a TripAdvisor company

2. Biologisch
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 26 26 562

Ellema

Voor de lunch had ik een heerlijke spinaziesoep, mmm. t Was alleen wel weinig, geen want t was niet echt een gevulde maaltijdsoep. Dus nog een naanbrood met tomaten en rode ui erbij besteld. Was ook heerlijk, maar zou ook als enkel lunchgerecht te weinig zijn geweest. En ik ben een 'normale' eter. En twee gerechtjes is dan eigenlijk weer net teveel. Iets grotere portie zou van mij wel mogen. De falafel van mijn tafelgenoot was ook erg lekker. Bediening zou wat sneller mogen. Maar voor de smaak wil ik wel terugkomen.

Gegeten op 29 juni 2015

sisko

Als toerist moet je even omlopen voor Huszar, dus blijft het lekker een pareltje voor de plaatselijke Delftenaar. Maar zoek je eens iets anders als toerist, dan is het omlopen wel de moeite waard. Mooi uitzicht, zo ongeveer waar Vermeer zijn Gezicht op Delft heeft geschilderd (maar dat herken je nu niet meer, hoor), en gezellig om te zitten, zowel binnen als buiten. Toevallig kwamen wij hier 2x kort achter elkaar, een keer binnen om te lunchen en een keer diner buiten op de terrasboot. De huisgemaakte falafel bij de lunch is een aanrader, net als de hamburger voor diner - wel op een schamel boterhammetje geserveerd. En vraag gerust naar de 'verwenwijn', dat is echt een verwennerij voor de tong. Heerlijk!

Gegeten op 24 mei 2015

Hangoor

Eindelijk hier gegeten, terwijl het al lang op het lijstje stond. Waarom. Om de plek en het gebouw, de geschiedenis, de cultuur. De vorige keer waren we bij Bacinol 2 voor het bezoek aan een tentoonstelling en bekeken de glas-in-lood ramen van kunstenaar V.Huszar in het trappenhuis. Aangename architectuur, leuke sfeer en fantastisch uitzicht over het water. Gisteravond eerst wat gedronken aan de hoge tafel bij het raam om van het licht en roeiers te genieten. Portie goede bitterballen van Holtkamp. Toen we besloten te blijven eten, bleken alle tafeltjes al gereserveerd te zijn, maar het aardige personeel wist toch nog een tafeltje vrij te maken. Het voorgerecht van bietencarpaccio was heerlijk en ook de zeebaars voortreffelijk. Fijne ingrediënten, bakjes gebakken aardappelen en frites op tafel. Een hele leuke kaart met bieren.
Het dessert Veramisu (gemaakt door kokkin Vera) verrukkelijk lichtvoetig. Als klap op de vuurpijl een groot glas Irish Coffee met een ruime hoeveelheid whiskey. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 13 februari 2015

zwarteveen

Met vier vriendinnen vanmiddag genoten van een heerlijke en uitgebreide high tea. Vooral de gevulde champignons en de bacon met tomaat en geitenkaas waren erg lekker. Voor de prijs (€ 17,50 pp) hoef je het zeker niet te laten. Vriendelijke bediening die ons regelmatig voorzagen van nieuw gekookt water voor de thee. Ook erg leuk dat er naast munt ook tijm en salie werd aangeboden om thee van te trekken. En dat was nog lekker ook.

Gegeten op 2 januari 2015

anna77

Huszar is een leuk, gezellig restaurant met heerlijk eten!
Er wordt gebruik gemaakt van biologische producten en het vlees is heerlijk.
Daarnaast kunnen ze rekening houden met dieetwensen. Hebben ze bijvoorbeeld een hele GLUTENVRIJE kaart :)

Service is altijd vriendelijk.
Een echte aanrader!

Gegeten op 9 december 2014

FamilieW

Een paar maanden geleden weer een keer kaasfondue gegeten bij Huszár in Delft. De fondue ziet er heerlijk uit en wordt geserveerd met brood, groente en frites of gebakken aardappelen. Mocht je wat groente of frites tekort komen, dan mag je kosteloos een portie bij vragen. De kaasfondue was beide keren heerlijk van smaak maar gleed onderweg van het stukje brood af alsof het een dunne soep was terwijl het er ruim aan moet blijven hangen.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en heeft een nieuwe pan met kaas gegeven die dikker was.

Mijn 80 jarige buurvrouw vond het allemaal geweldig en heeft haar vriendinnen getrakteerd maar helaas kregen zij weer de dunne kaasfondue.
Als het dunner maken van de kaasfondue een bezuiniging is lijkt me dat een foute keuze.

Huszár is een leuk restaurant op een geweldige locatie met allervriendelijkst personeel maar zoals iemand al eerder opmerkte in een recensie; Er gaat altijd wel iets niet goed bij de bestelling.

Gegeten op 29 juli 2014

RosaS

Dit weekend weer eens bij Huszar gegeten, dat doen we regelmatig. Met name omdat het lekker dichtbij is, de terrasboot en de sfeer binnen top zijn, het personeel vriendelijk is en de prijzen ook. Toch is er elke keer iets dat niet helemaal goed is. Nu was mijn hoofdgerecht niet goed warm bijvoorbeeld en de dagspecialiteiten zijn ons niet verteld. De suiker ontbrak bij de koffie, dat is in ons gevoel toevallig dan niet erg. Naast ons zaten twee studenten, zij hadden het erover dat er altijd wel iets niet goed gaat bij hun bestelling. En moesten ze inderdaad erg lang wachten op hun borrelhap, volgens de serveerster omdat de keukenploeg net was gaan eten. De meeste gerechten zijn niet verrassend maar de producten zijn vaak biologisch en duurzaam ingekocht. Ondanks de kleine foutjes komen wij er graag!

Gegeten op 12 september 2014

Corrie321

Wij hebben heerlijk gedineerd bij Huszar. Elk plekje is heerlijk om te zitten : bij de verhoogde tafels aan t raam, op een verhoging, aan de bar of aan t water !! Zelfs de hal heeft een prachtige grote art-deco lamp hangen. Al kom je alleen maar even wat drinken om de prachtige wand achter de bar te bekijken , die bestaat uit allemaal kastdeurtjes. Kortom overal is over na gedacht
En dan het eten voortreffelijk en voor ieder wat wils uit deze orginele kaart. Dit eten wordt gereserveerd door vriendelijk en correct personeel. Kortom wat wil je nog meer !!!

Gegeten op 21 augustus 2014

Mahinder

Voor een rondvaart door Delft heeft onze schipper bij dit restaurant onze lunchmand geregeld. De mand was rijkelijk gevuld met dagverse producten zoals een quiche bereidt met biologische producten, pompoen pannenkoekjes met feta kaas en nog andere lekkernijen.

De prijs- kwaliteitverhouding van deze lunchmand is goed.

Gegeten op 16 augustus 2014

markgourmet

De bediening is er erg prettig, ontspannen en vlot in het bedienen. Het was ook allemaal flexibel, we hebben buiten gegeten maar vanwege de wind toch binnen de koffie en het dessert. Dat was allemaal geen probleem.
Het eten was ook goed, prima kwaliteit voor een brasserie en de prijs past mooi, zeker omdat het biologisch eten is. Het kan dus wel, goed, niet te duur en duurzaam! Wat erg lekker was, was de cheese cake als dessert: een aanrader!

Gegeten op 21 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Café - brasserie Huszár in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Café - brasserie Huszár. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.