Café - brasserie Huszár

• 7.7

• 7.8

GenS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk in het zonnetje op de boot lunch gegeten! Wat een geweldige plek! Heerlijk gegeten! Bijzondere broodjes met zalige, aparte vulling! Prima bediening zeer vriendelijke en een enthousiaste en trotse eigenaar, een tent waar je je gelijk op je gemak voelt! Om zeker snel terug te komen! Ook met minder weer is het leuk vertoeven binnen!

Gegeten op 5 april 2014

Jaapdebourgondier
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben heerlijk gegeten van het dagmenu. Het was erg druk, mede doordat het lekker weer was en de boot ook vol zat. Daardoor liep de bediening wat ad hoc. Het tweede schaaltje friet werd per abuis bij een andere tafel bezorgd, deze gasten moeten het als een goede service hebben ervaren. Toen de serveerster het door had zat die familie echter al heerlijk van hun friet dessert te eten ????. Maar prima restaurant om te eten, op een unieke enigszins rumoerige lokatie. Maar dat hoort bij de uitstraling.

Gegeten op 5 april 2014

Nowan61
  • Recensies in de laatste twee jaar

Donderdagavond even wat gaan eten bij Huszar. Helaas de laatste keer. Aangezien alles gereserveerd was werden we aan een van de hoge tafels geplaatst. Op zich geen probleem, echter, de tafels zijn slechts maximaal 60 cm diep en de afstand tussen de tafels, andere gasten, is erg krap. Hierdoor zat mijn achterbuurman heerlijk tegen mijn rug en zat de achterbuurman van mijn vrouw bijna bij haar op schoot. Nog voordat we zaten kwam er al de bediening langs met haar bestel apparaat in de aanslag om onze bestelling op te nemen. Dat toch even afgeslagen.
De akoestiek van de ruimte is matig tot slecht. Erg veel lawaai en rumoer door de vele harde materialen die in het pand aanwezig zijn.
Mijn vrouw bestelde een burger als hoofdgerecht, ik nam carpaccio als voorgerecht en een zalm salade als hoofdgerecht. De burger was flauw en niet lekker warm. De bijgerechten, frites en sla geen bijzonderheid, simpel en nietszeggend. De carpaccio was te dik gesneden en te overweldigend belegd met noten, saus, stukjes sla, etc. De salade was rijkelijk voorzien van allerlei ingrediënten waardoor het zoveel was aan smaken dat het niet lekker meer was. De zalm lag als een klont vis op een hoop, midden op het bord omgeven door de diverse ingrediënten. Iets meer aandacht en zorg aan opmaak en presentatie was hier wel bij nodig.
Ogenschijnlijk denkt de kok dat meer beter is, terwijl ik denk dat de kracht van goed eten zit in de eenvoud en finesse.
De prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Een dergelijke maaltijd mag nooit hetgeen kosten wat men daar ervoor vraagt.

Gegeten op 20 maart 2014

M10H
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs op zondag gebruncht bij Huszar. De koffie was heerlijk, de eieren goed gebakken en lekker vers brood. Op de grote tafel lagen verschillende kranten, dus nog maar extra koffie besteld om langer te kunnen lezen. We wonen niet ver van het restaurant, dus komen zeker nog eens langs. Helaas moet je voor diner altijd reserveren, zelfs op dinsdag.

Gegeten op 15 december 2013

Bert van der Laken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant aan het water. Jammer van de rommel buiten, maar daar kan dit restaurant niks aan doen. Leuke tafel aan het raam. Het eten vond ik goed genoeg op een paar kleine dingetjes na. Hamburger zou ik graag met een broodje zien en de entrecote wat malser. Leuke jonge en frisse bediening.

Gegeten op 21 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Mooie ambiance, een oude fabriek ongebouwd tot restaurant, veel van de elementen zijn bewaard gebleven. Ook de wand achter de bar past bij het restaurant. Bediening heeft goede kennis van bier, is vriendelijk, niet te opdringerig met up-selling. Begonnen met borrelhapjes en daarna drie-gangendiner. Vooral de falafel was heerlijk en goed klaargemaakt. Een aanrader om naar terug te gaan. Maar dan wel als de gemeente Delft klaar is met bouwen want bereikbaarheid is lastig maar daar kan Huszar niks aan doen.

Gegeten op 25 september 2013

Smulvrouw
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurantje aan het water. Mooi gestyled. De kastjeswand vond ik erg leuk gevonden, want dat maakt de ruimte onmiddellijk gezellig. Prettige bediening en smaakvol eten. Heb een heerlijke eendenborst gegeten. Zeker een plek om terug te komen!

Gegeten op 24 oktober 2013

Jaco26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn tafelgenoot had wortelbeignet met brie. vegetarisch gerecht was prima gemaakt. Ik had eendenborst. Zelden zo goed gebakken. Mooi rossig gehouden in de keuken met een heerlijke saus. Frietjes beetje bleekjes. Huiswijnen meer dan prima. Jammer dat het tweede glas wijn wat we bestellen niet kwam. Stond later ook niet op de rekening. Bediening heel vriendelijk, naarmate avond vordert minder attent. Toch aanrader, prijs kwaliteit verhouding is heel goed.

Gegeten op 19 oktober 2013

henk1950
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het interieur is leuk, maar de omgeving is desolaat. Vooral met kinderen zijn niet alle tafels stabiel. Weinig aan te merken op de bediening. Sommige van onze (hoofd)gerechten waren goed , maar de voorgerechten met name kunnen beter.

Gegeten op 19 oktober 2013

JohnRBow
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op donderdagavond een reservering gemaakt na werktijd. Leuke plek aan het water in een oud industrieel pand. Het was aangenaam druk. Op de kaart is een gevarieerd keus aan vegetarische gerechten en salades. En daarbij een uitgebreid aanbod van Nederlandse bieren.
Mijn kaasfondue (gemaakt met speciaalbier ipv wijn) was verrukkelijk. Het geadviseerde biologische witbier Witte Parel was juist. Mijn tafelgenoot was erg te spreken over de entrecote waarbij de mangochutney met een porterbier was bereid.
Prijs en kwaliteit kloppen. Attente bediening met bierkennis.

Gegeten op 3 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Café - brasserie Huszár in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Café - brasserie Huszár. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!