BBQ Restaurant Almere

• 6.7

• 6.7

Mich75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten omdat mijn schoonouders ons wilde verassen. En die hebben niet zo veel geld, en dan kom je met een Groupon hier uit. Het "lekkere" soepje bij binnen komst was alles behalve lekker. Zo goed als alleen bouillon en vrij smakeloos. Het interieur is sober en straalt absoluut geen warmte uit. Dat doet de BBQ ook niet helaas. Wat dat betreft herken is de kritiek wel van de vorige proever. Vlees is van mindere kwaliteit en de keus beperkt. De eigenaar is niet aardig, eigenlijk een vervelde zeurende man. Absoluut een afrader, ondanks de prijs. Zelfs met de lage prijs is de prijs kwaliteitsverhouding absoluut niet in orde.

Gegeten op 11 oktober 2013

richard61
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier vandaag gegeten met een Groupon Bon (1,5 uur onbeperkt BBQ)

Binnenkomst 17:00
Pittige groentesoep als vooraf gekregen (beetje zurig van smaak)

Toen begonnen met de BBQ, helaas geen varkenvlees gerechten en de kruiden op het vlees vallen tegen. Er is wel keuze tussen Kip Lam Garnalen. Maar ik mis mijn Speklappen en Worst. de patat moesten we even naar vragen die was de bediening vergeten (kan gebeuren het was nog vroeg)

De BBQ vlam staat erg laag en volgens de bediening de hoogste stand. Om 18:20 dooft de BBQ automatisch de tijd is om, de man van de bediening komt naar de tafel met de vraag is alles naar wens.
Volgens mij is 1,5 uur iets langer dan maarja we waren toch al uitgegeten.

Het decor is niet echt luxe en het is een klein restaurant met weinig Sfeer.

Gegeten op 24 oktober 2013

marloes29
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn toevallig op dit restaurant gestuit, we hebben er 1 x met zijn 2e gegeten,vrijdag 5 juli voor de eerste keer.Je had 2 uur de tijd. Eerst kreeg je groentesoep met brood. Er wordt bij gewaarschuwd dat de soep pikant is. Dat is ze ook maar ze is ook erg lekker. Dan ga je BBQ en gaat je tijd in wij hadden een 2 uur de tijd. Ze legden alles goed uit. En de pret kon beginnen diverse soorten kipfilet, biestuk div manieren lam, gehaktballentjes vis en nog wat ander vlees er was ook paprika,courgette en ui. Er ligt niet superveel in de bakken maar ze letten goed op en vullen op tijd bij. Ze zijn niet opdringerig met drinken inschenken en ze geven je een warm gevoel van welkom zijn. Sausjes,patat en brood wordt op verzoek snel aangevuld. Heerlijk hierdoor is de sate saus steeds lekker warm.Er is een airco en de wc zijn netjes en schoon. Er staat niets te veel in de zaak waardoor alles goed schoon is . Het beviel zo goed dat we via vakantie veiling weer zijn wezen eten dit keer met zijn 4e. We hadden nu 1 1/2 de tijd. Het was weer net zo goed als de vorige keer. Verschil dit keer waren er Vlaamse ipv gewone frieten. EEn aangename verassing. Ze kwamen keurig een kwartier voor tijd zeggen dat de tijd bijna om is. Dus kun je dan nog voor een laatste keer vlees op e bbq doen of een half uurtjes bij boeken.
Wij hadden aan 1 1/2 uur genoeg . ONs nog laten verleiden tot een bananen split met heerlijk bananen ijs en chokolade saus. Dit was de eerste keer niet gelukt omdat we ons toen te vol met vlees hadden gegeten. HEt is zeker een aanrader om hier nogmaals te gaan eten. we zijn beidekeren het zelfde behandeld en hebben niets gemerkt van eerder aangegeven verschil tussen klant en veiling klant

