Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Café - brasserie Huszár

2. Biologisch
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 26 26 562

Corrie321

Wij hebben heerlijk gedineerd bij Huszar. Elk plekje is heerlijk om te zitten : bij de verhoogde tafels aan t raam, op een verhoging, aan de bar of aan t water !! Zelfs de hal heeft een prachtige grote art-deco lamp hangen. Al kom je alleen maar even wat drinken om de prachtige wand achter de bar te bekijken , die bestaat uit allemaal kastdeurtjes. Kortom overal is over na gedacht
En dan het eten voortreffelijk en voor ieder wat wils uit deze orginele kaart. Dit eten wordt gereserveerd door vriendelijk en correct personeel. Kortom wat wil je nog meer !!!

Gegeten op 21 augustus 2014

Mahinder

Voor een rondvaart door Delft heeft onze schipper bij dit restaurant onze lunchmand geregeld. De mand was rijkelijk gevuld met dagverse producten zoals een quiche bereidt met biologische producten, pompoen pannenkoekjes met feta kaas en nog andere lekkernijen.

De prijs- kwaliteitverhouding van deze lunchmand is goed.

Gegeten op 16 augustus 2014

markgourmet

De bediening is er erg prettig, ontspannen en vlot in het bedienen. Het was ook allemaal flexibel, we hebben buiten gegeten maar vanwege de wind toch binnen de koffie en het dessert. Dat was allemaal geen probleem.
Het eten was ook goed, prima kwaliteit voor een brasserie en de prijs past mooi, zeker omdat het biologisch eten is. Het kan dus wel, goed, niet te duur en duurzaam! Wat erg lekker was, was de cheese cake als dessert: een aanrader!

Gegeten op 21 juni 2014

zwarteveen

Een heerlijke geitenkaassalade gegeten bij Huszár. Enig minpuntje vond ik de hoeveelheid brood bij de salade: 1 sneetje. Het zou fijn zijn als je hier (kosteloos) ook om extra kon vragen net zoals de patat.
De worteltaart was heerlijk met kokos er over heen gestrooid.

Gegeten op 1 augustus 2014

MarMart

Een leuke, sfeervolle tent met vlotte, aardige meisjes in de bediening. De sfeer is er ongedwongen, het decor interessant. Het uitzicht over het water bij een vroege avond maakt het af. Wat het eten betreft, is het oké, maar niet meer dan dat. We hadden alleen hoofdgerechten, misschien maken de andere gerechten meer indruk. De borden leken (ondanks verschillende bestellingen – vlees, vis) qua gebruikte groentes (te) veel op elkaar. De gebakken aardappels gingen wel, de frites waren middelmatig. Toch willen we bij gelegenheid terugkomen. Het jonge personeel en de ongewone ambiance spreekt aan en maakt veel goed!

Gegeten op 3 juli 2014

mmm91

Ik heb hier laatst met 8 man gegeten. De locatie is erg sfeervol, de inrichting spreekt mij erg aan.
Bij binnenkomst werden we netjes naar onze tafel gebracht. Waarop wij een hele poos moesten wachten voordat er iemand drankjes op kwam nemen. Ook het wachten voordat iemand het eten op kwam nemen duurde mij te lang.
Vooraf nam ik de gerookte zalm met crème fraise, de presentatie was smaakvol, helaas het gerecht zelf niet echt. Als hoofdgerecht nam ik de special, een quiche, deze was eetbaar. Ik koos als desert de ananas crumble met malibu, het klinkt meer bijzonder dan dat het is.
Ik vond het eigenlijk jammer, bij binnenkomst waren mijn verwachtingen hoog omdat de ambiance mij zo aan sprak. Maar het miste voor mij een paar pepertjes in zowel het tempo van het personeel als in het eten.

LauraMmm

Erg leuke locatie. Naar ik begrepen heb was het gebouw in het verleden de sociale dienst. Leuk ingericht en het terras is op het water op een boot. Zeer vriendelijk personeel en een vlotte service. Het eten is prima maar iets meer zout en peper had geen kwaad gekund. Verse ingrediënten en verder goede bereiding. Opmaak is erg simpel en de salade op het bord wel erg basic maar prima van smaak. Leuk om naar toe te gaan en gezien de aanwezigheid ook van een lange tafel ook leuk met collega's of een grotere groep mensen.

Gegeten op 2 juli 2014

sMuller

Gegeten op de terrasboot, erg relaxt! Prima vriendelijke en snelle service. Over het eten kan ik niet heel enthousiast worden, net als de eerste keer dat ik hier vorig jaar at. Smaken van gerechten simpelweg te flauw/vlak en eenvoudig. Zeker niet slecht, maar mag spannender.

Gegeten op 19 mei 2014

maaike123

Het gebouw is bijzonder en sfeervol, ook het terras aan het water is erg leuk gelegen. Ik heb hier nu 3 keer gegeten, het eten is er niet bijzonder. Vrij smaakloos en er wordt niet aan persoonlijke wensen gehoor gegeven. Zo was er een zwangere in het gezelschap die het vlees goed doorbakken wilde hebben, tot 2 keer toe werd er een rauwe hamburger geserveerd (zonder excuses te maken). Op de vraag of er voor het kind in het gezelschap een los bordje friet of een boterham geserveerd kon worden werd gereageerd dat dat niet mogelijk is (?!). Verder wordt er niet op volgorde van binnenkomst bediend, maar meer willekeurig. Kortom: leuke plek om een lekker biertje de bierkaart is bijzonder en uitgebreid) te drinken, maar niet meer dan dat.

Gegeten op 26 maart 2014

Mariskavm

Een top tent! Op een woensdagavond samen met twee vriendinnen heerlijk gegeten en leuk getafeld bij Huszár. Alledrie vonden wij het eten heeeerlijk, we hebben zitten smullen! En dat voor zo'n klein prijsje. Ook niet onbelangrijk; een echt goede bedienig, niet opdringering en heel vriendelijk. De karafjes met (gratis) water werden constant bijgevuld, net als de frietjes en aardappeltjes. En toen wij ons toetje en koffie tegelijk bestelden werd de koffie ook daadwerkelijk pas gezet toen het toetje klaar was, fijn die service!

Kortom; een dikke pluim voor Huszár!

Gegeten op 14 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Café - brasserie Huszár in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Café - brasserie Huszár. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.