Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Café - brasserie Huszár

2. Biologisch
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 26 26 562

anna77

Huszar is een leuk, gezellig restaurant met heerlijk eten!
Er wordt gebruik gemaakt van biologische producten en het vlees is heerlijk.
Daarnaast kunnen ze rekening houden met dieetwensen. Hebben ze bijvoorbeeld een hele GLUTENVRIJE kaart :)

Service is altijd vriendelijk.
Een echte aanrader!

Gegeten op 9 december 2014

FamilieW

Een paar maanden geleden weer een keer kaasfondue gegeten bij Huszár in Delft. De fondue ziet er heerlijk uit en wordt geserveerd met brood, groente en frites of gebakken aardappelen. Mocht je wat groente of frites tekort komen, dan mag je kosteloos een portie bij vragen. De kaasfondue was beide keren heerlijk van smaak maar gleed onderweg van het stukje brood af alsof het een dunne soep was terwijl het er ruim aan moet blijven hangen.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en heeft een nieuwe pan met kaas gegeven die dikker was.

Mijn 80 jarige buurvrouw vond het allemaal geweldig en heeft haar vriendinnen getrakteerd maar helaas kregen zij weer de dunne kaasfondue.
Als het dunner maken van de kaasfondue een bezuiniging is lijkt me dat een foute keuze.

Huszár is een leuk restaurant op een geweldige locatie met allervriendelijkst personeel maar zoals iemand al eerder opmerkte in een recensie; Er gaat altijd wel iets niet goed bij de bestelling.

Gegeten op 29 juli 2014

RosaS

Dit weekend weer eens bij Huszar gegeten, dat doen we regelmatig. Met name omdat het lekker dichtbij is, de terrasboot en de sfeer binnen top zijn, het personeel vriendelijk is en de prijzen ook. Toch is er elke keer iets dat niet helemaal goed is. Nu was mijn hoofdgerecht niet goed warm bijvoorbeeld en de dagspecialiteiten zijn ons niet verteld. De suiker ontbrak bij de koffie, dat is in ons gevoel toevallig dan niet erg. Naast ons zaten twee studenten, zij hadden het erover dat er altijd wel iets niet goed gaat bij hun bestelling. En moesten ze inderdaad erg lang wachten op hun borrelhap, volgens de serveerster omdat de keukenploeg net was gaan eten. De meeste gerechten zijn niet verrassend maar de producten zijn vaak biologisch en duurzaam ingekocht. Ondanks de kleine foutjes komen wij er graag!

Gegeten op 12 september 2014

Corrie321

Wij hebben heerlijk gedineerd bij Huszar. Elk plekje is heerlijk om te zitten : bij de verhoogde tafels aan t raam, op een verhoging, aan de bar of aan t water !! Zelfs de hal heeft een prachtige grote art-deco lamp hangen. Al kom je alleen maar even wat drinken om de prachtige wand achter de bar te bekijken , die bestaat uit allemaal kastdeurtjes. Kortom overal is over na gedacht
En dan het eten voortreffelijk en voor ieder wat wils uit deze orginele kaart. Dit eten wordt gereserveerd door vriendelijk en correct personeel. Kortom wat wil je nog meer !!!

Gegeten op 21 augustus 2014

Mahinder

Voor een rondvaart door Delft heeft onze schipper bij dit restaurant onze lunchmand geregeld. De mand was rijkelijk gevuld met dagverse producten zoals een quiche bereidt met biologische producten, pompoen pannenkoekjes met feta kaas en nog andere lekkernijen.

De prijs- kwaliteitverhouding van deze lunchmand is goed.

Gegeten op 16 augustus 2014

markgourmet

De bediening is er erg prettig, ontspannen en vlot in het bedienen. Het was ook allemaal flexibel, we hebben buiten gegeten maar vanwege de wind toch binnen de koffie en het dessert. Dat was allemaal geen probleem.
Het eten was ook goed, prima kwaliteit voor een brasserie en de prijs past mooi, zeker omdat het biologisch eten is. Het kan dus wel, goed, niet te duur en duurzaam! Wat erg lekker was, was de cheese cake als dessert: een aanrader!

Gegeten op 21 juni 2014

zwarteveen

Een heerlijke geitenkaassalade gegeten bij Huszár. Enig minpuntje vond ik de hoeveelheid brood bij de salade: 1 sneetje. Het zou fijn zijn als je hier (kosteloos) ook om extra kon vragen net zoals de patat.
De worteltaart was heerlijk met kokos er over heen gestrooid.

Gegeten op 1 augustus 2014

MarMart

Een leuke, sfeervolle tent met vlotte, aardige meisjes in de bediening. De sfeer is er ongedwongen, het decor interessant. Het uitzicht over het water bij een vroege avond maakt het af. Wat het eten betreft, is het oké, maar niet meer dan dat. We hadden alleen hoofdgerechten, misschien maken de andere gerechten meer indruk. De borden leken (ondanks verschillende bestellingen – vlees, vis) qua gebruikte groentes (te) veel op elkaar. De gebakken aardappels gingen wel, de frites waren middelmatig. Toch willen we bij gelegenheid terugkomen. Het jonge personeel en de ongewone ambiance spreekt aan en maakt veel goed!

Gegeten op 3 juli 2014

mmm91

Ik heb hier laatst met 8 man gegeten. De locatie is erg sfeervol, de inrichting spreekt mij erg aan.
Bij binnenkomst werden we netjes naar onze tafel gebracht. Waarop wij een hele poos moesten wachten voordat er iemand drankjes op kwam nemen. Ook het wachten voordat iemand het eten op kwam nemen duurde mij te lang.
Vooraf nam ik de gerookte zalm met crème fraise, de presentatie was smaakvol, helaas het gerecht zelf niet echt. Als hoofdgerecht nam ik de special, een quiche, deze was eetbaar. Ik koos als desert de ananas crumble met malibu, het klinkt meer bijzonder dan dat het is.
Ik vond het eigenlijk jammer, bij binnenkomst waren mijn verwachtingen hoog omdat de ambiance mij zo aan sprak. Maar het miste voor mij een paar pepertjes in zowel het tempo van het personeel als in het eten.

LauraMmm

Erg leuke locatie. Naar ik begrepen heb was het gebouw in het verleden de sociale dienst. Leuk ingericht en het terras is op het water op een boot. Zeer vriendelijk personeel en een vlotte service. Het eten is prima maar iets meer zout en peper had geen kwaad gekund. Verse ingrediënten en verder goede bereiding. Opmaak is erg simpel en de salade op het bord wel erg basic maar prima van smaak. Leuk om naar toe te gaan en gezien de aanwezigheid ook van een lange tafel ook leuk met collega's of een grotere groep mensen.

Gegeten op 2 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Café - brasserie Huszár in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Café - brasserie Huszár. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.