. volgende maand zeker weer, en meer. hahah

Gegeten op 8 september 2013

ninjasorcerer

LS! Erg lekker gegeten. Het Indiase eten heeft een verfijnde smaak. Het knoflook-brood (garlic nan) is aan te bevelen. Evenals de paperdam. Ik nam de pot thee, indiaas gekruid, met melk, bij het eten. Het hoofdgerecht leek weinig maar was ruim voldoende qua hoeveelheid. Ik had de spinazie met zelfgemaakte kaas. Mijn tafeldame was meer dan tevreden over het eten, ze had het lamsvlees tandoori. Wie schetst mijn verbazing dat de rekening slechts vier tientjes bedroeg. Waarom het hier altijd leeg is begrijp ik niet. De bediening was redelijk attent en vriendelijk.

Gegeten op 12 november 2012

schwei

Gisteravond hier gegeten met twee personen met een city-deals 3 gangen menu naar keuze. Na het lezen van de recensies waren we bang dat het erg ongezellig zou zijn om er te eten, maar dat viel ons heel erg mee. We hadden echt niet het idee dat we in een snackbar zaten. Het eten was verrukkelijk en de bediening vriendelijk en correct. Dit was zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 30 oktober 2012

Proever2689

Ik vind ze bij uitstek de lekkerste thuisbezorgde Indiase restaurant. Ik zou er zelf nooit eten vanwege de emotieloze inrichting maar als het je om goed eten maakt moet je zeker Neetu proberen. Ze maken een killer butterchicken die je zo scherp kan krijgen als je wil en van de okra's krijg ik nooit genoeg.

Gegeten op 25 oktober 2012

Love Food

Het eten was oké, echter waren de voorgerechten vaak gefrituurd, lijk wel een snackbar. Bediening was niet attent en niet correct. Niet voor herhaling vatbaar.

Schrijf zelf een recensie over Neetu Dhaba in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Neetu Dhaba. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.