Gegeten op 23 juli 2013

Elkering
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas wordt er duidelijk onderscheid gemaakt tussen de normale klanten en de klanten die via vakantieveilingen hebben geboekt. En dat terwijl dit potentiële nieuwe klanten kan opleveren die terug blijven komen en die klanten moet je dus ook koesteren. Het eten is niets over te zeggen, alleen de saladebar is erg basic geworden en er zou wel iets meer keuze aan vlees mogen zijn, niet alleen kip, vis, biefstuk of lamsvlees. Je hebt dan 1,5 of 2 uur geboekt voor het eten. Eerst wordt er een overdreven scherpe en hete soep geserveerd die je heel langzaam moet eten en daarna brood met kruidenboter. Er gaat dus al minimaal 30 min af van de tijd. Daarna moet je binnen de tijd maar alles gaar zien te krijgen met het gevolg dat je niet genoeg hebt kunnen eten. En dan wordt je nog eens diverse keren opgejaagd met de vraag of je al klaar bent. En het grillen van het vlees gaat al helemaal niet snel dus als je twee spiesen hebt kunnen gaar bakken dan is de tijd om. En het vlees wat er dan nog op ligt wordt niet meer gaar en gaat dus de prullenbak in. Ik heb geen idee of wij hier nog eens zullen gaan eten, maar ik denk het niet na de laatste ervaring. We waren toch wel teleurgesteld na de tweede keer hier. Wij gaan weer verder op zoek naar een ander restaurant waar wij wel rustig kunnen eten en niet opgejaagd worden. Maar een perfect restaurant voor mensen die aan 5 hele kleine stukjes vlees (denk aan fondue formaat) en wat friet genoeg hebben kunnen hier goed terecht, alleen het is dan wel veel geld voor wat je krijgt.

Gegeten op 9 juli 2013

RoxanneNathalie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ontzettend lekker gegeten vanavond. Het vlees is van goede kwaliteit en heerlijk gekruid. Er was voldoende keuze. De BBQ's waren in tegenstelling tot veel BBQ restaurants erg heet, wat erg prettig is. Er werden aan het begin duidelijke instructies gegeven hoe je het vlees het beste kon grillen. Het personeel was heel erg vriendelijk en wilden onze avond echt top maken, wat zeker is gelukt.

Het is een aanrader om eens lekker te gaan eten. Houdt er wel rekening mee dat je echt een vlees (vis) eter moet zijn, want anders is er wat minder keuze.

Gegeten op 20 juni 2013

puckie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na reserveren waren de arragementen veranderd. Er werd aan de dames vertelt dat ze geen bier horen te drinken. Bij vraag om meer satesaus werd er vertelt dat we eerst maar de andere sausen op moesten maken (6 pers 1 klein bakje saus). Gevraagd om nieuwe patat, na 25 minuten wachten nog een keer gevraagd en toen kregen we te horen dat het niet kon omdat onze tijd voorbij was. Ga hier nooit meer heen.

miranda25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag heerlijk met man en kind bij bbq Restaurant Almere gegeten. Wij komen hier zeker terug. Heerlijk vlees, prima service en we voelden ons meer dan welkom. Je merkt dat deze mensen heel erg hun best doen. Een aanradertje en aanwinst voor Almere!

Gegeten op 14 februari 2013

dynacord
  • Recensies in de laatste twee jaar

we hebben heerlijk gegeten drongen helemaal geen drankjes op aan je ze legde alles netjes aan je uit die mensen hebben er gewoon zin in
doen er alles aan om jou het ze leuk mogelijk te maken het decor kan wat meer aan gekleed worden maar ze zijn pas open dus hun zeggen eerst het eten goed dan gaan we verder.
nee top jongens ga zo door.

Gegeten op 27 december 2012

Penkys
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super ontvangst door de twee broers. Je voelt je echt welkom. Aanbod en kwalitiet van het vlees is perfect. Je kan kiezen wat je wilt en het geheel wordt begeleid met lekkere zelfgemaakte sauzen. Goede wijn en frisdrank ten overvloede. Kortom een dikke vette aanrader. Een aanwinst voor Almere. Top jongens. Ga zo door!

lisanannique
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met vier personen geweest om te bbqen. De ontvangst was keurig. Keuze aan vlees is voldoende. Er is alleen rund, kalf en kip in meerdere variaties. Ook zijn er vispakketjes en grote grijze garnalen.
De worstjes die er lagen, zijn overheerlijk. Het vlees moet aan pennen geregen worden, dit is wel onhandig. Voor de vis en de worstjes is er een mandje waarin je het kan bereiden boven de bbq. In de saladebar lagen 2 soorten sla, komkommer, tomaat en olijven. ook lagen er perzikken uit blik en tropisch fruit uit blik. Je hebt keuze uit 2 soorten dressing.
De kwaliteit van de etenswaren is goed.

Schrijf zelf een recensie over BBQ Restaurant Almere in Almere

Schrijf hieronder je recensie over BBQ Restaurant Almere. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!